Palikot też łże

Data: 2011-10-02 21:28:28
Autor: boukun
Palikot też łże
Dzisiaj powiedział,że Wojtyła nic nie wziął dla siebie. Przecież dzięki Wojtyle oddano pół Polski dla kościoła. Wygląda na to, że lawiruje i jest przybudówką Platformy. Ponadto powiedział dzisiaj, że może wejść z każdym w  koalicję, jeśli wyborcy tego chcą... Najgorsze jest, że nia ma żadnej partii, nas którą Polacy mogliby głosować...

boukun

Data: 2011-10-03 09:38:41
Autor: Tomaszek
Palikot też łże
W dniu 2011-10-02 21:28, boukun pisze:
Wygląda na to, że lawiruje i
jest przybudówką Platformy.

Ja od samego początku nie mam co do tego żadnych wątpliwości. Ta maskotka przecież od nich się wywodzi.
--
| TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*facebook.pl*nk.pl
| Niestety, Polska to kraj totalitarny :(