Pamelo żegnaj!

Data: 2011-10-14 14:52:41
Autor: Polok_Prawdziwy
Pamelo żegnaj!
Za niecałą godzinę kończy mi się umowa na czas wyborów parlamentarnych. Moim

zadaniem było ośmieszanie zachowań działaczy PiS. Sądzę, że starałem się i

zapracowałem na premię!  Żegnam więc oszołomstwo z dużą dawką ironii i

chichocząc pozdrawiam tych, którzy udzielają się tu za friko. Ciao

naiwniaki!

Toty NAIWNIOK jeześ...!!!

- cytymyślis, zetom wirtułalnom beblaninom cokolwiek wrełalu zminiłeś...!?

Fakt, zejak dutki zato dostołeś, tocito wielgim rabarbarem zwiso, ale niemyś,
zemytukej bismesowo pisujemy...!

Taksem ino beblom, dlo uciechy ducha, i anibym niepomyżloł, dutkuw zatom
beblaninem kasować...

PS - w rełalu łokrutne bismesy robić wolem.... --

Data: 2011-10-14 14:54:58
Autor: ZeNkeN
Pamelo żegnaj!
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:

PS - w rełalu łokrutne bismesy robić wolem....

w rełalu to bym ci łokrutnie natrzaskał w pysk!

Data: 2011-10-14 15:28:56
Autor: Polok_Prawdziwy
Pamelo żegnaj!
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości

> PS - w rełalu łokrutne bismesy robić wolem....

w rełalu to bym ci łokrutnie natrzaskał w pysk!

Tośty cheba jesce PRAWDZIWEGO CHOPA ZBLISKA NAŁOCY NIEWIDZIOŁ...!!!

- sanujsem zdrowie, a scegulnie układ kostny nosa u żuchwy, bo wis cheba łotym,
zena plastycnom łoperacjem kasy niepłacom...!!!

Psytym piontku tośjus nagzmocony i niezdajes sem ztego sprawy, co beblos, winc
psebacem ci dzisioj...

--

Pamelo żegnaj!