Palikot wznosi sie na kolejne wyzyny chamstwa

Data: 2010-06-15 17:27:43
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Palikot wznosi sie na kolejne wyzyny chamstwa
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:hv85ko$uir$3news.onet.pl...
Bosz, czy ja musze ogladac tego idiotÄ™ na kazdym portalu ?
R.

A czy ja muszę czytać wasze żałosne pierdolenie w tej grupie?
Twoje, cytryny, rAzora, Piotra, Hansa Klossa, Jadrysia itp?
dobrze że przynajmniej tego mkarwana chyba wreszcie chuj strzelił.
Może kurwe zalało albo komary go zagryzły.
Tfu!

Palikot wznosi sie na kolejne wyzyny chamstwa