Paluszek i g?ówka ....

Data: 2014-02-07 15:02:40
Autor: stevep
Paluszek i g?ówka ....
# Poseł Jacek Kurski pięć lat temu nie miał nic do gadania w PiS-ie. Nie  interesował się. Odniósł kontuzję. Miałem złamany palec i się w ogóle nie  interesowałem - tłumaczył dziś w Kontrwywiadzie RMF eurodeputowany SP  Jacek Kurski, gdy Konrad Piasecki pytał go, dlaczego nie protestował  przeciwko uchwale Sejmu ws. Okrągłego Stołu 5 lat temu.

Wtedy Jacek Kurski należał do PiS, i nie miał nic przeciwko, aby Sejm  przez aklamację przyjął uchwałę ws. 20. rocznicy Okrągłego Stołu. Wczoraj  Solidarna Polska zablokowała taki dokument w Sejmie.

Tłumaczenie Kurskiego - w stylu "paluszek i główka to szkolna wymówka" -  pokazuje najlepiej, że wczorajszy manewr polityczny SP z blokadą nie był  tak udany jak się wydaje. Tak doświadczony i utalentowany spindoktor jak  Kurski powinien być lepiej przygotowany do dzisiejszego programu. #
Ze strony:
http://tnij.org/0gktq62

--
stevep