Palikotowi znowu pogoniono kota:)

Data: 2012-01-27 18:40:35
Autor: Obserwator
Palikotowi znowu pogoniono kota:)

Palikot, pam Anna grodzka i Wandzia Nowicka - zostali pogonieni przez
protestujacych przeciwko ACTA. To kolejny przypadek podonienia kota ,
palikmiotowi.

Pewnie juz nawet dla mlodych ludzi nie jest zadna tajemnica, ze partia
Palikota, to taka Samoobrona dla mlodych i wyksztalconych.

Gienieral Dukaczewskij i prezydent KOmoruskij -  bardzo rozzaleni:)

ps. Palikot powinien zawsze pamietac jak zaplacil Lepper za swoje umizgi do
tych gienieralow.

Data: 2012-01-27 23:00:13
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

Palikot, pam Anna grodzka i Wandzia Nowicka - zostali pogonieni przez
protestujacych przeciwko ACTA. To kolejny przypadek podonienia kota ,
palikmiotowi.

"Solidarni" też. I bardzo dobrze.

We are 99%

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-27 22:24:08
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Obserwator napisał:

> Palikot, pan Anna grodzka i Wandzia Nowicka - zostali pogonieni przez
> protestujacych przeciwko ACTA. To kolejny przypadek pogonienia kota ,
> palikmiotowi.

"Solidarni" też. I bardzo dobrze.

We are 99%
 co *Solidarni*, tez?

Data: 2012-01-27 23:27:22
Autor: Grzegorz Z.

Obserwator napisał:

[...]

Też się próbowali podczepiać pod dzisiejszy protest na Krakowskim i też ich
w pizdu wybuczyli, jak Palikota, Wandzię i Grodzkiego.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-27 22:33:42
Autor: Obserwator
Palikotowi znowu pogoniono kota:)
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Też się próbowali podczepiać pod dzisiejszy protest na Krakowskim i też ich
w pizdu wybuczyli, jak Palikota, Wandzię i Grodzkiego.

ale ktorzy Solidarni, bo ich sie namnozylo jak grzybow po deszczu?

I moze podaj link. --

Data: 2012-01-27 23:35:48
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

[...]

Jak zazwyczaj Namiot stanie ok 12:00 - 17:00
Można będzie składać podpisy pod naszymi postulatami, w obronie TV Trwam,
zapoznać się z pomysłem Krucjaty Różańcowej i UWAGA - podpisać się pod
protestem dot. ACTA

http://solidarni2010.pl/calendar_day.php?date=2012-01-28

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-27 22:44:55
Autor: Obserwator
Palikotowi znowu pogoniono kota:)
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): (...)

ale gdzie informacja, ze ich pogoniono? Ja sie z taka informacja nie spotkalem.

Data: 2012-01-28 08:22:04
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfv8o6$sdg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty dobrze wiesz którzy! ;)

BomBel

Data: 2012-01-28 08:21:41
Autor: Leprechaun

Obserwator napisał:

[...]

Były pochodnie i werble? Czyżby trzeciopłciowi przejeli marsze przed pałacem prezydenckim?

BomBel

Data: 2012-01-28 08:26:35
Autor: the_foe
W dniu 2012-01-27 23:00, Grzegorz Z. pisze:
Obserwator napisał:

[...]

widze ze "pisowcy" zepsuja wszytko. Ludzie jednoczyli sie po tragedii smolenskiej to zrobili z tego polityczny wybor do tego stopnia ze wiekszosc narodu ma gdzies ze ich Prezydent zginal. teraz jest to samo z ACTA. Dojdzie do tego, ze ludzie beda sie bali protestowac by ktos ich nie skojarzyl z "krzyzowcami", a Tusek zaciera rece, bo wie ze ujdzie mu wszytko na sucho kiedy opozycja robi tylko obciach.

--
the_foe

Data: 2012-01-27 23:38:04
Autor: Lorn
W dniu 2012-01-27 19:40,  Obserwator pisze:
Palikot, pam Anna grodzka i Wandzia Nowicka - zostali pogonieni przez
protestujacych przeciwko ACTA. To kolejny przypadek podonienia kota ,
palikmiotowi.

Pogoniliby kartofla i każdego polityka, który chciałby się do nich przykleić...

Palikotowi znowu pogoniono kota:)