Paliwowe cuda....

Data: 2010-06-20 13:52:50
Autor: Endriu
Paliwowe cuda....
Cuda paliwowe i rozpoznany czy nierozpozny.
http://tiny.pl/ht6rk

W drugiej turze w wyborze między dżumą a cholerą wolę aby wygrał
Jarek.
Może przynajmniej będą większe szanse na uczciwe wyjaśnienie
katastrofy.

Nie chce aby w tej kwestii Ruscy z Donkiem i Bronkiem oficjalnie
robili mnie za chuja.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-20 23:13:59
Autor: zenek
Paliwowe cuda....
Endriu pisze:
[...]

Wolisz zeby amerykanskie cwane zydki zruchaly ci dupsko za mcdonalda?

Data: 2010-06-20 14:31:02
Autor: Endriu
Paliwowe cuda....
> Nie chce aby w tej kwestii Ruscy z Donkiem i Bronkiem oficjalnie
> robili mnie za chuja.

Może inaczej drogi Zenku, odnośnie strategicznego partnerstwa Rosyjsko
Niemieckiego któe nad naszymi głowami buduje sobie rurę...:

Arkadiusz Gacparski
http://wirtualnapolonia.com/2010/05/26/arkadiusz-gacparski/

....tak się akurat składa, że z "gograficznego punktu widzenia moje
miasto akurat leży na zachód o lini Ribbentrop-Mołotów.

Mimo wszytko jakoś tak "podświadomie" cieszę się, że jestem po
zachodniej stronie...

P.S. Nie żeby tam był jakimś rusofobem.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-21 00:31:38
Autor: skippy
Paliwowe cuda....

Użytkownik "Endriu"

...tak się akurat składa, że z "gograficznego punktu widzenia moje
miasto akurat leży na zachód o lini Ribbentrop-Mołotów.

Jedyny problem, że mamy w tej poetyce do czynienia z paktem Ribbentrop-Mołotow-ResztaZainteresowanychOprócPolski.

Mimo wszytko jakoś tak "podświadomie" cieszę się, że jestem po
zachodniej stronie...

Czyli za to nową, trzecią strona paktu.
Nie wiem z czego tu się cieszyć w tym układzie.

Coś tu się chyba poplątało z lekka.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-21 09:57:34
Autor: zenek
Paliwowe cuda....
Endriu pisze:
[...]

Wiesz nie wiem jak ty ale ja uwazalem na lekcjach historii i wiem ze polscy politycy od lat popejniaja ten sam blad. Czas uswiadomic sobie ze nie jestesmy mocarstwem a buraczanym krolestwem i polityke oprzec o korzysci jakie mozemy miec z sasiadow. Ale jak widac np Kaczory wolaly lizac dupe ameryce ktora jest daleko i ma nas gleboko w dupie.

Data: 2010-06-21 01:06:29
Autor: Endriu
Paliwowe cuda....
Czas uswiadomic sobie ze
nie jestesmy mocarstwem a buraczanym krolestwem

Z tym się akurat zgodzę w 100%.
Niemniej uważam, że odpowiednią polityką można w okresie 10-lecia z
buraczanego królestwa zrobić potęgę gospodarczą.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-21 09:59:23
Autor: zenek
Paliwowe cuda....
Pomoc powodzianom 50 tysiecy dolarow przeciez to jakby powiedziala kasia figura na waciki ledwo starczy.
Ale niestety trzeba podziekowac polskiej polonii w stanach czyli bandzie polidiotow ktorzy angielskiego sie jeszcze nie nauczyli a juz polskiego zapomnieli.

Data: 2010-06-21 10:04:40
Autor: skippy
Paliwowe cuda....

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:hvn64i$vto$3news.onet.pl...
Pomoc powodzianom 50 tysiecy dolarow...

???

Juz by łachy lepiej zrobili nic nie dając.

Data: 2010-06-20 14:34:13
Autor: Endriu
Paliwowe cuda....
> Nie chce aby w tej kwestii Ruscy z Donkiem i Bronkiem oficjalnie
> robili mnie za chuja.

Może inaczej drogi Zenku, odnośnie strategicznego partnerstwa
Rosyjsko- Niemieckiego które właśnie nad naszymi głowami buduje sobie
rurę...:

Arkadiusz Gacparski
http://wirtualnapolonia.com/2010/05/26/arkadiusz-gacparski/

....tak się akurat składa, że z "gograficznego" punktu widzenia moje
miasto akurat leży na zachód od lini Ribbentrop-Mołotow.

Mimo wszytko jakoś tak "podświadomie" cieszę się, że jestem po
zachodniej stronie...

P.S. Nie żebym tam był jakimś rusofobem.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-20 23:44:32
Autor: SlawcioD
Paliwowe cuda....
Endriu pisze:
Cuda paliwowe i rozpoznany czy nierozpozny.
http://tiny.pl/ht6rk

goscie nie umieja policzyc dobrze ile tutka spalila podczas startu i
wznoszenia - przyjmuja, ze spalila tyle ile w locie poziomym.

W drugiej turze w wyborze między dżumą a cholerą wolę aby wygrał
Jarek.

jesli jarek bedzie latal drugim tupolewem to tez moge na niego zaglosowac

Może przynajmniej będą większe szanse na uczciwe wyjaśnienie
katastrofy.

sugrujesz ze glowny zainteresowany udupieniem rzadu bedzie bezstronny i
obiektywny...? nie badz naiwny;)

Nie chce aby w tej kwestii Ruscy z Donkiem i Bronkiem oficjalnie
robili mnie za chuja.

narazie dajesz sobie rade doskonale sam...

pomin donki i bronki i inne jarki. jesli uwazasz ze to byl zamach to
spojrz na motyw i zadaj sobie pytania:

dlaczego ktokolwiek chcialby zabic prezydenta naszego kraju?
prezydenta, ktory mial poparcie oscylujace w okolicach 30%, z marnymi
szansami na reelekcje w wyborach za kilka miesiecy.
prezydenta, ktory wraz ze swoim bratem byl na swiecie uwazany za
homofoba, z ktorym nikt nie byl sie w stanie dogadac, w ktorego slowniku
pod haslem kompromis bylo pusto...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-20 23:35:34
Autor: Endriu
Paliwowe cuda....
[...]

Trafiłeś w samo sedno drogi Sławcio. Perfekcyjna konkluzja i następne
pytanie które ciśnie się na usta:
dlaczego ekipa Donka tak bardzo gra w chuja w kwestii powołania
międzynarodowej komisji ....?.

Fanklub Putina
http://wirtualnapolonia.com/2010/05/08/fanklub-putina/

"[...] Sejm odrzucił projekt rezolucji Prawa i Sprawiedliwości o
przejęcie przez stronę polską śledztwa w sprawie katastrofy
prezydenckiego samolotu pod Smoleńskiem z 10 kwietnia br. [...]"

..... dlaczego ruscy nie wpuścili na teren tragedi naszych
archeologów ?.

Krótka historia wyprawy polskich archeologów
http://prawica.net/opinie/22361

Radio Zet, PAP, 15 czerwca 2010 r.

"[...] Polscy archeolodzy jak na razie nie wyjadą do Smoleńska, aby
zbadać teren po katastrofie prezydenckiego samolotu - poinformowało
Radio ZET. Polski rząd jeszcze nie podpisał umowy z naukowcami w tej
sprawie. Naukowcy byli gotowi do wyjazdu już dwa miesiące temu, ale
blokuje ich brak umowy, która miała być podstawą ich działań. W tej
chwili przeszukanie miejsca katastrofy jest już niemożliwe z powodu
bujnej roślinności, która wyrosła na tym terenie i utrudnia
poszukiwania. Badania będą możliwe dopiero jesienią. [...]".

Przecież mogliby sobie spokojnie taką komisję ustalić, która by po
jakiś paru latach coś tam wyjaśniła albo i nie, wybory by przebiegły
Kaczyński by prawdopodobnie przegrał. A tak to do końca nie wiadomo.

Wyjaśnisz mi Sławcio jakoś łaopatologicznie po co PO głosowała przeciw
komisji ?. Żeby na złośc sobie odmrozić sobie uszy i (hipotetycznie)
przegrać wybory ?. A może to cyniczna walka o lewicowe-promoskiewksie
"gazetowyborcze" głosy w wyborach ....

Marzenia, świeczki i ogarek

"[...] Ważniejsze bowiem jest to, że apel, wraz z nazwiskami jego
sygnatariuszy ogłosiła "Gazeta Wyborcza", która nigdy nie zapomina o
leninowskich przykazaniach dotyczących organizatorskiej funkcji prasy.
Wydaje się oczywiste, iż przedstawienie pełnej listy sygnatariuszy
skierowane było do wiadomości rosyjskiej ambasady, a za jej
pośrednictwem - do władz Federacji Rosyjskiej, jako swego rodzaju
deklaracja lojalności nie tylko podpisanych osobistości, ale również
środowisk - na wypadek dalszego zacieśnienia współpracy strategicznych
partnerów przy ostatecznym rozwiązywaniu kwestii polskiej. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-21 09:26:15
Autor: argon1953
Paliwowe cuda....
..... dlaczego ruscy nie wpuścili na teren tragedi naszych
archeologów ?.
Bo się na niczym nie znają a wykopki są na jesień

dlaczego ekipa Donka tak bardzo gra w chuja w kwestii powołania
międzynarodowej komisji ....?.
Ponieważ wie,że to na rozkaz kaczora wydarzzył się wypadek i nic innego nie można znaleźć.To wiedzą wszyscy ludzie,którzy mają IQ ponad 90 ,a ruscy ,gdyby chcieli to wypadek upozorowaliby w Wwie.Bo to jednak  KGB jest najlepszym wywiadem ,nawet przet watykańskim.

Wyjaśnisz mi Sławcio jakoś łaopatologicznie po co PO głosowała przeciw
komisji ?
Z powyższych powodów i aby wreszcie skończyć bezsensowną wojnę z Rosją,która kosztuje nas gospodarczo kilka miliardów dolców corocznie.Dość tych idiotyzmów w imie 19wiecznego patriotyzmu,wyimaginowanego zagrożenia.Ludzi,którzy wyimigrowali na zmywaki za zachodnią granicę nie radzac sobie w Polsce , trzeba przestać słuchać.To polski folklor.Endriu, widać po wypowiedziach, wraz z kilkoma innymi na tej liście należy do tępej prawicy pro PIS owskiej/nie mylić z korwinowska/.Większośc tych ociężałych umysłowo ludzi pochosdzi z rodzin robotniczo-chłopskich rodzin ,które nie miały kasy na kształcenie dzieci/nie mylić z ukończeniem studiów,bo na to dawała komuna/

PS
Nigdy nie należałem do żadnej partii politycznej a jakiś czas byłem w Solidarności.Do czasu aż zorientowałem się,że najmądrzejsi dawno już odeszli.

Data: 2010-06-21 09:43:24
Autor: Jan Werbiński
Paliwowe cuda....
Użytkownik "argon1953" <argon1953@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c1f1424$0$17091$65785112news.neostrada.pl...
Wyjaśnisz mi Sławcio jakoś łaopatologicznie po co PO głosowała przeciw
komisji ?

Ja bym głosował przeciw, w celu niewydawania niepotrzebnych pieniędzy.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-21 10:02:35
Autor: totus
Paliwowe cuda....
argon1953 wrote:

To polski folklor.Endriu,
widać po wypowiedziach, wraz z kilkoma innymi na tej liście należy do
tępej prawicy pro PIS owskiej/

40% to już chyba nie jest folklor. Takich ludzi jak panienka.buahahaha jest w Polsce 40%. Takich co uważają, że w naszym życiu jest jeszcze za mało państwa jest 40%, że prezydenta RP zabili Rosjanie ze swoją agenturą w Polsce jest 40%. To nie jest folklor. Polska to może folklor w Europie ale tego nie wiem.

Data: 2010-06-21 10:10:35
Autor: skippy
Paliwowe cuda....

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvn6ar$946$1inews.gazeta.pl...
argon1953 wrote:

[...]

Wg mnie góra 15%. Ale to i tak zajebiście dużo.

Data: 2010-06-21 10:19:02
Autor: totus
Paliwowe cuda....

argon1953 wrote:

[...]

Nie wiem skąd Ty masz 15%. Ja wiem, ze komisja wyborca podała, że Kaczyński ma ponad 37%.

Data: 2010-06-21 10:21:07
Autor: marfi
Paliwowe cuda....
Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvn79l$bp0$1inews.gazeta.pl...
Nie wiem skąd Ty masz 15%. Ja wiem, ze komisja wyborca podała, że Kaczyński
ma ponad 37%.

  Frekwencja...

--
marfi

Data: 2010-06-21 10:36:30
Autor: totus
Paliwowe cuda....
 wrote:

[...]

No tak. Masz rację. Nieobecni się nie liczą. Im wszystko jedno. Myślałem o tych, którzy jakieś zdanie mają.

Data: 2010-06-21 10:28:07
Autor: skippy
Paliwowe cuda....

Użytkownik "totus"

Nie wiem skąd Ty masz 15%. Ja wiem, ze komisja wyborca podała, że Kaczyński
ma ponad 37%.

Ja nie wiem skąd Ty masz 40%.
Chyba załozyłeś, że te cechy mają wszyscy co głosowali na jarkacza + pare osób spoza tego szacownego grona.

Ja z kolei załozyłem, że w te skecze wierzy ~50% wyborców jarkacza + śladowe ilości innych.
No a to daje 15-20%

Data: 2010-06-21 10:48:20
Autor: totus
Paliwowe cuda....
skippy wrote:

Ja z kolei załozyłem, że w te skecze wierzy ~50% wyborców jarkacza +
śladowe ilości innych.
No a to daje 15-20%

A pozostali wyborcy Kaczyńskiego to w co wierzą? Nie chcą więcej państwa? Nie chcą państwowych szpitali bo w prywatnych się umiera? Nie chcą by lekarze i pielęgniarki leczyli za darmo bo leczenie dla zysku to hańba? Nie wierzą, w to co powiedział Kaczyński, że wypadek pod Smoleńskiem to przypadek. Jeżeli nie przypadek to działanie zamierzone, czy coś pokręciłem? To powiedz w jakie skecze wierzy pozostałe 50% wyborców Kaczyńskiego. Gospodarczo to jest etatyzm socjalistyczny. Społecznie wszystkim ma się zająć państwo przy dużym udziale kościoła od pieluchy po grób. Co powiesz o nastawieniu, ze za skutki powodzi muszą zapłacić podatnicy? A twoje 300 tyś to se możesz w dupę wsadzić bo to jakaś jałmużna na kurnik. Popatrz sobie na geograficzne rozłożenie poparcia.

Data: 2010-06-21 10:52:30
Autor: skippy
Paliwowe cuda....

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvn90j$ioh$1inews.gazeta.pl...
skippy wrote:

[...]

Skecze z zamachem.
Co do etatyzmu socjalistycznego, to te 40% oceniam jako zanizone co najmniej 2 razy.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-21 11:02:45
Autor: marfi
Paliwowe cuda....
Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvn90j$ioh$1inews.gazeta.pl...
zająć państwo przy dużym udziale kościoła od pieluchy po grób.

  Nie "od pieluchy" a już kilka miesięcy wcześniej...

--
marfi

Data: 2010-06-21 09:50:20
Autor: SlawcioD
Paliwowe cuda....
Endriu pisze:
[...]

nie wiem - pytanie na komisje sledcza...

[...]

nie wiem... pytanie do ruskich.

[...]

no mogli... ale nie zrobili - przydala by sie komisja sledcza i
odpowiedzi na takie pytania w swietle kamer. jak wiadomo, dochodzenia w
katastrofach lotniczych nie prowadzi sie z dnia na dzien, jest to proces
dlugotrwaly i cholernie skomplikowany. i nie ma jednej przyczyny zawsze
jest jakis lancuch wydarzen...

[...]

powiem szczerze - nie wiem. sa rozne opinie. ja osobiscie popieram sld -
prynajmniej oni nie proboja ukryc ze byli w pzpr:) tak jak prominetni
dzialacze pisu i po (jak dla mnie to jedno i to samo).

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-20 23:46:20
Autor: SlawcioD
Paliwowe cuda....
SlawcioD pisze:
Endriu pisze:

<cut>

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-21 09:41:42
Autor: Jan Werbiński
Paliwowe cuda....
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvm241$rjr$1news.onet.pl...
Endriu pisze:
Cuda paliwowe i rozpoznany czy nierozpozny.
http://tiny.pl/ht6rk

goscie nie umieja policzyc dobrze ile tutka spalila podczas startu i
wznoszenia - przyjmuja, ze spalila tyle ile w locie poziomym.

Tyle ile zaoszczędziła podczas zniżania.
:-)

Data: 2010-06-21 09:55:47
Autor: SlawcioD
Paliwowe cuda....
Endriu pisze:
[...]

;)

najwiecej zaoszczedzila przyjebwszy w ziemie (nie musiala przeciez
hamowac;).

a serio to tego sie nie da tak latwo przeliczyc - mozesz stromo sie
wznosic a pozniej dlugo opadac a takze odwrotnie i jest rzecia mozliwosc
strome znoszenie i strome opadanie. do tego dochodzi inne spalanie na
roznych wysokosciach... w roznych warunkach atmosferycznych (czy lecisz
z wiatrem czy pod wiatr).

innymi slowy odchyl od sredniej moze byc calkiem konkretny.

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-21 01:03:23
Autor: Endriu
Paliwowe cuda....
a serio to tego sie nie da tak latwo przeliczyc

Nie da to się parasola w dupie rozłożyć drogi Sławcio....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-21 12:22:46
Autor: Jan Werbiński
Paliwowe cuda....
Endriu pisze:
[...]

I Ty naprawdę myślisz, że to wszystko z odpowienim zapasem nie jest brane pod uwagę podczas planowania lotu???
Łomatko!

Data: 2010-06-21 14:25:15
Autor: SlawcioD
Paliwowe cuda....
Endriu pisze:
[...]

a gdzie ja pisze o planowaniu? caly czas dyskusja toczy sie o zuzycie w
trakcie lotu a nie ile planowano. w to ze zaplanowano dobrze nawet nie
proboje watpic (pilot na lotnisku przed startem sprawdza czy ma tyle
paliwa ile trzeba - poza tym to samolot wojskowy wiec jak pilot ma focha
to leje do pelna)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-21 15:36:16
Autor: Jan Werbiński
Paliwowe cuda....
Endriu pisze:
[...]

Dyskusja o zużyciu w trakcie lotu? Co Ty pleciesz?

Popatrzcie na linki poniżej, żebyście sobie uświadomili śmieszność i niski poziom dyskusji dyletantów. Byle troll po przeczytaniu tych artykułów zagnie Was wiedzą.

http://www.aviation.home.pl/brifing/fp.html
http://www.lisonek.com/paliwo.htm
http://xlineva.org/pawel_d/planowanie.pdf

EOT

Data: 2010-06-21 16:55:51
Autor: SlawcioD
Paliwowe cuda....
Endriu pisze:
[...]

no Jasiu przeczytalem z ciekawosci i juz pierwszy w pierwszym linku
mozna znalezc sposoby liczenia zuzycia i zapisane sa tez tam czynniki
jakie maja wplywa na zuzycie paliwa wiec powiedz o co Ci chodzi? Co Ci
sie nie zgadza w tym co ja napisalem co?

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-21 18:00:37
Autor: Jan Werbiński
Paliwowe cuda....
Endriu pisze:
[...]

Zastanawianie się nad ilością paliwa, jako przyczyną czegokolwiek jest po prostu absurdalne

Data: 2010-06-21 18:17:54
Autor: SlawcioD
Paliwowe cuda....
Jan Werbiński pisze:
[...]

nikt tu nie pisze o ilosci paliwa jako przyczynie! przeczytaj jeszcze
raz ze zrozumieniem caly watek.

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-21 07:19:03
Autor: sys29
Paliwowe cuda....
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a):
Cuda paliwowe i rozpoznany czy nierozpozny.
http://tiny.pl/ht6rk

W drugiej turze w wyborze mi=EAdzy d=BFum=B1 a choler=B1 wol=EA aby wygra=
=B3
Jarek.
Mo=BFe przynajmniej b=EAd=B1 wi=EAksze szanse na uczciwe wyja=B6nienie
katastrofy.

Nie chce aby w tej kwestii Ruscy z Donkiem i Bronkiem oficjalnie
robili mnie za chuja.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Witaj Endriu!

Odnoszę wrażenie, że JKM delikatnie wychodzi górą z trendu bocznego. Jeśli następne wybory potwierdzą sygnał L, to zostanę optymistą w długim terminie. :-)

W drugiej turze nie będę głosował. Nie potrafię zidentyfikować "mniejszego zła" ( tzn., który gang jest mniej groźny ).

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-21 09:27:42
Autor: skippy
Paliwowe cuda....

Użytkownik " sys29"

W drugiej turze nie będę głosował. Nie potrafię zidentyfikować
"mniejszego zła" ( tzn., który gang jest mniej groźny ).

Nie mów, że Ciebie też przekonali że to dwa rózne gangi;)

PS
O czasówkach pamiętam, ale dopiero jutro mam czas spokojnie usiąść i pobadać inne niż w20.

PS2
Też olewam 2gą turę.
Kto głosował na JKM, niech sprawdzi dziś w swojej komisji o 18 na wywieszce, jak zliczyli głosy.
Co prawda to cienki dowód jak cholera, bo w sytuacji gdy zajął 4te miejsce, to wszędzie będzie wpisane  1-3% więc szum przerasta możliwość dostrzeżenia wałka.

Data: 2010-06-21 00:41:49
Autor: Endriu
Paliwowe cuda....
Nie mów, że Ciebie też przekonali że to dwa rózne gangi;)

Nie mów, że Jarosławowi nie zależy na wyjaśnieniu okliczności śmierci
brata ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-21 10:01:00
Autor: skippy
Paliwowe cuda....
Nie mów, że Jarosławowi nie zależy na wyjaśnieniu okliczności śmierci
brata ...

Wiesz, zależy jakie one są.
I jakie on ma przekonanie na ten temat na własny użytek.
Jeśli odrzuca wersję z zamachem spólki donek-putin, to mu raczej nie bardzo zależy.

Data: 2010-06-21 01:16:10
Autor: Endriu
Paliwowe cuda....
Wiesz, zależy jakie one są.
I jakie on ma przekonanie na ten temat na własny użytek.
Jeśli odrzuca wersję z zamachem spólki donek-putin, to mu raczej nie bardzo
zależy.

Żeby nie było tak, że mnie zależy bardziej na wyjaśnieniu katastrofy
niż samemu Jarosławowi :).

P.S. Jak by nie patrzeć sama katastrofa (tak czy inaczej"popełniona)
idealnie posłużyła od "standardoweego od wieków znanego na ziemiach
Polskich" spolaryzowania sceny poltycznej.

Schodzimy do podziemia?
http://prawica.net/opinie/21906

"[...] To się nazywa "zabetonowanie sceny politycznej". Niestety, my -
prawica będziemy w tej konstrukcji wypchnięci kompletnie z polityki.
[...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-21 10:37:51
Autor: skippy
Paliwowe cuda....

Użytkownik "Endriu"

P.S. Jak by nie patrzeć sama katastrofa (tak czy inaczej"popełniona)
idealnie posłużyła od "standardoweego od wieków znanego na ziemiach
Polskich" spolaryzowania sceny poltycznej.

Może byc jeszcze lepiej:

1) nie zalezy mu, jesli osobiście odrzuca wersję z zamachem - bo wyjasnienie w postaci innych przyczyn przerzuca dużo odpwiedzialności na PIS i otoczenie Lecha. Osłabia wawelski mit. I wiele podobnych kwestii.

2) cynglom z sieci walącym spreparowane filmiki i podgrzewającym atmosferę tez nie zależy, bo ich celem jest własnie rozgrzewanie atmosfery a nie wyjasnienie czegokolwiek. zdaje się, że bierzesz ich brednie za dobrą monetę ale jeśli nawet, to ja to odczytuję jako Twoje emocje i dobra wiarę. No cóż, jedyna kwestia że po jakichs bredniach o strzelaniu w łeb nic nie prostujesz nawet jak te brednie się zanegują, stąd czasami podejrzenie że robisz to co oni.

3) więc w sumie możesz należeć do nielicznych szczerze stawiających z góry tezę o zamachu, którym zalezy na wyjasnieniu tej sprawy

Ja wątpię ze to był zamach, aczkolwiek nie napisałbym, że na 100% nie był.
I chciałbym poznać obiektywną prawdę.

Co do komisji to zastanawiam się, co bym pomyślał gdyby się u nas rozwalił ruski samolot i sledztwo by przejęli ruscy, wszystko od razu zawieźli do siebie, przesłuchiwali naszych obywateli itp. Chyba bym się z lekka wkurwił.

Data: 2010-06-21 07:42:49
Autor: sys29
Paliwowe cuda....
skippy <atunic@nie.ma> napisał(a):
Nie mów, że Ciebie też przekonali że to dwa rózne gangi;)

Na poziomie "widzialnym" są to niewątpliwie dwa różne gangi, ale sięgając nieco głębiej, to oczywiście masz rację, bo to przecież nic
innego, jak dwie strony jednego medalu. pozdr.
sys29

Data: 2010-06-21 01:01:05
Autor: Endriu
Paliwowe cuda....
bo to przecie nic innego, jak dwie strony jednego medalu.

Nie jest to jeden medal. Kaczyński ciągnie do Ameryki (która żada od
nas 60 mld USD odszkodowań - "Holokaust Industry"), Donek z Bronkiem
reprezentuje strategiczne partnerstwo Rosyjsko-Niemieckie które nad

Data: 2010-06-21 08:21:42
Autor: sys29
Paliwowe cuda....
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a):
> bo to przecie nic innego, jak dwie strony jednego medalu.

Nie jest to jeden medal. Kaczy=F1ski ci=B1gnie do Ameryki (kt=F3ra =BFada
o=
nas 60 mld USD odszkodowa=F1 - "Holokaust Industry"), Donek z Bronkiem
reprezentuje strategiczne partnerstwo Rosyjsko-Niemieckie kt=F3re nad
naszymi g=B3owami buduje sobie rur=EA.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Tak jak wcześniej napisałem - na poziomie "widzialnym" to są różne gangi.
Np. obie strony inaczej orientują politykę zagraniczną i różnie szacują jej koszty.
A dlaczego dla mnie to "jeden medal" - bo to jedna i ciągle ta sama banda,   dla której sposobem rządzenia są zadłużanie kraju i rozbudowa  socjalizmu/etatyzmu.

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-21 01:30:21
Autor: Endriu
Paliwowe cuda....
[...]

No niestety drogi Sys-sie 29 gdyby tak zsumować  te wszystkie procenty
Kaczora Bronka i Napieralskiego obraz jest przerażający - jak co
wybory zresztą :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-21 01:32:49
Autor: Endriu
Paliwowe cuda....
No niestety drogi Sys-sie 29 gdyby tak zsumować  te wszystkie procenty
Kaczora Bronka i Napieralskiego obraz jest przerażający - jak co
wybory zresztą :).

Polska niestety to popiera ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-21 08:44:49
Autor: sys29
Paliwowe cuda....
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a):
> No niestety drogi Sys-sie 29 gdyby tak zsumowa=E6 =A0te wszystkie
procent=
> Kaczora Bronka i Napieralskiego obraz jest przera=BFaj=B1cy - jak co
> wybory zreszt=B1 :).

Polska niestety to popiera ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Endriu, nie pękajmy ! Nadzieja jest w młodych !! Starzy socjaliści w końcu
powymierają i trend się odwróci, a jeśli nie, to cała ta debilna demokracja zawali się w końcu pod ciężarem lewicowej głupoty.

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-21 10:44:45
Autor: skippy
Paliwowe cuda....

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:819faef2-7867-4c6b-a154-74bf0f56faafr27g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Czasem mam wrażenie, że to ponad 100%.

Data: 2010-06-23 03:18:10
Autor: Barbara
Paliwowe cuda....

Użytkownik " sys29" <sys29@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hvn7em$d34$1inews.gazeta.pl...

| o=

a czmeu nie żądają odskodoań od amerykańskichbudowniczych Auschwitz, ale nie tlyko budowniczych - także współproducentów cyklonu B.

czy wiecie, że w czasie nalotów obóz był rzęsiście owietlony, coby nie spadła nań ani jedna bomba?

> [...]
| A dlaczego dla mnie to "jeden medal" - bo to jedna i ciągle ta sama banda,
| dla której sposobem rządzenia są zadłużanie kraju i rozbudowa

hihi.. gorąco polecam zatem:
http://www.korespondent.pl/index.php?x=artykul_r1&id=7999

:) Barbara

Data: 2010-06-23 10:34:22
Autor: skippy
Paliwowe cuda....

Użytkownik "Barbara"

czy wiecie, że w czasie nalotów obóz był rzęsiście owietlony, coby nie spadła
nań ani jedna bomba?

podaj konkluzję bo jestem za głupi

Data: 2010-06-23 18:55:35
Autor: SlawcioD
Paliwowe cuda....
skippy pisze:

Użytkownik "Barbara"

czy wiecie, że w czasie nalotów obóz był rzęsiście owietlony, coby nie
spadła
nań ani jedna bomba?

podaj konkluzję bo jestem za głupi

aliantom pasowalo coby "fabryki smierci" dzialaly jak najdluzej;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-23 20:16:44
Autor: skippy
Paliwowe cuda....

Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvtea7$6kk$1news.onet.pl...
skippy pisze:

Użytkownik "Barbara"

[...]

Basiu, Ty napisz tę mądrość.

Data: 2010-06-21 10:09:39
Autor: skippy
Paliwowe cuda....

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:5d7cf2f8-0182-4715-b080-f5cc4ad5d086s9g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Kurcze, dlaczego się gdzieś nie odniesiesz tylko piszesz drugi raz i trzeba drugi raz pisac to samo.
Podaj mi jakis kraj, który blokuje te budowe, a rura narusza jego teren bądź interesy.
Problem polega na tym, ze rure klepneli WSZYSCY oprócz nas.
Jesteśmy w tym względzie vs WSZYSCY inni.
I nic tu nie zrobi nikt.
Widocznie ktos spieprzył ew. storpedował negocjacje z ruskim nt. budowy przez nasze terytorium.
Pytanie jest - kto?
IMO albo LSD albo PIS.

Data: 2010-06-21 10:20:06
Autor: marfi
Paliwowe cuda....
Użytkownik "skippy" <atunic@nie.ma> napisał w wiadomości news:hvn6oi$3tt$1news.onet.pl...
Widocznie ktos spieprzył ew. storpedował negocjacje z ruskim nt. budowy przez nasze terytorium.
Pytanie jest - kto?
IMO albo LSD albo PIS.

  Może ktoś, kto myślał o budowie rury do USA :)

  BTW: Widział ktoś reakcję publiczności gdy Ferrel pariodujący Busha (HBO) wymienia Polskę jako "sojusznika" ?

--
marfi

Data: 2010-06-21 10:34:32
Autor: totus
Paliwowe cuda....
skippy wrote:

[...]

Z tą rurą to dziwna sprawa jest. Jak mój sąsiad z prawej umówił się z moim sąsiadem z lewej na piwo przy ognisku to mnie nie przychodzi do głowy, że umówili się ponad moją głową. Gdy na tym piwie umówili się, że ten z prawej pociągnie sobie wodę od tego z lewej, a rurę położą poza moją działką też nie przychodzi mi do głowy, że to jest wymierzone przeciwko mnie i policji nie wzywam. Ale ja to dziwny jestem. Tak prowadziliśmy swoją politykę z Niemcami i Rosją, że nie chcą mieć z nami nic wspólnego, a już na pewno Rosjanie nie chcą dać nam zarobić na przesyle. To Rosjanie są winni, że my jesteśmy głupi? Interesy się robi z ludźmi do których ma się zaufanie. Jeżeli w Polsce popularny jest pogląd (40%), że Rosja to nasz wróg, to mnie ta sytuacja nie dziwi. Poza tym to chyba ekonomiczniejsze rozwiązanie najpierw więcej zainwestować a potem dużo zaoszczędzić na opłatach przesyłowych. Czy może źle coś myślę? Zamiast starać się coś uzyskać to miotamy się z rozwianym włosem i szałem w oczach wzbudzając ogólne wzruszenie ramion z politowaniem.

Data: 2010-06-21 10:43:37
Autor: skippy
Paliwowe cuda....

Użytkownik "totus"

[...]

No jak nie przeciwko Tobie.
Nie dadzą Ci zarobić, pejsacze cholerni.
Powinienes wziąć bejsbola i im natłuc po tych parchatych łbach.

Data: 2010-06-21 14:32:01
Autor: SlawcioD
Paliwowe cuda....
skippy pisze:

Użytkownik "totus"

[...]

to w koncu kto? pejsaci, ruskie czy niemcy, a moze mix:
rusko-niemiecko-pejsaty?

pozdrawiam
SlawcioD

ps. przypomnial mi sie kawal:

- widziales kiedys Zyda-Murzyna?
- no bez przesady
:)

Data: 2010-06-21 23:38:50
Autor: Delfino Delphis
Paliwowe cuda....
skippy wrote:

Użytkownik " sys29"

W drugiej turze nie będę głosował. Nie potrafię zidentyfikować
"mniejszego zła" ( tzn., który gang jest mniej groźny ).

Nie mów, że Ciebie też przekonali że to dwa rózne gangi;)

http://www.youtube.com/watch?v=QVPkcCS37Gs

:D

Paliwowe cuda....