Paliwa (Orlen vs BP vs Statoil)

Data: 2009-08-08 11:10:52
Autor: Wild Root
Paliwa (Orlen vs BP vs Statoil)
 W poście <h5hmqd$rmc$1@node1.news.atman.pl>
 m.in. przeczytać można:

Ostatnio zrobiłem test. Ile zrobię KM na 40L paliwa. Oto wyniki:

I Orlen i BP i Statoil to jest ta sama benzyna. Poproś kiedyś o pokaanie FV
zakupowej na paliwo np. na BP, zdziwisz się jaką pieczątkę sprzedawcy
zobaczysz na tej FV.

--
Wild Root

Data: 2009-08-08 16:20:13
Autor: J.F.
On Sat, 08 Aug 2009 11:10:52 +0200,  Wild Root wrote:
[...]

I tak kazdemu BP pokazuje od kogo kupuje, po ile i ze nie jest to
swietne zachodnie paliwo ? Czy moze upusty rozlicza sie pozniej ? J.

Data: 2009-08-10 01:46:54
Autor: Gom
On Aug 8, 11:10 am, Wild Root <r...@localhost.localdomain> wrote:
I Orlen i BP i Statoil to jest ta sama benzyna. Poproś kiedyś o pokaanie FV
zakupowej na paliwo np. na BP, zdziwisz się jaką pieczątkę sprzedawcy
zobaczysz na tej FV.

Tak, poproś na Statoil. Dowiesz się wtedy, że paliwa firmuje im..
Lotos ;-)

--
Gom

Data: 2009-08-10 23:35:32
Autor: Leszek Kowalski

Użytkownik "Gom" <gomspam@gmail.com> napisał w wiadomości news:073db389-7e41-4662-a014-09a93d7a7dc6j9g2000vbp.googlegroups.com...
On Aug 8, 11:10 am, Wild Root <r...@localhost.localdomain> wrote:
..

Tak, poproś na Statoil. Dowiesz się wtedy, że paliwa firmuje im..
Lotos ;-)

To jeszcze nic.
Ostatnio widziałem na Orlenie, iż paliwo pochodzi z Lotosu.... Nie wiem czy to taka jedna dostawa była, czy częściej się zdarza.

Leszek Kowalski

Paliwa (Orlen vs BP vs Statoil)