Palikot: złożę wniosek o sprawdzenie poczytalności Jarosława Kaczyńskiego.

Data: 2010-12-21 17:16:38
Autor: {heÂŽsk}
Palikot: złożę wniosek o sprawdzenie poczytalności Jarosława Kaczyńskiego.
On Tue, 21 Dec 2010 15:41:40 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

"Dziadowskie jest środowisko wokół Jarosława Kaczyńskiego, które legitymizuje zachowanie półszaleńca, który stoi na czele PiS. Kaczyński zachowuje się jak człowiek całkowicie nieodpowiedzialny i niepoczytalny.

 [...]

 pisalem juz. prezes PiS przez swoje nieodpowiedzialne zachowania  zeszmacil pamiec swego brata. na szczescie nie udalo mu sie  zeszmacic pamieci s.p. marii. mam nadzieje, ze corka s.p. lecha,
 marta nie da siw wciagnac w te obrzydliwe zagrywki.

 prezes PiS dobrze wie, ze to on jest winny smierci tych ludzi.
 kolejnymi wybrykami nie zagluszy sumienia. siebie nie oszuka.

Palikot: złożę wniosek o sprawdzenie poczytalności Jarosława Kaczyńskiego.