Pallet opinie

Data: 2013-11-05 17:15:14
Autor: Marek Dyjor
Pallet opinie
Oliwka wrote:
Jesteśmy w trakcie wykańczania instalacji grzewczej i niedługo
będziemy kupowac piec z podajnikiem . Mąż uparł się na opał pallet .
Natomiast ja chciałabym wiedzieć czy to jest opłacalne . Czy bardzo
pyli,czy smoli komin,czy dużo popiołu ,jaki jest wybór i gdzie go
można kupić?

ja tylko dodam ze warto kupić taki w którym można palić zarówno peletem jak i owsem.

z dobrych peletów popiołu jest tyle co nic, po długim paleniu garstka pyłu :)

Data: 2013-11-05 12:05:33
Autor: kogutek444
Pallet opinie
W dniu wtorek, 5 listopada 2013 17:15:14 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
Oliwka wrote:

> [...]

z dobrych peletów popiołu jest tyle co nic, po długim paleniu garstka pyłu :)

A`mnie brakuje pieca na brykiety. Ale takiego z podajnikiem. To mogłby być hicior bo brykiet sporo tańszy od pelletu.

Pallet opinie