Palikot, zostaw krzyż w spokoju!

Data: 2011-10-17 16:40:38
Autor: Leprechaun
Palikot, zostaw krzyż w spokoju!

Użytkownik "Bambaryła" <bambaryla@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4e9bd241$0$2196$65785112news.neostrada.pl...
Jak widzisz gówno z tego będzie! Nie ma szans na jego zdjęcie. Odpuść sobie. Mam lepszy pomysł. Zajmij się sprawą likwidacji abonamentu TVP. Ten pomysł ma duże szanse społecznego poparcia. Czas nasypać soli na ogon Dworakowi!

BBR

Słyszałem dziś w radio, że SLD to krzyż właściwie nie przeszkadza. Miller coś tam się mądrzył, że 1-wszy protestował. Od 1994 r miał do cholery czasu! Co zrobił? Do Watykanu w zgrzebnej koszuli pojechał o łaski boskie błagać! Obecna lewica to zbieranina rozbitków. Nie wiedzą gdzie port, gdzie kapitan. Sieroty jedne. Przytulili ich czarni więc sa im wdzięczni. Nawet za 1% podatku żadanego przez czarnych zagłosują!

BomBel

Palikot, zostaw krzyż w spokoju!