Pamiec 1066Mhz do plyty obslugujacej 553/667 Mhz

Data: 2009-07-24 11:02:26
Autor: Doxent
Pamiec 1066Mhz do plyty obslugujacej 553/667 Mhz
da sie zapodac pamiec Goodram Pro 1066Mhz
(http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=3332-10)?
Bo mi za cholere sie to nie udaje :/

mam awersj臋 do Goodram贸w wi臋c nie powiem ale Kingston by poszed艂 bez problem贸w. Nie lepiej kupi膰 bardziej dopasowan膮 pami臋膰 ? niekt贸re ko艣ci nie obs艂uguj膮 niskiego taktowania.

Data: 2009-07-24 11:08:02
Autor: Norbert
Pamiec 1066Mhz do plyty obslugujacej 553/667 Mhz
Dnia Fri, 24 Jul 2009 11:02:26 +0200, Doxent napisa艂(a):

mam awersj臋 do Goodram贸w wi臋c nie powiem ale Kingston by poszed艂 bez problem贸w. Nie lepiej kupi膰 bardziej dopasowan膮 pami臋膰 ? niekt贸re ko艣ci nie obs艂uguj膮 niskiego taktowania.

A pewnie lepiej :-) Tylko te Goodramy juz mam, a za inne trzeba placic. Ale jesli nie bedzie innego wyjscia to tak zrobie.
A te dwie Goodramy jesli sie uda to doloze do podstawowego kompa (tam mam
2x2GB) i wykorzystam na ramdysk.

Norbert

Pamiec 1066Mhz do plyty obslugujacej 553/667 Mhz