Paliwo powinno kosztowa膰 ca 20 PLN za litr ...

Data: 2012-01-28 22:24:58
Autor: Cavallino
Paliwo powinno kosztowa膰 ca 20 PLN za litr ...
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:

Ps. To moje powa偶ne spostrze偶enia. Kiedy艣 je藕dzi艂o si臋 du偶o 艂atwiej i przyjemniej. Teraz sta膰 ka偶dego na byle g贸wno, kt贸re niekt贸rzy nazywaj膮 autem. Co gorsza sta膰 na to r贸wnie偶 niepracuj膮cych student贸w a moim zdaniem nie powinno by膰.

Ci膮gniemy si臋 w gigantycznych kolumnach ... co 2 auto przede mn膮 puszcza niebieskie chmury powoduj膮c 偶e idzie si臋 zarzyga膰 na 艣mier膰. Na wioskach przyleg艂ych do DK8 obserwuj臋 gigantyczny wzrost przejazd贸w typu wyje偶d偶a ch艂opek roztropek z posesji ... przeje偶d偶a 600 metr贸w i skr臋ca w posesj臋 ... Jak go nie b臋dzie sta膰 - p贸jdzie pieszo/rowerem ...

Nic doda膰 nic uj膮膰, zgadzam si臋 z ka偶dym s艂owem, z wyj膮tkiem ceny, kt贸r膮 ja r贸wnie偶 musia艂by膰 zap艂aci膰.
No chyba 偶e prezes by mi stosownie kasy dosypa艂, w co w膮tpi臋.

Paliwo powinno kosztowa膰 ca 20 PLN za litr ...