Palikot to kłamca i oszust

Data: 2011-11-02 17:10:38
Autor: u2
Palikot to kłamca i oszust
... jak wielu takich uciekl do parlamentu, aby chronil go immunitet :

http://niezalezna.pl/18322-palikot-klamca-i-oszust

Janusz Palikot ma olbrzymie długi związane z kampanią wyborczą. Jego
wierzyciele nie zamierzają odpuścić i chcą się zrzeszyć, aby domagać się
swoich pieniędzy. Wygrali nawet proces, ale Palikot jest bezkarny, bo
chroni go immunitet.

Nie wiadomo, o jaką kwotę dokładnie chodzi, bo pokrzywdzeni przez
Palikota dopiero się organizują. – Jak odchodziłam, ta kwota była bardzo
duża. Teraz jest podobno olbrzymia – twierdzi była działaczka Ruchu
Poparcia Palikota Katarzyna Izydorczyk.

– Czasem to są nawet niewielkie kwoty 300–500 zł. Ludzie nie chcą się
bić z posłem o takie pieniądze – mówi działacz Andrzej Kwapis, któremu
Palikot winien jest ponad 40 tys. zł.

To pieniądze za remont biura, który wykonał Kwapis. Kiedy domagał się
zapłaty, usłyszał tylko: „Ch... dostaniesz”. – Byłem u niego od samego
początku, głównie jako złota rączka. Jest mi winien i za materiały, i za
robociznę. Na wszystko są faktury. Gdy zapytałem o pieniądze, poklepał
mnie po plecach i powiedział, że to przeciaż miała być praca społeczna.
Palikot to kłamca i oszust! – denerwuje się Kwapis.

Tymochowiczowi też nie zapłacił

Janusz Palikot ma też inne nieuregulowane rachunki. Za słynną stronę
internetową z call center, badania opinii publicznej, doradztwo
marketingowe czy wynajem biura przy ul. Widok w Warszawie. – Nie
zapłacił człowiekowi, który przez trzy miesiące tworzył stronę
internetową. Z lokalu przy ul. Widok uciekaliśmy w panice – przypomina
sobie pan Sławomir, który od kilku tygodni razem z Kwapisem jeździ po
Warszawie samochodem z plakatem nawołującym Palikota do zwrotu pieniędzy.

– Gdy rozmawiałem z Piotrem Tymochowiczem (specjalista od marketingu
politycznego, współtwórca m.in. sukcesu Samoobrony – przyp. red.), to mi
mówił, że też nie dostał ani złotówki za ten cały PR – mówi Kwapis.

Pieniędzy od Palikota domaga się także inny działacz ruchu Paweł
Tanajno. To on na łamach tygodnika „Wprost” zdradził, jak wygląda
rozliczanie. „W Ruchu obowiązuje zasada 50 na 50. Gdy jakaś firma
upomina się o pieniądze, pada propozycja: możemy wam zapłacić albo
połowę, albo wcale” – mówił Tanajno.

– Wszystkie umowy, które zawierał Palikot na duże kwoty, są po prostu
niepopłacone – uważa Katarzyna Izydorczyk.

12 tys. zł długu wobec prezesa Homo Homini

O przekrętach lubelskiego posła pisze też dziennikarz Tomasz Machała,
przywołując facebookowy wpis prezesa instytutu Homo Homini Marcina Dumy.

„Mojej firmie Ruch Palikota jest winien ponad 12 tys., a termin
płatności minął niemal dwa miesiące temu”. Sam Duma nie chce jednak
rozstrząsać sporu i zamierza prywatnie rozprawić się z Palikotem.

– A Palikot w mediach ogłasza nagle, że taki jest hojny i całą dietę
poselską odda na cele społeczne – denerwuje się Andrzej Kwapis. – Tyle
że on tę dietę będzie przekazywał na fundację swojego kolegi, Piotra
Ikonowicza. Nie zdziwiłoby mnie, gdyby następnego dnia pieniądze wracały
na konto Palikota.

– Albo na te lewe konta. Wszyscy wiedzą, że on wyprowadza pieniądze do
rajów podatkowych – dodaje pan Sławomir.

Mężczyźni nie mają wątpliwości, że pokrzywdzonych zacznie przybywać. –
On stworzył ten cały Ruch Poparcia Palikota, żeby oszukiwać ludzi.
Wystarczy spojrzeć na formalności. Co trzy miesiące zmieniała się nazwa
organizacji. Stowarzyszenie Poparcia Palikota, Ruch Palikota, Ruch
Poparcia Palikota, teraz ma być znowu nowa nazwa – wylicza Kwapis.

"Gazecie Polskiej Codziennie" nie udało się dodzwonić do Janusza
Palikota. Dziennikarze zwrócili się więc z pytaniami do rzecznika
prasowego Ruchu Palikota Andrzeja Rozenka. Ten jednak odmówił
„Codziennej” wypowiedzi w tej sprawie.

CAŁOŚĆ ARTYKUŁU W DZISIEJSZEJ "GAZECIE POLSKIEJ CODZIENNIE"

Data: 2011-11-02 12:02:18
Autor: Antenka
Palikot to kłamca i oszust
On 2 Lis, 17:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Ludzie, to przecież rodzinne! Zapytajcie się "sapalonegokota", co
trzymał pod deską podłogową jego ojciec rzeźnik. Niczego nie sugeruję,
ale....wiem coś nie coś :-o))

Antenka

Data: 2011-11-02 12:26:39
Autor: Antenka
Palikot to kłamca i oszust
On 2 Lis, 20:12, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Ludzie, to przecież rodzinne! Zapytajcie się "sapalonegokota", co
> trzymał pod deską podłogową jego ojciec rzeźnik. Niczego nie sugeruję,
> ale....wiem coś nie coś :-o))

Trzymal shmaletz.

Tysz! ;-)

Antenka

Data: 2011-11-02 17:13:50
Autor: Grzegorz Z.
całe szczęście że przegraliście
u2 napisał:

.. jak wielu takich uciekl do parlamentu, aby chronil go immunitet :

Immunitet nie chroni przed odpowiedzialnością za występki sprzed uzyskania
mandatu.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-11-02 17:47:15
Autor: zeb
W dniu 2011-11-02 17:13, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

.. jak wielu takich uciekl do parlamentu, aby chronil go immunitet :

Immunitet nie chroni przed odpowiedzialnością za występki sprzed uzyskania
mandatu.

Czyli ???
Można go normalnie wsadzić do pierdla ?

Data: 2011-11-02 18:13:42
Autor: u2
W dniu 2011-11-02 17:47, zeb pisze:
Immunitet nie chroni przed odpowiedzialnością za występki sprzed
uzyskania
mandatu.

Czyli ???
Można go normalnie wsadzić do pierdla ?

Nie mozna, chronia kolesie ze spalonych WSI i SB.

Data: 2011-11-02 19:25:52
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4eb17a49$0$5813$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Durniu, chroni go prawo! Wy macie do ochrony kiboli, stadionowych bandytów.

BomBel

Data: 2011-11-02 19:24:15
Autor: Leprechaun
Palikot to kłamca i oszust

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4eb16b80$0$2199$65785112news.neostrada.pl...
.. jak wielu takich uciekl do parlamentu, aby chronil go immunitet :

http://niezalezna.pl/18322-palikot-klamca-i-oszust

Nieźle nasrał wam ten "kłamca i oszust" w żółte papiery. Szukacie winnych, a sprawa jest prosta: winnym jest wyłącznie prezes PiS.

BomBel

Data: 2011-11-02 22:57:13
Autor: matusm
Palikot to kłamca i oszust

[...]

Paligłup to twor,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-11-02 22:58:46
Autor: u2
Palikot to kłamca i oszust
W dniu 2011-11-02 22:57, matusm pisze:
Paligłup to twor,,,,,,,,,,,,,
-- -- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne.

Zgadza sie.

Palikot to kłamca i oszust