Paliwa jako kiełbasa wyborcza - Tusk jak pomyslowy Dobromir:))

Data: 2011-09-02 14:56:17
Autor: obserwator
Paliwa jako kiełbasa wyborcza - Tusk jak pomyslowy Dobromir:))
I oto dowiedziałem się, że dziesięć dni temu współpracownicy Premiera z KPRM i
nawet sam Pan Premier nakazali (ustnie naturalnie i bezkwitowo) natychmiastowe
obniżenie cen przez PKN Orlen, presję wywarto na prezesie, szefowej do spraw
sprzedaży hurtowej oraz jeszcze jednym członku orlenowskich władz. (akcje
skarbu państwa ciągle decydują o tym kto sprawuje władzę w koncernie).

Orlen sprzedaje więc teraz paliwa poniżej kosztów i jako największy hurtownik
wymusza dostosowanie się do tych warunków ze strony konkurentów.

Cieszyłbym się z takiego obrotu sprawy niesamowicie, gdyby nie świadomość, że
pewnie już od 10 października wszystko wróci do normy – ceny paliw natychmiast
wzrosną.

Paliwa jako kiełbasa wyborcza – no, no, słuszna linię ma nasza partia i ku
wielkim celom zmierza.

http://wpolityce.pl/artykuly/14015-wspolpracownicy-premiera-i-sam-premier-nakazali-ustnie-naturalnie-i-bezkwitowo-natychmiastowe-obnizenie-cen-przez-pkn-orlen

Data: 2011-09-02 16:59:27
Autor: u2
W dniu 2011-09-02 16:56,  obserwator pisze:
Orlen sprzedaje więc teraz paliwa poniżej kosztów i jako największy hurtownik
wymusza dostosowanie się do tych warunków ze strony konkurentów.

Nie rozumiem, ceny swiatowe nie sa obecnie najwyzsze. A w czasie kiedy
ceny ropy bily rekordy na swiecie (powyzej 150 USD za barylke) ceny
paliw w Polsce byly duzo nizsze. :)

Data: 2011-09-03 02:26:07
Autor: stevep
Dnia 02-09-2011 o 16:59:27 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Nie czujesz w tym ręki razwietki?  ;)

--
stevep

Data: 2011-09-02 17:20:46
Autor: raff

" obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j3qqqg$bnu$1inews.gazeta.pl...
[...]

pewnie już od 10 października wszystko wróci do normy &#8211; ceny paliw natychmiast
wzrosną.

Paliwa jako kiełbasa wyborcza &#8211; no, no, słuszna linię ma nasza partia i ku
wielkim celom zmierza.

http://wpolityce.pl/artykuly/14015-wspolpracownicy-premiera-i-sam-premier-nakazali-ustnie-naturalnie-i-bezkwitowo-natychmiastowe-obnizenie-cen-przez-pkn-orlen

A jakis ciul sie tutaj pytal, czy BP i Statoil zaleza od premiera.

R.

Data: 2011-09-02 18:38:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j3qs8j$vir$1news.onet.pl...

[...]

Jeśli ustnie i bezkwitowo, to przy tym obecny był duch święty i przekazał tę wiadomość autorowi tekstu.
Są granice idiotyzmów.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-02 16:51:55
Autor: obserwator
Paliwa jako kiełbasa wyborcza - Tusk jak pomyslowy Dobromir:))
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): Są granice idiotyzmów.
*************************************

ty je bardzo czesto na tej grupie przekraczasz, pozyteczny KACAPSKI IDIOTO.

Data: 2011-09-02 18:53:30
Autor: u2
W dniu 2011-09-02 18:51, obserwator pisze:
ty je bardzo czesto na tej grupie przekraczasz, pozyteczny KACAPSKI IDIOTO.

On nie idiota, on agent wplywu. Zauwaz, ze ma odpowiedz na wszystko,
zgodnie z wytycznymi:)

Data: 2011-09-02 16:58:25
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> ty je bardzo czesto na tej grupie przekraczasz, pozyteczny KACAPSKI IDIOTO.
> On nie idiota, on agent wplywu. Zauwaz, ze ma odpowiedz na wszystko,

kolaborant, lachudra za dwa zeta:))

Data: 2011-09-03 02:27:08
Autor: stevep
Dnia 02-09-2011 o 18:53:30 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Hmmm, godna reklama twojego idiotyzmu.

--
stevep

Data: 2011-09-02 19:20:13
Autor: raff

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4e610690$0$3503$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To zalezy, czy to robil w sukience, czy bez ;)

R.

Data: 2011-09-02 17:21:49
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3qqqg$bnu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Masz sklerozę? Za Kaczyńskiego zrobiono to samo! Dlaczego nie pomstowałeś?

BomBel

Data: 2011-09-02 17:57:41
Autor: Lorn
[...]

Wybory za pasem, to i każda obniżka cen winą Tuska hehe... Ty nam lepiej nagreźdaj, co nie jest winą Tuska :>

Data: 2011-09-02 18:55:59
Autor: Sonn
[...]

ROTFL. A jak nastanie Wielki Jarosław, to paliwo będzie po 1 zeta za litr?

Jesteś kretynem

--
Sonn

Data: 2011-09-02 17:00:47
Autor: obserwator
Sonn <lacrimosa321@poczta.onet.pl> napisał(a):

ROTFL. A jak nastanie Wielki Jarosław, to paliwo będzie po 1 zeta za litr?

Jesteś kretynem

ewidentnym kretynem jestes , ale ty, bo nie rozumiesz ze Tusk na takich jak ty
wystawil wedke. Przeczytaj durniu tekst ze zrozumieniem, a nie napalaj sie jak gownojad.

--

Paliwa jako kiełbasa wyborcza - Tusk jak pomyslowy Dobromir:))