Paliwa (Orlen vs BP vs Statoil)

Data: 2009-08-08 19:33:34
Autor: Tomasz Pyra
Paliwa (Orlen vs BP vs Statoil)
CSM pisze:
Ostatnio zrobiłem test. Ile zrobię KM na 40L paliwa. Oto wyniki:

BP PB95 - 600 KM
BP Ultimate 98 - 550 KM

Orlen Wawa PB95 - 680 KM
Orlen Poznań PB95 - 660 KM

Statoil PB95 - ~610 KM

Samochód
Colt 1.6 '97 r. ~120bhp

Wyniki - trasa (+ trochę miasto - spotkanie)

Wniosek... Orlen the best, a dwa... Dlaczego tak kiepsko na Ultimate 98? :/ Silnik nie lubi 98 czy jak?

Na jakikolwiek wniosek będzie czas jak zrobisz jeszcze 10 takich serii tankowań.
A jeżeli wniosek ma dotyczyć jakości paliw, to jeszcze musisz mieć kogoś innego do tankowania kto nie będzie Ci mówił na jakim paliwie aktualnie jeździsz. :)

Data: 2009-08-08 19:56:54
Autor: Krasnal z Krakowa
CSM pisze:
> [...]

A jeżeli wniosek ma dotyczyć jakości paliw, to jeszcze musisz mieć kogoś innego do tankowania kto nie będzie Ci mówił na jakim paliwie aktualnie jeździsz. :)

Swego czasu test paliwa z różnych stacji (także dwa kanistry przywieziono z Niemiec) na hamowni był w AutoŚwiat. Wniosek: wtedy najlepsze było z ORLENU, najgorsze ze Statoilu. Niemieckie paliwa spełniały normy, ale żadna rewelacja, mieściły się w strefie niższych stanów średnich. Ulitimaty i inne sraty okazały się chwytem marketingowym. A stosowanie dodatków powoduje, że jest mniej benzyny w benzynie:) i trzeba jej palić więcej. POZDR.

--

Paliwa (Orlen vs BP vs Statoil)