Pamiec 1066Mhz do plyty obslugujacej 553/667 Mhz

Data: 2009-07-23 23:04:05
Autor: Norbert
Pamiec 1066Mhz do plyty obslugujacej 553/667 Mhz
Witam

Czy do plyty Foxconn 945G/P7MA-8KS2H ktora w instrukcji ma:

System Memory
路 Four 240-pin DIMM slots
路 Supports up to 4GB DDR2 memory
路 Supports Dual-Channel DDR2 533/667
路 Supports non-ECC memory, unbuffered DIMM only
路 Supports 256 Mb, 512 Mb, 1 Gb DDR2 technologies for x8 and x16  devices

da sie zapodac pamiec Goodram Pro 1066Mhz
(http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=3332-10)?
Bo mi za cholere sie to nie udaje :/
Po wlaczeniu kompa czarny ekran, dyski kreca, nic sie nie dzieje.
Da sie to jakos pogodzic?
Wiem, ze to pamiec "przerastajaca" ten komputer, ale taka mi zostala po
modernizacji innego komputera i chce ja wykorzystac, a nie chce mi sie
bawic w sprzedawanie i kupowanie.

Norbert

Data: 2009-07-24 11:02:26
Autor: Doxent
Pamiec 1066Mhz do plyty obslugujacej 553/667 Mhz
da sie zapodac pamiec Goodram Pro 1066Mhz
(http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=3332-10)?
Bo mi za cholere sie to nie udaje :/

mam awersj臋 do Goodram贸w wi臋c nie powiem ale Kingston by poszed艂 bez problem贸w. Nie lepiej kupi膰 bardziej dopasowan膮 pami臋膰 ? niekt贸re ko艣ci nie obs艂uguj膮 niskiego taktowania.

Data: 2009-07-24 11:08:02
Autor: Norbert
Pamiec 1066Mhz do plyty obslugujacej 553/667 Mhz
Dnia Fri, 24 Jul 2009 11:02:26 +0200, Doxent napisa艂(a):

mam awersj臋 do Goodram贸w wi臋c nie powiem ale Kingston by poszed艂 bez problem贸w. Nie lepiej kupi膰 bardziej dopasowan膮 pami臋膰 ? niekt贸re ko艣ci nie obs艂uguj膮 niskiego taktowania.

A pewnie lepiej :-) Tylko te Goodramy juz mam, a za inne trzeba placic. Ale jesli nie bedzie innego wyjscia to tak zrobie.
A te dwie Goodramy jesli sie uda to doloze do podstawowego kompa (tam mam
2x2GB) i wykorzystam na ramdysk.

Norbert

Data: 2009-07-24 20:11:00
Autor: tg
"Norbert" <noreply@reply.no> wrote in message news:h4aj8a$lq4$1news.onet.pl...
Po wlaczeniu kompa czarny ekran, dyski kreca, nic sie nie dzieje.
Da sie to jakos pogodzic?

a ustawiles im conajmniej te 2.1V?
defaultowo masz zapewne 1.8V i to moze byc przyczyna

Data: 2009-07-24 22:10:09
Autor: Micha艂
Pamiec 1066Mhz do plyty obslugujacej 553/667 Mhz
defaultowo masz zapewne 1.8V i to moze byc przyczyna

Mo偶e si臋 te偶 okaza膰, 偶e SrutRam nie ma zapisanego w SPD nic dla 133 i 166 MHz (533/667 jak kto woli)

Pozdrawiam,
Micha艂

Data: 2009-07-24 22:12:47
Autor: Micha艂
Pamiec 1066Mhz do plyty obslugujacej 553/667 Mhz
Po wlaczeniu kompa czarny ekran, dyski kreca, nic sie nie dzieje.
Da sie to jakos pogodzic?

Clear CMOS by艂?

Pozdrawiam,
Micha艂

Pamiec 1066Mhz do plyty obslugujacej 553/667 Mhz