"Pamięć wewnętrzna" telefonu.

Data: 2017-09-23 22:27:55
Autor: h.sliwinski
"Pamięć wewnętrzna" telefonu.
W dniu poniedziałek, 21 sierpnia 2017 11:45:43 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
Normalnie dobija mnie te moje 4GB pamięci wewnętrznej. Robię reset urz±dzenia, najpotrzebniejsze (fabrycznie zainstalowane) programy aktualizuję i już na nic nie ma miejsca.

Nie wiem, czy ktos pytał: po co aktualizujesz, domy¶lam sie, że wszystkie?
Z tego co widze u siebie w niczym mi nie przeszkadza "chodzenie" na nieaktualizowanych, instalowanych po formacie.
Szczerze, to aktualizuje tylko mapy i Here, czyli nawigację.
Resztę mam jak wyzej i nie widze, aby co¶ nawalało.
Asus ZC553KL.

"Pamięć wewnętrzna" telefonu.