Palma odbija ?

Data: 2009-11-19 15:15:36
Autor: heÂŽsk
Palma odbija ?

Posel Arkadiusz Czartoryski chce przymusic do obowiazku
z czasow PRL - wywieszania flag na kazdym budynku.
jak nie to za leb i do pierdla !

http://miniurl.pl/flagaodbija pytanie: z jakiego ugrupowania jest posel i kto mu kazal
wpasc na taki pomysl ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-19 14:38:09
Autor: Hans Kloss
Palma odbija ?
 he?sk  <ue&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
Posel Arkadiusz Czartoryski chce przymusic do obowiazku
z czasow PRL - wywieszania flag na kazdym budynku.
jak nie to za leb i do pierdla !

Bredzisz trollu, dokładnie JAK ZA CZASÓW II RP! 3 Maja chodził w latach
trzydziesty po stołecznym mieście Lwowie policaj i wypisywał mandaty każdemu
właścicielowi budynku na którym brak było biało-czerwonej. Najwyraźniej gówno
wiesz o przeszłości i być może dlatego  wypisujesz wciąż koszmarne bzdury na
grupie. Btw. nie pamiętam aby w prylu karano kogokolwiek za nie wywieszenie
flagi na 1go maja czy innego 22 lipca.
J-23

Data: 2009-11-19 15:48:22
Autor: Prawusek
Palma odbija ?

"Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

na
grupie. Btw. nie pamiętam aby w prylu karano kogokolwiek za nie

Karano - w latach 50.

Data: 2009-11-19 14:57:03
Autor: Hans Kloss
Palma odbija ?
Prawusek <prawusek@interia.pl> napisał(a):
Karano - w latach 50.
Dlatego napisałem "nie pamiętam" bom urodzony w 60tym ;). A o karaniu
przedwojennym wiem od rodziny bo się kiedyś dziadkowi zapomniało wywiesić.
Próbował to odkręcić później przy pomocy tzw "znajomości"(a miał takowe, to jeszcze przedkomunistyczna tradycja w narodzie) ale wyobraź sobie- NIE DAŁO
SIĘ i musiał uiścić.
J-23

Data: 2009-11-19 21:36:32
Autor: Adam
Palma odbija ?
Karano - w latach 50.

W latach 60-80-tych też.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4623 (20091119) __________

Data: 2009-11-19 17:49:54
Autor: # heÂŽsk
Palma odbija ?
On Thu, 19 Nov 2009 14:38:09 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

> Posel Arkadiusz Czartoryski chce przymusic do obowiazku
> z czasow PRL - wywieszania flag na kazdym budynku.
> jak nie to za leb i do pierdla !

Bredzisz trollu,

 sam jestes troll, to charakterystyczna cecha elektoratu pis-u.
 poczytaj sobie o sobie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Troll

dokładnie JAK ZA CZASÓW II RP! 3 Maja chodził w latach
trzydziesty po stołecznym mieście Lwowie policaj i wypisywał mandaty każdemu
właścicielowi budynku na którym brak było biało-czerwonej.

 chyba ci sie RP myli z PRL, hans? juz nie jestes w ruskim wywiadzie!

Najwyraźniej gówno wiesz o przeszłości

 jakies przeszlosci? twojej? malo mnie interesuje.

i być może dlatego  wypisujesz wciąż koszmarne bzdury na grupie.

 za to mi placa ;o))))

Btw. nie pamiętam aby w prylu karano kogokolwiek za nie wywieszenie
flagi na 1go maja czy innego 22 lipca.

 jasne. amnezja puszens cie dopadla.  no to z jakiej formacji jest ten genialny posel ?

--

 HeSk

Data: 2009-11-19 15:33:56
Autor: Ensitherum
Palma odbija ?
  heÂŽsk pisze:
jak nie to za leb i do pierdla !

bredzisz jak komuszy śmieć.

'Wywieszanie flagi państwowej w dni świąteczne ma być obowiązkiem. Za jego niedopełnienie nie będzie jednak żadnych sankcji prawnych.'

Data: 2009-11-19 17:49:53
Autor: # heÂŽsk
Palma odbija ?
On Thu, 19 Nov 2009 15:33:56 +0100, Ensitherum <ensitherum@NOSPAM.pl>
wrote:

> jak nie to za leb i do pierdla !

bredzisz jak komuszy śmieć.

 nie przenos na innych swejej pozycji w spoleczenstwie.

'Wywieszanie flagi państwowej w dni świąteczne ma być obowiązkiem. Za jego niedopełnienie nie będzie jednak żadnych sankcji prawnych.'

 dzis jeszcze nie, ale od wiosny 2010 na pewno.  wtedy bedzie juz rzadzic pis. jarek ma juz politbiuro.
  nie odpowiedziales na pytanie: z jakiej partii jest koles  majacy tak genialne pomysly na uzdrowienie gospodarki ?

--

 HeSk

Data: 2009-11-19 16:59:53
Autor: Piotr
Palma odbija ?
Dnia Thu, 19 Nov 2009 16:05:04 +0100, AIM120D napisał(a):

Nie będę pod przymusem wywieszął biało - czerwonej szmaty symbolu kraju w którym odkąd pracuję czuję się wyzyskiwany i jestem okradany nie tylko przez kolejne rządowe złodziejskie mafijne bandy oraz policyjne bandy współpracujące z mafiami.

Ja też jestem za tym żebyś ty Jogi, i tobie podobni, nie wywieszał polskiej
flagi. Powieś se jakąś inną...
Może różową?
Piotr

Data: 2009-11-19 22:17:09
Autor: Piotr
Palma odbija ?
Dnia Thu, 19 Nov 2009 22:05:47 +0100, AIM120D napisał(a):

Lepsza różowa niż wasza pierdolona polska szmata policyjno-mafijna z hakenkrojcem gestapowskim

No to fajnie, ty wieszasz jakąś różową szmatę. Jakbyś nie miał, to
wystarczy, że staniesz w oknie.
Piotr

Data: 2009-11-19 22:37:07
Autor: Piotr
Palma odbija ?
Dnia Thu, 19 Nov 2009 22:23:25 +0100, AIM120D napisał(a):

No to fajnie, ty wieszasz jakąś różową szmatę. Jakbyś nie miał, to
wystarczy, że staniesz w oknie.
Piotr

nic nie wieszam ty skurwysynu jebany z Tychów.
bardzo chętnie bym ciebie powiesił albo zastrzelił i wasze kurewstwo nacjonalistyczne postUBeckie, postkomunistyczne, synalków pierdolonych chamów i złodziei z PZPR, MO i SB.
Wasi tatusie powinni dyndać na latarniach i na drzewach za pacyfikację kopalni Wujek, morderstwa, pobicia, gwałty i prześladowania Polaków wy kurewskie pomioty wsiowe, a wy nigdy nie powinniście się narodzić.
Jesteś jak pluskwa, jak wsza, jak robak zjadający zwłoki.
Jesteś zwykłym odchodem śmiecia i kurwy.

Rany, ale ty masz robaczywą duszę, Jogi. Piotr
No i, żyłka ci pęknie, jak się będziesz tak naprężał.

Data: 2009-11-19 17:06:14
Autor: mkarwan
Palma odbija ?

Użytkownik "" heRsk "" <ue?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:inkag5hpnsudkc3oant78lpa8daqr9mkfs4ax.com...

Nawiązując do tytułu wątku, palma odbija chyba tobie.
Wczoraj w ciągu jednej sekundy rozpocząłeś 7 nowych wątków, dzisiaj w ciągu jednej sekundy rozpocząłeś 5 nowych wątków.
Dlaczego spamujesz psp?

Data: 2009-11-19 17:12:44
Autor: u2
Palma odbija ?
mkarwan pisze:

Wczoraj w ciągu jednej sekundy rozpocząłeś 7 nowych wątków, dzisiaj w
ciągu jednej sekundy rozpocząłeś 5 nowych wątków.
Dlaczego spamujesz psp?

Sądzisz innych po sobie. Nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2009-11-19 17:15:46
Autor: mkarwan
Palma odbija ?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:he3qug$6hd$2atlantis.news.neostrada.pl...
Wczoraj w ciągu jednej sekundy rozpocząłeś 7 nowych wątków, dzisiaj w
ciągu jednej sekundy rozpocząłeś 5 nowych wątków.
Dlaczego spamujesz psp?

Sądzisz innych po sobie. Nie każdy jest tobie podobny.

znowu zaczynasz robić z siebie durnia?

Data: 2009-11-19 17:22:42
Autor: u2
Palma odbija ?
mkarwan pisze:

Dlaczego spamujesz psp?

Sądzisz innych po sobie. Nie każdy jest tobie podobny.

znowu zaczynasz robić z siebie durnia?

Sam jesteś dureń.

Data: 2009-11-19 17:49:54
Autor: # heÂŽsk
Palma odbija ?
On Thu, 19 Nov 2009 17:06:14 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

Nawiązując do tytułu wątku, palma odbija chyba tobie.

 sadzac po tym co tu wypisujesz na temat beznapletkowcow
 twoje zdrowie psychiczne budzie moje watpliwosci...

Wczoraj w ciągu jednej sekundy rozpocząłeś 7 nowych wątków, dzisiaj w ciągu jednej sekundy rozpocząłeś 5 nowych wątków.

 ucz sie od mistrza ;o)))  za darmoche czyli za 6-ciopak podpowiem jak sie to robi.
Dlaczego spamujesz psp?

 ja spamuje? czy to ja wypisuje ciagle o zydach i sledze kto ile
 razy z kim czy z tzva dyskutowal? wez sobie na wstrzymanie.  jestes jednym z nich czy tylko masz takie milicyjne ambicje ?

 http://w548.wrzuta.pl/obraz/7LWQyn0av5r/moderatorzy

--

 HeSk

Data: 2009-11-19 17:54:09
Autor: u2
Palma odbija ?
# heÂŽsk pisze:

[...]

Do tego jeszcze podszywa się pod realną osobę ze Stalowej Woli.

Data: 2009-11-19 17:56:56
Autor: =heÂŽsk=
Palma odbija ?
On Thu, 19 Nov 2009 17:54:09 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  razy z kim czy z tzva dyskutowal? wez sobie na wstrzymanie. >  jestes jednym z nich czy tylko masz takie milicyjne ambicje ?

Do tego jeszcze podszywa się pod realną osobę ze Stalowej Woli.

 o cholera! a ja sadzilem, ze z warmii i mazur ;o))

--

 HeSk

Data: 2009-11-19 21:32:45
Autor: Adam
Palma odbija ?
Posel Arkadiusz Czartoryski chce przymusic do obowiazku
z czasow PRL - wywieszania flag na kazdym budynku.
jak nie to za leb i do pierdla !
Jak pamiętam, to w PRL za wywieszenie polskiej flagi 3 maja, 15 sierpnia i 11 listopada szło się do pierdla lub conajmniej wylatywało z pracy (ze szkoły, ze studiów) plus pałowanie na komisariacie.