Paliwa w góre ? od kiedy?

Data: 2017-07-11 11:14:08
Autor: gebr
Paliwa w góre ? od kiedy?
duzo slychac o podniesieniu cen paliwa, kiedy maja isc ceny w gore?

Data: 2017-07-11 02:56:23
Autor: Kris
Paliwa w gĂłre ? od kiedy?
W dniu wtorek, 11 lipca 2017 11:14:11 UTC+2 użytkownik gebr napisał:
duzo slychac o podniesieniu cen paliwa, kiedy maja isc ceny w gore?

A po co Tobie ta wiedza? Spekulant jakis jesteś i zapasy chcesz robić? ;)

Data: 2017-07-11 21:22:44
Autor: Alf/red/
Paliwa w góre ? od kiedy?
W dniu 11.07.2017 o 11:14, gebr pisze:
kiedy maja isc ceny w gore?

W każdej chwili. Nikt nie spodziewa się hiszpańskiej inkwizycji i jutrzejszego prawa w czasach PiS. Jeśli masz na myśli szumną sprawę 25 groszy, to jeszcze w lipcu miało trafić do senatu, a potem wiadomo: podpis w środku nocy, i jest prawo. 30 dni i wchodzi w życie. Czyli na początku września.
I tak pro forma: znowu mamy podpisy in blanco, i znowu mamy jawne stanowisko "droga sejmowa jest szybsza bo nie wymaga żadnych konsultacji, więc tak przepychamy".

http://www.sejm.gov.pl/sejm8.nsf/PrzebiegProc.xsp?nr=1712

--
Alf/red/

Data: 2017-07-11 13:23:07
Autor: Zenek Kapelinder
Paliwa w gĂłre ? od kiedy?
Jeszcze mogles dopisac dojna zmiana i by bylo wiadomo z jakiej grupy przyszedles.

Data: 2017-07-12 00:43:49
Autor: LordBluzg(R)
Paliwa w góre ? od kiedy?
"Zenek Kapelinder" wydumał(a) w wiadomości ID
Jeszcze mogles dopisac dojna zmiana i by bylo wiadomo z jakiej grupy przyszedles.

Chuja. PiS podwyższa i tyle ci powinno wystarczyć.
--
LordBluzg(R)(TM)
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

Data: 2017-07-11 16:50:08
Autor: Zenek Kapelinder
Paliwa w gĂłre ? od kiedy?
Tak jak wszyscy nie lubie jak rosna ceny. Cena ropy stabilna z tendencja znizkowa. Daje to niska cene paliwa na stacjach. Przypomnij sobie jak niedawno placiles prawie 6 zlotych za litr. Jak by z jakis powodow urosla cena ropy to durni ludzie by powiedzieli ze to od nas nie zalezy i trzeba przelknac podwyzke i nie gardlowac. A to kase by lykal jakis kozojebca w zlotym rolsie. Za nadwyzke szkolil by terrorystow i kupowal by im bron. I by bylo dobrze. Ale jak kilka procent z podwyzki ceny paliwa ma byc uzyte na nasze potrzeby to wszystkim krzywda. Rzad uszczelnil system podatkowy w paliwach. Jakies lokalne chuje juz nas na maksa nie okradaja. Wolalbym zeby paliwo nie zdrozalo ale akceptuje podwyzke, bo co innego moglbym zrobic.

Data: 2017-07-12 03:00:47
Autor: Budzik
Paliwa w góre ? od kiedy?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]
Kilka procent?
Ostatnio tankowałem LPG po 1,55...
25gr wiecej to bedzie 15% podwyżki...
A nie wiem czy wiesz, te 25gr to podwyzka w pierwszym roku.
Potem bedzie sukcesywnie wiecej.
Wiec jak wspominasz bene po 6zł to teraz bedzie po 6,30...

I to w okresie gdzie ponoc budzet w super stanie, na wszystko nas stać i inne terefere...

Pytasz co mogłbys zrobic? Mogłbys nie akceptowac... ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2017-07-12 03:03:09
Autor: Zenek Kapelinder
Paliwa w gĂłre ? od kiedy?
Jak sie zrobi po 6 to daj znac gdzie zrobisz protest to przyjade ze stara opona.

Data: 2017-07-12 17:28:55
Autor: Budzik
Paliwa w góre ? od kiedy?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Jak sie zrobi po 6 to daj znac gdzie zrobisz protest to przyjade ze
stara opona.
Wtedy juz bedzie za późno.
Zreszta wtedy dowiesz sie (a moze wrecz sam powiesz) ze to tylko 3% wiec własciwie nie ma o co protestować.

Zenku, podnoszą nam w niby swietnej sytuacji budzetowej cene LPG o 15% a ty sie cieszysz? Człowieku...

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-07-12 14:39:31
Autor: Zenek Kapelinder
Paliwa w gĂłre ? od kiedy?
Nastepny niedorozwoj. Kiedy sie cieszylem? Napisalem ze jak paliwo drozeje to wole zeby za gorke drogi u nas zbudowali a nie jakis kozojebca nastepnego zlotego rollsa sobie kupil i dal kase terrorysta. Jak kozojebcy sie zgadaja i uda im sie podniesc ceny to dla Ciebie wszystko ok. Ale jak ich swiat zlapal za jaja i wora ukrecil i sie pojawila drobna rezerwa to zle ze ktos ja chce wykorzystac. Sluchalem dzisiaj jak w sejmie jakis chuj garbaty z opozycji twierdzil ze przez podwyzke o 25 groszy na litrze w zniwa rolnik wyda na paliwo o tysiac zlotych wiecej dzienie. Jeszcze niedawno paliwa byly w okolicach 5,50 i chleb, maslo itp bylo tansze. Teraz jest po 4,30 i maslo i chleb zdrozaly. Udowodnisz ze to cena paliwa ma wplyw na ceny zywosci bo ja sie nie podejmuje. Gwozdz programu masz tutaj. https://wiadomosci.wp.pl/prezes-orlenu-na-tasmach-z-donaldem-sie-spotykam-i-on-teraz-to-paliwo-moze-byc-nawet-po-7-zl-6034824124814465a. Na podstawie krotkiego zapisu udowodnij ze poprzedni rzad lepiej dbal o Twoja kieszen.

Data: 2017-07-12 14:13:51
Autor: Akarm
Paliwa w góre ? od kiedy?
W dniu 2017-07-12 o 05:00, Budzik pisze:

Kilka procent?
Ostatnio tankowałem LPG po 1,55...
25gr wiecej to bedzie 15% podwyżki...
A nie wiem czy wiesz, te 25gr to podwyzka w pierwszym roku.
Potem bedzie sukcesywnie wiecej.

A ile teraz wynosi podatek drogowy?

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-07-12 17:28:55
Autor: Budzik
Paliwa w góre ? od kiedy?
Użytkownik Akarm akarmWYWAL@wp.pl ...

[...]

Pytasz bo nie umiesz znaleźc czy jest jakis inny sens tegoz?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2017-07-12 21:39:04
Autor: Akarm
Paliwa w góre ? od kiedy?
W dniu 2017-07-12 o 19:28, Budzik pisze:
[...]

To tak odnośnie procentów.
Wydaje mi się, że PiS proponuje podnieść podatek drogowy do jakichś 300% obecnej wartości. Nie zagłębiałem się w szczegóły, po prostu takie wrażenie odnoszę, tak mi się coś kolebie w myślach.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-07-13 15:00:39
Autor: J.F.
Paliwa w góre ? od kiedy?
Użytkownik "Akarm"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:59667ad9$0$652$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Podatku drogowego to u nas od dawna, a moze i nigdy, nie bylo.
Byl podatek od posiadania srodkow transportu, brzmi jak podatek od luksusu.
Wplywal do kasy gminy, a gmina sobie z nim robila co chciala - drogi, parkingi, chodniki, nagrody, szkoly.

Wydaje mi sie, ze podatek nadal jest - ale dla samochodow ciezarowych.

W paliwie jest za to akcyza (w litrze benzyny 1.54zl) i "oplata paliwowa" (0.13zl).
I VAT (w tym liczony obu poprzednich podatkow).
Jak teraz dorzuca 25gr, to znow tak bardzo podatki nie wzrosna.
Choc w LPG moze byc bardziej.

Tylko teraz *** mowia "nie ma na drogi pieniedzy", co sie dzieje z akcyza, to nie mowia.

A jeszcze ponoc zniklo 15 mld z KFD
https://wiadomosci.wp.pl/biedron-o-wyborach-prezydenckich-szkoda-zmarnowac-poparcie-6143653333173889a

J.

Data: 2017-07-12 20:03:14
Autor: Robert Wańkowski
Paliwa w góre ? od kiedy?
W dniu 2017-07-12 o 05:00, Budzik pisze:
Kilka procent?
Ostatnio tankowałem LPG po 1,55...
25gr wiecej to bedzie 15% podwyżki...
Gaz 37 gr za 1kg.

Robert

Data: 2017-07-12 03:07:44
Autor: re
Paliwa w góre ? od kiedy?

[...]

-- -
Uszczelnił i nie wystarczyło by koryto było pełne ?

Data: 2017-07-12 10:07:08
Autor: LordBluzg(R)
Paliwa w góre ? od kiedy?
> Wolalbym zeby paliwo nie zdrozalo ale akceptuje podwyzke, bo co innego moglbym zrobic.

Wracając jednak do rządu, to darłeś ryj jak poprzednie ceny paliwa skoczyły wysoko a rząd nie bardzo miał na to wpływ. Obejrzyj sobie statystyki cen paliw na świecie z tamtego okresu.
Teraz ceny paliw na świecie nie wzrastają a zostanie dojebany podatek, co wpłynie _na_ _stałe_ na wyższą cenę paliw i odczujesz to nie tylko na stacji ale wszędzie bo transport podrożeje. Zauważ tylko, że wszędzie gdzie podatek został dojebany  np. banki, przeniosło się to na Kowalskiego a banki nadal mają to co miały. VAT miał iść w dół i chuja, na szczęście podatek handlowy zatrzymała Unia, bo byś dzisiaj miał wszędzie drożej, nie tylko w hipermarketach. Mieli podatków nie podnosić a podnoszą. Tyle.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-12 02:55:31
Autor: Zenek Kapelinder
Paliwa w gĂłre ? od kiedy?
Nie darlem ryja. Jezdze tak malo ze dla mnie paliwo moze kosztowac dyche za litr.

Data: 2017-07-12 11:59:05
Autor: LordBluzg(R)
Paliwa w góre ? od kiedy?
Nie darlem ryja. Jezdze tak malo ze dla mnie paliwo moze kosztowac dyche za litr.

Ale żresz jak inni. Jak ci podskoczą ceny w sklepie z powodu tego podatku to odczujesz.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-12 03:17:43
Autor: Zenek Kapelinder
Paliwa w gĂłre ? od kiedy?
Daj jakis przyklad jak protestowales kiedy paliwa byly prawie po szesc zlotych za litr. Wtedy tez argument o drogim zarciu miales i darles ryja przeciwkom kacapom i kozojebcom? Jak paliwo bylo drogie to przemyt i oszukiwanie na podatkach byly na ogromna skale. Uwazam ze ceny ropy utrzymaja sie na obecnym poziomie bardzo dlugo. Jak by na zawsze paliwo mialo zostac na poziomie 4,75 to nikt krzywdy mial nie bedzie a za 5 lat bedziemy mieli drogi na przyzwoitym poziomie i sporo osob ktore beda mialy prace przy remoncie i budowy drog gminnych czy jak tam oni je nazywaja.

Data: 2017-07-12 11:13:46
Autor: pueblo
Paliwa w góre ? od kiedy?
Witaj Zenek Kapelinder, 12 lip 2017 w
napisałeś/aś:
[...]

Naprawdę w to wierzysz? Bo ja nie. Nie chce mi się szukać, ale sprawdź sobie jaki procent opłaty paliwowej (a może i akcyzy) był przeznaczany rzeczywiście na drogi na przesterzeni ostatnich lat.
Oni będą ssać ile się da i skąd się da na restaurację PRLu - jeszcze pewnie czekają nas wielkie budowy socjalizmu.
Poza tym, że zobaczysz ludzi przy remontach dróg, to nie zobaczysz ilu ludziom sie pogorszyło, albo nawet stracili pracę, jeśli paliwa będą sukcesywnie dociążane podatkiem.

Data: 2017-07-12 12:47:11
Autor: LordBluzg(R)
Paliwa w góre ? od kiedy?
Daj jakis przyklad jak protestowales kiedy paliwa byly prawie po szesc zlotych za litr.

Ale to nie z winy podniesienia podatku czy rządu. jprd, takie trudne do zrozumienia?

Wtedy tez argument o drogim zarciu miales i darles ryja przeciwkom kacapom i kozojebcom?

Spekulantom. Na te ceny nasz rząd nie miał wpływu, podobnie jak na pogodę.

Jak paliwo bylo drogie to przemyt i oszukiwanie na podatkach byly na ogromna skale.

Srale. Mikroprzemyt na wschodniej granicy.

Uwazam ze ceny ropy utrzymaja sie na obecnym poziomie bardzo dlugo.

Nieważne czy się utrzymają, na te ceny nie mamy specjalnie wpływu ale na podatek już tak.

[...]

Jakoś dotąd wystarczało na remonty dróg. Przez pierwszy rok działania obecnego rządu NIC nie zrobiono w tym zakresie a kasa została przepompowana na 500+. Zero inwestycji w budowie dróg i dotacji z Unii. Aż się prosiło żeby to ciągnąć. Rok uciekł, kasa też to co, teraz dojebać podatek bo wtedy focha strzelili? Więc niech ci co dostali 500+ oddają albo objebać im do 350+ i załatwione. 5mld ma być z tego a 500+ kosztuje nas ponad 20mld rocznie czyli jest to 1/4 programu 500+

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-12 04:03:23
Autor: Zenek Kapelinder
Paliwa w gĂłre ? od kiedy?
Wstawiasz teksty pod glupia publike to i poklask bedziesz mial wiekszy. Ale na poklasku sie skonczy po silni w pysku sa slabi na boisku. Nawet argument ze jak zmowa kozojebcow podnosi ceny ropy i wszyscy musimy za wszysko wiecej placic bo nie mamy na to wplywu okaze sie slabszy od tego ze jak jest tanie paliwo to mozna dorzucic jakis drobny podatek zeby jezdzic lepszymi drogami, nie naprawiac ciagle zawieszen i spalic troche mniej paliwa.

Data: 2017-07-12 13:16:53
Autor: LordBluzg(R)
Paliwa w góre ? od kiedy?
[...]

No to kurwa, wszędzie dojebać większy podatek.
1. do powietrza, kupimy filtry i będziemy filtrować powietrze, ludzie będą zdrowsi.
2. Do wody dojebać podatek. Będziemy mieli lepsze rury i lepsze ujęcia oraz rozbudowa oczyszczalni ścieków.
2. Do prądu dojebać podatek. Bedziemy mogli rozbudować układy zasilania pod nowy, pierwszy milion samochodów elektrycznych, przecież to megaekologia.
3. Dojebać podatek do internetu. Będziemy mieli rozbudowę infrastruktury, zaoszczędzimy megamilionów nanosekund w dostępie do stron www z pornolami na łączach światłowodowych a zaoszczędzony czas można wykorzystać na oglądanie TVPiS. i TV Trwam.

Kurwa. EOD bo ja tak mogę z tymi podatkami nawet do srania się odnieść. 1 kupa i 10gr podatku. Ludzie z oszczędności będą mniej srali więc będzie mniejsze zużycie papieru do dupy a więc ochrona lasów będzie większa no i za tą kasę to można obsadzić jakąś puszczę wyciętą z powodu kornika drukarza...
Broń dalej podatków i obecnego PiSiorstwa. Argumenty mają wchuj.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-12 04:34:53
Autor: Zenek Kapelinder
Paliwa w gĂłre ? od kiedy?
Dawaj haslo gdzie i kiedy przyjechac z opona. Tylko zeby tam ktos z bardzo niezadowolonych byl i palil opony. Jako umiarkowanie niezadowolony nie podpale swojej dokad nie beda sie palily takich jak Ty.

Data: 2017-07-12 13:40:48
Autor: LordBluzg(R)
Paliwa w góre ? od kiedy?
Dawaj haslo gdzie i kiedy przyjechac z opona. Tylko zeby tam ktos z bardzo niezadowolonych byl i palil opony. Jako umiarkowanie niezadowolony nie podpale swojej dokad nie beda sie palily takich jak Ty.

Kub bukiet białych róż nienawiści, zaopatrz się w czarny parasol i wypierdalaj pod sejm z miniaturką kanistra napełnionego moczem :D Jak się takich nazbiera z 100tys osób to będzie widoczny protest. Skoro przestraszyli się czarnych parasolek kiedyś, może nalezy to powtórzyć.
Akcję ogłosić na FB, Tłiterach i innych Snapczatach...:D

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-12 04:48:56
Autor: Zenek Kapelinder
Paliwa w gĂłre ? od kiedy?
A dlaczego ja mam byc w pierwszym szeregu skoro jestem umiarkowanie niezadowolony. Znowu silny w pysku i slaby na boisku jestes.

Data: 2017-07-12 14:09:02
Autor: LordBluzg(R)
Paliwa w góre ? od kiedy?
A dlaczego ja mam byc w pierwszym szeregu skoro jestem umiarkowanie niezadowolony. Znowu silny w pysku i slaby na boisku jestes.

Możesz być drugi. Dotąd byłeś za podatkiem i broniłeś podwyżek a widzę że ci się odmieniło. Mnie tylko zastanawia indoktrynacja takich osób, które najczęściej myślą tylko o sobie i nie widzą jak się nimi manipuluje. Obojętnie jaki rząd będzie i jak się nazywać będzie partia, podwyżkom podatków należy mówić NIE i zmuszać ich do takich uregulowań gospodarki, żeby nie wyciagać pieniędzy (haraczu) od społeczeństwa. To jest podstawą demokracji.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-12 07:23:07
Autor: Zenek Kapelinder
Paliwa w gĂłre ? od kiedy?
Nie bylem za podatkami i nie bronilem podwyzki. Stwierdzilem ze nie jestem z niej zadowolony ale ja akceptuje. I nie manipuluj chuju osrany lordzie z rodu szambonurkow.

Data: 2017-07-12 16:37:45
Autor: LordBluzg(R)
Paliwa w góre ? od kiedy?
Nie bylem za podatkami i nie bronilem podwyzki. Stwierdzilem ze nie jestem z niej zadowolony ale ja akceptuje. I nie manipuluj chuju osrany lordzie z rodu szambonurkow.

Pewnie jak ci ktoś w ryj nasra to też zaakceptujesz, chociaż nie będziesz zadowolony. Logika godna debila :)

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-12 17:07:16
Autor: re
Paliwa w góre ? od kiedy?

Użytkownik "LordBluzg(R)"

[...]

To tak jak pracowałem kiedyś w jednej dupnej firmie w której funkcjonowały akceptacje. Kierownicy akceptowali wnioski o każdą pierdołę. G... wiedzieli o tym o co się wnioskuje, ale akceptowali. Tak się zdarzyło, że przyszło do podpisywania kolejnej umowy. I tak się złożyło, że odkryłem rażącą dyskryminację płacową polegającą na tym, że początkujący pracownik miał dostać 4 klocki więcej ode mnie. Więc się zgłosiłem po stosowną podwyżkę. Że podwyżki nie dostałem to odmówiłem podpisania umowy na co jakiś dyrektor do mnie, że akceptuje moje odejście. Na ...j mi jego akceptacja ?! :-)

Data: 2017-07-12 16:38:23
Autor: re
Paliwa w góre ? od kiedy?

Użytkownik "Zenek Kapelinder"

Nie bylem za podatkami i nie bronilem podwyzki. Stwierdzilem ze nie jestem z niej zadowolony ale ja akceptuje. ...
-- -
Po co komu twoja akceptacja ?

Data: 2017-07-12 08:17:33
Autor: Zenek Kapelinder
Paliwa w gĂłre ? od kiedy?
Po to samo ciolku co twoj protest. Z tym ze nie protestujac wychodze na mniejszego idiote. Jak chcesz protestowac to sprzedaj samochod.

Data: 2017-07-12 17:41:36
Autor: re
Paliwa w góre ? od kiedy?

Użytkownik "Zenek Kapelinder"

Po to samo ciolku co twoj protest. Z tym ze nie protestujac wychodze na mniejszego idiote. Jak chcesz protestowac to sprzedaj samochod.
-- -
Na twoim miejscu obawiałbym się, że Ciebie wezmą za idiotę a nie mnie

Data: 2017-07-12 08:47:07
Autor: Zenek Kapelinder
Paliwa w gĂłre ? od kiedy?
nie chcesz wyjsc na idiote to napisz co zrobiles zeby podwyzki nie bylo.

Data: 2017-07-12 18:18:43
Autor: re
Paliwa w góre ? od kiedy?

Użytkownik "Zenek Kapelinder"

nie chcesz wyjsc na idiote to napisz co zrobiles zeby podwyzki nie bylo.
-- -
Ja nie mam problemu z wychodzeniem na idiotę, ale twoje akceptuję

Data: 2017-07-12 09:33:14
Autor: Zenek Kapelinder
Paliwa w gĂłre ? od kiedy?
To widac ze nie masz problemu z wychodzeniem na idiote. Opanowales to do perfekcji. Spokojne bez egzaminu przyjma cie na szkolenie na debila.

Data: 2017-07-12 18:40:34
Autor: re
Paliwa w góre ? od kiedy?

Użytkownik "Zenek Kapelinder"

To widac ze nie masz problemu z wychodzeniem na idiote. Opanowales to do perfekcji. Spokojne bez egzaminu przyjma cie na szkolenie na debila.
-- -
Ciebie nie muszą

Data: 2017-07-12 20:07:45
Autor: TM
Paliwa w góre ? od kiedy?
Zenek, sprawdź czy masz na swoim miejscu mózg. Może jest teraz na miejscu d..y.

Data: 2017-07-12 14:46:54
Autor: Zenek Kapelinder
Paliwa w gĂłre ? od kiedy?
Nawet jak mam kolo dupy to mam a ty ze swoim sie rozminales.

Data: 2017-07-13 00:59:49
Autor: LordBluzg(R)
Paliwa w góre ? od kiedy?
Nawet jak mam kolo dupy to mam a ty ze swoim sie rozminales.

Ale ty to akceptujesz a ja nie.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-12 17:28:55
Autor: Budzik
Paliwa w góre ? od kiedy?
UĹźytkownik LordBluzgÂŽ mkawran@poczta.onet.pl ...

2. Do prądu dojebać podatek. Bedziemy mogli rozbudować układy zasilania pod nowy, pierwszy milion samochodów elektrycznych, przecież to megaekologia.

Nie chce cie martwic ale tu juz tez sie Zenek zgodził, ze powinno być drozej bo jest tanio *w chuj*... :)

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2017-07-12 16:33:54
Autor: re
Paliwa w góre ? od kiedy?

[...]

Drogi dla obywateli to podstawa. Bez nich nie widzę potrzeby istnienia państwa. Płacimy około 50% podatków, czyli jakieś 50x więcej niż jest do zaakceptowania dla dobra wspólnego.

Data: 2017-07-12 14:41:53
Autor: J.F.
Paliwa w góre ? od kiedy?
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości
Daj jakis przyklad jak protestowales kiedy paliwa byly prawie po szesc zlotych za litr.
Wtedy tez argument o drogim zarciu miales i darles ryja przeciwkom kacapom i kozojebcom?

Ale wtedy ropa byla droga, a akcyza w niej relatywnie tania.
No i zlotowka miala wieksza wartosc.

Teraz rzad (pardon, Sejm) oplate dodatkowa wsadzi, ropa podrozeje, a usunac nie bedzie juz komu.

Uwazam ze ceny ropy utrzymaja sie na obecnym poziomie bardzo dlugo.

Ja tam taki pewny nie jestem. Pamietasz jak poszybowalo poprzednio ?
Duzo czasu to zajelo ?
To i teraz moze poszybowac.

[...]

Naiwnosc twoja jest tak wielka, ze az szyja boli :-)

Obecnie w cenie litra benzyny za powiedzmy 4.30 mamy:
1.540  akcyzy
0.12941 oplaty paliwowej
0.804 VAT - podnoszonego przez dwie poprzednie oplaty.

Razem 2.47 zl podatkow.
I mylisz, ze jak rzad dolozy kolejne 25gr, to sie drogi polepsza ?
Wystarczy mniej krasc i wiecej z tych podatkow przeznaczyc na drogi.

J.

Data: 2017-07-12 17:28:54
Autor: Budzik
Paliwa w góre ? od kiedy?

Wystarczy mniej krasc i wiecej z tych podatkow przeznaczyc na drogi.

To chyba ktos tak nawet mowił...

--
Pozdrawia... Budzik
A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

Data: 2017-07-12 16:31:14
Autor: re
Paliwa w góre ? od kiedy?

[...]

Nie wystarczy 23% VAT i dochodowy ?

Data: 2017-07-12 15:34:05
Autor: J.F.
Paliwa w góre ? od kiedy?
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości
Nie darlem ryja. Jezdze tak malo ze dla mnie paliwo moze kosztowac dyche za litr.

Dla ciebie moze moze.

Dla mnie np ... calodniowy karnet narciarski ~80 zl.
Ale 250km w dwie strony to 20l paliwa i 200zl.

I w efekcie nie pojade, zbankrutuja wlasciciele wyciagow, obsluga pojdzie na bezrobocie, drobna gastronomia pojdzie na bezrobocie, gornicy pojda na bezrobocie - bo pradu taki osrodek troche wymaga.

A przy drogach nikt ich nie zatrudni, bo pieniedzy na drogi nie bedzie, skoro paliwa nie kupie :-P

J.

Data: 2017-07-12 14:12:44
Autor: Pszemol
Paliwa w góre ? od kiedy?
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Do Insbrucka masz dalej niż 250km ;-)

Data: 2017-07-12 16:30:36
Autor: J.F.
Paliwa w góre ? od kiedy?
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ok5aos$38m$1@dont-email.me...
[...]

No i zamiast na niedziele do Szklarskiej, to wyskocze na tydzien do Insbrucku.
Tylko tym razem zamiast zatankowac przed wyjazdem, to poczekam do Czech, skoro tam paliwo tansze :-)

Albo sobie wyskocze na weekend ... samolotem :-)

J.

Data: 2017-07-12 14:44:48
Autor: Pszemol
Paliwa w góre ? od kiedy?
[...]

To Ty taki zgniły patriota jesteś?? ;-)

Albo sobie wyskocze na weekend ... samolotem :-)

Obiecaj przynajmniej że LOTem a nie Reiynarem... A'propos, czy LOT na rejsach europejskich traktuje jakoś narty w specjalny
sposób czy liczy ostro kasę za drugi bagaż i mają resztę "gdzieś"?

Data: 2017-07-12 17:07:46
Autor: LordBluzg(R)
Paliwa w góre ? od kiedy?
W dniu 2017-07-12 o 16:44, Pszemol pisze:
[...]
Tylko tym razem zamiast zatankowac przed wyjazdem, to poczekam do
Czech, skoro tam paliwo tansze :-)

To Ty taki zgniły patriota jesteś?? ;-)

Źle interpretujesz patriotyzm :D

Nalezy omijać szerokim łukiem drogie paliwo na stacjach benzynowych i zaopatrywać się u konkurencji, tylko po to, żeby rodzime stacje obniżyły cenę paliwa, żeby ludziom było lżej w ich kraju.

Zatem dbanie o całe społeczeństwo jest patriotyzmem a godzenie się na drenaż kieszeni z widzimisię jakiegoś decydenta nim nie jest :)

Przyzwolenie na wysoką cenę jest przyklaskiem podwyżek co oczywiście rządzący uznaje za dobrą monetę i podwyższa ceny innych produktów wiedzione dobrym doświadczeniem z poprzedniej podwyżki :]

Inna sprawa, że wysysając paliwo z czeskich stacji, pozbawiamy ich tego paliwa i muszą kupować więcej, niszcząc sobie bardziej drogi dostawami :D...a u nas ciągle będzie sobie w zbiorniku i nie potrzeba kupować go od ruskich czy innych arabów :]

Inaczej pisząc, przyczyniamy się patriotycznie do wyniszczenia obcego mocarstwa za cenę niższą niż nasze paliwo :)

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-12 16:59:18
Autor: Cavallino
Paliwa w góre ? od kiedy?
W dniu 12-07-2017 o 16:30, J.F. pisze:
[...]

A kto tak powiedział?
Bo oprócz Włoch to na całej trasie najdroższe paliwo było właśnie w Czechach.
W Austrii widziałem po 1,05 Eur, w Niemczech po 1,08.
A w Czechach w okolicach 30 koron.
Diesel.

Data: 2017-07-12 17:28:55
Autor: Budzik
Paliwa w góre ? od kiedy?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Nie darlem ryja. Jezdze tak malo ze dla mnie paliwo moze kosztowac
dyche za litr.

2 posty wyzej napisales ze przy 6,3 bedziesz protestował.
Pomijam tradycyjne spojrzenie wokół własnego...

Rozbawił mnie dzis jeden poseł - powiedział ze mamy jedna z najtanszych benzyn w europie...
Zapomniał dodac ze również jedna z najmniejszych sił nabywczych...

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2017-07-12 11:14:45
Autor: Alf/red/
Paliwa w góre ? od kiedy?
by bylo wiadomo z jakiej grupy przyszedles

Z grupy wielbicieli stabilnego i uczciwego prawa?

Właśnie w sejmie debatują, i podają argument że paliwo u nas jest tanie, więc można dołożyć.

--
Alf/red/

Data: 2017-07-12 12:03:43
Autor: elmer radi radisson
Paliwa w góre ? od kiedy?
On 2017-07-12 11:14, Alf/red/ wrote:

Z grupy wielbicieli stabilnego i uczciwego prawa?

A pomyslec ze pis smial sie z wyborcow platformy, do pewnego momentu
akceptujacego praktycznie kazda jej decyzje, ze to lemingi. To teraz
sytuacje odwrotna chyba trzeba nazwac lemingami do kwadratu, prawda?

--

memento lorem ipsum

Data: 2017-07-12 17:59:38
Autor: T.
Paliwa w góre ? od kiedy?
W dniu 2017-07-11 o 11:14, gebr pisze:
duzo slychac o podniesieniu cen paliwa, kiedy maja isc ceny w gore?

Nie uchwalą tego. Rozejdzie się tak jak rozeszła się Ustawa metropolitalna dla Warszawy. To taki próbny balon, czy już mozna dowalać, czy jeszcze nie...
T.

Data: 2017-07-12 16:22:06
Autor: Pszemol
Paliwa w góre ? od kiedy?

http://wyborcza.pl/7,155287,22080566,podwyzka-paliw-to-sposob-na-latanie-dziur-w-budzecie-a-nie.html?disableRedirects=true

Data: 2017-07-17 23:30:28
Autor: T.
Paliwa w góre ? od kiedy?
W dniu 2017-07-12 o 17:59, T. pisze:
[...]

No i wykrakałem - Kaczor dziś odwołał.
T.

Data: 2017-07-18 00:26:04
Autor: re
Paliwa w góre ? od kiedy?

Użytkownik "T."

[...]

"A mógł zabić"

Data: 2017-07-18 02:23:15
Autor: J.F.
Paliwa w góre ? od kiedy?
Dnia Mon, 17 Jul 2017 23:30:28 +0200, T. napisał(a):
[...]

No no ... czyzby poparcie niebezpiecznie spadlo ?

Czy teraz sie sie powie "drogi sa dziurawe, bo przeciez nie chceliscie
placic, zeby byly bez dziur".

J.

Data: 2017-07-18 12:50:11
Autor: T.
Paliwa w góre ? od kiedy?
W dniu 2017-07-18 o 02:23, J.F. pisze:
[...]

Kaczor jest rasowym politykiem - to przyznają mu nawet jego oponenci. Mimo niezbyt reprezentacyjnego wyglądu i ciamkania - wie co i po co robi. Albo to miała być jakaś przykrywka (sądów?), ale za słabo wyszła w charakterze przykrywki, albo balon testujący poważniejsze sprawy. Ale to moje gdybanie...
T.

Data: 2017-07-13 15:41:55
Autor: J.F.
Paliwa w góre ? od kiedy?
Użytkownik "gebr"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:596496e0$0$642$65785112@news.neostrada.pl...
duzo slychac o podniesieniu cen paliwa, kiedy maja isc ceny w gore?

Od kiedy ... byc moze od 1 lipca.

http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/wcze%C5%9Bniejsze-wybory-jeszcze-w-tym-roku-zaskakuj%C4%85ce-doniesienia-z-wewn%C4%85trz-pis/ar-BBEhYFt

"Kierownictwo partii Jarosława Kaczyńskiego wyznaczyło swoim posłom jasne zadania na okres wakacji - ujawnia Dziennik.pl. Wszystko brzmi jak ultimatum.

Serwis informuje, że chodzi o uchwalenie trzech ustaw: o Krajowej Radzie Sądownictwa, prawo wodne oraz wprowadzająca opłatę drogową. Posłowie mieli usłyszeć, że jeśli Sejm nie przyjmie ich do końca wakacji, jesienią odbędą się przedterminowe wybory parlamentarne.
Autor tekstu Grzegorz Osiecki pisze, że swoiste ultimatum przekazał członkom PiS szef klubu Ryszard Terlecki. Polityk miał też ostrzec, że dla tych, którzy zagłosują przeciw, nie będzie miejsca na listach wyborczych"

nastepne posiedzenie 18-20 lipca, senat ma obradowac 26-28, to prezydent zdazy podpisac i opublikowac do 1 sierpnia.

Aczkolwiek w projekcie jest, ze wchodzi 30 dni po ogloszeniu, wiec od wrzesnia ... ale to komisja moze zmienic :-)

J.

Paliwa w góre ? od kiedy?