Paliwo miało byc poniżej 4zł :)

Data: 2015-01-15 22:18:07
Autor: LEPEK
Paliwo miało byc poniżej 4zł :)
W dniu 2015-01-06 o 13:59, Budzik pisze:
Leciało w dół az przestało...

http://korki.trojmiasto.pl/Benzyna-w-Trojmiescie-po-399-zl-za-litr-n86820.html

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2015-01-16 13:29:10
Autor: J.F.
Użytkownik "LEPEK"  napisał w wiadomości grup
W dniu 2015-01-06 o 13:59, Budzik pisze:
Leciało w dół az przestało...
http://korki.trojmiasto.pl/Benzyna-w-Trojmiescie-po-399-zl-za-litr-n86820.html

Wow.
Biorac pod uwae wczorajsze kursy - ciekawe czy sie utrzyma ...

J.

Data: 2015-01-16 13:51:59
Autor: Czesław Wiśniak
Paliwo miało byc poniżej 4zł :)
Wow.
Biorac pod uwae wczorajsze kursy - ciekawe czy sie utrzyma ...

Po szaleństwie CHF, USD od razu podskoczył o 10gr i jest stabilny na 3.72, ropa po 49$. Na razie moim zdaniem cena paliwa na stacjach nie spadnie zwłaszcza, że USD teoretycznie powoli ma sie cały czas wzmacniać.
Na auchan w wawie przez moment było 4.04 ale wróciło na 4.09

Data: 2015-01-19 11:29:19
Autor: J.F.
Użytkownik "Czesław Wiśniak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m9b1kb$4p8$1@node2.news.atman.pl...
[...]

A dzis na Tesco Wroclaw ON po 4.39 ...

J.

Data: 2015-01-19 16:10:09
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Ropa caly czas po 50$. Cena hurtowa za paliwo oferowana przez Orlen od tygodnia praktycznie sie nie zmienia, ale wraz z umocnieniem CHF od razu do gory skoczyl o 10gr USD.

Data: 2015-01-19 20:49:46
Autor: Czesław Wiśniak
Paliwo miało byc poniżej 4zł :)
Na auchan w wawie przez moment było 4.04 ale wróciło na 4.09

A dzis na Tesco Wroclaw ON po 4.39 ...

A dzisiaj w wawie znowu 4.04.

Data: 2015-01-24 14:22:47
Autor: t
Paliwo miało byc poniżej 4zł :)
http://korki.trojmiasto.pl/Benzyna-w-Trojmiescie-po-399-zl-za-litr-n86820.html

Ojj tam. Za to lpg tanie jak barszcz. Przedwczoraj tankowałem za 1,79zł /l . Chyba gdzies koło 2007-8 r  ostatnio taka cena była :) Na tej samej stacji pb95 po chyba 4.10 .
Ceny w krakowie .

Pozdrawiam
Tor

Data: 2015-01-24 16:50:26
Autor: Budzik
Paliwo miało byc poniżej 4zł :)
Użytkownik t tx@ok.pl ...

[...]

:(
buuuuu
u nas najtaniej widziałem po 2.02 w Poznaniu

Paliwo miało byc poniżej 4zł :)