Palikot wątpi w heteroseksualizm szefa PiS.

Data: 2009-10-22 22:19:50
Autor: awe
Palikot wątpi w heteroseksualizm szefa PiS.

Użytkownik "Roger Perejro" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:hbqck1$khd$1news.onet.pl...
Politycy w różnie chwalą się sukcesami, ale - wpis Janusza Palikota na jego blogu - dowodzi, że i tu poseł przebija wszystkich. Pisząc o swym awansie na wiceszefa klubu PO, w jednym zdaniu nawiązał do orientacji seksualnej Jarosława Kaczyńskiego, abstynencji prezydenta i moralności Mariusza Kamińskiego.

"Myślałem raczej, że okaże się, iż Jarosław Kaczyński jest hetero, Mariusz Kamiński propaństwowcem, a Lech Kaczyński abstynentem niż to, że ja zostanę wiceszefem Klubu PO! Dziękuję" - napisał Janusz Palikot.

Gwoli przypomnienia: nowymi wiceszefami klubu PO zostali Rafał Grupiński, Sławomir Nowak, Janusz Palikot, Mirosław Sekuła, Waldy Dzikowski, Ireneusz Raś, Sławomir Rybicki i Grzegorz Dolniak. To oni są zastępcami Grzegorza Schetyny.

JK prawdopodobnie jest homo, Kaminski z pewnoscia jest propanstwowcem, a LK nie jest abstynetem. Chodzilo o zaszkodzenie Kaminskiemu
awe

Palikot wątpi w heteroseksualizm szefa PiS.