Palikot wydał 200 tysięcy złotych w 10 dni

Data: 2010-10-12 18:29:11
Autor: awe
Palikot wydał 200 tysięcy złotych w 10 dni
A ponad 100 mln ma z lewizny tak?
awe

Data: 2010-10-12 18:27:17
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i92228$oe2$1news.onet.pl...
A ponad 100 mln ma z lewizny tak?
awe

Polacy wódę chleją... Może nie prawda?
W sumie Palikot to swój chłop, ukaja smutki...

boukun

Data: 2010-10-12 19:47:50
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i922jn$njc$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- --
ale za nim zaczeli ja chlac to wczesniej cos sie dzialo prawda?
awe

Data: 2010-10-12 20:26:04
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i926ks$978$1news.onet.pl...

[...]

Wcześniej był socjalizm i ludzie mieli pracę..., na biało i nie jeździli ściśnięci po 18 osób busami na zbiory jabłek na czarno...
Michnik, Balcerowicz i Kaczyński chwalą ten system, co go z Kiszczakiem dopracowywali...

boukun

Data: 2010-10-13 15:52:37
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i929if$nmm$1mx1.internetia.pl...
[...]

A kiedy tak było, przecież chłoporobotnikow wożono z odległości nawet 100 km tzw stonkami?

--
stevep

Data: 2010-10-13 19:05:02
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:i94djj$6ld$1news.vectranet.pl...
[...]

A kiedy tak było? Urodziłeś się przed wojną?

Teściowa co niedziela wspomina, że za komuny poszedł do pracy uczeń i wyszedł z
tego zakładu emeryt...
Gdyby nie Mazowiecki, (o zgrozo, Komorowski wziął sobie tego starucha na
doradcę), w Polsce by istniał przemysł, polski przemysł i ludzie mieliby godziwą
pracę... A tak, pseudo reformatorzy zaorali Polskę, a Polacy za chlebem zabijają
się teraz jeżdżąc po 18 w transportowych busach chcąc załapać się na zbiory
jabłek na czarno...

Ale Mazowiecki i Balcerowicz, alte Knakis są niezastąpieni, kahał każe,
słudzy muszą...

Komorowski sam nie ma pomysłu i obstawia się tymi, co mu system poukładali...

boukun

Palikot wydał 200 tysięcy złotych w 10 dni