Pallet opinie

Data: 2013-10-30 07:37:19
Autor: beroniq91
Pallet opinie
jasne, że jest to opłacalne, w porównaniu np. z ekogroszkiem jest to i tańsze, i bardziej czyste (ekogroszek strasznie brudzi...). Osobiście polecam Olimp albo Lavę, używam tych pelletów do ogrzewania swojego domu i jestem zadowolona!

Data: 2013-10-30 07:50:25
Autor: Kris
Pallet opinie
W dniu środa, 30 października 2013 15:37:19 UTC+1 użytkownik bero...@gmail.com napisał:
[...]

Powiedz jakim cudem tańsze?
http://grilliogrod.pl/product_info.php/pellet-lava-p-942
Lava jesli dobrze licze to 1100zł tona
http://grilliogrod.pl/index.php/pellet-c-90
Olimp cena tez ponad 1000zł
Jak może byc tańsze grzanie pelletem skoro tona pelletu jest 30%  droższa od tony groszku a wartośc energetyczna niższa?

Data: 2013-10-30 12:22:27
Autor: kogutek444
Pallet opinie
[...]

Jeśli by brać komfort użytkowania to pellet jest komfortowym paliwem. Łatwy w pakowaniu do pieca. Czysty w użyciu. Przyjemny zapach. Malo popiołu. Ale energetycznie i cenowo jest dużo gorszy i dużo droższy od węgla. I to nie w stosunku do miału, bo pod względem komfortu użytkowania miał to syf kiła i mogiła. Jest dużo droższy od innych gatunków węgla. A powinien być tańszy. Cenowo powinien być w okolicach miału. Wtedy wszystko było by ok.

Data: 2013-11-05 08:23:43
Autor: Przesmiewca
Pallet opinie
kogutek444@gmail.com napisał(a):

[...]

KOlego kogutek, mozesz wstawiac zanak konca linii (enter) a nie pisac w jednej? To, ze twoj klient
podczas pisania zawija tekst na ekranie do nastepnej linii to wcale nie oznacza, ze go dzieli.

Data: 2013-11-05 04:04:51
Autor: kogutek444
Pallet opinie
W dniu wtorek, 5 listopada 2013 08:23:43 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:
> [...]

podczas pisania zawija tekst na ekranie do nastepnej linii to wcale nie oznacza, ze go dzieli.

Otóż nie mogę. Czytnik jakiego używam sam robi tak żeby było dobrze. To Twój czytnik kasztani a nie mój.

Data: 2013-11-05 12:15:41
Autor: masti
Pallet opinie
Dnia pięknego Tue, 05 Nov 2013 04:04:51 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Otóż nie mogę. Czytnik jakiego używam sam robi tak żeby było dobrze. To
TwĂłj czytnik kasztani a nie mĂłj.

tyle, Ĺźe ty nie uĹźywasz czytnika

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-11-05 13:29:53
Autor: Przesmiewca
Pallet opinie
kogutek444@gmail.com napisał(a):

Otóż nie mogę. Czytnik jakiego używam sam robi tak żeby było dobrze. To Twój czytnik kasztani a nie mój.

Jak widac nie robi dobrze bo umieszcza wszystko w jednej linii. Albo nie umiesz go ustawic bo nie
rozumiesz o czym sie rozmawia.

Skopiuj sobie  teskt np. do Worda i zobacz czy jest znak konca linii.
Chyba, ze Word tez kaszani a twoj czytnik jest the best

Data: 2013-11-05 04:53:41
Autor: kogutek444
Pallet opinie
W dniu wtorek, 5 listopada 2013 13:29:53 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:
> [...]

Skopiuj sobie  teskt np. do Worda i zobacz czy jest znak konca linii.

Chyba, ze Word tez kaszani a twoj czytnik jest the best

To co piszesz u mnie wyświetlane jest dobrze. To jeśli to co ja piszę u Ciebie wyświetlane jest źle to znaczy ze Ty masz coś źle. Parę razy ktoś pisał o tym problemie. Widać było że się zna bo najwięksi wiejscy mundrusie mu nie podskoczyli. Z tego co pisał wynikało że mój czytnik ,czy jak go sobie nazwiesz, robi wszystko poprawnie. To Twój nie potrafi policzyć ile jest znaków w wierszu i przenieść do następnej linijki. Tamten pisał że tak ma być ze nie ma znaku końca linii. Nie znam się na tym. Nie muszę się znać na wszystkim. Uważasz ze nie mam racji to poszukaj sobie wpisów tego co uważa że jest dobrze i z nim pogadaj. Korzystam z gotowego, nie przerabianego i nie ulepszanego przeze mnie narzędzia jakie dostarczyło Google. Tam tez możesz kierować swoje gorzkie żale.

Data: 2013-11-05 14:38:44
Autor: Piotr Palusiński
Pallet opinie
In news:2c095490-d374-4b18-8eec-d02f66f9c456googlegroups.com,
*Użytkownik* <kogutek444@gmail.com> typed:

To co piszesz u mnie wyświetlane jest dobrze. To jeśli to co ja piszę u
Ciebie wyświetlane jest źle to znaczy ze Ty masz coś źle.

Ej kogutek, jesteś niereformowalny;-).
To, w czym piszesz to jest atrapa Gogola, a nie czytnik - przykro mi :-(.
Dali Ci do użytku 'coś', w czym można pisać, a już o drugą stronę czyli czytanie tego co naskrobałeś, kompletnie nie zadbali.
To, co za sobą wleczesz (cytujesz), nie jest nikomu do szczęścia potrzebne, a ponadto świadczy to o Twojej nieudolności;-(.
Cóż nie pierwszy raz czytasz takie teksty, jak sam widzisz musi coś w tym być, skoro tyle osób zwraca Ci uwagę.
A wystarczy poprawnie skonfigurować to, co Ci dali do pisania, a jak nie wiesz jak to zajrzyj do pomocy Gogola.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://mvp.microsoft.com/en-us/mvp/Piotr%20Palusinski-10686

Data: 2013-11-05 16:24:26
Autor: Marek
Pallet opinie

[...]

Dlaczego ten post sie pojawil jako nowy temat? (thunderbird)

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2013-11-07 08:17:38
Autor: Przesmiewca
Pallet opinie
kogutek444@gmail.com napisał(a):

To co piszesz u mnie wyświetlane jest dobrze.

Bo ja pisze poprawnie, dodatkowe cytujac ciebie lamie linie za ciebie.
Ponadto nawet moj serwer NNTP, z ktorego korzystam (nntp.aioe.org) wysylajac
na grupy newsowe nie puszcza posta, jesli linie sa zbyt dlugie - czyli np twoich
cytatow, o ile ich recznie nie poprawie.

To jeśli to co ja piszę u Ciebie wyświetlane jest źle to znaczy ze Ty masz coś źle.

Nie.

Parę razy ktoś pisał o tym problemie. Widać było że się zna bo najwięksi wiejscy mundrusie mu nie podskoczyli.

Ja tez sie znam i mowie ci, ze robisz zle.

Z tego co pisał wynikało że mój czytnik ,czy jak go sobie nazwiesz, robi wszystko poprawnie. To Twój nie potrafi policzyć  ile jest znaków w wierszu i przenieść do następnej linijki.

Potrafi, ale nie o to chodzi.

Tamten pisał że tak ma być ze nie ma znaku końca linii. Nie znam się na tym. Nie muszę się znać na wszystkim.

Jak sie nie znasz to po co dyskutujesz i cos probujesz udowadniac?

Uważasz ze nie mam racji to poszukaj sobie wpisów tego co uważa że jest dobrze i z nim pogadaj.

Ja rozmawiam z toba a nie z kim, kto widze tez nie wie o co chodzi.

Korzystam z gotowego, nie przerabianego i nie ulepszanego przeze mnie narzędzia jakie dostarczyło Google. Tam tez możesz kierować swoje gorzkie żale.

Narzedzie jest dobre tylko ty nie umiesz go ubsluzyc - np. klepnac enter.

Kogutek  - na chuj probujesz postawic na swoim? Dobrzy ludzie ci radza to ty probujesz
durnowato sie bronic zamiast podziekowac i spytac co masz zrobic, zeby bylo lepiej czytajacym.
Nawet jesli u ciebie jest dobrze to ostatecznie piszesz teksty  dla kogos, nie dla siebie,
jak chcesz zeby bylo czytelnie i ludzie czytali to co naskrobiesz to zadbaj zeby bylo ok takze u
innych.

Data: 2013-11-07 08:41:35
Autor: masti
Pallet opinie
Dnia pięknego Thu, 07 Nov 2013 08:17:38 +0100 osobnik zwany Przesmiewca
napisał:

Bo ja pisze poprawnie, dodatkowe cytujac ciebie lamie linie za ciebie.
Ponadto nawet moj serwer NNTP, z ktorego korzystam (nntp.aioe.org)

to korzystaj z normalnego bo ten spamerski na większości serewrów w Polsce jest zablokowany

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-11-07 10:43:56
Autor: Przesmiewca
Pallet opinie

napisał:

[...]

Cos ci sie pomylilo.

Data: 2013-11-10 21:27:43
Autor: Old Green :)
Pallet opinie
W artykule <5c2be769-053b-4d91-8dd6-2b363c5dd267@googlegroups.com>
 kogutek444@gmail.com napisal(a):

Otóż nie mogę. Czytnik jakiego używam sam robi tak żeby było dobrze. To Twój czytnik kasztani a nie mój.

Alez ten człowiek jest durny.......Szkoda słow by objaśniać...

Data: 2013-10-30 15:48:47
Autor: wolim
Pallet opinie
W dniu 2013-10-30 15:37, beroniq91@gmail.com pisze:
[...]