Palikot zabił politycznie Napieralskiego

Data: 2011-10-10 08:31:29
Autor: Przemysław W
Palikot zabił politycznie Napieralskiego
Palikot zabrał Napieralskiemu ok.1 mln głosów, tych które ten dostał rok temu w wyborach prezydenckich. Palikot dokonał na nim politycznego mordu.

Według danych TNS-OBOP dla TVP i TVN Ruch Palikota pokonał SLD Grzegorza Napieralskiego wśród wyborców najmłodszych, dwudziesto i trzydziestolatków, wśród Polaków z wykształceniem podstawowym, średnim i wyższym, na wsi, w małych miasteczkach i dużych miastach, wśród bezrobotnych, kierowników, robotników, prywatnych przedsiębiorców. Czyli niemal we wszystkich grupach społecznych.

SLD był nieco lepszy od Ruchu Palikota wśród wyborców starszych, zwłaszcza po sześćdziesiątce, wśród emerytów i rencistów, pracowników administracyjnych. Wśród rolników głosy między SLD i RP rozłożył się po równo. Na SLD zagłosował przede wszystkim tzw. żelazny elektorat. Palikot zabrał Napieralskiemu ok.1 mln głosów, tych które ten dostał rok temu w wyborach prezydenckich. Palikot dokonał na nim politycznego mordu.

To koniec Napieralskiego jako przywódcy politycznego. Czy Sojusz to przetrwa? Część jego posłów będzie kusić PO, a drugą część Palikot.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,10440298,Palikot_zabil_politycznie_Napieralskiego.html#ixzz1aMEru6JQ

Od dłuższego czasu nie mogłem się nadziwić, że starzy eseldowcy nie widzą głupoty i infantylnośći Napieralskiego. Ślepota została ukarana. Głupiego gówniarza i jego mocodawców należy wywalić na bruk!

Przemek

--

"Lech Kaczyński zostaje ministrem sprawiedliwości w rządzie AWS - UW
Jerzego Buzka,  co wyciąga braci z niebytu politycznego"....

Data: 2011-10-10 09:16:44
Autor: Zahir

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6u3g8$hu9$1news.onet.pl...
Palikot zabrał Napieralskiemu ok.1 mln głosów, tych które ten dostał rok temu w wyborach prezydenckich. Palikot dokonał na nim politycznego mordu.

Może nie mordu ale wykastrował go skutecznie i nieodwracalnie!

--
Zahir

Data: 2011-10-10 13:40:44
Autor: oyster
Użytkownik - Przemysław W napisał:

[...]

A tędy cię wiedli! Żal ci komuchów... Zawsze cię podejrzewałem, że tak naprawdę to ty skrycie popierasz czerwonych, Kawecki. :-)

--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-10 13:57:18
Autor: the_foe
W dniu 2011-10-10 08:31, Przemysław W pisze:
Od dłuższego czasu nie mogłem się nadziwić, że starzy eseldowcy nie
widzą głupoty i infantylnośći Napieralskiego

Starzy SLDowcy zostali wykastrowani przez Olejniczaka, a wczesniej poczuli ostrze Borowskiego w plecach.
Dzis sie ciesza jak dzieci ze moga kandydowac z list. Millerowi poddancze umizgi do Napierala sie oplacily - ma mandat.
Scnaeiusze sa dwa - albo szefem bedzie Piekarska, ktory bedzie chciala odzyskac mocno lewicowy elektorat, ltory niemal w calosci poszedl do RP. Sadze ze sie jej nie uda - bedzie gasic swiatlo. Drugi, pewniejszy scenariusz to rzady Kalisza, ktory wlasciwie pojdzie droga Napierala, tylko bedzie pprobowal to robic dobrze.
Jednak, jesli PO utrzyma poparcie przez nastepne 4 lata, a Palikot nie wejdzie do rzadu (i jego populizm nie zostanie obnażony) to los SLD jest przesadzony. Maja zbyt duze struktury, zaplecze, by to sie moglo nie zawalic przy tak malym dofinansowaniu i wlasciwie symboliczna iloscia stanowisk do rozdania.

--
the_foe

Data: 2011-10-10 14:10:03
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

Palikot zabrał Napieralskiemu ok.1 mln głosów, tych które ten dostał rok temu w wyborach prezydenckich. Palikot dokonał na nim politycznego mordu.

"Jam to nie chwaląc się" w tym swój udział miałem.

Na pohybel klerykałom z SLD! Niech im teraz ich pupile powiedzą "bóg zapłać".

:)

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-10 17:34:30
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:5x6np404jdbe.1gqh40qxuyuew.dlg40tude.net...
Przemysław W napisał:

[...]

Głosowałem na Palikota. Nie tylko ja. Nie chwaląc się jam tez im kopa w rzyć zasunął! ;)

BomBel

Palikot zabił politycznie Napieralskiego