[OT?] Pamiętacie Chrisa Dudleya?

Data: 2010-09-19 03:08:28
Autor: Tomasz Radko
[OT?] Pamiętacie Chrisa Dudleya?
Uosobienie BWS? Trafiającego FT gorzej od Shaqa? Startuje w wyborach na
gubernatora stanu Oregon - i nie jest bez szans.

Data: 2010-09-19 00:21:02
Autor: frolow
Pamiętacie Chrisa Dudleya?
On 19 Wrz, 03:08, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Uosobienie BWS? Trafiającego FT gorzej od Shaqa? Startuje w wyborach na
gubernatora stanu Oregon - i nie jest bez szans.

Jasne , ze pamietamy . To byly gracz Blazers oraz absolwent Yale.

Data: 2010-09-19 05:55:47
Autor: Leszczur
Pamiętacie Chrisa Dudleya?
On 19 Wrz, 09:21, frolow <t...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> gubernatora stanu Oregon - i nie jest bez szans.

Jasne , ze pamietamy . To byly gracz Blazers oraz absolwent Yale.

W wolnych chwilach jezdzi konno, uprawia jogę oraz szydełkuje.
Ulubiony kolor - niebieski. Chciałby, zeby na świecie był pokój a nie
było głodu (lub odwrotnie - bo nie pamiętam czy jest republikaninem,
czy demokratą).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-19 06:09:45
Autor: frolow
Pamiętacie Chrisa Dudleya?
On 19 Wrz, 14:55, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

Ulubiony kolor - niebieski. Chciałby, zeby na świecie był pokój a nie
było głodu (lub odwrotnie - bo nie pamiętam czy jest republikaninem,

to nie był zły koszykarz. ciekawe jak mu pójdzie w polityce? jest
republikaninem choć mam nadzieję, ze nie z Tea Party;)

Data: 2010-09-22 00:09:27
Autor: Piotr Blaszynski
[OT?] Pami?tacie Chrisa Dudleya?
Tomasz Radko <trad@interia.pl> wrote:
Uosobienie BWS? Trafiaj?cego FT gorzej od Shaqa? Startuje w wyborach na
gubernatora stanu Oregon - i nie jest bez szans.

Moje skojarzenie - dobrze (duzo) blokowal, gral m.in. w Nets.

--
   '.  o}      )~                Piotr B?aszy?ski

[OT?] Pamiętacie Chrisa Dudleya?