Palikot - to Urban stanu wojennego

Data: 2011-10-24 16:21:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Palikot - to Urban stanu wojennego

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:j83rbv$56p$1news.onet.pl...
http://uwazamrze.pl/2011/10/17540/seanse-nienawisci-wiecznie-zywe/

 Za plecami Janusza Palikota powrócił Jerzy Urban. Zmienił barwy klubowe, ale w istocie
 nic się nie zmieniło. Za maską poczciwego, niegroźnego satyra kryje się przecież
 „Goebbels stanu wojennego”, guru morderców księdza Popiełuszki.

NIe za bardzo demonizujecie tego starego satyra? Zdaje się, że go nie chcieli przyjąć do PZPR?

Data: 2011-10-24 18:12:15
Autor: jadrys
Palikot - to Urban stanu wojennego

 Zdaje się, że go nie chcieli przyjąć do PZPR?

Tak, podobnie jak i mnie.. A tobie składali kilkakrotnie propozycję przystąpienia.. O co im chodziło w tym PZPR-ze?

Data: 2011-10-24 20:40:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j843bf$2tv$1news.onet.pl...

 Zdaje się, że go nie chcieli przyjąć do PZPR?

Tak, podobnie jak i mnie.. A tobie składali kilkakrotnie propozycję przystąpienia.. O co im chodziło w tym PZPR-ze?

Może dlatego:
"Wszyscy co stanowili sobą jakąś wartość, dobry majster, kierownik, pracownik, byli cenni dla PZPR. Jak partia upatrzyła sobie takiego kandydata, dotąd go nachodzono, dotąd namawiano do wstąpienie w szeregi PZPR, aż dał się namówić. Ustępował z wielu powodów, obawa o pracę, dla świętego spokoju, albo miał już dość nachodzenia – to potrafiło trwać latami! Pożytek z niego był żaden, ale sztuka była i statystyka wychodziła bardzo dobrze. Tych było najwięcej."
http://www.prawica.net/node/13590

Może ty byłeś z tego powodu bezwartościowy?

Data: 2011-10-24 20:48:51
Autor: jadrys
[...]

No nie wiem.. I pewnie nigdy sie nie dowiem co bylo powodem tego ze mi odmawiano..

Palikot - to Urban stanu wojennego