Pallet opinie

Data: 2013-10-30 20:09:31
Autor: Jacek
Pallet opinie
W dniu 2013-10-29 19:29, Oliwka pisze:
Jesteśmy w trakcie wykańczania instalacji grzewczej i niedługo będziemy kupowac piec z podajnikiem . Mąż uparł się na opał pallet .
Natomiast ja chciałabym wiedzieć czy to jest opłacalne
Co to znaczy opłacalne? Ogrzewanie raczej nie jest opłacalne, bo najtaniej jest nie grzać wcale ;-) Jeżeli chodzi o relację kaloryczność/cena to nr 1 jest miał węglowy

Czy bardzo pyli
Sam pelet jest czysty i nie brudzi.
, czy smoli komin
To zależy od spalania. Każde paliwo, jak ma odpowiednie warunki spala się czysto i nie smoli.

czy dużo popiołu ,
Jeżeli pelet jest z drewna bez dodatków "wynalazków" to powinno być bardzo mało popiołu - kilka procent, bliżej 1, niż 9

jaki jest wybór i gdzie go można kupić?
Rozumiem, że wszystko jedno, czy w Ustrzykach, czy w Świnoujściu ;-)
Jacek

Data: 2013-11-26 09:38:07
Autor: elakluc
Pallet opinie
W dniu środa, 30 października 2013 20:09:31 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]

>jaki jest wybór i gdzie go można kupić?

Rozumiem, że wszystko jedno, czy w Ustrzykach, czy w Świnoujściu ;-)

Dziękuje jacku za odpowiedz i uwagę na pytanie gdzie kupić . Podeszłam do tego typowo po babsku czyli" wiem gdzie mieszkam to każdy wie o czym myślę " Inne pytania być może są również malo precyzyjne ale chcę troche poznać temat o którym nie mam pojęcia a mam wyrazić jakieś zdanie . Ponieważ mąż upiera się żebym pomogła w decyzji . Ja wychowałam sie na węglu i na ten temat mogę mówić . Pellet jest dla mnie czymś obcym.

Pallet opinie