Pamelo żegnaj!

Data: 2011-10-14 14:14:49
Autor: Zahir
Pamelo żegnaj!
Za niecałą godzinę kończy mi się umowa na czas wyborów parlamentarnych. Moim zadaniem było ośmieszanie zachowań działaczy PiS. Sądzę, że starałem się i zapracowałem na premię!  Żegnam więc oszołomstwo z dużą dawką ironii i chichocząc pozdrawiam tych, którzy udzielają się tu za friko. Ciao naiwniaki!

--
Ireneusz Z. aka Zahir

Data: 2011-10-14 14:52:41
Autor: Polok_Prawdziwy
Pamelo żegnaj!
[...]

Toty NAIWNIOK jeześ...!!!

- cytymyślis, zetom wirtułalnom beblaninom cokolwiek wrełalu zminiłeś...!?

Fakt, zejak dutki zato dostołeś, tocito wielgim rabarbarem zwiso, ale niemyś,
zemytukej bismesowo pisujemy...!

Taksem ino beblom, dlo uciechy ducha, i anibym niepomyżloł, dutkuw zatom
beblaninem kasować...

PS - w rełalu łokrutne bismesy robić wolem.... --

Data: 2011-10-14 14:54:58
Autor: ZeNkeN
Pamelo żegnaj!
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:

PS - w rełalu łokrutne bismesy robić wolem....

w rełalu to bym ci łokrutnie natrzaskał w pysk!

Data: 2011-10-14 15:28:56
Autor: Polok_Prawdziwy
Pamelo żegnaj!
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości

> PS - w rełalu łokrutne bismesy robić wolem....

w rełalu to bym ci łokrutnie natrzaskał w pysk!

Tośty cheba jesce PRAWDZIWEGO CHOPA ZBLISKA NAŁOCY NIEWIDZIOŁ...!!!

- sanujsem zdrowie, a scegulnie układ kostny nosa u żuchwy, bo wis cheba łotym,
zena plastycnom łoperacjem kasy niepłacom...!!!

Psytym piontku tośjus nagzmocony i niezdajes sem ztego sprawy, co beblos, winc
psebacem ci dzisioj...

Data: 2011-10-14 15:04:24
Autor: matusm
Pamelo żegnaj!

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e9827b6$0$5796$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Ireneusz Z. aka Zahir wiadomo,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-10-14 20:43:14
Autor: jadrys
Pamelo Ĺźegnaj!
W dniu 2011-10-14 14:14, Zahir pisze:
Za niecałą godzinę kończy mi się umowa na czas wyborĂłw parlamentarnych. Moim zadaniem było ośmieszanie zachowań działaczy PiS. Sądzę, Ĺźe starałem się i zapracowałem na premię!  Ĺťegnam więc oszołomstwo z dużą dawką ironii i chichocząc pozdrawiam tych, ktĂłrzy udzielają się tu za friko. Ciao naiwniaki!

Ciao materialisto!

Data: 2011-10-15 14:50:15
Autor: 'HeÂŽSk'
Pamelo żegnaj!
On Fri, 14 Oct 2011 14:14:49 +0200, "Zahir" <zahir@desert.is> wrote:

[...]

 pozdrow obsrywatora. zrobil duzo dobrego dla PO! ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Pamelo żegnaj!