Palikot zapisze się do zespołu Macierewicza

Data: 2010-07-20 20:23:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Palikot zapisze się do zespołu Macierewicza
Janusz Palikot chce wstąpić do zespołu parlamentarnego PiS, który ma zająć się wyjaśnieniem przyczyn katastrofy smoleńskiej. - Jutro to zaproponuję. Mam nadzieję, że mnie przyjmą - poinformował "Fakty TVN". To odpowiedź na zaproszenie rzecznika klubu PiS Mariusza Błaszczaka, który zapowiedział, że zespół Macierewicza jest otwarty dla każdego posła z każdego ugrupowania.

http://www.tvn24.pl/-1,1665833,0,1,palikot-zapisze-sie-do-zespolu-macierewicza,wiadomosc.html

Według najnowszych, nieoficjalnych doniesień Janusz Palikot ma być usunięty ze stanowiska wiceszefa klubu parlamentarnego. Poseł PO jednak nie chce schodzić ze świecznika. We wtorek wieczorem zapowiedział, że w środę rano zamierza wstąpić do parlamentarnego zespołu powołanego przez PiS w celu zbadania przyczyn katastrofy. - Tak, jutro to zaproponuję o 10.30 w Sejmie. Mam nadzieję, że mnie przyjmą - poinformował "Fakty TVN".

Na razie w zespole kierowanym przez Antoniego Macierewicza są tylko posłowie Prawa i Sprawiedliwości. Jednak Mariusz Błaszczak, rzecznik klubu PiS, zapowiadał, że jest on otwarty dla każdego posła z każdego ugrupowania. Z tego zaproszenia zamierza skorzystać Palikot.

Posłowie PiS zapowiadają, że zespół będzie dążył do wyjaśnienia przyczyn katastrofy. Mają być m.in. analizowane dokumenty. Parlamentarzyści będą się też kontaktować z instytucjami zajmującymi się sprawą oraz spotkać się z osobami, które mają wiedzę na ten temat.

rs/tr

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Będą jaja jak berety!

Data: 2010-07-20 13:45:14
Autor: magdaverakosiorek
On Jul 20, 1:23 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[...]

Niech tylko go dpadnę.
Przyłożę mu różańcem...
magdavera

Data: 2010-07-20 22:49:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Palikot zapisze się do zespołu Macierewicza

Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:07e6c79b-f756-4c5d-bf60-7e7fe4d16079j8g2000yqd.googlegroups.com...
Będą jaja jak berety!

Niech tylko go dpadnę.
Przyłożę mu różańcem...
magdavera

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Zasłoni się kropidłem.

Data: 2010-07-20 13:45:47
Autor: Antenka
On 20 Lip, 20:23, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[...]

Że co proszę? To nie "kółko plastyczne", że przyjdziesz se
polinezyjskikocie i wpiszesz się na listę. Wypad! No pogięło dziada na
fest! :-E

Antenka

Data: 2010-07-20 20:25:15
Autor: u2
Palikot zapisze się do zespołu Macierewicza
Janusz Palikot chce wstąpić do zespołu parlamentarnego PiS, który ma
zająć się wyjaśnieniem przyczyn katastrofy smoleńskiej.

Niech najpierw zmyje krew ze swoich rąk.

Data: 2010-07-20 12:45:34
Autor: glob

u2 napisał(a):
> Janusz Palikot chce wst�pi� do zespo�u parlamentarnego PiS, kt�ry ma
> zaj�� si� wyja�nieniem przyczyn katastrofy smole�skiej.

Niech najpierw zmyje krew ze swoich r�k.
Kaczyński Sb-cki odpadzie ma krew na rękach.

Data: 2010-07-20 23:37:13
Autor: the_foe
W dniu 2010-07-20 20:25, u2 pisze:
Janusz Palikot chce wstąpić do zespołu parlamentarnego PiS, który ma
zająć się wyjaśnieniem przyczyn katastrofy smoleńskiej.

Niech najpierw zmyje krew ze swoich rąk.

to juz nie tylko Tusk, rzad, ale takze zwykli poslowie tez maja krew na rekach?

--
the_foe

Data: 2010-07-20 15:19:56
Autor: glob

the_foe napisał(a):

> Niech najpierw zmyje krew ze swoich r�k.

to juz nie tylko Tusk, rzad, ale takze zwykli poslowie tez maja krew na
> [...]

Te kurwy z pisu tak napierdalają nienawiścią , że może trzeba
namierzyć np takiego u2 i napierdalać tak po łbie jakimiś dechami że
się zesra i mu się ryj naprostuje na normalność.?

Data: 2010-07-22 09:16:09
Autor: magdaverakosiorek
On Jul 20, 4:37 pm, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

> Niech najpierw zmyje krew ze swoich rąk.

to juz nie tylko Tusk, rzad, ale takze zwykli poslowie tez maja krew na
> [...]

Tak, i wszyscy PO-wcy.

I ci co nie chodzą do kościoła. Oni wszyscy mają krew na rękach.
To oni stworzyli atmosferę nienawiści i nagonki
na śp. Prezydenta.

Palikot zapisze się do zespołu Macierewicza