Palikot zabił politycznie Napieralskiego

Data: 2011-10-10 14:10:03
Autor: Grzegorz Z.
Palikot zabił politycznie Napieralskiego
Przemysław W napisał:

Palikot zabrał Napieralskiemu ok.1 mln głosów, tych które ten dostał rok temu w wyborach prezydenckich. Palikot dokonał na nim politycznego mordu.

"Jam to nie chwaląc się" w tym swój udział miałem.

Na pohybel klerykałom z SLD! Niech im teraz ich pupile powiedzą "bóg zapłać".

:)

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-10 17:34:30
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:5x6np404jdbe.1gqh40qxuyuew.dlg40tude.net...
Przemysław W napisał:

[...]

Głosowałem na Palikota. Nie tylko ja. Nie chwaląc się jam tez im kopa w rzyć zasunął! ;)

BomBel

Palikot zabił politycznie Napieralskiego