Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr . ..

Data: 2012-01-28 20:21:52
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr . ..
Zalety:

- "protestujące pokurwieńce" pewnie nie miałyby za co blokować dróg

- ogólne zluźnienie na drogach - automagicznie dla jeżdżących:spadek spalania

- wraz ze spadkiem ilości uczestników - normalizacja czasów dotarcia towarów w transporcie kołowym

- zdecydowanie mniejsze koszty wypadków z racji radykalnego zmniejszenia ich ilości

- i wiele innych.

Ps. To moje poważne spostrzeżenia. Kiedyś jeździło się dużo łatwiej i przyjemniej. Teraz stać każdego na byle gówno, które niektórzy nazywają autem. Co gorsza stać na to również niepracujących studentów a moim zdaniem nie powinno być.

Ciągniemy się w gigantycznych kolumnach ... co 2 auto przede mną puszcza niebieskie chmury powodując że idzie się zarzygać na śmierć. Na wioskach przyległych do DK8 obserwuję gigantyczny wzrost przejazdów typu wyjeżdża chłopek roztropek z posesji ... przejeżdża 600 metrów i skręca w posesję ... Jak go nie będzie stać - pójdzie pieszo/rowerem ...

Data: 2012-01-28 15:34:55
Autor: dariusz.malik
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
On 28 Sty, 20:21, "Rafa³ \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
(cut)

Ci±gniemy siê w gigantycznych kolumnach ... co 2 auto przede mn±
puszcza niebieskie chmury powoduj±c ¿e idzie siê zarzygaæ na
¶mieræ. Na wioskach przyleg³ych do DK8 obserwujê gigantyczny
wzrost przejazdów typu wyje¿d¿a ch³opek roztropek z posesji ...
przeje¿d¿a 600 metrów i skrêca w posesjê ... Jak go nie bêdzie
staæ - pójdzie pieszo/rowerem ...

W Holandii np. pañstwo skutecznie zniechêca do posiadania du¿ych aut -
podatek drogowy, p³acony co kwarta³, jest uzale¿niony od masy auta
oraz rodzaju paliwa. Np. za takie seicento o wadze 810 kg p³aci siê 55
eur, a za np. takie mondeo (o masie w przedziale 1251 - 1350 kg) z
silnikiem benzynowym wychodzi 158 eur/kwarta³, a najwiêcej zap³aci siê
za diesla - za ten sam model mondeo, lecz z silnikiem diesla wychodzi
318 eur/miesi±c , tu zreszt± link do kalkulatora :
http://www.belastingdienst.nl/rekenhulpen/motorrijtuigenbelasting/
- w pierwszej rubryce wybieramy "personenauto"
- w kolejnej wybieramy prowincjê (odpowiednik naszego województwa)'
- kolejna wybór paliwa
- przedzia³ wagowy
- bereken

Data: 2012-01-29 02:28:48
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin dariusz.malik
W Holandii np. państwo skutecznie zniechęca do posiadania dużych aut

Różne bzdury można spotkać w Tysiącletniej Unii Europejskiej, ale co w związku z tym?

Data: 2012-01-28 19:30:12
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Rafał \"SP\" Gil
Ps. To moje poważne spostrzeżenia.

Współczuję.

Data: 2012-01-28 20:41:49
Autor: pedro
Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za lit r ...
W dniu 2012-01-28 20:30, to pisze:
begin Rafał \"SP\" Gil

Ps. To moje poważne spostrzeżenia.

Współczuję.

Poważnie idź do specjalisty.

Data: 2012-01-28 20:24:34
Autor: nazgul
Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za lit r ...
idźmy dalej

żarcie powinno być tak drogie żebyś zdechł i nie truł.
  ;-)

Data: 2012-01-28 20:27:53
Autor: Wujeq
Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
""RafaÅ‚ \"SP\" Gil""  wrote in message news:jg1hsk$e29$3node2.news.atman.pl...

Zgadzam sie w zupełności z przedmówcą. Dodam jeszcze, że półgłówki piętnują trucicieli papierosowych a sami zabijają siebie, mnie i moje dzieci spalinami z silników. Albo przestaniecie zabijać tym syfem moją rodzinę, albo ja zacznę palić fajki w Waszym domu. I niech paliwo drożeje do nieskończoności. Amen.

Bags

Data: 2012-01-28 19:59:01
Autor: kogutek
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
pedro <pedro@o2.pl> napisa³(a):
> [...]
> dzieci spalinami z silników. Albo przestaniecie zabijać tym syfem moją
> rodzinę, albo ja zacznę palić fajki w Waszym domu. I niech paliwo

I nie będzie nic.
I ¿eby nie by³o niczego. Tak to brzmia³o

Data: 2012-01-28 21:02:31
Autor: pedro
W dniu 2012-01-28 20:59, kogutek pisze:
pedro<pedro@o2.pl>  napisa³(a):

[...]

Normalnie No.

Data: 2012-01-30 14:42:45
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 28.01.2012 20:41, pedro pisze:

rodzinę, albo ja zacznę palić fajki w Waszym domu. I niech paliwo
drożeje do nieskończoności. Amen.

Bags

I nie będzie nic.

I wszyscy chórem: KO-NO-NO-WICZ! ;)

Data: 2012-01-28 21:00:22
Autor: jerry

Użytkownik "Wujeq" <bl1e@bl1e.com> napisał w wiadomości news:jg1i7k$oja$1inews.gazeta.pl...
I niech paliwo drożeje do nieskończoności. Amen.
I wszystkie towary wozić konno, albo nosić na plecach. Amen
A! I żadnych takich koparek czy innych na budowie albo w kopalni.

Data: 2012-01-28 20:24:05
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin jerry
I wszystkie towary wozić konno

Dajcie już spokój temu Cavallino...

Data: 2012-01-29 09:37:18
Autor: Iglo
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
to <to_usenet@interia.pl> napisa³(a):
Dajcie już spokój temu Cavallino...

Te¿ mia³em takie odczucie, po przeczytaniu a¿ siê zdziwi³em, ¿e to nie jest
autor w±tku. --

Data: 2012-01-30 22:30:47
Autor: Mlody
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
U¿ytkownik "jerry" <janfra63@wywal.sam.wiesz.co.o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f24572d$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
U¿ytkownik "Wujeq" <bl1e@bl1e.com> napisa³ w wiadomo¶ci
I niech paliwo dro¿eje do
nieskoñczono¶ci. Amen.
I wszystkie towary woziæ konno, albo nosiæ na plecach. Amen

Ale przecie¿ koñ metanem pierdzi!
Katalizator mu w dupê i normy EURO dla byd³a wyznaczyæ!

--
Pozdrawiam!
Mlody

Data: 2012-01-30 22:28:54
Autor: Mlody
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
U¿ytkownik "Wujeq" <bl1e@bl1e.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jg1i7k$oja$1inews.gazeta.pl...
""Rafa³ \"SP\" Gil""  wrote in message news:jg1hsk$e29$3node2.news.atman.pl...
 albo ja zacznê paliæ fajki w Waszym domu.

Zapraszam.

A zastanwia³e¶ siê kiedy¶ nad tym ¿e za ka¿dym razem gdy puszczasz b±ka te¿ wypuszczasz do atmosfery szkodliwe gazy?
A wiesz ¿e krowa której mleko przetworzone b±d¼ i nie jesz/pijesz, której miêso te¿ sie je równie¿ wydziela masê gazów szkodliwych dla atmosfery?

Data: 2012-01-31 16:28:37
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-01-30 22:28, Mlody pisze:

[...]

Najwa¿niejsze jest to ¿e ka¿dy cz³owiek w czasie swojego ¿ycia wydali wiêcej CO2 ni¿ ka¿dy z samochodów razem jakie posiada od 20 do 70 roku ¿ycia.

Pozdrawiam
Rafa³

Data: 2012-01-31 16:08:52
Autor: kamil
On 31/01/2012 15:28, The_EaGle wrote:
[...]

Widzisz, ca³y myk w tym, ¿e bez jedzenia i oddychania to ty do 70 nie do¿yjesz, a nie bior±c samochodu na ka¿dy wypad po mas³o do sklepu jak najbardziej mo¿na, i to pewnie nawet d³u¿ej i zdrowiej.

Policzmy swoj± drog±. Ró¿ne ¼ród³a od wikipedii po jakie¶ prace dyplomowe (google do us³ug) podaj±, ¿e cz³owiek wydycha ok. 1kg czystego CO2 w ci±gu doby. Noworodki i ma³e dzieci zapewne sporo mniej, dla uproszczenia wiêc przyjmijmy 70 lat * 365 * 1 = 25550kg CO2, czyli 25.5 tony.

Ford Focus 1.8 wydala 179g CO2 na ka¿dy kilometr. Upraszczaj±æ znów, bo przez tych 50 lat technika sporo siê zmienia (20 lat temu emitowa³ wiêcej, za 20 lat bêdzie mniej) i zak³adaj±æ ¶redni± 10.000km rocznie, mamy tego 89500. 89.5 tony.

Masz jeszcze jakie¶ ciekawostki, którymi siê z nami podzielisz? :-)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-01-31 17:52:06
Autor: DoQ
W dniu 31-01-2012 17:08, kamil pisze:

[...]

Zgadza siê :)
Pod warunkiem,  czy faktycznie jest sens tak siê spinaæ akurat z tym CO2 ;) Obawiam siê, ze wiêcej szkodz± przydomowe "spalarnie ¶mieci", którymi (przynajmniej w PL) nikt nie chce siê zaj±æ.

--
Pawe³

Data: 2012-01-31 17:22:41
Autor: kamil
On 31/01/2012 16:52, DoQ wrote:
[...]

Ja tam zawsze uwa¿a³em, ¿e te miliony na walkê o gram CO2 lepiej wydaæ na odsyfienie kilku rzek, pozbieranie starych lodówek z lasów i obsadzenie jakiego¶ ³adnego parku w mie¶cie. Ale argument by³o o cz³owieku, wiêc odpowiedzia³em. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-01-31 17:52:29
Autor: DoQ
W dniu 31-01-2012 17:52, DoQ pisze:

Pod warunkiem, czy faktycznie jest sens tak siê spinaæ akurat z tym CO2
;) Obawiam siê, ze wiêcej szkodz± przydomowe "spalarnie ¶mieci", którymi

W zasadzie powinno byæ DOMOWE :)

--
Pawe³

Data: 2012-02-01 16:32:32
Autor: kamil
On 31/01/2012 16:52, DoQ wrote:
W dniu 31-01-2012 17:52, DoQ pisze:

Pod warunkiem, czy faktycznie jest sens tak siê spinaæ akurat z tym CO2
;) Obawiam siê, ze wiêcej szkodz± przydomowe "spalarnie ¶mieci", którymi

W zasadzie powinno byæ DOMOWE :)

Masz co¶ przeciwko inicjatywom obywatelskim i ogrzewaniu mieszkania starymi szmatami z gara¿u?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 18:55:01
Autor: DoQ
W dniu 01-02-2012 17:32, kamil pisze:

W zasadzie powinno byæ DOMOWE :)
Masz co¶ przeciwko inicjatywom obywatelskim i ogrzewaniu mieszkania
starymi szmatami z gara¿u?

Jestem w zmowie z grinpissem !

--
Pawe³

Data: 2012-01-28 20:39:56
Autor: Micha³
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Ps. To moje poważne spostrzeżenia.

lol

Kiedyś jeździło się dużo łatwiej i przyjemniej.

A potem na drogê wyjechali studenci ?

Teraz stać każdego na byle gówno, które niektórzy nazywają autem. Co gorsza stać na to również niepracujących studentów a moim zdaniem nie powinno być.

Ale to dobrze, student pracuj±cy kupuje "auto z kim±" w 4..6 tygodni.

Paliwo jeszcze nie jest zajebi¶cie drogie, ale jest ju¿ za drogie

Ciągniemy się w gigantycznych kolumnach ... co 2 auto przede mną puszcza niebieskie chmury powodując że idzie się zarzygać na śmierć.

Prawie ka¿de auto od 10 lat ma czujniki czysto¶ci powietrza - napraw je !

Na wioskach przyległych do DK8 obserwuję gigantyczny wzrost przejazdów typu wyjeżdża chłopek roztropek z posesji ... przejeżdża 600 metrów i skręca w posesję ... Jak go nie będzie stać - pójdzie pieszo/rowerem ...

a niech sobie je¼dzi.

³ódkê lub samolot sobie kup, - mniej stresu w podró¿y ;)
a i bêdzie pali³o bardziej tak jak chcesz

Data: 2012-01-28 20:40:32
Autor: pedro
[...]

Ale że co?Kto?
Znaczy twój stary zamiast karetką to na ośle do szpitala dojedzie podczas zawału?

- wraz ze spadkiem ilości uczestników - normalizacja czasów dotarcia
towarów w transporcie kołowym

- zdecydowanie mniejsze koszty wypadków z racji radykalnego zmniejszenia
ich ilości
A może jak Kononowicz że nie będzie nic?

[...]

Twoim zdaniem ty król dróg a twa małżonka twoja niewolnica jak u arabów. Bomba!

CiÄ…gniemy siÄ™ w gigantycznych kolumnach ... co 2 auto przede mnÄ… puszcza
niebieskie chmury powodując że idzie się zarzygać na śmierć.
Weż się na biegun wyprowadz, duzo miejsca tam, nikt nie będzie Panu dymił!
[...]
Ąż to chamy proste, nie dość że ciągnik mają to jeszcze po wsi zamiast Wigry, samochodem jeżdzą, Patrz Pan co się w tej Polsce narobiło.

Tak najlepiej ogóle zabrać samochody wszystkim.

Data: 2012-01-28 20:59:07
Autor: szufla
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Zdechlbys z glodu glupku.

sz.

Data: 2012-01-28 21:03:43
Autor: pedro
Paliwo powinno kosztowa� ca 20 PLN za li tr ...
W dniu 2012-01-28 20:59, szufla pisze:
Zdechlbys z glodu glupku.

sz.

Pozdrów Mame, profesorze ekonomi:)

Data: 2012-01-28 21:14:29
Autor: jerry
Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał
- wraz ze spadkiem ilości uczestników - normalizacja czasów dotarcia towarów w transporcie kołowym
o ile ktokolwiek się zdecyduje wysłać towar takim transportem
bo przy tych cenach przewozu, taniej będzie wozem konnym.
Chcesz więcej furmanek na drogach?

Na wioskach przyległych do DK8 obserwuję gigantyczny wzrost przejazdów typu wyjeżdża chłopek roztropek z posesji ... przejeżdża 600 metrów i skręca w posesję ... Jak go nie będzie stać - pójdzie pieszo/rowerem ...
i bronÄ™ od sÄ…siada na plecach przytarga, albo na kierownicy powiesi.
Ty się lepiej zastanów, dlaczego do tej pory ruch kołowy przez wieś prowadzi, zamiast omijać szerokim łukiem.

Data: 2012-01-28 21:22:52
Autor: Arbiter
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...

U¿ytkownik ""Rafa³ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jg1hsk$e29

- "protestuj±ce pokurwieñce" pewnie nie mia³yby za co blokowaæ dróg

przez tych debili utknalem dzi¶ w korku na Trasie Toruñskiej. Co za mo¶ki. Niech sobie id± pod sejm protestowac pieszo a nie cio³y za kierownicê siadaj± i jeszcze miasto parali¿uj±.

Nawet nie wiedzia³em o co kamana aby w bia³y dzieñ tam korek by³. Dopiero w domu zobaczylem w tv

Banda g³upków!

Data: 2012-01-28 21:31:35
Autor: Artur Ma¶l±g

[...]

To nawet debilna "masa kretyniczna" w teorii ma wiêkszy sens, ni¿ te
idiotyczne protesty.

Data: 2012-01-28 21:40:17
Autor: Krzysztof 45
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Arbiter napisa³(a):
[...]

Od dwóch tygodni k³apali wszêdzie i tu ¿e bêd± akcje a ten nie wiedzia³, sie wjeba³ i ma pretensje. Jak takiego nazwaæ?
Ciesz sie ¿e nie jebnê³o ze 30 cm ¶niegu, bo by¶ tam stercza³ do teraz.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-28 21:54:04
Autor: Artur Ma¶l±g
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
W dniu 2012-01-28 21:40, Krzysztof 45 pisze:
Arbiter napisa³(a):
[...]

Komentuj±cego w ten sposób? Nie wypada... Jaki¶ promil podobnie
my¶l±cych (jak Ty) baranów zrobi³ sobie zabawê i ca³a reszta ma
z tego tytu³u cierpieæ i jeszcze ¶ledziæ poczynania tego marginesu?
Tym siê powinna zaj±c policja - skutecznie.

Ciesz sie ¿e nie jebnê³o ze 30 cm ¶niegu, bo by¶ tam stercza³ do teraz.

¦nieg to co¶ naturalnego - jest niezale¿ny od polityki, cen ropy itd.
Przeciwko niemu nie protestowali¶cie? W sumie jak siê pojawi to
powiniene¶ je¼dziæ nie szybciej ni¿ ~5km/h.

BTW - macie sukces:
http://biznes.onet.pl/pkn-orlen-podnosi-ceny-benzyny-obniza-ceny-oleju-n,18493,5011049,3030583,53,1,news-detal

ROTFL

Data: 2012-01-28 20:58:06
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Artur Maśląg
Komentującego w ten sposób? Nie wypada... Jakiś promil podobnie
myślących (jak Ty) baranów zrobił sobie zabawę i cała reszta ma z tego
tytułu cierpieć i jeszcze śledzić poczynania tego marginesu? Tym się
powinna zajÄ…c policja - skutecznie.

No właśnie, dlaczego się nie zajęła? Za zimno? Woleli suszyć z krzaków?

Data: 2012-01-28 21:58:19
Autor: Artur Ma¶l±g
[...]

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/slask/karambol-na-trasie-s1-potrzebny-byl-smiglowiec,1,5011148,region-wiadomosc.html

Tylko nie pisz, ¿e to nie wina protestuj±cych...

Data: 2012-01-28 22:15:54
Autor: Krzysztof 45
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Artur Ma¶l±g napisa³(a):
Tylko nie pisz, ¿e to nie wina protestuj±cych...
Widzialem relacje z tego zdarzenia, i pinda z TVNu chcia³a i sugerowa³a by w relacji policjantka powiedzia³a ¿e to wina protestuj±cych.
Nie uda³o jej siê.

Jak masz podkulony ogon to miej i zachowaj to dla siebie bo siê o¶mieszasz.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-28 22:21:46
Autor: Artur Ma¶l±g
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
W dniu 2012-01-28 22:15, Krzysztof 45 pisze:
Artur Ma¶l±g napisa³(a):
Tylko nie pisz, ¿e to nie wina protestuj±cych...
Widzialem relacje z tego zdarzenia, i pinda z TVNu chcia³a i sugerowa³a
by w relacji policjantka powiedzia³a ¿e to wina protestuj±cych.

O biedaku - Ty znowu o tv?

Nie uda³o jej siê.

No pewnie - wszystko widzia³e¶. W relacjach...

Jak masz podkulony ogon to miej i zachowaj to dla siebie bo siê o¶mieszasz.

LOL - strzelasz na o¶lep, ale obroniæ zasadno¶ci takiej formy protestu
nie potrafisz.

Data: 2012-01-28 22:30:18
Autor: szufla
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
LOL - strzelasz na o¶lep, ale obroniæ zasadno¶ci takiej formy protestu
nie potrafisz.

Zasadnosc jest bardzo prosta. Cala zlosc protestujacych i tych, ktorzy musza odstac jak i rowniez obserwatorow (byc moze nie wszystkich, ale w wiekszosci) w koncu przeleje sie na rzadzacych. Jesli nie od razu to po nastepnych tego typu akcjach. Oczywiscie efekt bylby znacznie wiekszy w roku wyborczym.

sz.

Data: 2012-01-28 22:41:17
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2012-01-28 22:30, szufla pisze:
[...]

Wniosek w ca³o¶ci b³êdny. Protestuj±cych jest jaki¶ tam promil (nawet
bezwzglêdna ich liczna ~200) - do tego nie s± wiarygodni i nie dzia³aj±
w interesie innych, a wrêcz przeciwnie. Na rz±dz±cych to siê mo¿e w
koñcu przeleje z³o¶æ na niemoc w obliczu dzia³ania kilku ekstremistów.

Oczywiscie efekt bylby znacznie wiekszy w roku wyborczym.

Tak, tak - na szczê¶cie nie mamy teraz wyborów, a cena paliw nie
jest skutkiem dzia³ania aktualnie sprawuj±cych w³adzê.

Data: 2012-01-28 22:47:46
Autor: szufla
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Na rz±dz±cych to siê mo¿e w
koñcu przeleje z³o¶æ na niemoc w obliczu dzia³ania kilku ekstremistów.

Dokladnie o to chodzi. Tylko po pewnym czasie moze byc ich wiecej niz kilku.

Tak, tak - na szczê¶cie nie mamy teraz wyborów, a cena paliw nie
jest skutkiem dzia³ania aktualnie sprawuj±cych w³adzê.

Wladza ma wplyw na podatki i czesciowo na kurs waluty, wiec moze tez miec wplyw na cene paliwa.

sz.

Data: 2012-01-28 22:54:55
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2012-01-28 22:47, szufla pisze:
Na rz±dz±cych to siê mo¿e w
koñcu przeleje z³o¶æ na niemoc w obliczu dzia³ania kilku ekstremistów.

Dokladnie o to chodzi.

Wrêcz przeciwnie - zdaje siê, ¿e nie zrozumia³e¶ tego o czym pisa³em.

Data: 2012-01-28 23:00:12
Autor: szufla
[...]

Czego nie zrozumialem, wyjasnij w takim razie o co ci chodzi ?

sz.

Data: 2012-01-29 02:30:35
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin szufla
Wladza ma wplyw na podatki i czesciowo na kurs waluty, wiec moze tez
miec wplyw na cene paliwa.

Bardzo niewielki, wręcz symboliczny, dopóki jesteśmy w UE.

Data: 2012-01-29 18:38:52
Autor: jerzu
On Sat, 28 Jan 2012 22:47:46 +0100, "szufla" <brak@emaila.pl> wrote:

Dokladnie o to chodzi. Tylko po pewnym czasie moze byc ich wiecej niz kilku.

Dupa. Kierowcy w tym kraju nie potrafi± siê zorganizowaæ. Nie ma
¿adnego lobby w sejmie ani w okolicach rz±du. Kierowców mo¿na
naj³atwiej ³upiæ, i rz±dz±cy dobrze o tym wiedz±. Dlatego robi± to, co
robi±. I 200 czy nawet 2000 "ekstremistów" nic tu nie zdzia³a.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-31 00:37:23
Autor: Sebastian Kaliszewski
jerzu wrote:

On Sat, 28 Jan 2012 22:47:46 +0100, "szufla" <brak@emaila.pl> wrote:

Dokladnie o to chodzi. Tylko po pewnym czasie moze byc ich wiecej niz
kilku.

Dupa. Kierowcy w tym kraju nie potrafią się zorganizować. Nie ma
żadnego lobby w sejmie ani w okolicach rządu. Kierowców można
najłatwiej łupić, i rządzący dobrze o tym wiedzą. Dlatego robią to, co
robią. I 200 czy nawet 2000 "ekstremistów" nic tu nie zdziała.

Nic nie zdziała bo w takiej Italii jest po nasze 9 a nie 5.60... Taniej nie będzie -- po popyt podbiją nam sąsiedzi, którzy mają drożej.

\SK

Data: 2012-01-31 22:21:29
Autor: jerzu
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
On Tue, 31 Jan 2012 00:37:23 +0100, Sebastian Kaliszewski
<s@bez.spamu.informa.pl> wrote:

Nic nie zdzia³a bo w takiej Italii jest po nasze 9 a nie 5.60...

Tu nie tylko chodzi o cene paliwa. Ale o kolejne super nowelizacje
ustawy PoRD, fotoradary, videorejestratory, najdro¿sze autostrady w
Europie i inne zabawki "w³adzy" do nêkania kierowców. --

Data: 2012-01-30 10:11:04
Autor: Jakub Witkowski
[...]

Wladza ma wplyw na podatki

Mamy najni¿sz± mo¿liw± akcyzê. Oczywi¶cie, "w³adza" (parlament) mo¿e jeszcze wyj¶æ z UE.

i czesciowo na kurs waluty,

Nie jeste¶my Szwajcari±. Ca³e rezerwy NBP wystarczy³yby na kilka dni obrony kursu z³otego.
Wystrzelaliby¶my siê z amunicji po to ¿eby mieæ przez parê dni taniej. No super.

wiec moze tez miec
wplyw na cene paliwa.

jak wynika z powy¿szego, niewielki

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci

Data: 2012-01-30 11:26:59
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2012-01-30, Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote:

[...]

Mamy wysoki VAT.

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2012-01-30 10:55:01
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Krzysiek Kielczewski
Mamy wysoki VAT.

Ale nie da się obniżyć VAT-u tylko na paliwo, trzeba by obniżyć VAT na wszystkie produkty objęte daną stawką.

Data: 2012-01-30 20:18:56
Autor: Adam P³aszczyca
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Dnia 30 Jan 2012 10:55:01 GMT, to napisa³(a):

Ale nie da siê obni¿yæ VAT-u tylko na paliwo, trzeba by obni¿yæ VAT na wszystkie produkty objête dan± stawk±.

Co spowodowa³oby wzrost wp³ywów z tego podatku. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2012-01-30 19:41:50
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Adam PÅ‚aszczyca
Co spowodowałoby wzrost wpływów z tego podatku.

Może tak, może nie.

Data: 2012-01-30 21:38:18
Autor: Adam P³aszczyca
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Dnia 30 Jan 2012 19:41:50 GMT, to napisa³(a):

Co spowodowa³oby wzrost wp³ywów z tego podatku.
Mo¿e tak, mo¿e nie.

Nie ma 'nie' Obni¿anie podatków do progi ok. 14-15% zwiêksza wp³ywy. FYI w Polsce podatki to oko³o 70% wynagrodzeñ. --

Data: 2012-01-30 22:29:02
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Adam PÅ‚aszczyca
Nie ma 'nie' Obniżanie podatków do progi ok. 14-15% zwiększa wpływy. FYI
w Polsce podatki to około 70% wynagrodzeń.

Oczywiście, że czasem taka sytuacja ma miejsce, ale jest to kwestia bardzo złożone i z tym progiem podanym z dokładnością do 1% to już nieźle pojechałeś...

Data: 2012-02-01 00:15:20
Autor: Adam P³aszczyca
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Dnia 30 Jan 2012 22:29:02 GMT, to napisa³(a):

Nie ma 'nie' Obni¿anie podatków do progi ok. 14-15% zwiêksza wp³ywy. FYI
w Polsce podatki to oko³o 70% wynagrodzeñ.

Oczywi¶cie, ¿e czasem taka sytuacja ma miejsce,

Nie czasem. Jak na razie zawsze ma miejsce. --

Data: 2012-02-01 02:22:24
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Adam PÅ‚aszczyca
Nie czasem. Jak na razie zawsze ma miejsce.

Zawsze? Chyba w Twoim matriksie. :>

Data: 2012-01-31 01:01:44
Autor: Sebastian Kaliszewski
Adam PÅ‚aszczyca wrote:

Dnia 30 Jan 2012 19:41:50 GMT, to napisał(a):

Co spowodowałoby wzrost wpływów z tego podatku.
Może tak, może nie.

Nie ma 'nie' Obniżanie podatków do progi ok. 14-15% zwiększa wpływy.

Bzdura. Fałszywym uproszczeniem w postaci krzywej Laffera się nie zasłaniaj, bo nawet zgadzając na to fałszywe (o ile 0 przy 0% jest pi*drzwi OK, to 0 przy 100% jest wzięte z dupy) nadmierne uproszczenie, to szczyt dochodów jest przy około 70% podatku od osób fizycznych.
FYI w Polsce podatki to około 70% wynagrodzeń.

Nie. Tak wychodzi tylko w arytmetyce korwinistycznej. Ale tu jest 1*2100 = 99*900 więc wszystko się może zdarzyć. A w arytmetyce zwykłych ludzi (gdzie wiadomo jak wykonać obliczenia na procentach) wychodzi ok 55% (obciążenia PIT + ZUS + VAT na tym co zostanie) w przypadku pracujących na etat. Jak kto ma DG może wyjść sporo mniej, rolnikom może wyjść sporo mniej, itd...

\SK

Data: 2012-02-01 00:16:14
Autor: Adam P³aszczyca
Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
Dnia Tue, 31 Jan 2012 01:01:44 +0100, Sebastian Kaliszewski napisa³(a):

Nie ma 'nie' Obni¿anie podatków do progi ok. 14-15% zwiêksza wp³ywy.

Bzdura. Fa³szywym uproszczeniem w postaci krzywej Laffera siê nie zas³aniaj, bo nawet zgadzaj±c na to fa³szywe (o ile 0 przy 0% jest pi*drzwi OK, to 0 przy 100% jest wziête z dupy) nadmierne uproszczenie, to szczyt dochodów jest przy oko³o 70% podatku od osób fizycznych.

Mhm. Ciekawe. A teraz podaj sk±d takie dane.
FYI w Polsce podatki to oko³o 70% wynagrodzeñ.

Nie. Tak wychodzi tylko w arytmetyce korwinistycznej. Ale tu jest 1*2100 = 99*900 wiêc wszystko siê mo¿e zdarzyæ. A w arytmetyce zwyk³ych ludzi (gdzie wiadomo jak wykonaæ obliczenia na procentach) wychodzi ok 55% (obci±¿enia PIT + ZUS + VAT na tym co zostanie) w przypadku pracuj±cych na etat. Jak kto ma DG mo¿e wyj¶æ sporo mniej, rolnikom mo¿e wyj¶æ sporo mniej, itd...

Tak, tak. A akcyza w chlebku to juz nei podatek.

Data: 2012-02-01 10:59:56
Autor: Gotfryd Smolik news
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
On Mon, 30 Jan 2012, Adam P³aszczyca wrote:

[...o VAT...]

Dnia 30 Jan 2012 19:41:50 GMT, to napisa³(a):

Co spowodowa³oby wzrost wp³ywów z tego podatku.
Mo¿e tak, mo¿e nie.

Nie ma 'nie' Obni¿anie podatków do progi ok. 14-15% zwiêksza wp³ywy.

  Trzeba przyznaæ, ¿e dot±d tak by³o, ale dotyczy³o to g³ównie
eksperymentów na khm "wolnych" :P podatkach, czyli takich,
przy których towar (lub us³uga) opodatkowany konkuruje (?)
z towarami z szarej b±d¼ czarnej strefy, gdzie te drugie
(towary i us³ugi) ob³o¿one s± jedynie ryzykiem kar (z KKS
i z KS, ale nie *wysoce* skuteczn± kontrol±).
  W przypadku VAT jest co nieco obrotu którego *praktycznie*
nie sposób kupiæ w szarej strefie, przyk³adowo bêdzie
k³opot z energi± elektryczn±.
  W takich towarach i us³ugach granica skuteczno¶ci opodatkowania
jest wiêksza.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-01-28 22:20:03
Autor: Arbiter
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...

U¿ytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jg1mg5

Od dwóch tygodni k³apali wszêdzie i tu ¿e bêd± akcje a ten nie wiedzia³, sie wjeba³ i ma pretensje.

jak sie tym interesowa³es to pewnie wiedzia³e¶. Ja mam w dupie takie protesty wiêc w ogole nie czytalem artyku³ów o tym.

Data: 2012-01-28 22:24:56
Autor: Artur Ma¶l±g

[...]

Wiesz, skoro protest zrobi³o podobno ~200 kierowców to jakim cudem
ma to byæ czym¶ oczywistym dla innych od 2 tygodni? Ruch w DC jest
liczony dziennie w setkach tysiêcy.

Data: 2012-01-28 22:53:36
Autor: Krzysztof 45
[...]
Mato³ku, jak siê Ciebie czyta to sie flaki wywracaj±.
200stu by³o w jednym z kilkunastu protestuj±cych miast.
Ale sk±d Ty o tym mo¿esz wiedzieæ.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-28 23:02:14
Autor: Artur Ma¶l±g
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
W dniu 2012-01-28 22:53, Krzysztof 45 pisze:
Artur Ma¶l±g napisa³(a):
[...]

Te¿ Ciebie lubiê - o oczytany, kulturalny i m±dry.

200stu by³o w jednym z kilkunastu protestuj±cych miast.

200*20(przyj±³em w zaokr±gleniu) to razem = 4000. Cale 4 tysi±ce.
Nawet gdyby ich zebraæ w jednym miejscu, to na warunki wiêkszych
miast to jaki¶ drobiazg, który najwy¿ej innym ¿ycie uprzykrza.

Ale sk±d Ty o tym mo¿esz wiedzieæ.

Wiesz, zza monitora to siê fajnie pisze.

Data: 2012-01-28 23:07:12
Autor: szufla
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Ale sk±d Ty o tym mo¿esz wiedzieæ.

Wiesz, nie wszyscy maja internet:
http://www.nbportal.pl/r/res/flash_wykresy/internet2009.jpg  ;)

sz.

Data: 2012-01-28 22:42:34
Autor: szufla
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
jak sie tym interesowa³es to pewnie wiedzia³e¶. Ja mam w dupie takie protesty wiêc w ogole nie czytalem artyku³ów o tym.

Od tygodnia trabia o tym we wszystkich dostepnych mediach. Moze balangowales za dlugo ?

sz.

Data: 2012-01-29 18:35:26
Autor: jerzu
On Sat, 28 Jan 2012 22:42:34 +0100, "szufla" <brak@emaila.pl> wrote:

Od tygodnia trabia o tym we wszystkich dostepnych mediach. Moze balangowales za dlugo ?

I tr±bili ¿e bêd± blokowaæ Toruñsk±? Bo ja s³ysza³em co¶ o siedzibie
premiera i sejmie.

Data: 2012-01-29 20:36:05
Autor: Axel

"jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote in message news:so0bi7tn2it55huhbni2jjb98ojhvtr78h4ax.com...

Od tygodnia trabia o tym we wszystkich dostepnych mediach. Moze balangowales
za dlugo ?

I tr±bili ¿e bêd± blokowaæ Toruñsk±? Bo ja s³ysza³em co¶ o siedzibie
premiera i sejmie.

Ja o "glownych arteriach" uslyszalem w radiu w sobote rano. Jako, ze mielismy kurs na Zoliborze zaczalem szukac w necie i nie bylo zadnych informacji na portalach warszawskich, znalazlem info na jakichs ogolnopolskich - zamieszczone kilka godzin wczesniej. Na szczescie okazalo sie, ze na 13 dalo sie spokojnie pojechac Torunska....

--
Axel

Data: 2012-01-28 23:24:57
Autor: Krzysztof 45
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Arbiter napisa³(a):
jak sie tym interesowa³es to pewnie wiedzia³e¶. Ja mam w dupie takie protesty wiêc w ogole nie czytalem artyku³ów o tym.
To czytaj, tu te¿ by³o.
Albo po CB do sklepu. dudnili kilka godzin przed akcj± na minimum 20 km. Objazd by¶ zaliczy³.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-29 02:26:22
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Krzysztof 45
To czytaj, tu też było.
Albo po CB do sklepu. dudnili kilka godzin przed akcjÄ… na minimum 20 km.
Objazd byś zaliczył.

To po jaki, za przeproszeniem, chuj ta akcja, jak miała nikogo niby nie blokować? Poziom absurdu Waszej "argumentacji" sięga zenitu. Proponuje, żeby uczestnicy wybrali się na badanie głowy.

Data: 2012-01-29 08:30:25
Autor: Krzysztof 45
to napisał(a):
To po jaki, za przeproszeniem, chuj ta akcja,
Nie zrozumiesz tego jak i Tobie podobni nawet jak by wyjaśnienia mieli na czole wyryte.
jak miała nikogo niby nie blokować? Poziom absurdu Waszej "argumentacji" sięga zenitu. Proponuje, żeby uczestnicy wybrali się na badanie głowy.
No widzisz... Można uniknąć wjebania się w protest? Można, tylko trzeba chcieć.
Po huj ten żałosny lament? Może lepiej wybrać się jak nie jest za późno, na badanie głowy?
--
Krzysiek

Data: 2012-01-29 16:26:16
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Krzysztof 45
Nie zrozumiesz tego jak i Tobie podobni nawet jak by wyjaśnienia mieli
na czole wyryte.

Skup się i spróbuj zrozumieć:

- Rząd nie może istotnie obniżyć akcyzy (minimum jest ustalone przez UE, a my daleko od niego nie jesteśmy)
- Rząd nie może obniżyć VAT-u na paliwo (musiałby obniżyć VAT na wszystko)

a ponadto:

- Na wspólnym rynku nigdy nie będzie tak, że dokładnie ten sam towar różni się ceną kilkukrotnie, więc nawet gdyby rząd ustalił zerową akcyzę i zerową stawkę VAT na paliwo, to jego cena istotnie by nie spadła, o ile jednocześnie nie wystąpilibyśmy z UE i nie wprowadzili ceł na eksport paliwa do UE

Ergo -- protest przeciwko wysokim cenom paliwa ma obecnie taki sens, jak protest przeciwko opadom śniegu zimą. A format tego protestu jest debilna, bo wkurwia zwykłych ludzi. Ale nie łudzę się, że zrozumiesz.

No widzisz... Można uniknąć wjebania się w protest? Można, tylko trzeba
chcieć. Po huj ten żałosny lament? Może lepiej wybrać się jak nie jest
za późno, na badanie głowy?

Jak Ci zapowiem, że za tydzień nasram Ci na wycieraczkę, a potem nasram, a Ty w to wejdziesz, to będzie Twoja wina, bo uprzedzałem o nasraniu?

Data: 2012-01-29 18:05:43
Autor: Krzysztof 45
to napisał(a):
[...]

Chrzanisz takie same farmazony jak PO-paprańcy. Tak trzymaj.

Pawlaka posłuchaj, zaczyna sie wyłamywać.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-30 10:17:59
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-01-29 18:05, Krzysztof 45 pisze:
to napisał(a):
[...]

Czekamy aż obalisz je swoją żelazną logiką.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepoważne,
gts /kropka/ pl    |  lub caÅ‚oÅ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2012-01-30 14:54:36
Autor: Krzysztof 45
Jakub Witkowski napisał(a):
- Rząd nie może istotnie obniżyć akcyzy (
- Rząd nie może obniżyć VAT-u na paliwo (musiałby obniżyć VAT na
To po huj nam ten rzÄ…d ?
Chrzanisz takie same farmazony jak PO-paprańcy. Tak trzymaj.
Czekamy aż obalisz je swoją żelazną logiką.
Masz na podstawie ligiki PO-paprańców na tanie państwo.

3,6 mld zł na tyle można w 2010 roku szacować koszty wynagrodzeń *nowych* pracowników administracji publicznej zatrudnionych w okresie od początku 2008 do połowy 2010 roku.(sektor rządowy i samorządowy), obrony narodowej i ZUS, KRUS.

Na początku 2008 roku przeciętne zatrudnienie w tych sekcjach wynosiło 571 tys. osób, ale już w połowie 2010 roku, czyli 2,5 roku później, wzrosło do 632 tys. osób, czyli o 60 tys. (o 10,5%).

Dzisiaj zatrudnionych jest już ponad 650 tys. pierdzistołków. W skali roku sam koszt ich wynagrodzeń to 32 mld zł.

W poÅ‚owie 2010 r. przeciÄ™tne wynagrodzenie brutto w tej sekcji gospodarki wynosiÅ‚o 4246 zÅ‚.  Oznacza to, że dodatkowy koszt wynagrodzeÅ„ 60 tys. nowych pracowników w caÅ‚ym 2010 roku wyniusÅ‚ ok. 3,6 mld zÅ‚. W praktyce obciążenia finansów publicznych z tego tytuÅ‚u byÅ‚y jeszcze wiÄ™ksze, bo oprócz kosztów wynagrodzeÅ„ trzeba jeszcze doliczyć koszty zwiÄ…zane z utworzeniem dodatkowych miejsc pracy (np. koszty powierzchni i sprzÄ™tów biurowych).

Po to jest nasz rząd? I jego tanie państwo?
Jak im zwieracze zaczną puszczać to zobaczysz że sami obala swoje PO-paprane teorie o tym co mogą a czego nie mogą.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-30 13:57:34
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Krzysztof 45
(...)
Po to jest nasz rząd? I jego tanie państwo? Jak im zwieracze zaczną
puszczać to zobaczysz że sami obala swoje PO-paprane teorie o tym co
mogÄ… a czego nie mogÄ….

A jaki to ma związek z wpływem rządu na ceny paliw? Ponownie doradzam badanie głowy.

Data: 2012-01-30 15:19:32
Autor: Krzysztof 45
Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za lit r ...
to napisał(a):
(...)
[...]

Poczytaj kilka razy może zajarzysz. Tylko sobie krzywy nie zrób.
Ponownie doradzam badanie głowy.
A cóż Ty mógłbyś innego doradzić.

Ja juz z Tobą skończyłem wczoraj.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-30 16:38:36
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Krzysztof 45
Ja juz z Tobą skończyłem wczoraj.

Chcesz banana? ;)

Data: 2012-01-30 18:02:33
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-01-30 14:54, Krzysztof 45 pisze:
Jakub Witkowski napisał(a):
- Rząd nie może istotnie obniżyć akcyzy (
- Rząd nie może obniżyć VAT-u na paliwo (musiałby obniżyć VAT na
To po huj nam ten rzÄ…d ?

Po chuj to pingwin w wodzie stoi...

Chrzanisz takie same farmazony jak PO-paprańcy. Tak trzymaj.
Czekamy aż obalisz je swoją żelazną logiką.
Masz na podstawie ligiki PO-paprańców na tanie państwo.

Aha, to "PO-paprańce" zatrudniają ludzi. O ustawie
"o racjonalizacji zatrudnienia w państwowych jednostkach budżetowych i niektórych innych jednostkach sektora finansów publicznych w latach 2011–2013." też pewnie zapomniałeś.

(...)
Dzisiaj zatrudnionych jest już ponad 650 tys. pierdzistołków. W skali
roku sam koszt ich wynagrodzeń to 32 mld zł.

http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/PUBL_pw_zatrudnienie_wynagrodzenia_I-III_kw_2011.pdf Coś tu się nie zgadza. Inna sprawa, że większość tych "pierdzistołków"
(jak to określiłeś) jest jednak potrzebna.

(...)
Po to jest nasz rząd? I jego tanie państwo?

To nie rząd zatrudnia ludzi. Zapomniałeś nawet o tym, że administracja
publiczna to nie tylko administracja państwowa.

Jak im zwieracze zaczną puszczać to zobaczysz że sami obala swoje
PO-paprane teorie o tym co mogÄ… a czego nie mogÄ….

Znaczy wycofamy siÄ™ z EU, zamkniemy gospodarkÄ™ (no i ludzi)
na terenie Polski (odcinając się od reszty świata) i zaczniemy
działać niezależnie na własnym poletku z ropą łupkową i elektrowniami
wiatrowymi?

Data: 2012-01-30 19:47:22
Autor: Krzysztof 45
Artur Maśląg napisał(a):
[...]
Nie rozwalaj mnie.
Mam Ci wywalić litanię ustaw i obietnic i co z tego wyszło? LOL
(...)
Dzisiaj zatrudnionych jest już ponad 650 tys. pierdzistołków. W skali roku sam koszt ich
wynagrodzeń to 32 mld zł.
http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/PUBL_pw_zatrudnienie_wynagrodzenia_I-III_kw_2011.pdf CoÅ›
tu siÄ™ nie zgadza.
Jasne. Zależy kto to czyta.
To może jakiś szczegół podasz który się nie zgadza, lub podaj własna analizę, bo studiować tego nie mam zamiaru.
Inna sprawa, że większość tych "pierdzistołków" (jak to określiłeś) jest jednak potrzebna.
Martwisz sie o stołek?
Masz rację że sa potrzebni. Ale 650 tysięcy?
Ja nie o tym że urzędnicy są potrzebni, tylko o ich lawinowym rozmnażaniu się i bardzo dużych
obciążeniach.
Czy Ty odwiedzasz czasami jakieś urzędy? Np. US, ZUS, UM? Ale nie na parterze przy okienku, tylko na pietrze w ich pokojach? Bo ja tak z racji prowadzenia DG. Może kiedyś film pokażę co robią w godzinach pracy, pracy której dla nich po prostu nie ma. A stanowiska są. Farsa. Ale gdzieś kolesi córeczki i synków trzeba upychać jak sie ma możliwość i przyzwolenie partii i systemu.

Ale przykład z US. W okienku dla klientów oddaje pit, jedna pani sprawdza w kompie czy składki sie zgadzaja z pitem, potem podaje pita drugiej pani, ta druga pani przykłada pieczątkę i oddaje kopie pita.
Ile takich "potrzebnych" drugich Pań jest w Polsce na które muszę zapierdalać?
To nie rząd zatrudnia ludzi. Zapomniałeś nawet o tym, że administracja publiczna to nie tylko
administracja państwowa.
No co Ty za bzdety wypisujesz. Przecież taka jest polityka PO.
Znaczy wycofamy siÄ™ z EU, zamkniemy gospodarkÄ™ (no i ludzi) na terenie Polski (odcinajÄ…c siÄ™ od
reszty świata) i zaczniemy działać niezależnie na własnym poletku z ropą łupkową i elektrowniami wiatrowymi?
Nie.
Wystarczy mieć fachowców na miejscu którzy nie dają sie dymać i wciskać sobie kitu, a nie niekompetentnych posrańców łasych tylko na unijną wypłatę, którzy dają tam dupy na lewo i prawo w każdej dziedzinie. Robią z tymi posrańcani co chcą. A posrańcy tylko liżą unijnym wyjadaczom rów i zadowalają się ochłapami. Żenada i wstyd.

Nasze gospodarki i socjal to dwa różne światy. Tylko nie podatki.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-30 20:50:03
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-01-30 19:47, Krzysztof 45 pisze:
Artur Maśląg napisał(a):
[...]

No pewnie, przecież to niewygodne i przeczy Twoim teoriom.

Mam Ci wywalić litanię ustaw i obietnic i co z tego wyszło? LOL

Ustawy poproszę - obietnice może nie, ponieważ będziesz miał problem
z tym kto, co i kiedy obiecywał.

(...)
[...]
          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
To może jakiś szczegół podasz który się nie zgadza, lub podaj własna
analizę, bo studiować tego nie mam zamiaru.
            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Przepiękne. Dałeś jakąś propagandową przeklejkę, ale materiałów
źródłowych nie masz zamiaru nawet przejrzeć. Typowe.

Inna sprawa, że większość tych "pierdzistołków" (jak to określiłeś)
jest jednak potrzebna.
Martwisz sie o stołek?

Ja? Skąd ten pomysł? Nie jestem urzędnikiem i mam do wielu urzędów
(w tym samych pracowników) sporo uwag, ale nie znaczy to, że winą
będę obarczał aktualny rząd, czy wiatr od wschodu.

Masz rację że sa potrzebni. Ale 650 tysięcy?

Zapytałbym Ciebie o kwalifikacje w ocenie ich liczby, ale sobie
darujÄ™.

Ja nie o tym że urzędnicy są potrzebni, tylko o ich lawinowym
rozmnażaniu się i bardzo dużych
obciążeniach.

Zaraz, zaraz - twierdziłeś (sugerowałeś), że to "PO-paprańce"
zatrudniają tych urzędników. Ja Tobie wskazuję, że Twoja
sugestia jest błędna, a agresja bezpodstawna.

Czy Ty odwiedzasz czasami jakieś urzędy?

Skoro się miałem bać o stołek, to pewnie w takich przesiaduję.

Np. US, ZUS, UM? Ale nie na
parterze przy okienku, tylko na pietrze w ich pokojach? Bo ja tak z
racji prowadzenia DG.

A cóż Ty tam robisz z racji prowadzenia działalności, że masz z nimi
aż tyle kontaktów i dodatkowo większość negatywnych?

Może kiedyś film pokażę co robią w godzinach
pracy, pracy której dla nich po prostu nie ma. A stanowiska są. Farsa.

Napieraj. Tylko podaj kto ich zatrudnił.

Ale gdzieś kolesi córeczki i synków trzeba upychać jak sie ma możliwość
i przyzwolenie partii i systemu.

Partii i systemu - chyba się popłaczę ze śmiechu. Jeszcze napisz, że
nepotyzm i inne podobne to wymysł komunistów :)

Ale przykład z US. W okienku dla klientów oddaje pit, jedna pani
sprawdza w kompie czy składki sie zgadzaja z pitem, potem podaje pita
drugiej pani, ta druga pani przykłada pieczątkę i oddaje kopie pita.

To nie wysyłasz tego pocztą? Zresztą pewnie ta druga pani odpowiada za
"akceptacjÄ™".

Ile takich "potrzebnych" drugich Pań jest w Polsce na które muszę
zapierdalać?

Nie wiem. Od dawna pewnie można by się części urzędników pozbyć, ale
na ich miejsce potrzebni sÄ… pewnie bardziej kompetentni itd., ale to
długa droga.

To nie rząd zatrudnia ludzi. Zapomniałeś nawet o tym, że administracja
publiczna to nie tylko
administracja państwowa.
No co Ty za bzdety wypisujesz.

Jakie bzdety? Nie ma pojęcia nawet o strukturze administracji
publicznej? Dla ułatwienia napiszę, że administracja publiczna dzieli
się na państwową, rządową i samorządową. Z którą się gdzie spotykasz?

Przecież taka jest polityka PO.

Jasne. Popatrz sobie na administrację samorządową, a później płacz,
jakie to PO złe...

Znaczy wycofamy siÄ™ z EU, zamkniemy gospodarkÄ™ (no i ludzi) na terenie
Polski (odcinajÄ…c siÄ™ od
reszty świata) i zaczniemy działać niezależnie na własnym poletku z
ropÄ… Å‚upkowÄ… i elektrowniami wiatrowymi?
Nie.

Skoro nie, to przestać opowiadać bzdury, że w zakresie cen paliwa
rząd ma jakieś większe pole do manewru. Ceny są wypadkową sytuacji na
świecie itd. Tak naprawdę nie ma na co narzekać w tej materii, choć
nie twierdzę, że jest tak jak bym chciał.

[...]

Żenadę i wstyd to możesz raczej przypisać swoim wypowiedziom, które są
przekładem jakieś zaślepienia, braku zrumienia pewnych mechanizmów oraz
braku wiedzy w zakresie omawianym.

i działaniom - takim jak protest, który popierasz.

Nasze gospodarki i socjal to dwa różne światy. Tylko nie podatki.

Data: 2012-01-30 22:41:28
Autor: Krzysztof 45
Artur Maśląg napisał(a):
[...]
Wierzysz w to? Oficjalnie z trendem niemiecko-francuskim o ograniczeniu wydatków w sferze budżetowej
zredukujÄ… oficjalnie jakiÅ› tam %, a jak zwykle po ciuchu utworzÄ… 2 inne procenty.
Odpal sobie ten wątek za rok w formie przypomnienia to sie przekonasz jak będzie z tą moja teorią.
Przepiękne. Dałeś jakąś propagandową przeklejkę, ale materiałów źródłowych nie masz zamiaru nawet
 przejrzeć. Typowe.
Opieram sie na materiałach źródłowych.
Źródło GUS, "Zatrudnienie i wynagrodzenia w gospodarce narodowej w IV kwartale 2007 r.",
"Zatrudnienie i wynagrodzenia w gospodarce narodowej w I półroczu 2010 r." oraz na wypowiedzi prof.
Krzysztofa Rybińskiego, rektora Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie.
...] ale nie znaczy to, że winą będę obarczał aktualny rząd, czy wiatr od wschodu.
Pana Boga? UniÄ™ europejskÄ…?
Masz rację że sa potrzebni. Ale 650 tysięcy?
Zapytałbym Ciebie o kwalifikacje w ocenie ich liczby, ale sobie daruję.
Dlaczego? Podałem j.w.
Zaraz, zaraz - twierdziłeś (sugerowałeś), że to "PO-paprańce" zatrudniają tych urzędników. Ja Tobie wskazuję, że Twoja sugestia jest błędna, a agresja bezpodstawna.
To może inaczej.Za jej kadencji przybyło ich o ponad 60 tyś.
A cóż Ty tam robisz z racji prowadzenia działalności, że masz z nimi aż tyle kontaktów i dodatkowo większość negatywnych?
Kilka razy w roku ich odwiedzam bo czasami oni tęsknią za mną.
Napieraj. Tylko podaj kto ich zatrudnił.
System utworzony po okrągłym stole.
[...]
Czy to ważne czyj wymysł? Ważne że jest na to bezczelne przyzwolenie.
To nie wysyłasz tego pocztą? Zresztą pewnie ta druga pani odpowiada za "akceptację".
Nie wysyłam, bo na poczte mam dalej niz do US.
Jasne że ta pani odpowada za akceptację. Jak by nie mogła ta pierwsza przy sprawdzaniu wpłat
zaakceptować. Parodia chorego państwa.
Jasne. Popatrz sobie na administrację samorządową, a później płacz, jakie to PO złe...
A czy Państwo przypadkiem nie posiada możliwości nadzorowania poczynań samorządów?
Skoro nie, to przestać opowiadać bzdury, że w zakresie cen paliwa rząd ma jakieś większe pole do
 manewru. Ceny sÄ… wypadkowÄ… sytuacji na Å›wiecie itd. Tak naprawdÄ™ nie ma na co narzekać w tej materii, choć nie twierdzÄ™, że jest tak jak bym chciaÅ‚.
Mnie chodzi o wysokość akcyzy, podatków i marżę polskich rafinerii.
Dlaczego polscy politycy nie poruszają dyskusji na forum UE na temat zmiany systemu "minimum akcyzowego" do którego mają prawo?

Marże polskich rafinerii w porównaniu do zachodnich przy sprzedaży diesla są o połowę wyższe, a w
przypadku benzyny niemal czterokrotnie. Dlaczego rzÄ…d to toleruje?
Żenadę i wstyd to możesz raczej przypisać swoim wypowiedziom, które są przekładem jakieś zaślepienia, braku zrumienia pewnych mechanizmów oraz braku wiedzy w zakresie omawianym.
Moja wiedza jest na tyle wystarczająca by być świadomy tego, że polak potrafi dymać tylko
drugiego polaka.
Ciekawe czy dożyje czasów gdzie polak będzie dbał o interesy drugiego polaka i w obronie tych
interesów wydyma niemca lub francuza.
i działaniom - takim jak protest, który popierasz.
Ja go popieram bo jest w słusznej sprawie. Ale on nie jest po mojej myśli, bo nie ma szans na realizacje postulatu z tytułu braku możliwości wyeliminowania z udziału nieodpowiedzialnych ludzi.
Firmy transportowe muszą się zaangażować to będą efekty.
Nasze gospodarki i socjal to dwa różne światy. Tylko nie podatki.
No a
--
Krzysiek

Data: 2012-01-31 10:34:56
Autor: kamil
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
On 30/01/2012 18:47, Krzysztof 45 wrote:

Ale przyk³ad z US. W okienku dla klientów oddaje pit, jedna pani
sprawdza w kompie czy sk³adki sie zgadzaja z pitem, potem podaje pita
drugiej pani, ta druga pani przyk³ada piecz±tkê i oddaje kopie pita.
Ile takich "potrzebnych" drugich Pañ jest w Polsce na które muszê
zapierdalaæ?

Rany boskie, straszna biurokracja w tych stanach. Ja swóje zeznania podatkowe wype³niam przez internet, tak samo jak rozliczenia spó³ki. A

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-01-31 14:33:10
Autor: Grejon
W dniu 2012-01-31 11:34, kamil pisze:
[...]

W stanach? Ja my¶la³em ¿e US tutaj oznacza Urz±d Skarbowy :)

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-01-31 14:48:25
Autor: kamil
On 31/01/2012 13:33, Grejon wrote:
[...]

No i wyszed³em na os³a, akurat na s±siedniej grupie toczy siê dyskusja o kraju za wielk± wod± i jako¶ automatycznie skrót rozszyfrowa³em. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 18:31:41
Autor: Sebastian Kaliszewski
Krzysztof 45 wrote:

Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Też prowadzę DG. W urzędzie byłem wtedy gdy rejestrowałem samochód. Resztę papierów 5 razy w roku wysyłam pocztą. Po co sobie życie utrudniać?

[...]

Wyślij ten PIT pocztą. Chyba że oszczędzasz te 5.40 czy ile tam na poleconym...

[...]

ROTFL! Polityka PO to np. zatrudnianie ludzi w samorządach w których siedzi PIS...

[...]

Żenada i wstyd to poziom tego, co tu wypisujesz.

Nasze gospodarki i socjal to dwa różne światy. Tylko nie podatki.

No i? Ty z tych co wierzą że w 3 lata możemy dogonić Niemców?

Człowiek myślący by wziął kalkulator i policzył procent składany ile lat potrzeba by nasza gospodarka rozwijająca się pi*drzwi 3% szybciej od gospodarki niemieckiej tę drugą dogoniła... wychodzi ok. 40. A w rzeczywistej rzeczywistości te 3% jest optymistyczne...

\SK

Data: 2012-02-01 21:32:37
Autor: Cavallino
Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s@bez.spamu.informa.pl> napisał w wiadomości news:tg9ov8-jg1.ln1fust.cc...
Krzysztof 45 wrote:

Ale przykład z US. W okienku dla klientów oddaje pit, jedna pani sprawdza
w kompie czy składki sie zgadzaja z pitem, potem podaje pita drugiej pani,
ta druga pani przykłada pieczątkę i oddaje kopie pita.

Wyślij ten PIT pocztą.

A po co przepłacać, skoro można za free przez net?

Data: 2012-01-30 10:21:59
Autor: Jakub Witkowski
Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za lit r ...
W dniu 2012-01-29 17:26, to pisze:
begin Krzysztof 45

[...]

Rząd nawet próbował przed wyborami przez pewien czas - bo nie wierzę, żeby Orlen
tak sam z siebie wtedy utrzymywał stosunkowo niską cenę na stacjach, co nawet było
powodem protestów konkurencji. To mniej-więcej pokazuje ile może w tej sprawie rząd.

Data: 2012-01-30 22:38:53
Autor: Mlody
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
U¿ytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f257328$0$1256$65785112news.neostrada.pl...
- Rz±d nie mo¿e obni¿yæ VAT-u na paliwo (musia³by obni¿yæ VAT na wszystko)

Ciekawe dlaczego? Bo Pe³Owce tak mówi±?
Mo¿e i fakt ¿e zmieniæ ustawê o VAT w od dnia innego ni¿ 1 stycznia wprowadzi du¿y zament, ale dlaczego nie mog± zrobiæ oddzielnej stawki dla paliw?

Data: 2012-01-30 22:19:07
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Mlody

Dlatego, że jesteśmy w UE.

Data: 2012-02-01 11:37:41
Autor: Gotfryd Smolik news
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
On Mon, 30 Jan 2012, to wrote:

begin Mlody

- Rzÿÿd nie moÿÿe obniÿÿyÿÿ VAT-u na paliwo (musiaÿÿby obniÿÿyÿÿ VAT na
wszystko)

Ciekawe dlaczego? Bo PeÿÿOwce tak mówiÿÿ? Moÿÿe i fakt ÿÿe zmieniÿÿ ustawÿÿ o
VAT w od dnia innego niÿÿ 1 stycznia wprowadzi duÿÿy zament, ale dlaczego
nie mogÿÿ zrobiÿÿ oddzielnej stawki dla paliw?

Dlatego, ¿e jeste¶my w UE.

  Raczej tylko po¶rednio.
  Akurat Twój post by³ pierwszy na li¶cie (mam porz±dek chronologiczny),
wiêc na Ciebie trafi³o choæ odpowiedzi w tym stylu widzê wiêcej :)

  Wspólne regulacje dotycz±ce VAT i c³a nie ograniczaj± siê do pañstw
UE, lecz szerszej umowy:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Europejski_Obszar_Gospodarczy

  Przyznam, ¿e nie dajê g³owy czy Dyrektywy UE, które implementuj±
ow± umowê, ustalaj± dok³adnie te same limity co umowa (15 do 25% stawki
podstawowej VAT i zamkniête listy towarów i us³ug których mog± dotyczyæ
stawki preferencyjne), ale raczej tak.
  Oczywi¶cie, przynale¿no¶æ do .ue mo¿e implikowaæ wiêcej regulacji
nt. VAT ni¿ wynika z owej unii podatkowo-celnej, niemniej to ta
"szeroka" stanowi clou programu.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-01-30 23:27:05
Autor: J.F.
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Dnia Mon, 30 Jan 2012 22:38:53 +0100, Mlody napisa³(a):
[...]

Trzeb by sprawdzic jak to w tych przepisach stoi, ale mowi sie iz unia
dopuszcza obnizone stawki VAT tylko na niektore grupy towarow.

Co prawda duzo sie mowi o tych rzekomych wymogach unii, a potem sie okazuje
ze to nieprawda.

J.

Data: 2012-01-30 22:43:23
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin J.F.
Trzeb by sprawdzic jak to w tych przepisach stoi, ale mowi sie iz unia
dopuszcza obnizone stawki VAT tylko na niektore grupy towarow.

Ale one są ustalone, a nie, że każdy sobie obniża na co chce. Mało prawdopodobne się wydaje, żeby unia zgodziła się na niższy VAT tylko na paliwo u nas, skoro jest ono i tak tańsze niż w krajach sąsiednich. A w zasadzie zupełnie nieprawdopodobne.

Data: 2012-01-30 23:47:07
Autor: Adam P³aszczyca
[...]

UE blokuje. POza stawk± podstawow± mog± byc tylko okre¶lone trowary i
us³ugi. --

Data: 2012-01-29 18:36:19
Autor: jerzu
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
On Sun, 29 Jan 2012 08:30:25 +0100, Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl>
wrote:

Nie zrozumiesz tego jak i Tobie podobni nawet jak by wyja¶nienia mieli na czole wyryte.

To nam wyt³umacz.

Data: 2012-01-30 10:14:42
Autor: Jakub Witkowski
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
W dniu 2012-01-28 21:40, Krzysztof 45 pisze:

Od dwóch tygodni k³apali wszêdzie i tu ¿e bêd± akcje a ten nie wiedzia³, sie wjeba³ i ma pretensje. Jak takiego nazwaæ?

Od dwóch tygodni k³apali, ¿e bêd± sraæ na chodnikach w ramach oprotestowania braku toalet,
a ten wyszed³ z domu, siê wjeba³ i ma pretensje. Jak takiego nazwaæ?

Data: 2012-01-29 08:50:00
Autor: Cezary Daniluk

[...]

He he, a ja z Bródna na Wroc³awsk± jecha³em, zobaczy³em co siê dzieje w drug± stronê to wróci³em przez Bielany do Podle¶nej, i od Wis³ostrady komfortowo wjecha³em na Most Grota :)

Pozdrawiam !

Data: 2012-01-29 10:57:46
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2012-01-29 08:50, Cezary Daniluk pisze:
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=xGn_Q0HXj4k&feature=player_embedded

St±d by¶ siê nie wycofa³ - o zachowaniu debili (chwilowym bohaterem
jest kierowca Mitsubishi) nie wspomnê.

Data: 2012-01-29 12:50:41
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Artur Maśląg
Stąd byś się nie wycofał - o zachowaniu debili (chwilowym bohaterem jest
kierowca Mitsubishi) nie wspomnÄ™.

Widzę, że i zajeżdżanie drogi było i jakoś mnie to nie dziwi.

Data: 2012-01-29 13:55:50
Autor: DoQ
W dniu 29-01-2012 13:50, to pisze:
St±d by¶ siê nie wycofa³ - o zachowaniu debili (chwilowym bohaterem jest
kierowca Mitsubishi) nie wspomnê.
Widzê, ¿e i zaje¿d¿anie drogi by³o i jako¶ mnie to nie dziwi.

Czyli teoria o zaje¿d¿aniu na S1 jest ca³kiem prawdopodobna.

--
Pawe³

Data: 2012-01-29 13:55:19
Autor: DoQ
W dniu 29-01-2012 10:57, Artur Ma¶l±g pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=xGn_Q0HXj4k&feature=player_embedded
St±d by¶ siê nie wycofa³ - o zachowaniu debili (chwilowym bohaterem
jest kierowca Mitsubishi) nie wspomnê.

Co za debil. Wa¿ne ¿e Krzysio 45 ze spó³k± bawi³ siê doskonale!
Ewidentnie robili na z³o¶æ Tuskowi!

--
Pawe³

Data: 2012-01-29 14:09:33
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2012-01-29 13:55, DoQ pisze:
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=-K6zFGzd-VY&feature=related

Zreszt± - na filmikach doskonale widaæ (i s³ychaæ) jaka to
¶wietna zabawa i nikomu w niczym nie przeszkadzali.

Data: 2012-01-29 14:23:52
Autor: DoQ
W dniu 29-01-2012 14:09, Artur Ma¶l±g pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=-K6zFGzd-VY&feature=related
Zreszt± - na filmikach doskonale widaæ (i s³ychaæ) jaka to
¶wietna zabawa i nikomu w niczym nie przeszkadzali.

Rêce opadaj± - Masa Kretyniczna w wykonaniu samochodowym. I znowu nasuwa siê pytanie - komu zrobili gorzej? Tuskowi, ministrowi czy B.ducha winnym kierowcom?

--
Pawe³

Data: 2012-01-29 14:40:16
Autor: RoMan Mandziejewicz
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Hello DoQ,

G³upie tampony (OB).

--
Best regards,

Data: 2012-01-29 15:19:22
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2012-01-29 14:23, DoQ pisze:
[...]

Masa Kretyniczna w porównaniu do tej akcji to przyk³ad
dzia³ania uzasadnionego i sensownego (choæ jako taka
w obecnej formie jest idiotyczna).

I znowu nasuwa
siê pytanie - komu zrobili gorzej? Tuskowi, ministrowi

A có¿ im taki protest zaszkodzi? Nie mamy wielkiego wp³ywu na
kurs dolara, cenê bary³ki czy te¿ wysoko¶æ podatków. Poprawê
sytuacji mo¿e daæ wzrost zarobków.

Paradoksalnie ca³a akcja mo¿e doprowadziæ do podwy¿ek cen paliw,
czy innych produktów - w koñcu straty z tego tytu³u jako¶
zrekompensowaæ trzeba.

czy B.ducha winnym kierowcom?

Oni s± poszkodowani wprost, a sprzedawcy nie popuszcz±.
Do tego ju¿ mam wra¿enie, ¿e Neste wykorzystuje sytuacjê
i nie warto tam je¼dziæ, poniewa¿ ceny nie s± ni¿sze ni¿
na innych stacjach, a paliwo takie samo. To wra¿enie nie
jest od momentu protestu, tylko ju¿ od jakiego¶ czasu.

Data: 2012-01-30 19:11:54
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-01-29 14:09, Artur Maśląg pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=xGn_Q0HXj4k&feature=player_embedded
Stąd byś się nie wycofał - o zachowaniu debili (chwilowym
bohaterem
jest kierowca Mitsubishi) nie wspomnÄ™.
Co za debil. Ważne że Krzysio 45 ze spółką bawił się doskonale!
Ewidentnie robili na złość Tuskowi!
http://www.youtube.com/watch?v=-K6zFGzd-VY&feature=related
Zresztą - na filmikach doskonale widać (i słychać) jaka to
świetna zabawa i nikomu w niczym nie przeszkadzali.

Opad cyca po kolana. Patrząc na te sceny - jakoś tęskno zrobiło mi się za pijanym kierowcą tira z litwy, który "zaplątałby się" przypadkiem w tą akcję.

Data: 2012-01-29 18:08:17
Autor: Krzysztof 45
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
DoQ napisa³(a):
Co za debil. Wa¿ne ¿e Krzysio 45 ze spó³k± bawi³ siê doskonale!
Ewidentnie robili na z³o¶æ Tuskowi!
Pos³uchaj misiu, mia³em Ci ju¿ nie odpowiadaæ bo nie doros³e¶ do tego by pewne rzeczy zrozumieæ.

Ale ogólnie.
By³y rozdawane dok³adna informacje ¿e jedziemy zgodnie z przepisami, oraz by³o co chwila mówione na CB i jeden drugiego upomina³ by nie blokowaæ awaryjnego. Statystycznych g³upków nie brakowa³o, tak samo jak na tej grupie. To jest nieuniknione.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-29 17:23:27
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Krzysztof 45
Były rozdawane dokładna informacje że jedziemy zgodnie z przepisami,
oraz było co chwila mówione na CB i jeden drugiego upominał by nie
blokować awaryjnego.

Cała ta akcja nie była zgodna z przepisami, od tego zacznijmy.

Statystycznych głupków nie brakowało, tak samo jak
na tej grupie. To jest nieuniknione.

Jakoś normalnie na drogach nie widuję tylko idiotów zajeżdżających drogą i jeżdżących po pasie awaryjnym na drogach szybkiego ruchu. To co normalnie jest wyjątkiem tu było niemal regułą. Zresztą czemu się dziwić -- jacy protestujący, taki protest.

Data: 2012-01-29 19:17:46
Autor: Krzysztof 45
to napisał(a):
Cała ta akcja nie była zgodna z przepisami, od tego zacznijmy.
Akcja była z przepisami. Policja (pięć radiowozów i helikopter) karała tylko tych co awaryjnym lecieli i jednego co jechał z lewej łeb w łeb i bardzo dobrze.
Jasno było mówione co i jak, ale do niektórych to nie dotarło.
Zresztą czemu się dziwić -- jacy protestujący, taki protest.
Trening czyni mistrza.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-29 18:20:49
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Krzysztof 45
Akcja była z przepisami.

Nie, nie była.

Data: 2012-01-29 19:28:10
Autor: Krzysztof 45
Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za lit r ...
to napisał(a):
Nie, nie była.
Ty masz pięć lat i jesteś w piaskownicy? Zabłyśniesz w końcu jakimś argumentem?
--
Krzysiek

Data: 2012-01-29 18:42:28
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Krzysztof 45
Ty masz pięć lat i jesteś w piaskownicy? Zabłyśniesz w końcu jakimś
argumentem?

PoRD kiedyś na oczy widziałeś, czy nie bardzo?

Data: 2012-01-29 19:51:21
Autor: Krzysztof 45
to napisał(a):
PoRD kiedyś na oczy widziałeś, czy nie bardzo?
Widzę że zabłysnąłeś jak na trolla przystało.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-29 20:04:32
Autor: DoQ
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
W dniu 29-01-2012 19:51, Krzysztof 45 pisze:
to napisa³(a):
PoRD kiedy¶ na oczy widzia³e¶, czy nie bardzo?
Widzê ¿e zab³ysn±³e¶ jak na trolla przysta³o.

Ja tu widzê trolla Krzysztofa, który unika odpowiedzi na pytanie czy jazda autostrad± z prêdko¶ci± 20-25km/h oraz równoleg³e blokowanie wszystkich pasów jest zgodna z PoRD. Odpowiesz czy bêdziesz siê wi³ jak .....a w occie?

--
Pawe³

Data: 2012-01-29 19:09:11
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin DoQ
Ja tu widzę trolla Krzysztofa, który unika odpowiedzi na pytanie czy
jazda autostradą z prędkością 20-25km/h oraz równoległe blokowanie
wszystkich pasów jest zgodna z PoRD. Odpowiesz czy będziesz się wił jak
....a w occie?

Jak przez kilkadziesiąt lat nie odnalazł zakazu utrudniania ruchu, nakazu jazdy możliwie blisko prawej krawędzi drogi itp. to już nie odnajdzie. Dyskusja jest bezcelowa. :>

Data: 2012-01-29 20:28:40
Autor: Krzysztof 45
to napisał(a):
[...]

Matołki trollki, zaczyna mnie to bawić :D Skopiuje i wkleję to co juz napisałem wcześniej, a do was nie dotarło.

"Policja (pięć radiowozów i helikopter) karała tylko tych co awaryjnym lecieli i jednego co jechał z lewej łeb w łeb i bardzo dobrze."
T.z. że popierałem karanie baranów. A generalnie ludziska sie wyprzedzałi jak TIRy :D

Po za tymi faktami gdzie było łamane prawo?
Z reszta nie musicie sie wysilać szukać odpowiedzi by sobie krzywdy nie zrobić :D
--
Krzysiek

Data: 2012-01-29 19:34:13
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Krzysztof 45
Po za tymi faktami gdzie było łamane prawo?

Masz napisane w poście, na który odpisałeś, zrozumienie kilku zdań Cię przerasta?

Data: 2012-01-29 20:46:26
Autor: Krzysztof 45
to napisał(a):
Masz napisane w poście, na który odpisałeś, zrozumienie kilku zdań Cię przerasta?
Możesz złożyć skargę na funkcjonariuszy kilku radiowozów policji którzy uczestniczyli w patrolowaniu odcinka A-4 Brzeg-Wrocław ze tolerowali jawne łamanie prawa. Z powietrza tez patrolowali przez dwie godziny i mieli wszystko jak na dłoni.

Ale pewnie tak jak Ty, oni z debilami nie chcieli się zadawać LOL
--
Krzysiek

Data: 2012-01-29 20:13:40
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Krzysztof 45
Ale pewnie tak jak Ty, oni z debilami nie chcieli się zadawać LOL

Pewnie potraktowali Was jak bandę kiboli i wybrali mniejsze zło, żeby nie rozsierdzić stada.

Data: 2012-01-29 21:58:19
Autor: Krzysztof 45
to napisał(a):
Pewnie potraktowali Was jak bandę kiboli i wybrali mniejsze zło, żeby nie rozsierdzić stada.
> --

Jak uważasz się za inteligenta i chcesz się tym dowartościować, to musisz trochę pomyśleć i się wysilić nad tym co piszesz.

Idę się napić i zaraz wracam.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-29 21:43:55
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Krzysztof 45
Jak uważasz się za inteligenta i chcesz się tym dowartościować, to
musisz trochę pomyśleć i się wysilić nad tym co piszesz.

Chyba nie zrozumiałeś. Lubię z Wami rozmawiać tylko w necie, bo to trochę jak z małpami -- fajnie pooglądać w tv czy w zoo, ale w jednej klatce nie chciałbym z nimi siedzieć. :>

Data: 2012-01-29 23:17:37
Autor: Krzysztof 45
to napisał(a):
Jak uważasz się za inteligenta i chcesz się tym dowartościować,
Tłumaczę jak nie nadążasz. T.z. tym pod Twoim delimiterem
musisz trochę pomyśleć i się wysilić nad tym co piszesz.
A napisałeś o policji.
Chyba nie zrozumiałeś.
To Ty nie zrozumiałeś i nie nadążasz.
A Ty zaÅ› o sobie i co lubisz, co mnie totalnie nie interesuje.
Ty jakiś upośledzony jesteś ? Co nie znaczy że coś do takich mam, po prostu chcę wiedzieć by nie popełnić jakiego "fo pa"
--
Krzysiek

Data: 2012-01-29 22:27:58
Autor: to
[...]
To Ty nie zrozumiałeś i nie nadążasz. A Ty zaś o sobie i co lubisz, co
mnie totalnie nie interesuje. Ty jakiś upośledzony jesteś ? Co nie
znaczy że coś do takich mam, po prostu chcę wiedzieć by nie popełnić
jakiego "fo pa"

:D

Data: 2012-01-29 19:24:04
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-01-29 19:17, Krzysztof 45 pisze:
to napisał(a):
Cała ta akcja nie była zgodna z przepisami, od tego zacznijmy.
Akcja była z przepisami.

Nie, nie była. Macie gdzieś zgodę?

Policja (pięć radiowozów i helikopter) karała
tylko tych co awaryjnym lecieli i jednego co jechał z lewej łeb w łeb i
bardzo dobrze.

Szkoda, że tylko tych. Ciekawe, czy karali tych, którzy durny protest
chcieli ominąć. Jeżeli tak, to ja bym nie tylko mandatu nie przyjął,
a wręcz bym skierował sprawę do sadu.

Data: 2012-01-29 18:31:30
Autor: Artur Ma¶l±g
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
W dniu 2012-01-29 18:08, Krzysztof 45 pisze:
DoQ napisa³(a):
Co za debil. Wa¿ne ¿e Krzysio 45 ze spó³k± bawi³ siê doskonale!
Ewidentnie robili na z³o¶æ Tuskowi!
Pos³uchaj misiu, mia³em Ci ju¿ nie odpowiadaæ bo nie doros³e¶ do tego by
pewne rzeczy zrozumieæ.

LOL, có¿ za uzasadnienie :) Szkoda tylko, ¿e nie protestu.

Ale ogólnie.
By³y rozdawane dok³adna informacje ¿e jedziemy zgodnie z przepisami,
oraz by³o co chwila mówione na CB i jeden drugiego upomina³ by nie
blokowaæ awaryjnego.

Co ¶wietnie widaæ na materia³ach filmowych, w³±cznie z komentarzami
g³osowymi. Zapomnia³e¶ przy okazji o kwestii wrêcz elementarnej - ta
akcja by³a niezgodna z przepisami itd.

Statystycznych g³upków nie brakowa³o, tak samo jak
na tej grupie. To jest nieuniknione.

No popatrz - teraz bêdziesz te idiotyzmy usprawiedliwia³ g³upot± na
grupie? Lito¶ci - tylu debilizmów co widzia³em na materiale filmowym
to na ¿ywo nie widzia³em chyba przez ca³e ¿ycie, a d³ugo je¿d¿ê...

Data: 2012-01-30 20:45:50
Autor: Krzysztof 45
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Artur Ma¶l±g napisa³(a):
tylu debilizmów co widzia³em na materiale filmowym to na ¿ywo nie widzia³em chyba przez ca³e
¿ycie, a d³ugo je¿d¿ê...
Te¿ mi sie to nie podoba³o i to bardzo.

To by³o rozdawane i prawie ka¿dy to mia³ wrêczone.

Regulamin Protestu Paliwowego:

  1. Uczestnikiem protestu mo¿e byæ ka¿dy kieruj±cy pojazdem dopuszczonym do ruchu, posiadaj±cym
wa¿ne badania techniczne, wa¿n± polisê OC oraz wyposa¿enie obowi±zkowe. Stan techniczny pojazdu musi
byæ zgodny z przepisami.

  2. Uczestnik protestu podporz±dkowuje siê organizatorom lokalnym, s³ucha ich poleceñ i nie utrudnia
przebiegu protestu.

  3. Uczestnik protestu musi przestrzegaæ wszystkich przepisów ruchu drogowego, przypominam, ¿e
u¿ywanie klaksonu jest wykroczeniem, zmiany pasów ruchu musz± byæ sygnalizowane.

  4. Uczestnik porusza siê z minimaln± dozwolon± prêdko¶ci± zapewniaj±c± panowanie nad pojazdem, z
uwzglêdnieniem warunków, w jakich ruch siê odbywa, a w szczególno¶ci: rze¼by terenu, stanu i
widoczno¶ci drogi, stanu i ³adunku pojazdu, warunków atmosferycznych i natê¿enia ruchu. I nie
utrudnia jazdy innym uczestnikom drogi.

  5. Uczestnik zachowuje siê w sposób kulturalny, nie reaguje na zaczepki innych osób i przestrzega
prawa.

  6. Uczestnik protestu musi byæ trze¼wy, niedopuszczalne jest równie¿ spo¿ywanie i posiadanie
alkoholu podczas protestu.

  7. Uczestnik protestu robi wszystko by protest przebiega³ sprawnie i zgodnie z wszelkimi przepisami
ruchu drogowego i prawa.

   8. W przypadku, gdy protest odbywa siê na drogach wielo jezdniowych nie wolno blokowaæ lewego pasa
drogi, s³u¿y on jedynie do wyprzedzania pozosta³ych pojazdów. Dlatego nale¿y w sposób bezpieczny
wyprzedzaæ pozosta³ych uczestników powracaj±c pó¼niej na prawy pas.

Ka¿dy móg³ wzi±æ udzia³ i jak widaæ na filmach debili nie brakowa³o.
Mam tylko nadziejê ¿e ten policyjny helikopter który kr±¿y³ bardzo nisko dwie godziny posiada³ po¿±dan± kamerê i zrobi z niej u¿ytek.

--
Krzysiek

Data: 2012-01-30 21:31:45
Autor: Artur Ma¶l±g
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
W dniu 2012-01-30 20:45, Krzysztof 45 pisze:
Artur Ma¶l±g napisa³(a):
tylu debilizmów co widzia³em na materiale filmowym to na ¿ywo nie
widzia³em chyba przez ca³e
¿ycie, a d³ugo je¿d¿ê...
Te¿ mi sie to nie podoba³o i to bardzo.

Czas min±³ - za brak wiedzy oraz wyobra¼ni siê odpowiada. Za resztê
g³upot wypowiadanych na tej podstawie równie¿. Skoro siê nie podoba³o
to nie nale¿a³o braæ w tym udzia³u oraz tego popieraæ.

To by³o rozdawane i prawie ka¿dy to mia³ wrêczone.

Jasne. Ka¿dy te¿ siê pewnie stosowa³.

> [...]
> dopuszczonym do ruchu, posiadaj±cym
> wa¿ne badania techniczne, wa¿n± polisê OC oraz wyposa¿enie
> obowi±zkowe. Stan techniczny pojazdu musi

Kto¶ to sprawdza³?

2. Uczestnik protestu podporz±dkowuje siê organizatorom lokalnym, s³ucha
ich poleceñ i nie utrudnia
przebiegu protestu.

A ten organizator to kto? Mieli zgodê na prowadzenie protestu na
drogach publicznych?

3. Uczestnik protestu musi przestrzegaæ wszystkich przepisów ruchu
drogowego, przypominam, ¿e
u¿ywanie klaksonu jest wykroczeniem, zmiany pasów ruchu musz± byæ
sygnalizowane.

Tak, tak, ¶wietnie by³o widaæ. Szczególnie utrudnianie ruchu innym nie
mia³o miejsca.

[...]

Aha - znaczy przepisu ruchu drogowego ju¿ ³amaæ wolno?

5. Uczestnik zachowuje siê w sposób kulturalny, nie reaguje na zaczepki
innych osób i przestrzega
prawa.

Bardzo kulturalny.

6. Uczestnik protestu musi byæ trze¼wy, niedopuszczalne jest równie¿
spo¿ywanie i posiadanie
alkoholu podczas protestu.

Jasne - alkomatów nawet na stacji benzynowej nie widzia³em. Organizator
zapewnia³?

7. Uczestnik protestu robi wszystko by protest przebiega³ sprawnie i
zgodnie z wszelkimi przepisami
ruchu drogowego i prawa.

Co ¶wietnie widaæ na filmach - blokowanie, zaje¿d¿anie itd.

[...]

Znaczy teraz regulamin bêdzie odpowiedzialny za blokowanie autostrady.

Ka¿dy móg³ wzi±æ udzia³ i jak widaæ na filmach debili nie brakowa³o.

No proszê. Nawet na grupie jest ich mniej, a jak napisa³em, ¿e
debile, to siê unios³e¶.

Mam tylko nadziejê ¿e ten policyjny helikopter który kr±¿y³ bardzo nisko
dwie godziny posiada³ po¿±dan± kamerê i zrobi z niej u¿ytek.

Wcze¶niej pisa³e¶ co¶ innego, ale có¿ - na w³asne ¿yczenie zosta³e¶
jednym z tych debili, którzy innym utrudniali ¿ycie.

Osobi¶cie mogê Ci tylko napisaæ, ¿e jak by³y pomys³y stworzenia
"Partii Kierowców", to od razu stwierdzi³em, ¿e ja siê do niej nie
zapiszê, poniewa¿ to co widzê w zakresie deklarowanych dzia³añ
(oraz osób) nie ma wiele wspólnego z interesem spo³ecznym (w tym
kierowców). Zrobisz na przysz³o¶æ co chcesz...

--
"Dawanie rad zawsze jest b³êdem, ale danie dobrej rady nigdy ci ju¿ nie
zostanie przebaczone." (C) Oscar Wilde

Data: 2012-01-31 15:39:39
Autor: Krzysztof 45
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Artur Ma¶l±g napisa³(a):
Skoro siê nie podoba³o to nie nale¿a³o braæ w tym udzia³u oraz tego popieraæ.
Za³o¿enia s± s³uszne, gorzej z wykonaniem bo nie mo¿na wykluczyæ prowokatorów.
Jasne. Ka¿dy te¿ siê pewnie stosowa³.
Ciekawe komu zale¿a³o na tym by to nie odby³o siê zgodnie z zasadami.
[...]
Po co?
2. Uczestnik protestu podporz±dkowuje siê organizatorom lokalnym, s³ucha ich poleceñ i nie
utrudnia przebiegu protestu.
A ten organizator to kto? Mieli zgodê na prowadzenie protestu na drogach publicznych?
A od kiedy jest potrzebna zgoda na przejechanie siê po autostradzie z prêdko¶ci± 40km/h?
[...]

To byli prowokatorzy z PO :D
[...]

W którym miejscu tu jest ³amanie przepisów?
> [...]

przepisami ruchu drogowego i prawa.
Co ¶wietnie widaæ na filmach - blokowanie, zaje¿d¿anie itd.
To nieliczni prowokatorzy z PO i PSL lub hgw sk±d. Nie uczestnicy protestu.
[...]
Co ¶wietnie widaæ na filmach - blokowanie, zaje¿d¿anie itd. Znaczy teraz regulamin bêdzie
odpowiedzialny za blokowanie autostrady.
To nieliczni prowokatorzy z PO i PSL lub hgw sk±d tak siê zachowywali. Nie uczestnicy protestu.
Ka¿dy móg³ wzi±æ udzia³ i jak widaæ na filmach debili nie brakowa³o.
No proszê. Nawet na grupie jest ich mniej, a jak napisa³em, ¿e debile, to siê unios³e¶.
Nie. Unios³em siê z ogólnego za³o¿enia ¿e protest jest debilny.
Mam tylko nadziejê ¿e ten policyjny helikopter który kr±¿y³ bardzo nisko dwie godziny posiada³
po¿±dan± kamerê i zrobi z niej u¿ytek.
Wcze¶niej pisa³e¶ co¶ innego,
Co pisa³em innego?
ale có¿ - na w³asne ¿yczenie zosta³e¶ jednym z tych debili, którzy innym utrudniali ¿ycie.
Je¿eli dla Ciebie kto¶ kto porusza siê prawym pasem z prêdko¶ci± 25-45 km/h jest debilem, to Ty
jeste¶ imbecylem jak tak twierdzisz.
A zdradzisz do jakiej siê zapisa³e¶?
--
Krzysiek

Data: 2012-01-31 18:12:22
Autor: Artur Ma¶l±g
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
W dniu 2012-01-31 15:39, Krzysztof 45 pisze:
Artur Ma¶l±g napisa³(a):
Skoro siê nie podoba³o to nie nale¿a³o braæ w tym udzia³u oraz tego
popieraæ.
Za³o¿enia s± s³uszne, gorzej z wykonaniem bo nie mo¿na wykluczyæ
prowokatorów.

No tak - mamy wiêc teoriê spiskow± o prowokatorach.

Jasne. Ka¿dy te¿ siê pewnie stosowa³.
Ciekawe komu zale¿a³o na tym by to nie odby³o siê zgodnie z zasadami.

No tak - mamy wiêc teoriê spiskow± o prowokatorach. Ile kretów
wy³apali¶cie?

(...)

A ten organizator to kto? Mieli zgodê na prowadzenie protestu na
drogach publicznych?
A od kiedy jest potrzebna zgoda na przejechanie siê po autostradzie z
prêdko¶ci± 40km/h?

Raz, ¿e jest to niezgodne z przepisami, a dwa, ¿e na takie "akcje"
zorganizowane nale¿y mieæ zgodê.

To byli prowokatorzy z PO :D

[...]

                                                                  ^^^^^
utrudnia jazdy innym uczestnikom drogi.
     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Aha - znaczy przepisu ruchu drogowego ju¿ ³amaæ wolno?
W którym miejscu tu jest ³amanie przepisów?

Podkre¶lone - materia³ dowodowy na filmach.

[...]

Przykro mi - zorganizowana forma utrudniania innym ruchu (nazywana
protestem przeciw cenie paliw) polegaj±ca na je¼dzie 25-45 autostrad±
w sposób zorganizowany to szczyt debilizmu. Podobnie jak te zawody
w tankowaniu "kto mniej", by zrobiæ sobie zabawê kosztem innych na
stacjach. Wzi±³e¶ w tym udzia³ na w³asne ¿yczenie - zosta³e¶ jednym
z tych debili. Potwierdzasz to zreszt± do¶æ ¶mieszn± prób± obrony,
w postaci sugerowania, ¿e ja uwa¿am za debila kogo¶, kto porusza siê
prawym pasem autostrady z prêdko¶ci± 25-45km/h. No, ale baw siê
dalej w debilne akcje przeciw innym ludziom i pisz, ¿e to
prowokatorzy PO dzia³aj± na Twoj± (i reszty...) niekorzy¶æ,
psuj±c Twój wizerunek medialny i deprecjonuj±c sens ca³ej akcji.

A zdradzisz do jakiej siê zapisa³e¶?

Mam paszport Polsatu - wystarczy?

Data: 2012-01-31 20:44:25
Autor: Krzysztof 45
[...]
Kodeks Drogowy na autostradzie i drodze ekspresowej zabrania:
zawracania, zatrzymywania siê lub postoju pojazdu (z wyj±tkiem miejsc do tego wyznaczonych),
cofania, holowania, z wyj±tkiem holowania przez pojazdy przeznaczone do holowania do najbli¿szego wyjazdu lub miejsca obs³ugi podró¿nych.

Zgodnie z Kodeksem Drogowym autostrada przeznaczona jest dla ruchu pojazdów samochodowych, które na
równej, poziomej jezdni mog± rozwin±æ prêdko¶æ co najmniej 40 km/h, w tym równie¿ w razie ci±gniêcia
przyczep (art. 2 pkt 3).

Teraz Ty podaj przepis który naruszy³em? Bêdziesz pierwszy.
Aha - znaczy przepisu ruchu drogowego ju¿ ³amaæ wolno?
W którym miejscu tu jest ³amanie przepisów?
Podkre¶lone - materia³ dowodowy na filmach.
To nie byli uczestnicy protestu.
No tak - mamy wiêc teoriê spiskow± o prowokatorach.
Je¿eli organizatorzy informuj± jasno jak ma protest wygl±daæ, a kilku rozwala ca³y przejazd swoimi kretynskimi zagrywkami, to jak to nazwaæ? Albo prowokator lub gówniarze szukaj±cy wra¿eñ.
Przykro mi - zorganizowana forma utrudniania innym ruchu (nazywana protestem przeciw cenie paliw)
 polegaj±ca na je¼dzie 25-45 autostrad± w sposób zorganizowany to szczyt debilizmu.
Zasysamy unijne podatki to i zasysamy unijne protesty. Nie pasuje?
Przyzwyczaj siê a najlepiej pokochaj to bo tego nie masz na to wp³ywu.
Wzi±³e¶ w tym udzia³ na w³asne ¿yczenie - zosta³e¶ jednym z tych debili.
A protest przeprowadzony na pieszo jak za dawnych lat, który zblokowa³ by miasto, wjazd i wyjazd, to
te¿ uczestnicy takiego protestu w takiej formie to debile?

Forma takiego protestu by siê nie odby³a, bo nie otrzyma³a by zgody.
Jazdy autostrad± 40km/h nikt mi nie zabroni i na taki przejazd nie potrzebujê
zgody.
Potwierdzasz to zreszt± do¶æ ¶mieszn± prób± obrony, w postaci sugerowania, ¿e ja uwa¿am za debila
kogo¶, kto porusza siê prawym pasem autostrady z prêdko¶ci± 25-45km/h.
Ja nie sugeruje tylko stwierdzam fakt.
No, ale baw siê dalej w debilne akcje przeciw innym ludziom
Oczywi¶cie uderza to w postronnych uczestników drogi, ale przede wszystkim ma odd¼wiêk polityczny.
Ty widzia³e¶ protesty, strajki by nie uderza³y jakim¶ tam procencie w innych ludzi?
Oczywi¶cie ¿e bêdê bra³ udzia³ i jak najczê¶ciej a¿ do skutku.
Tusk bedzie mia³ argumenty w Brukseli by odpu¶ci³a bo ma drogi w kraju zblokowane, a Ty bêdziesz mia³ okazjê wykazaæ sie wszechstronnym znaczeniem s³owa debil :D
Mam paszport Polsatu - wystarczy?
Wstyd to nie grzech :D

Tyle debilizmów widzia³em w Twoich wypowiedziach, ¿e teraz wyja¶niê Ci kogo ja uwa¿am za debila na poni¿szym przyk³adzie.

Jest to debilowata czê¶æ spo³eczeñstwa, ¶wiadoma ¿e jest coraz czê¶ciej dymana przez najja¶niej nam panuj±cych. Ta czê¶æ spo³eczeñstwa w momencie dymania ma u¶miech na na ryju i jeszcze usprawiedliwia dymaj±cego ¿e to nie jego wina ¿e nas dyma.
Ma³o tego, ta debilowata czê¶æ spo³eczeñstwa krytykuje tê grupê spo³eczn± która przeciwstawia siê takiej ilo¶ci dymania.
To s± dla mnie debile.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-31 21:38:03
Autor: Artur Ma¶l±g
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
W dniu 2012-01-31 20:44, Krzysztof 45 pisze:
Artur Ma¶l±g napisa³(a):
[...]

Zapomnia³e¶ o przepisie nadrzêdnym:
Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajduj±ca siê na drodze s±
obowi±zani zachowaæ ostro¿no¶æ albo gdy ustawa tego wymaga - szczególn±
ostro¿no¶æ, unikaæ wszelkiego dzia³ania, które mog³oby spowodowaæ
zagro¿enie bezpieczeñstwa lub porz±dku ruchu drogowego, ruch ten
                               ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
utrudniæ albo w zwi±zku z ruchem zak³óciæ spokój lub porz±dek publiczny
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
oraz naraziæ kogokolwiek na szkodê. Przez dzia³anie rozumie siê równie¿
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
zaniechanie.

Mam nadziejê, ze teraz ju¿ wiesz i mam nadziejê, ¿e zapamiêtasz
- na tylko w zakresie tych debilnych protestów.

Aha - znaczy przepisu ruchu drogowego ju¿ ³amaæ wolno?
W którym miejscu tu jest ³amanie przepisów?
Podkre¶lone - materia³ dowodowy na filmach.
To nie byli uczestnicy protestu.

Tka, tak. To byli prowokatorzy z PO.
(...)
Zasysamy unijne podatki to i zasysamy unijne protesty. Nie pasuje?

Skoro taki jest Twój tok my¶lenia to przygotuj siê równie¿ na
odpowiedzialno¶æ "unijn±".

Przyzwyczaj siê a najlepiej pokochaj to bo tego nie masz na to wp³ywu.

Nie mam zamiaru siê to tego co prezentujesz/prezentujecie
przyzwyczajaæ, a tym bardziej akceptowaæ. Do tego Twoja teoria, ¿e nie
mam na to wp³ywu jest b³êdna.

(...)
Forma takiego protestu by siê nie odby³a, bo nie otrzyma³a by zgody.

Otó¿ to,

Jazdy autostrad± 40km/h nikt mi nie zabroni i na taki przejazd nie
potrzebujê
zgody.

Szybko siê zdziwisz.

Potwierdzasz to zreszt± do¶æ ¶mieszn± prób± obrony, w postaci
sugerowania, ¿e ja uwa¿am za debila
kogo¶, kto porusza siê prawym pasem autostrady z prêdko¶ci± 25-45km/h.
Ja nie sugeruje tylko stwierdzam fakt.

Nie, nie - Ty nie stwierdzasz faktu, tylko potwierdzasz sam sobie
w³asny wymys³, po czym go potwierdzasz, twierdz±c, ¿e faktem jest
to co napisa³e¶. Nie, faktem jest, ¿e napisa³e¶, ale nie jest
faktem to, co tam napisa³e¶.

No, ale baw siê dalej w debilne akcje przeciw innym ludziom
Oczywi¶cie uderza to w postronnych uczestników drogi,

Aha, wiêc jednak.

ale przede wszystkim ma odd¼wiêk polityczny.

Jaki polityczny? To, ¿e ludzie na widok paru debili pukaj± siê
w g³owê, a stacje kln± w ¿ywy kamieñ, bo ma³o, ¿e mar¿e na granicy
op³acalno¶ci to jeszcze banda debili zrobi³a sobie zabawê i w ramach
protestu przeciwko drogiemu paliwu, wypala³a je z³o¶liwie blokuj±c
innym drogi?

Ty widzia³e¶ protesty, strajki by nie uderza³y jakim¶ tam procencie w
innych ludzi?

Próbujesz siê teraz usprawiedliwiaæ? Widzisz, strajk czy protest ma
sens, o ile ma racjonalne uzasadnienie i ma pewien poziom poparcia
w spo³eczeñstwie - musi byæ konstruktywny.

Oczywi¶cie ¿e bêdê bra³ udzia³ i jak najczê¶ciej a¿ do skutku.

Wiedzê, ¿e ¶wietnie siê bawicie uprzykrzaj±c innym ¿ycie, wypalaj±c
przy okazji te drogie paliwa, przeciw cenom których protestujecie.

Tusk bedzie mia³ argumenty w Brukseli by odpu¶ci³a bo ma drogi w kraju
zblokowane,

Zblokowane? Policja was w koñcu zdejmie.

a Ty bêdziesz mia³ okazjê wykazaæ sie wszechstronnym
znaczeniem s³owa debil :D

Ja? Przecie¿ to nie ja siê wykazujê - ¶wietnie to widaæ na materia³ach
filmowych.

Mam paszport Polsatu - wystarczy?
Wstyd to nie grzech :D

Wstyd? Za co?

Tyle debilizmów widzia³em w Twoich wypowiedziach, ¿e teraz wyja¶niê Ci
kogo ja uwa¿am za debila na poni¿szym przyk³adzie.

Fakt, same debilizmy, tylko jako¶ masz problem z obronieniem
racjonalno¶ci oraz zgodno¶ci z prawem tych durnowatych zabaw na drogach.

[...]

Znaczy dajesz siê dymaæ i zamiast z tego czerpaæ rado¶æ, to wolisz
siê oddawaæ bez satysfakcji, po czym czê¶ciej ni¿ grupa u¶miechniêta
znów dajesz siê dymaæ bez tej satysfakcji, poniewa¿ jednak
potrzebujesz tego dymania to znów dajesz siê dymaæ i pó¼niej
narzekasz, ¿e jeste¶ dymanym, wiêc na wszelki wypadek tym dymanym
za obopóln± zgod± zrobisz na z³o¶æ, poniewa¿ s± rzadziej dymani
i normalnie ¿yj±cymi, a Ty jeste¶ nieszczê¶liwy, choæ dymany
czê¶ciej i to za tê w±tpliw± przyjemno¶æ jeszcze dop³acisz,
by ponarzekaæ, ¿e jeste¶ dymany?

To s± dla mnie debile.

Nie w±tpiê, choæ byæ mo¿e Twój problem le¿y jednak gdzie indziej :)

Data: 2012-01-31 23:10:49
Autor: Krzysztof 45
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Artur Ma¶l±g napisa³(a):
Teraz Ty podaj przepis który naruszy³em? Bêdziesz pierwszy.
Zapomnia³e¶ o przepisie nadrzêdnym: Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i ...]
Jad±c po autostardzie 40km/h naruszy³em ten przepis? Chyba proste i zrozumia³e pytanie zada³em.
Zasysamy unijne podatki to i zasysamy unijne protesty. Nie pasuje?
Skoro taki jest Twój tok my¶lenia to przygotuj siê równie¿ na odpowiedzialno¶æ "unijn±".
Zaraz, zaraz. Co masz do toku my¶lenia?
Francja, W³ochy te¿ by³y s± tam podobne protesty w du¿o wiêkszej nieporównywalnej skali. Wed³ug Ciebie to te¿ debile?

Unijna odpowiedzialno¶æ. Unia, czego unia i kogo?
W³a¶nie unia pokaza³a gdzie miejsce polski LOL Tusk wróci³ z podwiniêtym ogonem LOL
Twoja teoria, ¿e nie mam na to wp³ywu jest b³êdna.
Jaka¶ propozycja innej formy protestu? Czy ...?
Jazdy autostrad± 40km/h nikt mi nie zabroni i na taki przejazd nie potrzebujê zgody.
Szybko siê zdziwisz.
Rozwiniesz tê my¶l, czy mam poprosiæ? :D
[...]
Podziwiam Twoja jak by nie by³o debiln± analizê faktu takiego, ¿e uwa¿asz uczestnika protestu jad±cego autostrad± 40km/h za debila.
[...]
Ma bardzo du¿e uzasadnienie, co jak juz wcze¶niej przedstawia³em pewna grupa spo³eczna go nie widzi.
Trzeba by³o po¶wiêciæ sobotê na taki protest, co nie ka¿dy móg³ uczyniæ. Ale 90 miast w ka¿dym z nich od 90 do kilku setek aut, to jest bardzo dobry wynik jak na pierwszy raz.
Zblokowane? Policja was w koñcu zdejmie.
Za ³amanie prawa jak najbardziej jestem za. Nawet osobi¶cie takiego idiotê podpierdolê. Mo¿e nastêpny protest odbêdzie siê bez uczestnictwa oszo³omów.
Fakt, same debilizmy, tylko jako¶ masz problem z obronieniem racjonalno¶ci oraz zgodno¶ci z prawem tych durnowatych zabaw na drogach.
Tobie jak by to narysowaæ, to by nie pomog³o w zrozumieniu.
Nie w±tpiê, choæ byæ mo¿e Twój problem le¿y jednak gdzie indziej :)
Juz Ci wczoraj napisa³em gdzie jest mój problem. Powtórzê.
Mnie chodzi o wysoko¶æ akcyzy, podatków i mar¿y polskich rafinerii.
Dlaczego polscy politycy nie poruszaj± dyskusji na forum UE na temat zmiany systemu "minimum akcyzowego" do którego maj± prawo?

Mar¿e polskich rafinerii w porównaniu do zachodnich przy sprzeda¿y diesla s± o po³owê wy¿sze, a w
przypadku benzyny niemal czterokrotnie. Dlaczego rz±d to toleruje?

Tu s± problemy.
--
Krzysiek

Data: 2012-02-01 02:26:01
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Krzysztof 45
Za łamanie prawa jak najbardziej jestem za. Nawet osobiście takiego
idiotę podpierdolę. Może następny protest odbędzie się bez uczestnictwa
oszołomów.

Zacznij od siebie, bo samo uczestnictwo w tym proteście było co najmniej wykroczeniem.

Data: 2012-02-01 11:26:28
Autor: J.F
Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
Użytkownik "to"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Alez jakim wykroczeniem ? To juz nie wolno mi sie przejechac autostrada ?
Z predkoscia 40 - zima jest, lod moze byc, dostosowuje predkosc do warunkow :-)

J.

Data: 2012-02-01 10:47:58
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin J.F
Alez jakim wykroczeniem ? To juz nie wolno mi sie przejechac autostrada
?
Z predkoscia 40 - zima jest, lod moze byc, dostosowuje predkosc do
warunkow :-)

PoRD zabrania utrudniania ruchu, a organizatorzy nie kryli, że taki jest cel protestu.

Data: 2012-02-01 08:02:12
Autor: Artur Ma¶l±g
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
W dniu 2012-01-31 23:10, Krzysztof 45 pisze:
Artur Ma¶l±g napisa³(a):
[...]

Tak, naruszy³e¶ - jak d³ugo tego nie zrozumiesz, tak d³ugo nie bêdzie
o czym deliberowaæ. Zreszt± komu chcesz ciemnotê wciskaæ, skoro celem
protestu by³o dok³adnie blokowanie dróg?

--
Jutro to dzi¶, tyle ¿e jutro.

Data: 2012-02-01 11:52:43
Autor: Krzysztof 45
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Artur Ma¶l±g napisa³(a):
Jad±c po autostardzie 40km/h naruszy³em ten przepis? Chyba proste i
zrozumia³e pytanie zada³em.
Tak, naruszy³e¶ -
LOL Pilnuj, ¿eby Twój wykrywacz bzdur by³ zawsze na chodzie.
jak d³ugo tego nie zrozumiesz, tak d³ugo nie bêdzie
o czym deliberowaæ.
Dok³adnie to Ty masz problem ze zrozumieniem i pouk³adaniem pewnych faktów. Ale to Twój problem.
Zreszt± komu chcesz ciemnotê wciskaæ, skoro celem
protestu by³o dok³adnie blokowanie dróg?
Blokowanie a blokowanie to jest ró¿nica, której Ty nie dostrzegasz.
TIRy blokuj± przez okr±g³y rok.

Szkoda ¿e tylko do tego sie odnios³e¶. Ale có¿, mi³o by³o :)
Na koniec. Ju¿ ma³olaty widz± co¶ niestosownego w tym z czego Ty czerpiesz rado¶æ :)
http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/201201/1328049286_by_qrdebije_500.jpg

I jedno zdanie pewnego amerykañskiego lingwisty o strategii manipulacji przez establishment, które rozja¶nia mi dlaczego s± takie opinie jak Twoja. (oczywi¶cie nie bierz tego dos³ownie do siebie)

Pozwól, aby jednostki uwierzy³y, ¿e s± jedynymi winnymi swoich niepowodzeñ, a to przez niedostatek inteligencji, zdolno¶ci, starañ. Tak wiêc, zamiast buntowaæ siê przeciwko systemowi ekonomicznemu, jednostka bêdzie ¿y³a w poczuciu dewaluacji w³asnej warto¶ci, winy, co prowadzi do depresji, a ta do zahamowania dzia³añ.

--
Krzysiek

Data: 2012-02-02 00:00:52
Autor: HeniekMogi³ko
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Dnia Tue, 31 Jan 2012 23:10:49 +0100, Krzysztof 45 napisa³(a):

[...]

Sukces??? Mi to raczej przypomina:
http://www.youtube.com/watch?v=PAzIrgvhpHA :-)

Zblokowane? Policja was w koñcu zdejmie.
Za ³amanie prawa jak najbardziej jestem za. Nawet osobi¶cie takiego idiotê podpierdolê. Mo¿e nastêpny protest odbêdzie siê bez uczestnictwa oszo³omów.

Przecie¿ to prowokatorzy byli.

Fakt, same debilizmy, tylko jako¶ masz problem z obronieniem racjonalno¶ci oraz zgodno¶ci z prawem tych durnowatych zabaw na drogach.
Tobie jak by to narysowaæ, to by nie pomog³o w zrozumieniu.

No w³asnie nie wiem. Ja chyba zaczne protestowaæ przeciwko wysokim cenom
samochodów Ferrari, albo kosztom wystrzelenia satelity.

[...]

A by³e¶ mo¿e w jakim¶ biurze poselskim i zada³em to pytanie bezpo¶rednio
pos³owi?

Mar¿e polskich rafinerii w porównaniu do zachodnich przy sprzeda¿y diesla s± o po³owê wy¿sze, a w
przypadku benzyny niemal czterokrotnie. Dlaczego rz±d to toleruje?

Mo¿e dlatego, ¿e to spó³ki nastawione na zysk i nie prowadz± sensu
stricto dzia³alno¶ci charytatywnej?

--
Heniek

Data: 2012-02-02 00:36:32
Autor: Krzysztof 45
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
HeniekMogi³ko napisa³(a):
[...]
Po co? Pawlak pierdoli tak. Jak za drogo to do komunikacji miejskiej.
[...]
LOL
A na zachodzie spó³ki nie s± nastawione na zysk i prowadz± sensu stricto dzia³alno¶æ charytatywn±.
ROTFL zajebisty.
--
Krzysiek

Data: 2012-02-02 00:40:51
Autor: Krzysztof 45
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Krzysztof 45 napisa³(a):
[...]

Nastêpny proszê. Z tych co uwa¿aj± protest za debilny.
--
Krzysiek

Data: 2012-02-02 09:12:17
Autor: HeniekMogi³ko
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Dnia Thu, 02 Feb 2012 00:40:51 +0100, Krzysztof 45 napisa³(a):

Krzysztof 45 napisa³(a):
[...]

Jeszcze ani razu nie pokaza³e¶, ¿e jest sensowny. Wyniki te¿ nie
przemawiaj± za tym twierdzeniem.
--
Heniek

Data: 2012-02-02 09:11:01
Autor: HeniekMogi³ko
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Dnia Thu, 02 Feb 2012 00:36:32 +0100, Krzysztof 45 napisa³(a):

HeniekMogi³ko napisa³(a):
[...]

NIe no jasne, a blokowanie A4 czy miasta jak±s ¶mieszn± garstk±
zdesperownych to jest sensowne jak cholera. Gdyby tych 90 w ka¿dym
mie¶cie pozadawa³o trudne pytanie poslom IMHO du¿o wiêcej by to da³o ni¿
¶mieszne protesty. Poza tym rz±dz±cy nie bior± sie znik±d. Jake spo³eczeñstwo tacy
rz±dz±cy. Jak ma siê w dupie to co dzieje siê w kraju, nie rozlicza
wybranych pos³ów, bo np. "Pawlak pierdoli tak..." to czuj± siê bezkarni.
Jak spo³eczeñstwo ma lu¼ny stosunek do prawa to czego wymagaæ od
rz±dz±cych.
[...]

ROTFL to chyba z Twoich protestów.

Nie poda³e¶ ¼rod³a tych Twoich rewelacji, a pozatym procentowo podana
mar¿a to trochê za ma³o do wyci±gania g³êbszych wniosków. Taka
populistyczna zagrywka.

--
Heniek

Data: 2012-02-02 09:46:42
Autor: Krzysztof 45
[...]
Heniu... Nie powiniene¶ byæ w szkole?
Nie poda³e¶ ¼rod³a tych Twoich rewelacji,
Google Twoim przyjacielem.
--
Krzysiek

Data: 2012-02-01 02:24:35
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Krzysztof 45
A od kiedy jest potrzebna zgoda na przejechanie siÄ™ po autostradzie z
prędkością 40km/h?

Przestań zgrywać głupiego (|| postaraj się poudawać mądrego). Celem protestu była blokada dróg i nikt tego nie ukrywał. Utrudnianie ruchu jest wprost zabronione w PoRD.

Data: 2012-01-30 22:54:02
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Krzysztof 45
  3. Uczestnik protestu musi przestrzegać wszystkich przepisów ruchu
  drogowego, przypominam, że
używanie klaksonu jest wykroczeniem, zmiany pasów ruchu muszą być
sygnalizowane.

To by protest w ogóle nie doszedł do skutku.

PS. Chcesz tego banana, czy nie? Bo nie odpowiedziałeś...

Data: 2012-01-31 18:58:40
Autor: Krzysztof 45
to napisał(a):
[...]

Ty jesteś głupem czy Trollem?
Zainteresuj się jaki on miał mieć przebieg, a nie jak wyglądał po akcjach kilku nieodpowiedzialnych gówniarzy.
PS. Chcesz tego banana, czy nie? Bo nie odpowiedziałeś...
Pytałem się Ciebie czy przypadkiem nie jesteś upośledzony. Też mi nie odpowiedziałeś tylko głupią
minę zrobiłeś. Więc zrozumiałem że jesteś oficjalnie niezdiagnozowany i nie potrafisz mi na to
pytanie odpowiedzieć by mnie w błąd nie wprowadzić. OK.

Przy okazji wywołania do tablicy, powiem Ci coś o bananie i kilku grupach społecznych dymanych w
dupę przez najjaśniej nam panujących.

Pierwsza grupa społeczna to ci co zdają sobie sprawę z tego że są dymani.
Na dymanko raz w miesiącu się zgadzają, bo tak jest ten świat skonstruowany. Ale jak dochodzi do dymanka co tydzień i częściej, to sie już wkurwili. Nie zgadzają się z tym faktem i okazują to niezadowolenie w różnych formach protestu itd.

Druga grupa to tacy co są świadomi dymania, ale nie przywiązują do tego wagi, wolą żyć na zasadzie
jakoś to będzie.

Trzecia grupa to tacy co są świadomi że są dymani, przy okazji dymania mają banana na ryju i jeszcze
usprawiedliwiają dymającego że to nie jego wina że dyma.

Więc zostaw sobie tego banana na zapas.

--
Krzysiek

Data: 2012-01-31 19:26:19
Autor: DoQ
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
W dniu 31-01-2012 18:58, Krzysztof 45 pisze:

Pierwsza grupa spo³eczna to ci co zdaj± sobie sprawê z tego ¿e s± dymani.
Na dymanko raz w miesi±cu siê zgadzaj±, bo tak jest ten ¶wiat
skonstruowany. Ale jak dochodzi do dymanka co tydzieñ i czê¶ciej, to sie
ju¿ wkurwili. Nie zgadzaj± siê z tym faktem i okazuj± to niezadowolenie
w ró¿nych formach protestu itd.

Gdzie sprzedaj± paliwo po 3,50PLN/litr? Podobno tupanie nó¿kami odnios³o sukces, wiêc tak pytam informacyjnie.

--
Pawe³

Data: 2012-01-31 20:19:23
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2012-01-31 19:26, DoQ pisze:
[...]

Harrison ju¿ to rozwi±za³ w "The Technicolor Time Machine" :)
Przynajmniej nie by³o prowokatorów z PO :)

Data: 2012-02-01 02:13:27
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Krzysztof 45
Ty jesteś głupem czy Trollem?

A Ty jesteÅ› szympansem czy pawianem?

Zainteresuj się jaki on miał mieć przebieg, a nie jak wyglądał po
akcjach kilku nieodpowiedzialnych gówniarzy.

Widziałem filmiki na YT kręcone przez uczestników tej błazenady. To mi w zupełności wystarczy. Powiedzieć "małpy w cyrku" to mało.

Pytałem się Ciebie czy przypadkiem nie jesteś upośledzony. Też mi nie
odpowiedziałeś tylko głupią minę zrobiłeś.

Próbowałem się porozumieć w Twoim języku. :> Nie udało się? :(

Przy okazji wywołania do tablicy, powiem Ci coś o bananie i kilku
grupach społecznych dymanych w dupę przez najjaśniej nam panujących.

Banan kojarzy Ci się z "dymaniem w dupę"? Kolejny z fiksacją analną na PMS-ie? Czy to już epidemia?

[...]

Jak sądzę sam siebie sytuujesz w pierwszej grupie, dlatego zaproponowałem Ci banana, żebyś się najadł i uspokoił.

Więc zostaw sobie tego banana na zapas.

Nie denerwuj się tak, jak będziesz znowu chciał, to dam Ci drugiego. :>

Data: 2012-02-01 12:20:11
Autor: Krzysztof 45
to napisał(a):
Widziałem filmiki na YT kręcone przez uczestników tej błazenady. To mi w zupełności wystarczy.
Powiedzieć "małpy w cyrku" to mało.
Ojejku, co mi nie powiesz co widziałeś. W dupie byłeś i gówno widziałeś.
Taki jest przekrój społeczny. Zdziwiony jesteś? Czy nieświadomy?
Na na około 200 aut biorących udział w proteście (Brzeg-Wrocław), plus ze setka która sie po drodze przyłączyła, z 15-20 aut odstawiało cyrk jak to powiedziałeś. Wiesz jaki to procent?
Ale nie... Cały protest to cyrk. OK. Tym tokiem rozumowania *(bez urazy to tylko przykład)* jesteś pijakiem i złodziejem. Taka jest w pewnych krajach opinia o polakach na podstawie jakiegoś tam procenta. Zgadzasz się z tym? :)

A powiedz jedną rzecz. Forma protestu Ci nie pasuje, czy sam fakt że ludzie chcą jakoś zademonstrować swoje niezadowolenie?
--
Krzysiek

Data: 2012-02-01 17:20:11
Autor: to
[...]
podstawie jakiegoÅ› tam procenta. Zgadzasz siÄ™ z tym? :)

To nie był żaden "przekrój społeczny", normalnie na drogach nie widać takiego nasilenia chamstwa i głupoty. Po prostu w tym proteście wzięło udział wyjątkowo dużo chamów i głupków (proporcjonalnie znacznie więcej niż jeździ na co dzień po drogach).

A powiedz jedną rzecz. Forma protestu Ci nie pasuje, czy sam fakt że
ludzie chcą jakoś zademonstrować swoje niezadowolenie?

Formę protestu uważam za skandaliczną i idiotyczną. Protestowanie przeciwko cenom paliw, których rząd nie możne obniżyć uważam, że przejaw debilizmu, ale jeśli ktoś ma ochotę to jego sprawa na co traci czas, byle nie wkurwiał przy tym innych.

Data: 2012-02-01 19:30:34
Autor: Krzysztof 45
to napisał(a):
To nie był żaden "przekrój społeczny", normalnie na drogach nie widać takiego nasilenia chamstwa
i głupoty.
Co to znaczy nie widać? Ty nie widzisz? Czy my wszyscy nie widzimy.
Nie widać bo YT nie włączasz na hamstwo i głupotę? Mam Cię zasypać linkami? Protest przy tym to
będzie pikuś.
Po prostu w tym proteście wzięło udział wyjątkowo dużo chamów i głupków (proporcjonalnie znacznie
więcej niż jeździ na co dzień po drogach).
ZaÅ› opinia na podstawie YT.
A gdzie oni są na co dzień?
Protestowanie przeciwko cenom paliw, których rząd nie możne obniżyć
Załóżmy że masz jajca. Dasz sobie je za to obciąć?
Już dwa lub trzy razy pisałem jak może obniżyć. Brak skomentowania i odpowiedzi.
ale jeśli ktoś ma ochotę to jego sprawa na co traci czas, byle nie wkurwiał przy tym innych.
Nie da siÄ™.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-29 18:36:19
Autor: DoQ
W dniu 29-01-2012 18:08, Krzysztof 45 pisze:
Pos³uchaj misiu, mia³em Ci ju¿ nie odpowiadaæ bo nie doros³e¶ do tego by
pewne rzeczy zrozumieæ.

Pos³uchaj no dziadku, mo¿e to z tob± i kolesiami od protestu jest jednak co¶ nie tak? Tutaj wiêkszo¶æ jest przeciwko takiej formie protestu, na drogach jak widaæ kierowcy równie¿ mieli was dosyæ.

Ale ogólnie.
By³y rozdawane dok³adna informacje ¿e jedziemy zgodnie z przepisami,

20-25km/h równolegle po wszystkich pasach autostrady to jest zgodnie z przepisami? Jakimi?

oraz by³o co chwila mówione na CB i jeden drugiego upomina³ by nie
blokowaæ awaryjnego. Statystycznych g³upków nie brakowa³o, tak samo jak
na tej grupie. To jest nieuniknione.

Statystyczne g³upki to te, które uczestniczy³y w tym po¿al siê bo¿e prote¶cie.

--
Pawe³

Data: 2012-01-29 19:10:56
Autor: Krzysztof 45
[...]
Misiu, jak masz jajeczka to wpadnij na nastêpny protest wraz ze swoja wiêkszo¶ci± i argumentami. LOL

A jak nie masz jajeczek to pozostaje ci misiu pokochaæ to i klawiaturka :) Pa.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-29 18:23:27
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Krzysztof 45
Misiu, jak masz jajeczka to wpadnij na następny protest wraz ze swoja
większością i argumentami. LOL

Mamy wpaść na debilny protest i niby co tam robić? Marzy Ci się ustawka, to się skumaj z kibolami, oni to lubią.

Data: 2012-01-29 19:39:46
Autor: Krzysztof 45
to napisał(a):
Mamy wpaść na debilny protest i niby co tam robić?
To co robisz i mówisz tu. Tylko trzeba mieć jaja.
Marzy Ci siÄ™ ustawka, to siÄ™ skumaj z kibolami, oni to lubiÄ….
Widzę że prezentujesz ten sam poziom świadomości co DoQ. Bawcie się dobrze.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-29 18:41:57
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin Krzysztof 45
Mamy wpaść na debilny protest i niby co tam robić?
To co robisz i mówisz tu. Tylko trzeba mieć jaja.

I z kim mam tam niby rozmawiać? Życie nauczyło mnie, żeby głupich w realu unikać. Dyskusje z głupimi w necie to rodzaj hobby. :>

Data: 2012-01-29 19:58:17
Autor: Krzysztof 45
to napisał(a):
I z kim mam tam niby rozmawiać? Życie nauczyło mnie, żeby głupich w realu unikać.
Jak byś miał cos mądrego do powiedzenia to może byś zabłysnął. Ale jak wyskoczył byś z takimi
farmazonami co tu, to po prostu został byś zlany ciepłym moczem.
Dyskusje z głupimi w necie to rodzaj hobby. :>
Biedny jesteś i pewnie niedowartościowany.
No cóż, jedni zbierają znaczki a inni klej od znaczków.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-29 19:08:00
Autor: to
[...]

Z głupimi się nie dyskutuje, bo to do niczego nie prowadzi.

Dyskusje z głupimi w necie to rodzaj hobby. :>
Biedny jesteś i pewnie niedowartościowany.

Widzę, że oprócz doskonałej znajomości ekonomii możesz poszczycić się także dyplomem z psychologii. :D

No cóż, jedni zbierają znaczki a inni klej od znaczków.

A Ty klej do czego zbierasz?

Data: 2012-01-29 20:20:17
Autor: DoQ
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
W dniu 29-01-2012 20:08, to pisze:
No có¿, jedni zbieraj± znaczki a inni klej od znaczków.
A Ty klej do czego zbierasz?

Do w±chania, a do czego :)

--
Pawe³

Data: 2012-01-29 19:22:33
Autor: DoQ
W dniu 29-01-2012 19:10, Krzysztof 45 pisze:
Misiu, jak masz jajeczka to wpadnij na nastêpny protest wraz ze swoja
wiêkszo¶ci± i argumentami. LOL
A jak nie masz jajeczek to pozostaje ci misiu pokochaæ to i klawiaturka
:) Pa.

Ciekawe dlaczego nie odpowiedzia³e¶ na pytanie dot. przepisowej jazdy po autostradzie stara pierdo³o?

--
Pawe³

Data: 2012-01-30 18:32:38
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-01-29 10:57, Artur Maśląg pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=xGn_Q0HXj4k&feature=player_embedded
Stąd byś się nie wycofał - o zachowaniu debili (chwilowym bohaterem
jest kierowca Mitsubishi) nie wspomnÄ™.

Ja pierdolę ... że nie chciało mi się tam pojechać ... z takim filmem jakbym w niego wyjebał, odbębniłbym mandat, a on miałby karniaka ... szkoda ;/

Data: 2012-01-30 18:53:24
Autor: Artur Maśląg
[...]

To słów szkoda na takie zachowanie - zresztą na innych filmach mamy też
bardzo ciekawe "zagrania".

Data: 2012-01-30 19:01:11
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-01-30 18:53, Artur Maśląg pisze:

To słów szkoda na takie zachowanie - zresztą na innych filmach
mamy też
bardzo ciekawe "zagrania".

Myślałem, że się nie da odczytać tablic a się dało.
Płodzę właśnie maila do jego ubezpieczyciela by zastanowił się nad rekalkulacją stawki OC/AC :)

Data: 2012-01-30 10:45:23
Autor: Przemek
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
On 30 Sty, 19:01, "Rafa³ \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:

My¶la³em, ¿e siê nie da odczytaæ tablic a siê da³o.
P³odzê w³a¶nie maila do jego ubezpieczyciela by zastanowi³ siê
nad rekalkulacj± stawki OC/AC :)

Lubiê to! :)

Data: 2012-01-31 10:27:34
Autor: kamil
On 30/01/2012 17:32, "Rafa³ \"SP\" Gil" wrote:
W dniu 2012-01-29 10:57, Artur Ma¶l±g pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=xGn_Q0HXj4k&feature=player_embedded
St±d by¶ siê nie wycofa³ - o zachowaniu debili (chwilowym bohaterem
jest kierowca Mitsubishi) nie wspomnê.

Ja pierdolê ... ¿e nie chcia³o mi siê tam pojechaæ ... z takim filmem
jakbym w niego wyjeba³, odbêbni³bym mandat, a on mia³by karniaka ...
szkoda ;/

Szkoda, ¿e równie gorliwie nie têpisz æwoków zapierdalaj±cych za karetkami.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-01-30 22:54:45
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za lit r ...
W dniu 2012-01-29 10:57, Artur Maśląg pisze:

Banda głupków!
He he, a ja z Bródna na Wrocławską jechałem, zobaczyłem co się
dzieje w
drugą stronę to wróciłem przez Bielany do Podleśnej, i od
Wisłostrady
komfortowo wjechałem na Most Grota :)

Ten to akurat zabłysnął autem 2 raz już w sieci: http://www.wiocha.pl/246016,Lansik_na

Data: 2012-01-31 08:52:41
Autor: Artur Maśląg
[...]

Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-01-28 22:05:24
Autor: Krzysztof 45
Rafał "SP" Gil napisał(a):
Zalety:

- "protestujące pokurwieńce" pewnie nie miałyby za co blokować dróg
Znany polityk PSL też strajkował :D
http://u.42.pl/2HNm
Ps. To moje poważne spostrzeżenia. Kiedyś jeździło się dużo łatwj i przyjemniej.
Zwłaszcza jak były kartki na paliwo :D
CiÄ…gniemy siÄ™ w gigantycznych kolumnach ...
Ty chyba jeszcze kolumn nie widziałeś LOL
http://www.sfora.pl/Oto-najbardziej-zakorkowane-miasta-swiata-g35731-31304
co 2 auto przede mną puszcza niebieskie chmury powodując że idzie się zarzygać na śmierć. Na
wioskach
A to inna sprawa. Kto ich dopuszcza do ruchu? Benzynka?

Ja juz też się napiłem ;)
--
Krzysiek

Data: 2012-01-28 22:17:17
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-01-28 22:05, Krzysztof 45 pisze:
Rafał "SP" Gil napisał(a):
Zalety:

- "protestujące pokurwieńce" pewnie nie miałyby za co blokować dróg
Znany polityk PSL też strajkował :D
http://u.42.pl/2HNm

Tak, Struzik. Kolejne gratulacje z "trafionego" przykładu.

Ps. To moje poważne spostrzeżenia. Kiedyś jeździło się dużo łatwj i
przyjemniej.
Zwłaszcza jak były kartki na paliwo :D

Wtedy też. Gorzej było wtedy, kiedy już kartek nie było, za to kolejki
do stacji można było liczyć w kilometrach. Choć i wtedy jednak się
jeździło łatwiej i przyjemniej.

CiÄ…gniemy siÄ™ w gigantycznych kolumnach ...
Ty chyba jeszcze kolumn nie widziałeś LOL

On pewnie widział - Ty raczej nie, skoro popierasz takie idiotyczne
akcje.

http://www.sfora.pl/Oto-najbardziej-zakorkowane-miasta-swiata-g35731-31304

Lista europejska - Wrocław spadł ostatnio.

1. Bruksela
2. Warszawa
3. Wrocław
4. Londyn
5. Edynburg
6. Dublin
7. Belfast
8. Marsylia
9. Paryż

Z całą pewnością.

Ja juz też się napiłem ;)

Widać.

Data: 2012-01-28 22:22:03
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

I to ma być dowód na to, że "protestujący" pokurwieńcami nie są ?

Ty chyba jeszcze kolumn nie widziałeś LOL
http://www.sfora.pl/Oto-najbardziej-zakorkowane-miasta-swiata-g35731-31304

W innych krajach bigamia jest legalna. Ba - kamieniować można. Ciągnij dalej przykłady z zewnątrz.

Ja juz też się napiłem ;)

Jakie to ma znaczenie ? Właśnie wychodzę na 40 min z mieszkania i będę jechał autem, jeśli próbowałeś mi zasugerować napisanie tego po pijaku ...

Data: 2012-01-28 23:03:55
Autor: Krzysztof 45
Rafał "SP" Gil napisał(a):
I to ma być dowód na to, że "protestujący" pokurwieńcami nie są ?
To co teraz było to jest pikuś.
Jak sie korporacje transportowe wkórwią, to z miasta nie wyjedziesz
i nie jedziesz.
Ja juz też się napiłem ;)
Jakie to ma znaczenie ? Właśnie wychodzę na 40 min z mieszkania i będę jechał autem, jeśli
próbowałeś mi zasugerować napisanie tego po pijaku ...
Nie świruj że Ty te farmazony na trzeźwo.
Fakt że 20 dychy za litr zrobiły by luzy na ulicach, ale to że jest masa jeżdżących padlin, to nie wina paliwa. Zwłaszcza że teraz kupisz auto taniej niż w miarę dobry rower.
A jak będzie paliwo po dwie dychy, to będziesz spał w aucie i pilnował baku. Pomyślałeś o tym?
--
Krzysiek

Data: 2012-01-28 23:30:38
Autor: Krzysztof 45
Rafał "SP" Gil napisał(a):
I to ma być dowód na to, że "protestujący" pokurwieńcami nie są ?
Trzeba było wpaść do Brzegu, wskoczyć na maskę i to oznajmić.
--
Krzysiek

Data: 2012-01-28 22:24:58
Autor: Cavallino
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Nic dodać nic ująć, zgadzam się z każdym słowem, z wyjątkiem ceny, którą ja również musiałbyć zapłacić.
No chyba że prezes by mi stosownie kasy dosypał, w co wątpię.

Data: 2012-01-29 01:44:20
Autor: KrisPolska

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:jg1hsk$e29$3node2.news.atman.pl...
[...]

niezle sie napociles by te bzdety powypisywac
gdyby zdjac akcyze i inne podatki to kazdy by mial
w kieszeni wiecej $$$ lub stówek

te $$$ wyda na naszym rynku napedzajac koniunkture
bo kupujac towary generujemy popyt
a zatem prdukcja musi wzrosnac, jak musi wzrosnac to trzeba kogos zatrudnic

ogolnie mowiac panstwo nas doi napychajac swoja sakwe ktora i tak
przepuszcza w pusto i przejada na zus i inne puste projekty
zamiast zostawic te pieniadze na rynku to doprowadza do upadku

nich wprowadza ustawe iz suma podatkow podatnika nie moze wyniesc 15% jego dochodow
to w koncu znormalnieja instytucje
teraz ponoc jaka oplata deszczowa, jutro moze za chodnik i trawnik dla psa?

Data: 2012-01-29 02:29:49
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin KrisPolska
[...]

Zaczynasz pisać do rzeczy, ostatnio mniej pijesz? ;)

Data: 2012-01-29 12:24:41
Autor: SkiMir
W dniu 2012-01-29 01:44, KrisPolska pisze:

te $$$ wyda na naszym rynku napedzajac koniunkture
bo kupujac towary generujemy popyt
a zatem prdukcja musi wzrosnac, jak musi wzrosnac to trzeba kogos zatrudnic

Niestety, gospodarka rynkowa to taka sama utopia jak komunizm.

ogolnie mowiac panstwo nas doi napychajac swoja sakwe ktora i tak

Co potwierdza utopijno¶æ gospodarki rynkowej. Spece w rz±dzie to doskonale wiedz± i robi± wszystko aby zapewniæ sobie pieni±dze niezale¿nie gdzie Ty bêdziesz je zarabiaæ i wydawaæ (nawet jak nie bêdziesz zarabiaæ i wydawaæ to i tak musisz co¶ zap³aciæ).

przepuszcza w pusto i przejada na zus i inne puste projekty
zamiast zostawic te pieniadze na rynku to doprowadza do upadku

No i kogo obchodzi rynek to tylko ryzyko, zawsze mo¿e nie wyj¶æ a podatki i obci±¿enia i tak wyjd±.

teraz ponoc jaka oplata deszczowa, jutro moze za chodnik i trawnik dla psa?

Co potwierdza moje za³o¿enia. Widaæ PAÑSTWO ma ju¿ zbyt ma³o kasy z podatków nale¿nych od zysków, obrotów wiêc wprowadzi podatki niezale¿ne od rynku.

--
M.

Data: 2012-01-29 14:18:04
Autor: KrisPolska
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...

U¿ytkownik "SkiMir" <pulikowSP@Mpoczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jg3a5t$6gd$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

no i koncem koncow firmy tak jak no chomikuj.pl zalozyla dzialalnosc na cyprze
nikt sie nie przychrzania,a a sory zakladaja im sprawy ale sa poza naszym zasiegiem
w rajach podatkowych czy tez w Dubaju gdzie nie ma podatkow widac jak doskonale rozwija sie rynek

milabym propozycje, rozwalic ten caly stary komunistyczny system
wypieprzyc wszytskich urzednikow na ulice do lopat
niech zrobia porzadek z tym co nie moga od wiekow zrobic sluzby komunalne
zabrac sie za poarzdku na ulicach wprowadzic oglolny lad przestrzenny

wrocic do podstaw, wojsko sluzba zdrowia, transport policja
wywalic zbednych 30% urzednikow co kontroluja co juz nie raz bylo skontrolowane
stworzyc przyjazne panstwo w ktorym czlowiek odzywczai sie od kombinowania
wywalic starych ludzi decyzyjnych z epoki komunizmu
u nas sie nic nie da zalatwic, do poki nie ma sie znajomosci, ale dla pana generala bez problemu
przekwalifikujemy dzialke lesna...
do obrzydzenia wladza sie zadzi a Kowalski nawet gdy ma kilka zloty moze co najwyzej napyskowac
lagodnie by wogole cos zalatwic, w zasadzie bez udzialu TV wiele spraw by umarlo bez rozglosu

pamietacie ta sprawe gdzie ludziom sprzedano dzialki w miejsce budowy obwodnicy ?
miasto o tym wiedzialo, napchalo kiese i co dalej? a wiecie kto bedzie wyplacal odszkodowania ?:P

Data: 2012-01-29 14:52:14
Autor: SkiMir
W dniu 2012-01-29 14:18, KrisPolska pisze:

milabym propozycje, rozwalic ten caly stary komunistyczny system
wypieprzyc wszytskich urzednikow na ulice do lopat

Przyjd± nowi ale z kapitalistyczn± sieczk± w g³owie.

--
M.

Data: 2012-01-29 14:58:18
Autor: KrisPolska
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...

U¿ytkownik "SkiMir" <pulikowSP@Mpoczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jg3iqh$8s9$1srv.cyf-kr.edu.pl...
W dniu 2012-01-29 14:18, KrisPolska pisze:

milabym propozycje, rozwalic ten caly stary komunistyczny system
wypieprzyc wszytskich urzednikow na ulice do lopat

Przyjd± nowi ale z kapitalistyczn± sieczk± w g³owie.

WSZYSCY LICZA ile co kosztuje
niech w koncu policze ile kosztuje ABW ZUS pensje urzednikow w gminie
srodki utrzymania w instytuajach rzadowych, do niedawna bylo tak iz musiali wydac co do centa
co bylo im przydzielonne w budzecie, czyli nie oszczedzali tylko przejdali
np: PIW bo znam to z autopsji

niech glonow mowia ile ksoztuje KP i jakie maja wydatki i czy sa uzasadnione?
w wieli krajach starych EU wydwanie ot tak pieniedzy na widzi mi sie wiazaloby sie z dymisja
dlaczego sprawnosc tamtych insytucji pomimo mniejszej liczby urzednikow jest wieksza?

w kazdym miescie sa uklady i protekcja nie ma konkurencji, przetargi sa zawsze ustawiane
mozna by tak gadac i gadac, ale jeszcze pokolenia mina zanim cenic sie bedzie uklady a nie uczciwosc jednostki

Data: 2012-01-29 15:02:29
Autor: SkiMir
W dniu 2012-01-29 14:58, KrisPolska pisze:

WSZYSCY LICZA ile co kosztuje
niech w koncu policze ile kosztuje ABW ZUS pensje urzednikow w gminie

Akurat ZUS to kolejny poborca podatków dla pañstwa i tylko dla szaraczków jest wiecznie ¶piewka jak to oni kasy nie maj±.

mozna by tak gadac i gadac, ale jeszcze pokolenia mina zanim cenic sie
bedzie uklady a nie uczciwosc jednostki

Niestety... choæ nie wiem czy uczciwo¶æ jednostki to nie kolejna utopia.

--
M.

Data: 2012-01-30 10:47:17
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-01-29 15:02, SkiMir pisze:
[...]

Akurat to nie ZUS dotuje bud¿et, tylko odwrotnie, kilkadziesi±t miliardów rocznie.
Prawie wszystko co ZUS zbierze w sk³adkach, trafia do ludzi - koszty w³asne ZUS-u,
to je¶li dobrze pamiêtam oko³o 3%, czyli stosunkowo ma³o jak na instytucjê publiczn±.
Nawet je¶li z tych 3% po³owa to urzêdnicze rozpasanie, to wielkiej ró¿nicy nie uczyni.

Kluczowe s± pytania o efektywno¶æ wydawania ¶rodków, o patologie które ten system karmi,
czy jest nam w ogóle potrzebny, czy mamy inne wyj¶cie wobec zobowi±zañ jakie ma pañstwo,
oraz jakie rozwi±zanie by³oby optymalne.

Data: 2012-01-29 07:42:15
Autor:
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Witam serdecznie.

Proponowa³em kiedy¶ po 10z³. ale 20 te¿ mo¿e byæ.
Nikt kto nie potrzebuje naprawdê, nie je¼dzi³by tylko ruszy³ du..
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl

Data: 2012-01-29 11:51:57
Autor: pedro
dniu 2012-01-29 08:42, artmedianews@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

Jak my¶lisz kto zap³aci za nalan± benzynê po 20 z³ litr któr± bêdê potrzebowa³ nalaæ aby dowie¼æ artyku³u do sklepu spo¿ywczego niedaleko twojego domu?
Paliwo w wiêkszo¶ci przypadków s³uzy do wyprodukowania dobr/oferowania us³ug które potrzebujesz, wiêc o czym ty piszesz?! Chcesz ogólnej podwy¿ki cen?

Data: 2012-01-29 12:06:35
Autor: Endriu
[...]

A co ci do tego z³amasie co tam sobie robi ch³opek roztropek....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-29 15:27:17
Autor: AT
Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...

Użytkownik ""RafaÅ‚ \"SP\" Gil""  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jg1hsk$e29$3@node2.news.atman.pl...

Zalety:

- "protestujące pokurwieńce" pewnie nie miałyby za co blokować dróg

Nie zdajesz sobie sprawy z tego co piszesz, oczywiscie flustracje TwojÄ… rozumiÄ™
niestety 20zł PLN za 1l paliwa mogłoby na dziś dzień spowodowac całkowite załamanie się gospodarki

Data: 2012-01-29 14:48:05
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin AT
flustracje TwojÄ… rozumiÄ™

Ale do szkoły za bardzo nie chodziłeś, prawda?

Data: 2012-01-29 15:30:28
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-01-29 15:27, AT pisze:

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości grup

[...]

Spokojna głowa - dla transportu można stosować inne ceny, czy też
stosowne dopłaty. Nie, żebym popierał takie rozwiązanie, niemniej
jak najbardziej możliwe i stosowane.

Data: 2012-01-29 16:00:56
Autor: pedro
W dniu 2012-01-29 15:30, Artur Maśląg pisze:
[...]

Tak. Jak paliwo opałowe do kotłów, lodujący w dieslach lub "oszczędności" wysprzedawane z Tirów.
Damy rade, a że zwykli ludzie będą musieli zostać pozbawieni honoru i przejść na ciemną stronę mocy....
Ja zapytam wprost Czy Ty pragniesz wojny domowej?

Data: 2012-01-29 16:02:28
Autor: megrims
W dniu 2012-01-29 16:00, pedro pisze:
W dniu 2012-01-29 15:30, Artur Maśląg pisze:
(ciach)
Ja zapytam wprost Czy Ty pragniesz wojny domowej?

Będzie. Kwestia czasu. I niezmiennie powtarzam:
Ta cywilizacja musi upaść.

Data: 2012-01-29 16:10:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Hello megrims,

Sunday, January 29, 2012, 4:02:28 PM, you wrote:

Ja zapytam wprost Czy Ty pragniesz wojny domowej?
Bêdzie. Kwestia czasu. I niezmiennie powtarzam:
Ta cywilizacja musi upa¶æ.

Mam nadziejê, ¿e ¿artujesz z wojn± domow±. I mam nadziejê, ¿e jej nie
do¿yjê.

--
Best regards,

Data: 2012-01-29 17:26:40
Autor: megrims
[...]

Niestety nie ¿artuje.

Przecie¿ Merkel powiedzia³a jaki¶ czas temu, ¿e pokój w europie
nie zosta³ dany raz na zawsze.

Data: 2012-01-29 18:43:15
Autor: jerzu
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
On Sun, 29 Jan 2012 17:26:40 +0100, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

Przecie¿ Merkel powiedzia³a jaki¶ czas temu, ¿e pokój w europie
nie zosta³ dany raz na zawsze.

A ju¿ zaczê³a zapuszczaæ w±sik? ;P

Data: 2012-01-29 17:02:25
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-01-29 16:02, megrims pisze:
W dniu 2012-01-29 16:00, pedro pisze:
W dniu 2012-01-29 15:30, Artur Maśląg pisze:
(ciach)
Ja zapytam wprost Czy Ty pragniesz wojny domowej?

Będzie. Kwestia czasu.

Wielu tak mówiło i mówi. Nie tylko zresztą o tym.
Efekt takiej gadaniny jest znany - znaczy zerowy.

I niezmiennie powtarzam:
Ta cywilizacja musi upaść.

Skoro z Ciebie taki prognostyk, to napisz kiedy.

Data: 2012-01-29 17:27:08
Autor: megrims
W dniu 2012-01-29 17:02, Artur Maśląg pisze:
[...]

DO 2050 roku upadnie na 100%.

Data: 2012-01-29 17:35:50
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-01-29 17:27, megrims pisze:
[...]

LOL - całe 40 lat do sprawdzenia, czy miałeś rację.
Szkoda tylko, że nie podałeś co masz na myśli pisząc
"Ta cywilizacja musi upaść".
Normalnie Nostradamus siÄ™ chowa ;)

Data: 2012-01-29 17:50:48
Autor: megrims
W dniu 2012-01-29 17:35, Artur Maśląg pisze:
[...]

aj tam.. a jak patrzysz na to wszystko, to z optymizmem?

Data: 2012-01-29 18:25:30
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-01-29 17:50, megrims pisze:
[...]

Tak, co nie znaczy, że jestem ślepy w zakresie zachodzących
procesów i nie widzę niczego złego. To jednak coś zgoła
odmiennego od wieszczenia wojny domowej, która z dużo
poważniejszych przyczyn nie miała miejsca.

Data: 2012-01-29 17:43:18
Autor: RoMan Mandziejewicz

Sunday, January 29, 2012, 5:27:08 PM, you wrote:

Ja zapytam wprost Czy Ty pragniesz wojny domowej?
Bêdzie. Kwestia czasu.
Wielu tak mówi³o i mówi. Nie tylko zreszt± o tym.
Efekt takiej gadaniny jest znany - znaczy zerowy.
I niezmiennie powtarzam:
Ta cywilizacja musi upa¶æ.
Skoro z Ciebie taki prognostyk, to napisz kiedy.
DO 2050 roku upadnie na 100%.

Prawdopodobieñstwo, ¿e do¿yjê 2050 jest bliskie zeru. A nawet jak
do¿yjê, to ma³o prawdopodobne jest to, czy mnie to w ogóle
zainteresuje.

--
Best regards,

Data: 2012-01-29 18:29:19
Autor: RoMan Mandziejewicz

Sunday, January 29, 2012, 5:50:09 PM, you wrote:

[...]

Dziecko daleko, raczej zostanie za granic±, z dala od europejskiej
"kultury".

--
Best regards,

Data: 2012-01-29 18:36:58
Autor: megrims
[...]

i bardzo dobrze. moje jeszcze za m³ode :(

Data: 2012-01-29 16:58:00
Autor: Artur Maśląg
[...]

Być może - rolnicy mają stosowne dopłaty itd. Energia elektryczna
też ma różne stawki itd.

lub
"oszczędności" wysprzedawane z Tirów.

Może nie mieszaj różnych rzeczy.

Damy rade, a że zwykli ludzie będą musieli zostać pozbawieni honoru i
przejść na ciemną stronę mocy....

Cóż, jak widzę łatwiej kraść i kombinować niż uczciwie pracować.
A, zapomniałbym - jeszcze protestować w absurdalny sposób.

Ja zapytam wprost Czy Ty pragniesz wojny domowej?

Wojny domowej? Przedstawiłem tak na szybko możliwe rozwiązania
w kwestii drogiego paliwa, które jest wykorzystywane nie tylko
w celach produkcyjnych. Na Twoim miejscu bym najpierw zainwestował
w jakiś słownik ortograficzny, nim w ogóle zaczniesz pisać o wojnie
domowej.

Data: 2012-01-29 15:52:10
Autor: RoMan Mandziejewicz
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
Hello AT,

Sunday, January 29, 2012, 3:27:17 PM, you wrote:

[...]

Nie zdajesz sobie sprawy z tego co piszesz, oczywiscie flustracje

¯e co?

Twoj± rozumiê

Co robisz?

[...]

--
Best regards,

Data: 2012-01-29 16:49:05
Autor: SkiMir
W dniu 2012-01-28 20:21, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:

ch³opek roztropek z posesji ... przeje¿d¿a 600 metrów i skrêca w posesjê
... Jak go nie bêdzie staæ - pójdzie pieszo/rowerem ...

Co taki skromny jeste¶?
Pomy¶l jak wiele Twoich "problemów" rozwi±za³by chleb po 20z³ za bochenek 0,6kg.

Nie by³oby korków, kolejek...

--
M.

Data: 2012-01-29 17:19:04
Autor: Pietia
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr . Li4
Rafa³ \SP\ Gil wrote:

Zalety:

<ciach be³kot>

Mo¿e rz±d przywróci kartki na paliwo?

Data: 2012-01-29 17:33:13
Autor: Artur Ma¶l±g
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr . Li4
W dniu 2012-01-29 17:19, Pietia pisze:
Rafa³ \SP\ Gil wrote:

Zalety:

<ciach be³kot>

Có¿, wbrew temu co sugerujesz to wcale nie jest be³kot. Wystarczy nie
byæ zbytnio zacietrzewionym i ironiê dostrzegaæ.

Mo¿e rz±d przywróci kartki na paliwo?

Ekhem - w jakim celu? W imiê rozdawnictwa, bo siê ka¿demu
nale¿y po 30 litrów na miesi±c po 2z³?

Zreszt± - o czym tu deliberowaæ? Paliwo jest, a windowanie
cen nie le¿y w interesie rz±du, kraju itd.

Data: 2012-01-29 17:36:14
Autor: Pietia
Artur Ma¶l±g wrote:

> <ciach be³kot>

Có¿, wbrew temu co sugerujesz to wcale nie jest be³kot. Wystarczy nie
byæ zbytnio zacietrzewionym i ironiê dostrzegaæ.

To nie by³a ironia, to by³ be³kot.

> Mo¿e rz±d przywróci kartki na paliwo?

Ekhem - w jakim celu?

Jak to w jakim? Same zalety:

- "protestuj±ce pokurwieñce" pewnie nie mia³yby za co blokowaæ dróg

- ogólne zlu¼nienie na drogach - automagicznie dla je¿d¿±cych:spadek spalania

- wraz ze spadkiem ilo¶ci uczestników - normalizacja czasów dotarcia towarów w transporcie ko³owym

- zdecydowanie mniejsze koszty wypadków z racji radykalnego zmniejszenia ich ilo¶ci

- i wiele innych.

Zreszt± - o czym tu deliberowaæ? Paliwo jest, a windowanie
cen nie le¿y w interesie rz±du, kraju itd.

Jak nie le¿a³o w interesie rz±du, to w ca³ym kraju Orleny sprzedawa³y po
4.99. Do oporu. Dok³adnie do 9 listopada chyba.

Ale wtedy chyba ropa by³a dro¿sza, wiêc to pewnie dlatego :)

Data: 2012-01-29 18:20:47
Autor: Artur Ma¶l±g

Rafa³ \SP\ Gil wrote:

[...]

W przeciwieñstwie do tego co piszesz, mia³ sens.

Mo¿e rz±d przywróci kartki na paliwo?

Ekhem - w jakim celu?

Jak to w jakim? Same zalety:

Ty mia³e¶ uzasadniæ swój postulat, a nie cytowaæ poprzednika.

(...)
[...]

Aha, czyli sugerujesz, ¿e aktualnie windowanie cen le¿y w interesie
rz±du?

Ale wtedy chyba ropa by³a dro¿sza, wiêc to pewnie dlatego :)

Kolejne pud³o. Ropa by³a dro¿sza, ale np. w kwietniu 2011.
W dolarach...

Data: 2012-01-29 18:25:01
Autor: Pietia
Artur Ma¶l±g wrote:

> To nie by³a ironia, to by³ be³kot.

W przeciwieñstwie do tego co piszesz, mia³ sens.

Tylko dla osób bardo zacietrzewionych.

> Jak to w jakim? Same zalety:

Ty mia³e¶ uzasadniæ swój postulat, a nie cytowaæ poprzednika.

Kartki maj± dok³adnie takie samo uzasadnienie jak zaporowa cena.
Mniejsza dostêpno¶æ. To naprawdê nie jest trudne.

(...)

> [...]
> 4.99. Do oporu. Dok³adnie do 9 listopada chyba.

Aha, czyli sugerujesz, ¿e aktualnie windowanie cen le¿y w interesie

Nie. Sugerujê, ¿e obecnie maj± to w dupie.

> Ale wtedy chyba ropa by³a dro¿sza, wiêc to pewnie dlatego :)

Kolejne pud³o.

Nie, napisa³em "chyba".

Sugerujesz, ¿e cena 4,99 nie mia³a zadnego zwi±zku z wyborami?

Z ciekawo¶ci. Czy masz legitymacjê cz³onka po?

Data: 2012-01-29 19:01:04
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2012-01-29 18:25, Pietia pisze:
Artur Ma¶l±g wrote:
[...]

Wrêcz przeciwnie.

[...]

Jak widzê to jest za trudne, by to zrozumieæ. System kartowy
nie ogranicza³ dostêpu, a wrêcz przeciwnie - umo¿liwia³ ka¿demu
dostêp do pewnych "dóbr" w tej samej ilo¶ci i w cenie, która by³a
dla ka¿dego taka sama. Wysoka cena paliw wynika wprost z gospodarki
rynkowej.

Aha, czyli sugerujesz, ¿e aktualnie windowanie cen le¿y w interesie
rz±du?

Nie. Sugerujê, ¿e obecnie maj± to w dupie.

Co jest powa¿nym b³êdem w Twoim rozumowaniu. Ceny paliw i energii s±
bardzo wa¿ne dla gospodarki. Tylko idiota mo¿e sugerowaæ, ¿e rz±du
to nie interesuje.

Ale wtedy chyba ropa by³a dro¿sza, wiêc to pewnie dlatego :)

Kolejne pud³o.

Nie, napisa³em "chyba".

Najlepiej przy ka¿dym "argumencie" pisaæ "chyba" - wtedy mo¿na
siê ³atwo wyt³umaczyæ. Bierzesz przyk³ad z niejakiego Rysia
Czarneckiego?

Data: 2012-01-29 18:06:00
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr . Li4
begin Artur Maśląg
Wręcz przeciwnie.

No i po co trollujesz?

Data: 2012-01-29 19:06:11
Autor: Pietia
Artur Ma¶l±g wrote:

> Tylko dla osób bardo zacietrzewionych.

Wrêcz przeciwnie.

Czêsto czyta³em, ¿e okre¶lano Cie jako "troll Artur". I widzê, ¿e to w
pe³ni uzasadnione okre¶lenie.

Co¶ Ci celowo umknê³o, wiêc powtórze:
"Sugerujesz, ¿e cena 4,99 nie mia³a zadnego zwi±zku z wyborami?"

Bo tylko idiota mo¿e w to wierzyæ...

Data: 2012-01-29 19:19:30
Autor: Artur Ma¶l±g

Artur Ma¶l±g wrote:
[...]

Widzê, ¿e z braku argumentów wyci±³e¶ wszystko (by nie odpowiadaæ)
i skupi³e¶ siê tylko na p³ytkiej próbie deprecjacji interlokutora :)

Co¶ Ci celowo umknê³o, wiêc powtórze:
"Sugerujesz, ¿e cena 4,99 nie mia³a zadnego zwi±zku z wyborami?"

Nic mi nie umknê³o - jak zwykle uzupe³ni³e¶ swe imaginacjê magicznym
"chyba".

Bo tylko idiota mo¿e w to wierzyæ...

Byæ mo¿e - w koñcu dyskutujesz ze swoimi wymys³ami.

Data: 2012-01-29 19:23:25
Autor: Pietia
Artur Ma¶l±g wrote:

> [...]

Widzê, ¿e z braku argumentów wyci±³e¶ wszystko (by nie odpowiadaæ)
i skupi³e¶ siê tylko na p³ytkiej próbie deprecjacji interlokutora :)

Nie nie wyci±³em. Czekam na odpowied¼. Poza tym nie ma ¿adnej próby
"deprecjacji". To fakty, nie k³óæ siê z faktami.

> Co¶ Ci celowo umknê³o, wiêc powtórze:
> "Sugerujesz, ¿e cena 4,99 nie mia³a zadnego zwi±zku z wyborami?"

Nic mi nie umknê³o

Czyli nieudolnie unikasz odpowiedzi.

> Bo tylko idiota mo¿e w to wierzyæ...

Byæ mo¿e - w koñcu dyskutujesz ze swoimi wymys³ami.

Wydaje Ci siê tylko.

Data: 2012-01-29 19:27:55
Autor: Artur Ma¶l±g

Artur Ma¶l±g wrote:
[...]

Nie nie wyci±³em.

Oczywi¶cie, ¿e wyci±³e¶.

Czekam na odpowied¼.

Ju¿ j± dosta³e¶.

[...]

Odpowiedzi na co? Twój pomys³ to sam sobie odpowiedz. W³±cznie z tym,
¿e z tym trzymaniem ceny napisa³e¶ "chyba".

Bo tylko idiota mo¿e w to wierzyæ...

Byæ mo¿e - w koñcu dyskutujesz ze swoimi wymys³ami.

Wydaje Ci siê tylko.

Wrêcz przeciwnie :)

Data: 2012-01-29 19:32:07
Autor: Pietia
Artur Ma¶l±g wrote:
 a tym nie ma ¿adnej próby
> "deprecjacji". To fakty, nie k³óæ siê z faktami.

LOL

LOL to nie argument.

> Czyli nieudolnie unikasz odpowiedzi.

Odpowiedzi na co? Twój pomys³ to sam sobie odpowiedz. W³±cznie z tym,
¿e z tym trzymaniem ceny napisa³e¶ "chyba".

Nie nie napisa³em "chyba" z tym trzymaniem ceny. Nie rozumiesz co
czytasz.

Data: 2012-01-29 19:35:28
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2012-01-29 19:32, Pietia pisze:
Artur Ma¶l±g wrote:
  a tym nie ma ¿adnej próby
"deprecjacji". To fakty, nie k³óæ siê z faktami.

LOL

LOL to nie argument.

Nie - sk±d taki pomys³? To tylko reakcja na Twoje sugestie,
¿e k³ócê siê z faktami. Raz, ¿e siê nie k³ócê, a dwa, ¿e
tych faktów brak. Pozostaj± Twoje imaginacje.

Jak ju¿ wrócisz do faktów to mo¿e dyskusja bêdzie sensowna.

Data: 2012-01-29 19:37:16
Autor: Pietia
Artur Ma¶l±g wrote:

> [...]

tych faktów brak. Pozostaj± Twoje imaginacje.

Wrêcz przeciwnie.

Jak ju¿ wrócisz do faktów to mo¿e dyskusja bêdzie sensowna.

Nigdy nie odchodzi³em od faktów. W przeciwieñstwie do Ciebie.

Data: 2012-01-29 18:44:30
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr . Li4
begin Pietia
Nigdy nie odchodziłem od faktów. W przeciwieństwie do Ciebie.

http://www.buysellswap.in/wp-content/uploads/2012/01/2467767.jpg

Data: 2012-01-29 19:49:25
Autor: Pietia
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr . Li4
to wrote:

begin Pietia

> Nigdy nie odchodzi³em od faktów. W przeciwieñstwie do Ciebie.

http://www.buysellswap.in/wp-content/uploads/2012/01/2467767.jpg

Czytam od dawna pms. I on jest oswojony przecie¿, mo¿na karmiæ.

Data: 2012-01-29 19:06:00
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr . Li4
begin Pietia
Czytam od dawna pms. I on jest oswojony przecież, można karmić.

Ok, ale nie za bardzo, bo siÄ™ przeje. :>

Data: 2012-01-29 19:46:02
Autor: Artur Ma¶l±g
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr . Li4
W dniu 2012-01-29 19:37, Pietia pisze:

Artur Ma¶l±g wrote:
(...)
[...]

Jasne:
<cite>
> Aha, czyli sugerujesz, ¿e aktualnie windowanie cen le¿y w interesie
> rz±du?

Nie. Sugerujê, ¿e obecnie maj± to w dupie.
</cite>
<cite>
Jak nie le¿a³o w interesie rz±du, to w ca³ym kraju Orleny sprzedawa³y po
4.99. Do oporu. Dok³adnie do 9 listopada chyba.

Ale wtedy chyba ropa by³a dro¿sza, wiêc to pewnie dlatego
</cite>

Na deser:
<cite>
Z ciekawo¶ci. Czy masz legitymacjê cz³onka po?
</cite>

Dalej mi siê nie chce.

Data: 2012-01-29 19:55:36
Autor: Pietia
Artur Ma¶l±g wrote:

W dniu 2012-01-29 19:37, Pietia pisze:

> Artur Ma¶l±g wrote:
(...)

Dalej mi siê nie chce.

Szkoda, bo nadal nie wykaza³e¶, zebym gdzies odchodzi³ od faktów, co
napisa³e¶.

Data: 2012-01-29 20:00:34
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2012-01-29 19:55, Pietia pisze:
Artur Ma¶l±g wrote:

W dniu 2012-01-29 19:37, Pietia pisze:

Artur Ma¶l±g wrote:
(...)
[...]

Masz racjê, nikt nam nie wmówi, ¿e bia³e jest bia³e, a czarne czarne.

Data: 2012-01-29 20:03:44
Autor: Pietia

Data: 2012-01-30 07:57:18
Autor: PM
[...]

czyli jednak ogranicza, a dok³adniej tym co zwykle kupuj± wiêcej ni¿ ¶rednia, cyli je¿dza i zapychaj± ulice.
(oczywi¶cie ekonomicznie jest to bez sensu, ale kartki przywo³ano jako esklacjê kuriozum jakim s± podatki od paliw)

Data: 2012-01-30 09:43:23
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2012-01-30 07:57, PM pisze:
[...]

Spokojna g³owa - dla tych, którzy musz± je¼dziæ (a nie im siê podoba)
istniej± stosowne dodatki w ró¿nej formie, a dla tych co lubi± zapychaæ
jest paliwo po stosownej cenie. Zastosowanie cen zaporowych powoduje
ograniczenie dostêpu dla wszystkich i gwa³towny wzrost cen.
Ja nie popieram takiego systemu, ale rozumiem, ¿e w pewnych sytuacjach
jako¶ trzeba rynek regulowaæ. Przypomnij sobie co siê dzia³o ostatnio
z cukrem (chyba z rok i jako¶ z 5 lat temu). Te¿ pojawia³a siê
"reglamentacja" towaru po "niskich cenach", a ten po wy¿szych by³
dostêpny bez specjalnego problemu, choæ jak polaz³em do Tesco po
kilogram (tak, s³ownie jeden kilogram) to by³ ca³y cukier wykupiony
i to po cenach do¶æ wysokich.

(oczywi¶cie ekonomicznie jest to bez sensu, ale kartki przywo³ano jako
esklacjê kuriozum jakim s± podatki od paliw)

Podatki od paliw s± kuriozum? Przecie¿ to wrêcz naturalne.

--
Jutro to dzi¶, tyle ¿e jutro.

Data: 2012-01-30 11:58:36
Autor: PM
[...]

Robisz analogiê do (by³ego) systemu gdzie by³ brak towaru i chciano go równo/sprawiedliwie podzieliæ.
a teraz mia³aby byæ inna sytuacja - towar jest, ale chcemy (takie za³o¿enie) ograniczyc spo¿ycie -> ruch, jednoczesnie nie p³ac±c.
- wszystko czysta teoria i bzdura, bo tez jestem za rynkiem.
Dodam, ¿e nie ma w polsce wolnego rynku paliw.
Jak nie wierzysz to spróbuj sprzedaæ paliwo zakupione za 3z³ na Bia³orusi.

(oczywi¶cie ekonomicznie jest to bez sensu, ale kartki przywo³ano jako
esklacjê kuriozum jakim s± podatki od paliw)

Podatki od paliw s± kuriozum? Przecie¿ to wrêcz naturalne.

Naturalne dla kogo? bo nie dla mnie.
Oczywi¶cie, ³atwe i proste w nak³adaniu i egzekucji,
ale czy opodatkowanie nosników energii, których cena wp³ywa na wszystko pozosta³e,
bije w "najubo¿szych" (wsztyscy politycy lubi± wycierac sobie nimi gebê)
ma sens?
Jakis ma, ale nie z punktu widzenia obywatela.

Data: 2012-01-30 00:45:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr . ..
"Rafa³ \"SP\" Gil", Sat, 28 Jan 2012 20:21:52 +0100, pl.misc.samochody:
Na wioskach przyleg³ych do DK8 obserwujê gigantyczny wzrost przejazdów typu wyje¿d¿a ch³opek roztropek z posesji ... przeje¿d¿a 600 metrów i skrêca w posesjê ... Jak go nie bêdzie staæ - pójdzie pieszo/rowerem ...

A teraz powiedz to ¶wiêtojebliwie oburzonym z Inicjatywy. :D

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2012-01-30 02:27:25
Autor: J.F.
Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr . ..
Dnia Sat, 28 Jan 2012 20:21:52 +0100, "Rafa³ \"SP\" Gil" napisa³(a):
Zalety:
- "protestuj±ce pokurwieñce" pewnie nie mia³yby za co blokowaæ dróg

Jak to nie ? Zablokowaliby .. tylko na stajaco, po co przepalac paliwo :-)

- ogólne zlu¼nienie na drogach - automagicznie dla je¿d¿±cych:spadek spalania

Pomysl lepiej jak bys narzekal na tlok w pociagach :-)

- wraz ze spadkiem ilo¶ci uczestników - normalizacja czasów dotarcia towarów w transporcie ko³owym

IMO to jest bardzo unormowany. Jesli ja spiesze sie a srednia i tak 70-80
wychodzi, to w takiej ciezarowce ma mniejsza, ale stala, bo nie przyspieszy

- zdecydowanie mniejsze koszty wypadków z racji radykalnego zmniejszenia ich ilo¶ci

No jak nizsze - predkosc zabija, karetki drogie, lekarze drodzy :-)

Ps. To moje powa¿ne spostrze¿enia. Kiedy¶ je¼dzi³o siê du¿o ³atwiej i przyjemniej.

Niemozliwe, ty tych czasow nie pamietasz :-)

Teraz staæ ka¿dego na byle gówno,

I oczywiscie zakladasz ze ciebie dalej bedzie stac ?

Nie martw sie, bramki juz buduja, zaraz bedziesz mogl zap* autostradami :-)

[...]

Tylko ze DK w ogole nie powinna przebiegac miedzy posesjami.
No i nie bedzie ... tylko czy bedzie cie na nia stac ? :-)

J,

Data: 2012-01-30 18:47:28
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-01-30 02:27, J.F. pisze:

- "protestujące pokurwieńce" pewnie nie miałyby za co blokować dróg
Jak to nie ? Zablokowaliby .. tylko na stajaco, po co przepalac paliwo :-)

Pieszo po autostradzie ? :) No w sumie, jeśli "legalne" dla co poniektórych jest blokowanie autostrady i gwałtowne zajeżdżanie komuś drogi na autostradzie - to i durnie z buta tam będą protestować.

Pomysl lepiej jak bys narzekal na tlok w pociagach :-)

Nie jeździłbym pociągami. Nie jeździłbym po mieście, przez co miałbym odłożoną kase na przejazdy dalekodystansowe autem :)

IMO to jest bardzo unormowany. Jesli ja spiesze sie a srednia i tak 70-80
wychodzi, to w takiej ciezarowce ma mniejsza, ale stala, bo nie przyspieszy

A tak miałby 90 km/h.

Teraz stać każdego na byle gówno,
I oczywiscie zakladasz ze ciebie dalej bedzie stac ?

A musi być ? To jakieś święte prawo ? :)

Nie martw sie, bramki juz buduja, zaraz bedziesz mogl zap* autostradami :-)

No jeśli A4 będzie miało wyglądać jak A od Warlubia, to ja poprosze :)

Tylko ze DK w ogole nie powinna przebiegac miedzy posesjami.
No i nie bedzie ... tylko czy bedzie cie na nia stac ? :-)

Jak będzie - to pojadę, jak nie będzie, to nie pojadę.

Data: 2012-01-31 02:02:30
Autor: Filip
Paliwo powinno kosztować ca 500 PLN za li tr ...
A ja jestem za tym, żeby litr paliwa kosztował 500 zł.

Amen.

Data: 2012-01-31 11:26:02
Autor: nom

Użytkownik "Filip" <qwerty@qwerty.pl> napisał w wiadomości news:jg7ejk$86c$1news.task.gda.pl...
A ja jestem za tym, żeby litr paliwa kosztował 500 zł.

499,99zł wygląda znacznie lepiej. ;-)

Data: 2012-02-01 19:48:02
Autor: Krzysztof 45
Rafał "SP" Gil napisał(a):
Teraz stać każdego na byle gówno, które niektórzy nazywają autem. Co gorsza stać na to również niepracujących studentów a moim zdaniem nie powinno być.
Dają sobie radę, i ceny im nie straszne. Dwie dychy zapłacą :D
http://u.42.pl/2HOC
http://www.tvn24.pl/-1,1733337,0,1,co-piaty-student-sie-sprzedaje-sponsor-za-seks-i-towarzystwo,wiadomosc.html
--
Krzysiek

Data: 2012-02-01 18:50:16
Autor: kamil
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
On 01/02/2012 18:48, Krzysztof 45 wrote:
Rafa³ "SP" Gil napisa³(a):
Teraz staæ ka¿dego na byle gówno, które niektórzy nazywaj± autem. Co
gorsza staæ na to równie¿ niepracuj±cych studentów a moim zdaniem nie
powinno byæ.
Daj± sobie radê, i ceny im nie straszne. Dwie dychy zap³ac± :D
http://u.42.pl/2HOC
http://www.tvn24.pl/-1,1733337,0,1,co-piaty-student-sie-sprzedaje-sponsor-za-seks-i-towarzystwo,wiadomosc.html

- Po co Pan to robi?
- ¯eby mieæ za co op³aciæ studia.
- A po co Pan studiuje?
- ¯eby dostaæ dobr± pracê.
- A po co Panu dobra praca?
- ¯eby mieæ za co p³aciæ studentkom szukaj±cym sponsora.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 20:39:39
Autor: J.F.
Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za lit r ...
Dnia Wed, 01 Feb 2012 19:48:02 +0100, Krzysztof 45 napisa³(a):
http://www.tvn24.pl/-1,1733337,0,1,co-piaty-student-sie-sprzedaje-sponsor-za-seks-i-towarzystwo,wiadomosc.html

Jakos nie bardzo wierze zeby tak wielu chcialo placic studentom, wiec
wychodzi na to ze co trzecia studentka sie sprzedaje :)

J.

Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr . ..