Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...

Data: 2012-01-28 20:27:53
Autor: Wujeq
Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
""RafaÅ‚ \"SP\" Gil""  wrote in message news:jg1hsk$e29$3node2.news.atman.pl...

Zgadzam sie w zupełności z przedmówcą. Dodam jeszcze, że półgłówki piętnują trucicieli papierosowych a sami zabijają siebie, mnie i moje dzieci spalinami z silników. Albo przestaniecie zabijać tym syfem moją rodzinę, albo ja zacznę palić fajki w Waszym domu. I niech paliwo drożeje do nieskończoności. Amen.

Bags

Data: 2012-01-28 19:59:01
Autor: kogutek
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
pedro <pedro@o2.pl> napisa³(a):
> [...]
> dzieci spalinami z silników. Albo przestaniecie zabijać tym syfem moją
> rodzinę, albo ja zacznę palić fajki w Waszym domu. I niech paliwo

I nie będzie nic.
I ¿eby nie by³o niczego. Tak to brzmia³o

Data: 2012-01-28 21:02:31
Autor: pedro
W dniu 2012-01-28 20:59, kogutek pisze:
pedro<pedro@o2.pl>  napisa³(a):

[...]

Normalnie No.

Data: 2012-01-30 14:42:45
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 28.01.2012 20:41, pedro pisze:

rodzinę, albo ja zacznę palić fajki w Waszym domu. I niech paliwo
drożeje do nieskończoności. Amen.

Bags

I nie będzie nic.

I wszyscy chórem: KO-NO-NO-WICZ! ;)

Data: 2012-01-28 21:00:22
Autor: jerry

Użytkownik "Wujeq" <bl1e@bl1e.com> napisał w wiadomości news:jg1i7k$oja$1inews.gazeta.pl...
I niech paliwo drożeje do nieskończoności. Amen.
I wszystkie towary wozić konno, albo nosić na plecach. Amen
A! I żadnych takich koparek czy innych na budowie albo w kopalni.

Data: 2012-01-28 20:24:05
Autor: to
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
begin jerry
I wszystkie towary wozić konno

Dajcie już spokój temu Cavallino...

Data: 2012-01-29 09:37:18
Autor: Iglo
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
to <to_usenet@interia.pl> napisa³(a):
Dajcie już spokój temu Cavallino...

Te¿ mia³em takie odczucie, po przeczytaniu a¿ siê zdziwi³em, ¿e to nie jest
autor w±tku. --

Data: 2012-01-30 22:30:47
Autor: Mlody
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
U¿ytkownik "jerry" <janfra63@wywal.sam.wiesz.co.o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f24572d$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
U¿ytkownik "Wujeq" <bl1e@bl1e.com> napisa³ w wiadomo¶ci
I niech paliwo dro¿eje do
nieskoñczono¶ci. Amen.
I wszystkie towary woziæ konno, albo nosiæ na plecach. Amen

Ale przecie¿ koñ metanem pierdzi!
Katalizator mu w dupê i normy EURO dla byd³a wyznaczyæ!

--
Pozdrawiam!
Mlody

Data: 2012-01-30 22:28:54
Autor: Mlody
Paliwo powinno kosztowaæ ca 20 PLN za litr ...
U¿ytkownik "Wujeq" <bl1e@bl1e.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jg1i7k$oja$1inews.gazeta.pl...
""Rafa³ \"SP\" Gil""  wrote in message news:jg1hsk$e29$3node2.news.atman.pl...
 albo ja zacznê paliæ fajki w Waszym domu.

Zapraszam.

A zastanwia³e¶ siê kiedy¶ nad tym ¿e za ka¿dym razem gdy puszczasz b±ka te¿ wypuszczasz do atmosfery szkodliwe gazy?
A wiesz ¿e krowa której mleko przetworzone b±d¼ i nie jesz/pijesz, której miêso te¿ sie je równie¿ wydziela masê gazów szkodliwych dla atmosfery?

Data: 2012-01-31 16:28:37
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-01-30 22:28, Mlody pisze:

[...]

Najwa¿niejsze jest to ¿e ka¿dy cz³owiek w czasie swojego ¿ycia wydali wiêcej CO2 ni¿ ka¿dy z samochodów razem jakie posiada od 20 do 70 roku ¿ycia.

Pozdrawiam
Rafa³

Data: 2012-01-31 16:08:52
Autor: kamil
On 31/01/2012 15:28, The_EaGle wrote:
[...]

Widzisz, ca³y myk w tym, ¿e bez jedzenia i oddychania to ty do 70 nie do¿yjesz, a nie bior±c samochodu na ka¿dy wypad po mas³o do sklepu jak najbardziej mo¿na, i to pewnie nawet d³u¿ej i zdrowiej.

Policzmy swoj± drog±. Ró¿ne ¼ród³a od wikipedii po jakie¶ prace dyplomowe (google do us³ug) podaj±, ¿e cz³owiek wydycha ok. 1kg czystego CO2 w ci±gu doby. Noworodki i ma³e dzieci zapewne sporo mniej, dla uproszczenia wiêc przyjmijmy 70 lat * 365 * 1 = 25550kg CO2, czyli 25.5 tony.

Ford Focus 1.8 wydala 179g CO2 na ka¿dy kilometr. Upraszczaj±æ znów, bo przez tych 50 lat technika sporo siê zmienia (20 lat temu emitowa³ wiêcej, za 20 lat bêdzie mniej) i zak³adaj±æ ¶redni± 10.000km rocznie, mamy tego 89500. 89.5 tony.

Masz jeszcze jakie¶ ciekawostki, którymi siê z nami podzielisz? :-)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-01-31 17:52:06
Autor: DoQ
W dniu 31-01-2012 17:08, kamil pisze:

[...]

Zgadza siê :)
Pod warunkiem,  czy faktycznie jest sens tak siê spinaæ akurat z tym CO2 ;) Obawiam siê, ze wiêcej szkodz± przydomowe "spalarnie ¶mieci", którymi (przynajmniej w PL) nikt nie chce siê zaj±æ.

--
Pawe³

Data: 2012-01-31 17:22:41
Autor: kamil
On 31/01/2012 16:52, DoQ wrote:
[...]

Ja tam zawsze uwa¿a³em, ¿e te miliony na walkê o gram CO2 lepiej wydaæ na odsyfienie kilku rzek, pozbieranie starych lodówek z lasów i obsadzenie jakiego¶ ³adnego parku w mie¶cie. Ale argument by³o o cz³owieku, wiêc odpowiedzia³em. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-01-31 17:52:29
Autor: DoQ
W dniu 31-01-2012 17:52, DoQ pisze:

Pod warunkiem, czy faktycznie jest sens tak siê spinaæ akurat z tym CO2
;) Obawiam siê, ze wiêcej szkodz± przydomowe "spalarnie ¶mieci", którymi

W zasadzie powinno byæ DOMOWE :)

--
Pawe³

Data: 2012-02-01 16:32:32
Autor: kamil
On 31/01/2012 16:52, DoQ wrote:
W dniu 31-01-2012 17:52, DoQ pisze:

Pod warunkiem, czy faktycznie jest sens tak siê spinaæ akurat z tym CO2
;) Obawiam siê, ze wiêcej szkodz± przydomowe "spalarnie ¶mieci", którymi

W zasadzie powinno byæ DOMOWE :)

Masz co¶ przeciwko inicjatywom obywatelskim i ogrzewaniu mieszkania starymi szmatami z gara¿u?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 18:55:01
Autor: DoQ
W dniu 01-02-2012 17:32, kamil pisze:

W zasadzie powinno byæ DOMOWE :)
Masz co¶ przeciwko inicjatywom obywatelskim i ogrzewaniu mieszkania
starymi szmatami z gara¿u?

Jestem w zmowie z grinpissem !

--
Pawe³

Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...