Palma odbija ?

Data: 2009-11-19 17:06:14
Autor: mkarwan
Palma odbija ?

Użytkownik "" heRsk "" <ue?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:inkag5hpnsudkc3oant78lpa8daqr9mkfs4ax.com...

Nawiązując do tytułu wątku, palma odbija chyba tobie.
Wczoraj w ciągu jednej sekundy rozpocząłeś 7 nowych wątków, dzisiaj w ciągu jednej sekundy rozpocząłeś 5 nowych wątków.
Dlaczego spamujesz psp?

Data: 2009-11-19 17:12:44
Autor: u2
Palma odbija ?
mkarwan pisze:

Wczoraj w ciągu jednej sekundy rozpocząłeś 7 nowych wątków, dzisiaj w
ciągu jednej sekundy rozpocząłeś 5 nowych wątków.
Dlaczego spamujesz psp?

Sądzisz innych po sobie. Nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2009-11-19 17:15:46
Autor: mkarwan
Palma odbija ?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:he3qug$6hd$2atlantis.news.neostrada.pl...
Wczoraj w ciągu jednej sekundy rozpocząłeś 7 nowych wątków, dzisiaj w
ciągu jednej sekundy rozpocząłeś 5 nowych wątków.
Dlaczego spamujesz psp?

Sądzisz innych po sobie. Nie każdy jest tobie podobny.

znowu zaczynasz robić z siebie durnia?

Data: 2009-11-19 17:22:42
Autor: u2
Palma odbija ?
mkarwan pisze:

Dlaczego spamujesz psp?

Sądzisz innych po sobie. Nie każdy jest tobie podobny.

znowu zaczynasz robić z siebie durnia?

Sam jesteś dureń.

Data: 2009-11-19 17:49:54
Autor: # heÂŽsk
Palma odbija ?
On Thu, 19 Nov 2009 17:06:14 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

Nawiązując do tytułu wątku, palma odbija chyba tobie.

 sadzac po tym co tu wypisujesz na temat beznapletkowcow
 twoje zdrowie psychiczne budzie moje watpliwosci...

Wczoraj w ciągu jednej sekundy rozpocząłeś 7 nowych wątków, dzisiaj w ciągu jednej sekundy rozpocząłeś 5 nowych wątków.

 ucz sie od mistrza ;o)))  za darmoche czyli za 6-ciopak podpowiem jak sie to robi.
Dlaczego spamujesz psp?

 ja spamuje? czy to ja wypisuje ciagle o zydach i sledze kto ile
 razy z kim czy z tzva dyskutowal? wez sobie na wstrzymanie.  jestes jednym z nich czy tylko masz takie milicyjne ambicje ?

 http://w548.wrzuta.pl/obraz/7LWQyn0av5r/moderatorzy

--

 HeSk

Data: 2009-11-19 17:54:09
Autor: u2
Palma odbija ?
# heÂŽsk pisze:

[...]

Do tego jeszcze podszywa się pod realną osobę ze Stalowej Woli.

Data: 2009-11-19 17:56:56
Autor: =heÂŽsk=
Palma odbija ?
On Thu, 19 Nov 2009 17:54:09 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  razy z kim czy z tzva dyskutowal? wez sobie na wstrzymanie. >  jestes jednym z nich czy tylko masz takie milicyjne ambicje ?

Do tego jeszcze podszywa się pod realną osobę ze Stalowej Woli.

 o cholera! a ja sadzilem, ze z warmii i mazur ;o))

--

 HeSk

Palma odbija ?