Pamiec Panslavisty

Data: 2011-07-16 19:03:59
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
Pamiec Panslavisty
Bedzie trwala.

Data: 2011-07-16 19:35:07
Autor: Leprechaun
Pamiec Panslavisty

Uytkownik "Ireneusz 'Neko' Miler" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa w wiadomoci news:ivsga5$7no$1news.onet.pl...
Bedzie trwala.

Przesta cholerny otrze. Nie jeste godny by wspomina! Oplue pana Jurka wiele razy.

http://www.youtube.com/watch?v=2JaC99cBy1g

BomBel

Data: 2011-07-17 00:58:16
Autor: kefirh
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-16 19:03, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
Bedzie trwala.

.... teraz nastała Era Bombla

k.

Data: 2011-07-17 01:02:34
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-16 19:03, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
Bedzie trwala.

Będzie, choćby z powodu wielu przepisów na potrawy które podawał na p.r. Kuchnia.

Data: 2011-07-17 03:25:19
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 17-07-2011 o 01:02:34 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

W dniu 2011-07-16 19:03, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
Bedzie trwala.

Bdzie, choby z powodu wielu przepisw na potrawy ktre podawa na p.r.  Kuchnia.

Potwierdzam, na tym to on si zna, czym zdecydowanie odrnia si od  reszty, ktra najprawdopodobniej ma trudnoci z ugotowaniem jajka.
stevep
--
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-17 10:47:35
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-17 03:25, stevep pisze:
Dnia 17-07-2011 o 01:02:34 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-07-16 19:03, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
Bedzie trwala.

Będzie, choćby z powodu wielu przepisów na potrawy które podawał na p.r. Kuchnia.

Potwierdzam, na tym to on się znał, czym zdecydowanie odróżniał się od reszty, która najprawdopodobniej ma trudności z ugotowaniem jajka.
stevep

I nie tylko tym. Był to facet o bardzo szerokim zasobie wiedzy.

Data: 2011-07-17 10:51:16
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
Pamiec Panslavisty
Uytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa

I nie tylko tym. By to facet o bardzo szerokim zasobie wiedzy.

Znal sie na ogrodach. Kilka razy udzielil przydatnych
informacji na innej grupie.

Data: 2011-07-17 13:10:49
Autor: Ikselka
Pamiec Panslavisty
Dnia Sun, 17 Jul 2011 10:51:16 +0200, Ireneusz 'Neko' Miler napisa(a):

Uytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa

I nie tylko tym. By to facet o bardzo szerokim zasobie wiedzy.

Znal sie na ogrodach. Kilka razy udzielil przydatnych
informacji na innej grupie.

Mnstwo razy, nie kilka. I nie tylko w tej.
--
XL

Data: 2011-07-17 17:41:53
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-17 10:51, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
Użytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał

I nie tylko tym. Był to facet o bardzo szerokim zasobie wiedzy.

Znal sie na ogrodach. Kilka razy udzielil przydatnych
informacji na innej grupie.

A już na "Kuchni",  to obok Ikselki był jej wręcz jej liderem.

Data: 2011-07-17 18:40:07
Autor: Ikselka
Pamiec Panslavisty
Dnia Sun, 17 Jul 2011 17:41:53 +0200, jadrys napisa(a):

[...]

A ju na "Kuchni",  to obok Ikselki by jej wrcz jej liderem.

Dziki, ale ja oddaj Mu pierwszestwo. Nikt Mu nie dorwna. --
XL

Data: 2011-07-17 19:54:35
Autor: Diabeson
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-17 18:40, Ikselka pisze:

Dziki, ale ja oddaj Mu pierwszestwo. Nikt Mu nie dorwna.

no prosz, to na kuchni byy zawody, swoisty ranking troli??
LOL

Data: 2011-07-18 07:39:16
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
Dnia Sun, 17 Jul 2011 17:41:53 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Dzięki, ale ja oddaję Mu pierwszeństwo. Nikt Mu nie dorówna.

Ależ nie ma za co, - takie są fakty. Byliście równorzędnymi liderami na tej grupie. To dzięki Wam ta grupa była w miarę ciekawa.

Data: 2011-07-18 11:43:25
Autor: Ikselka
Pamiec Panslavisty
Dnia Mon, 18 Jul 2011 07:39:16 +0200, jadrys napisa(a):

[...]

Ale nie ma za co, - takie s fakty. Bylicie rwnorzdnymi liderami na tej grupie. To dziki Wam ta grupa bya w miar ciekawa.

W sumie byam tam tylko dlatego, e On tam by. By partnerem w rozmowie na
temat.
Ju mi si nie chce dalej...
--
XL

Data: 2011-07-18 03:04:06
Autor: Antenka
Pamiec Panslavisty
On 18 Lip, 11:43, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> tej grupie. To dziki Wam ta grupa bya w miar ciekawa.

W sumie byam tam tylko dlatego, e On tam by. By partnerem w rozmowie na

Jeli Pan Slavista serwowa tam takie smakowitoci, to i ja musz
skorzysta z Jego porad kulinarnych.
Wielokrotnie na psp obserwowaam, e uchodzi za mistrza patelni,
kiedy na grupie padao sakramentalne pytanie:

 "Panslavisto, co dzisiaj mamy na obiad?". :-))

Poza umiejtnociami kulinarnymi sprawia on na mnie  wraenie
czowieka o bardzo szerokich horyzontach mylowych.

Antenka

Data: 2011-07-18 17:44:27
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty

Użytkownik "jadrys"<C...@yahoo.com>     napisał
[...]
W sumie byłam tam tylko dlatego, że On tam był. Był partnerem w rozmowie na
temat.
Już mi się nie chce dalej...
--
XL
Jeśli Pan Slavista serwował tam takie smakowitości, to i ja muszę

  "Panslavisto, co dzisiaj mamy na obiad?". :-))

Poza umiejętnościami kulinarnymi sprawiał on na mnie  wrażenie
człowieka o bardzo szerokich horyzontach myślowych.

Antenka

Tak, Panslav był przede wszystkim takim kuchennym innowatorem. Jego przepisy w większości znaczne odbiegały od tego co można wyczytać w książkach kucharskich. Preferował potrawy tanie i proste, ale smaczne. O czym sam się przekonałem wykorzystując kilka Jego przepisów. :-)

Data: 2011-07-18 17:43:57
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-18 11:43, Ikselka pisze:
[...]

Nawet Cię rozumiem, sam widziałem co napisał ten imbecyl na wieść o śmierci Panslava. Mniej więcej brzmiało to - "No to teraz można będzie tu podyskutować normalnie"... - Naprawdę ręce opadają.

Ale myślę że nie ma się co poddawać, - może ta grupa jeszcze nie jest stracona, - ludzie lubią rozmawiać, dyskutować o jedzeniu, także ci kulturalni. - Tak że może i trafi się ktoś kto potrafi zastąpić Panslava.

Data: 2011-07-19 00:12:57
Autor: Ikselka
Pamiec Panslavisty
Dnia Mon, 18 Jul 2011 17:43:57 +0200, jadrys napisa(a):

(...)
W sumie byam tam tylko dlatego, e On tam by. By partnerem w rozmowie na
temat.
Ju mi si nie chce dalej...

Nawet Ci rozumiem, sam widziaem co napisa ten imbecyl na wie o mierci Panslava. Mniej wicej brzmiao to - "No to teraz mona bdzie tu podyskutowa normalnie"... - Naprawd rce opadaj.

Swoocz jest wszdzie i jest jej tyle, e gdybym chciaa jej bluzganie bra
pod uwag, to na nic innego czasu w yciu by mi nie starczyo. A ycie naley wysysa do cna jak mid z miodnego plastra - nie ma w nim
miejsca ani czasu na dno mentalne. Czasu nie ma.

Ale myl e nie ma si co poddawa, - moe ta grupa jeszcze nie jest stracona, - ludzie lubi rozmawia, dyskutowa o jedzeniu, take ci kulturalni. - Tak e moe i trafi si kto kto potrafi zastpi Panslava.

Moe zbyt grnolotnie powiem, nie ujmujc nikomu niczego - Szopen by tylko
jeden i nie da si go zastpi Beethovenem ani Listem, ani z nimi porwna,
kady z nich jest inny.
Ja chc Pansl.

On nie by jakim tam z koniecznoci_gotujcym_bo_trzeba...  Dla niego, jak
i dla mnie, Kuchnia nie bya tylko kuchni - bya OKAZJ do caej reszty
ycia. W pl.rec.kuchnia ludzie chc o ubijaniu kotleta, nie o Kuchni. Bez chci do
suchania siebie wzajemnie, do gadania o wszystkim, co czy si z
gotowaniem, a nim nie jest. Kiedy przy okazji technicznego ubijania tego
symbolicznego kotleta dotkniesz innych spraw, mniej technicznych, ju si
krzyk podnosi. Jakby zapomnieli, dla kogo ten kotlet i po co... a to istota
kotleta najwaniejsza.

W mojej Kuchni mam okno na ogrd i okno na wiat (internet), i farby,
maszyn do szycia, i telewizor eby gada cho go nikt nie oglda, i goci
co chc pogada wcale nie o kotlecie, i (od niedawna) koty przy piecu, i
ogie prawdziwy w tym piecu, i rodzink ktra ani myli siedzie osobno
kady w swoim pokoju tylko si pcha tu do mnie i do tego ognia... I
telefon, bo a nu ssiadka zadzwoni z pytaniem, co u nas albo czy nie mam
wicej mki, i znajomi z zaproszeniem do kina czy teatru. I moje psy lece
pod oknem, czujne na rozmowy i gosy ze rodka. Taka powinna by grupa o Gotowaniu.

Kuchnia to niemal poowa ycia. Nie sposb jej oddzieli od reszty,
wypreparowa i umieci w izolowanej skrzynce tematycznej.
Kuchnia czy si ze stoem i z kiem, trafia przez odek do serca,
goci przyjaci i gada z nimi przy jedzeniu o wiecie, ktry oni
zwiedzili, a mnie si zwiedzi go nie chce, bo po co, skoro dni przygd
przyjaciele mi o nim opowiedz, a kawaki przywioz do domu...
I takie tam.
Nie wiem, czy rozumiesz...
Nie chce mi si ju tylko o kotlecie, bdc obraan o najmniejsze
odstpstwo od tematu - a bez Panslavisty to ju absolutnie. Z nim nigdy nie
byo o samym kotlecie, z nim jeli ju, to bliej i dalej WOKӣ kotleta!
Chyba dlatego bylimy tak tpieni.
Ta grupa bya bardziej Jemu potrzebna, ni mnie - by samotny, wic si
nagina coraz bardziej do jej wymogw, ale dla mnie aden powd ju nie
istnieje, aby tam by.

Gotowa umiem wietnie. Nie przyszam do tej grupy si uczy gotowa.
Przyszam do ludzi. Ale oni chc tylko w kko ubija te swoje kotlety -
jakby rzeczywicie dao si to robi na tysic sposobw...
--
XL

Kiedy dymem si stajc w wieczny sen ulec
w niebiesko nieba
sw niebiesko wplot
i ju nie znajc dawnej cikiej swej postaci
obudz si bkitna
midzy gwiazd migotem

by XL

Data: 2011-07-19 08:15:19
Autor: zbigniew
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-19 00:12, Ikselka pisze:
Dnia Mon, 18 Jul 2011 17:43:57 +0200, jadrys napisał(a):

(...)
[...]

Swołocz jest wszędzie i jest jej tyle, że gdybym chciała jej bluzganie brać
pod uwagę, to na nic innego czasu w życiu by mi nie starczyło.
A życie należy wysysać do cna jak miód z miodnego plastra - nie ma w nim
[...]

Może zbyt górnolotnie powiem, nie ujmując nikomu niczego - Szopen był tylko
jeden i nie da się go zastąpić Beethovenem ani Listem, ani z nimi porównać,
każdy z nich jest inny.
Ja chcę Panslę.

On nie był jakimś tam z konieczności_gotującym_bo_trzeba...  Dla niego, jak
i dla mnie, Kuchnia nie była tylko kuchnią - była OKAZJĄ do całej reszty
życia.

W pl.rec.kuchnia ludzie chcą o ubijaniu kotleta, nie o Kuchni. Bez chęci do
słuchania siebie wzajemnie, do gadania o wszystkim, co łączy się z
gotowaniem, a nim nie jest. Kiedy przy okazji technicznego ubijania tego
symbolicznego kotleta dotkniesz innych spraw, mniej technicznych, już się
krzyk podnosi. Jakby zapomnieli, dla kogo ten kotlet i po co... a to istota
kotleta najważniejsza.

W mojej Kuchni mam okno na ogród i okno na świat (internet), i farby,
maszynę do szycia, i telewizor żeby gadał choć go nikt nie ogląda, i gości
co chcą pogadać wcale nie o kotlecie, i (od niedawna) koty przy piecu, i
ogień prawdziwy w tym piecu, i rodzinkę która ani myśli siedzieć osobno
każdy w swoim pokoju tylko się pcha tu do mnie i do tego ognia... I
telefon, bo a nuż sąsiadka zadzwoni z pytaniem, co u nas albo czy nie mam
więcej mąki, i znajomi z zaproszeniem do kina czy teatru. I moje psy leżące
pod oknem, czujne na rozmowy i głosy ze środka.
Taka powinna być grupa o Gotowaniu.

Kuchnia to niemal połowa życia. Nie sposób jej oddzielić od reszty,
wypreparować i umieścić w izolowanej skrzynce tematycznej.
Kuchnia łączy się ze stołem i z łóżkiem, trafia przez żołądek do serca,
gości przyjaciół i gada z nimi przy jedzeniu o świecie, który oni
zwiedzili, a mnie się zwiedzić go nie chce, bo po co, skoro żądni przygód
przyjaciele mi o nim opowiedzą, a kawałki przywiozą do domu...
I takie tam.
Nie wiem, czy rozumiesz...
Nie chce mi się już tylko o kotlecie, będąc obrażaną o najmniejsze
odstępstwo od tematu - a bez Panslavisty to już absolutnie. Z nim nigdy nie
było o samym kotlecie, z nim jeśli już, to bliżej i dalej WOKÓŁ kotleta!
Chyba dlatego byliśmy tak tępieni.
Ta grupa była bardziej Jemu potrzebna, niż mnie - był samotny, więc się
naginał coraz bardziej do jej wymogów, ale dla mnie żaden powód już nie
istnieje, aby tam być.

Gotować umiem świetnie. Nie przyszłam do tej grupy się uczyć gotować.
Przyszłam do ludzi. Ale oni chcą tylko w kółko ubijać te swoje kotlety -
jakby rzeczywiście dało się to robić na tysiąc sposobów...
ale wielu mówi ci że cie nie chcą, to może to uszanuj,

Data: 2011-07-19 14:30:27
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-19 08:15, zbigniew pisze:
ale wielu mówi ci że cie nie chcą, to może to uszanuj,

A ty też nie chcesz tu Ikselki? Jezeli tak to powiedz dlaczego? Chyba Jej wyższy poziom intelektualny aż tak ci nie przeszkadza?

Data: 2011-07-19 18:48:47
Autor: €urobigbrednie
Pamiec Panslavisty
On Tue, 19 Jul 2011 14:30:27 +0200, jadry <andrzej203@op.pl> wrote:

W dniu 2011-07-19 08:15, zbigniew pisze:
> ale wielu mwi ci e cie nie chc, to moe to uszanuj,

A ty te nie chcesz tu Ikselki? Jezeli tak to powiedz dlaczego? Chyba Jej wyszy poziom intelektualny a tak ci nie przeszkadza?

 kolejna kobitka z broda, owlosiona klata i krzywymi nogami? ;o)))

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-20 20:38:27
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-19 18:48, €urobigbrednie pisze:
On Tue, 19 Jul 2011 14:30:27 +0200, jadryś<andrzej203@op.pl>  wrote:

[...]

Kolejny sprawiedliwa/wy atakowana przez chordę barbarzyńców. To chyba takie skrzywienie lewicowe nie pozwala mi przyglądać się temu z boku.

Data: 2011-07-20 20:47:55
Autor: u2
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 20:38, jadrys pisze:
kolejna kobitka z broda, owlosiona klata i krzywymi nogami? ;o)))

Kolejny sprawiedliwa/wy atakowana przez chord barbarzycw. To chyba
takie skrzywienie lewicowe nie pozwala mi przyglda si temu z boku.

Hjeniek Skalimowski vel bigbrednie vel hesk bedzie jeszcze skamlec ze
zlosci :)

Data: 2011-07-19 09:35:16
Autor: Rutger Obesrauer
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-19 00:12, Ikselka pisze:

Gotowa umiem wietnie.

  wobec tego do garw won

Data: 2011-07-19 10:03:47
Autor: jerzy.n
Pamiec Panslavisty

Uytkownik "Rutger Obesrauer" <rudi@info.nl> napisa w wiadomoci news:j03c3g$ulk$1speranza.aioe.org...
W dniu 2011-07-19 00:12, Ikselka pisze:

Gotowa umiem wietnie.

 wobec tego do garw won
Do mamusi z takimi tekstami prosz ...

Data: 2011-07-19 11:20:12
Autor: Rutger Obesrauer
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-19 10:03, jerzy.n pisze:

Uytkownik "Rutger Obesrauer" <rudi@info.nl> napisa w wiadomoci
W dniu 2011-07-19 00:12, Ikselka pisze:

Gotowa umiem wietnie.

wobec tego do garw won
Do mamusi z takimi tekstami prosz ...

dorabiasz se jako adwokat ixrelki? Gratuluj klienteli

Data: 2011-07-19 12:01:38
Autor: jerzy.n
Pamiec Panslavisty

Uytkownik "Rutger Obesrauer" <rudi@info.nl> napisa w wiadomoci news:j03i88$e4g$1speranza.aioe.org...
Gotowa umiem wietnie.

wobec tego do garw won
Do mamusi z takimi tekstami prosz ...

dorabiasz se jako adwokat ixrelki? Gratuluj klienteli

Nie lubi jak ktos w kuchni albo w salonie sra ... Ale komu to moe normalka ...

Data: 2011-07-19 13:29:59
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 19-07-2011 o 11:20:12 Rutger Obesrauer <rudi@info.nl> napisa(a):

[...]

Rycerzem bronicym czci antenki i noszcym jej majtki na chemie jest  jadrys, to moe si znajdzie kto od ikselki.

Data: 2011-07-19 14:30:05
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty

Użytkownik "Rutger Obesrauer" <rudi@info.nl> napisał w wiadomości
W dniu 2011-07-19 00:12, Ikselka pisze:

Gotować umiem świetnie.

wobec tego do garów won
Do mamusi z takimi tekstami proszę ...

dorabiasz se jako adwokat ixrelki? Gratuluję klienteli
Rycerzem broniącym czci antenki i noszącym jej majtki na chełmie jest jadrys, to może się znajdzie ktoś od ikselki.

Akurat tak się składa że zarówno Antenka jak i Ikselka nie potrzebują adwokatów.

Data: 2011-07-19 14:01:11
Autor: Antenka
Pamiec Panslavisty
On 19 Lip, 14:30, jadry <andrzej...@op.pl> wrote:

Akurat tak si skada e zarwno Antenka jak i Ikselka nie potrzebuj
 adwokatw.<

Masz racj Jadrysiu!  Wiesz, wyglda na to, i burczymucha stefan jest
fetyszyst.

Antenka

Data: 2011-07-20 12:43:53
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-19 23:01, Antenka pisze:
On 19 Lip, 14:30, jadryś<andrzej...@op.pl>  wrote:
Akurat tak się składa że zarówno Antenka jak i Ikselka nie potrzebują
  adwokatów.<

Masz rację Jadrysiu!  Wiesz, wygląda na to, iż burczymucha stefan jest
fetyszystą.

Antenka

Fetyszystą i gejem na dodatek. No i ekshibicjonistą co oczywiste... Co takie indywiduum robi na porzadnych grupach dyskusyjnych?:-\

Data: 2011-07-20 13:58:45
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 20-07-2011 o 12:43:53 jadry <andrzej203@op.pl> napisa(a):

[...]

Fetyszyst i gejem na dodatek. No i ekshibicjonist co oczywiste.... Co  takie indywiduum robi na porzadnych grupach dyskusyjnych?:-\
Stawia opr nawiedzonym kretynkom.

Data: 2011-07-20 14:13:03
Autor: pulsar
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 13:58, stevep pisze:

Stawia opr nawiedzonym kretynkom.

I to cakiem zgrabnie... :-)

pulsar

Data: 2011-07-20 18:42:19
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 13:58, stevep pisze:

Fetyszystą i gejem na dodatek. No i ekshibicjonistą co oczywiste... Co takie indywiduum robi na porzadnych grupach dyskusyjnych?:-\

Stawia opór nawiedzonym kretynkom.

No no, proszę mi tylko tu bez takich.. Okazałeś się jednak niewdzięcznikiem, - ja tu ze wszystkich sił promuje twój homoseksualizm a ty w podzięce wymyślasz mi od kretynów.

Data: 2011-07-20 19:18:15
Autor: Aicha
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 18:42, jadry pisze:

Fetyszyst i gejem na dodatek. No i ekshibicjonist co oczywiste...
Co takie indywiduum robi na porzadnych grupach dyskusyjnych?:-\

Stawia opr nawiedzonym kretynkom.

No no, prosz mi tylko tu bez takich.. Okazae si jednak
niewdzicznikiem, - ja tu ze wszystkich si promuje twj homoseksualizm
a ty w podzice wymylasz mi od kretynw.

Czujesz si kobiet?

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisa po angielsku

Data: 2011-07-21 19:10:40
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 19:18, Aicha pisze:

No no, proszę mi tylko tu bez takich.. Okazałeś się jednak
niewdzięcznikiem, - ja tu ze wszystkich sił promuje twój homoseksualizm
a ty w podzięce wymyślasz mi od kretynów.

Czujesz się kobietą?

Ja nie, a Ty?

Data: 2011-07-21 20:55:41
Autor: Aicha
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-21 19:10, jadry pisze:

No no, prosz mi tylko tu bez takich.. Okazae si jednak
niewdzicznikiem, - ja tu ze wszystkich si promuje twj homoseksualizm
a ty w podzice wymylasz mi od kretynw.

Czujesz si kobiet?

Ja nie

To czemu si obruszasz za "nawiedzon kretynk"?

Data: 2011-07-22 11:48:59
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-21 20:55, Aicha pisze:
W dniu 2011-07-21 19:10, jadryś pisze:

[...]

To czemu się obruszasz za "nawiedzoną kretynkę"?

Nie ma w zdaniu Stefana wzmianki o kobietach, tylko męskie zdrobnienie od słowa "Kretyn" - "Kretynki".

PS. Twój brak odpowiedzi na zadane pytanie traktuję jako niepewność.

Data: 2011-07-22 14:42:18
Autor: Aicha
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-22 11:48, jadry pisze:

[...]

Nie ma w zdaniu Stefana wzmianki o kobietach, tylko mskie zdrobnienie
od sowa "Kretyn" - "Kretynki".

No ja zaapaam po przeczytaniu 10 postw, o kogo (moe) chodzi(). A Ty ile lat ju na tej polityce siedzisz?

PS. Twj brak odpowiedzi na zadane pytanie traktuj jako niepewno.

Odpowied na to pytanie nic nie wnosi do meritum.

Data: 2011-07-22 18:48:20
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-22 14:42, Aicha pisze:

Nie ma w zdaniu Stefana wzmianki o kobietach, tylko męskie zdrobnienie
od słowa "Kretyn" - "Kretynki".

No ja załapałam po przeczytaniu 10 postów, o kogo (może) chodzi(ć). A Ty ile lat już na tej polityce siedzisz?

Bo ja wiem... - jakieś 3 lata.

PS. Twój brak odpowiedzi na zadane pytanie traktuję jako niepewność.

Odpowiedź na to pytanie nic nie wnosi do meritum.

Z mojego punktu widzenia - wnosi..

Data: 2011-07-25 00:35:13
Autor: Aicha
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-22 18:48, jadry pisze:

Nie ma w zdaniu Stefana wzmianki o kobietach, tylko mskie zdrobnienie
od sowa "Kretyn" - "Kretynki".

No ja zaapaam po przeczytaniu 10 postw, o kogo (moe) chodzi(). A
Ty ile lat ju na tej polityce siedzisz?

Bo ja wiem... - jakie 3 lata.

No wanie. I dalej nie apiesz.

PS. Twj brak odpowiedzi na zadane pytanie traktuj jako niepewno.

Odpowied na to pytanie nic nie wnosi do meritum.

Z mojego punktu widzenia - wnosi..

Nie wiem co, ale niech Ci bdzie - z pewnoci nie tylko czuj si, ale i jestem kobiet.

Data: 2011-07-26 00:04:14
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-25 00:35, Aicha pisze:
W dniu 2011-07-22 18:48, jadryś pisze:

[...]

No właśnie. I dalej nie łapiesz.

Coś kręcisz. Przecież powyżej twierdziłaś co innego...

PS. Twój brak odpowiedzi na zadane pytanie traktuję jako niepewność.

Odpowiedź na to pytanie nic nie wnosi do meritum.

Z mojego punktu widzenia - wnosi..

Nie wiem co, ale niech Ci będzie - z pewnością nie tylko czuję się, ale i jestem kobietą.

Pozostaje tylko wierzyć Ci na słowo.

Data: 2011-07-22 15:04:10
Autor: Lebowski
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-22 11:48, jadryś pisze:
[...]

Imo 'kretynek' za ktorego sie obruszasz jest tak samo pedziowaty jak 'kretynka'.

Data: 2011-07-22 18:46:27
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-22 15:04, Lebowski pisze:

Imo 'kretynek' za ktorego sie obruszasz jest tak samo pedziowaty jak 'kretynka'.

Nie ja to pisałem, a wiec nie wiem, - nie obracam się w tych kręgach to i nie znam slangu z waszego środowiska.

Data: 2011-07-21 02:39:44
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 20-07-2011 o 18:42:19 jadry <andrzej203@op.pl> napisa(a):

[...]

Tia, przy okazji chcesz zakry swoje niezdrowe skonnoci, bo najciemniej  pod latarni.

Data: 2011-07-21 19:10:32
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-21 02:39, stevep pisze:
Dnia 20-07-2011 o 18:42:19 jadryś <andrzej203@op.pl> napisał(a):

[...]

Tia, przy okazji chcesz zakryć swoje niezdrowe skłonności, bo najciemniej pod latarnią.

Gdybym był gejem to krzyczałbym o tym na cały głos. Moja skrzynka mailowa wkrótce zapełniłaby się wiadomościami od innych homków.  No i mogłbym w nich przebierać jak w ulęgałkach. Właśnie ze względu na twoja nieśmiałość robię to w twoim interesie, a ty tak nie zaprzeczaj bo do końca życie pozostanie ci puste łóżko i marzenia o agencie Tomku, czy o innym Jacykowie.

Data: 2011-07-20 13:11:22
Autor: Leprechaun
Pamiec Panslavisty

Uytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa w wiadomoci news:c31ac555-62b9-4658-9df7-d30fcd1784fabl1g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Tak czcisz pami Jerzego?

BomBel

Data: 2011-07-19 16:16:04
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 19-07-2011 o 14:30:05 jadry <andrzej203@op.pl> napisa(a):

[...]

A nosisz te majtki na chemie?

Data: 2011-07-19 16:34:34
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-19 16:16, stevep pisze:

Akurat tak się składa że zarówno Antenka jak i Ikselka nie potrzebują adwokatów.

A nosisz te majtki na chełmie?

Oczywiście że nie, no Stefan co ty?, - nie jestem przecież jakimś fetyszystą. A czy to prawda że ty nosisz u kieszeni majtki które kiedyś w czasie jednej z akcji zgubił agent tomek?

Data: 2011-07-20 02:51:26
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 19-07-2011 o 16:34:34 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

W dniu 2011-07-19 16:16, stevep pisze:

Akurat tak si skada e zarwno Antenka jak i Ikselka nie potrzebuj  adwokatw.

A nosisz te majtki na chemie?

Oczywicie e nie, no Stefan co ty?, - nie jestem przecie jakim  fetyszyst. A czy to prawda e ty nosisz u kieszeni majtki ktre kiedy  w czasie jednej z akcji zgubi agent tomek?

Ale jeste rycerzem antenki, tylko, e ty jeste obojniak to i Tomkiem by  nie wzgardzi.

Data: 2011-07-20 01:56:58
Autor: Antenka
Pamiec Panslavisty
On 20 Lip, 02:51, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Ale jeste rycerzem antenki, tylko, e ty jeste obojniak to i Tomkiem by
 nie wzgardzi.<

A co ty, babolu wiesz o tym, kim dla mnie  jest Jadry? Za cienki
jeste w tej materii. Jadrysek to znacznie wicej ni rycerz. I zaiste
nie dostrzegam by lini si tak jak ty na widok mskich tykw.
Paszo won pedrylu! Bleeee

Antenka

P.s. A teraz rada!  Znajd wreszcie sobie staego partnera - najlepiej
modego miniaka, ktry  zapewni ci full-service.

Data: 2011-07-20 13:37:45
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 20-07-2011 o 10:56:58 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa(a):

[...]

Nie podniecaj sie tak bo jadrys ma spore skonnoci homoseksualne.

Data: 2011-07-20 20:45:59
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 13:37, stevep pisze:
Dnia 20-07-2011 o 10:56:58 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 20 Lip, 02:51, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Ale jesteś rycerzem antenki, tylko, że ty jesteś obojniak to i Tomkiem byś
 nie wzgardził.<

A co ty, babolu wiesz o tym, kim dla mnie  jest Jadryś? Za cienki
jesteś w tej materii. Jadrysek to znacznie więcej niż rycerz. I zaiste
nie dostrzegłam by ślinił się tak jak ty na widok męskich tyłków.
Paszoł won pedrylu! Bleeee

Antenka

P.s. A teraz rada!  Znajdź wreszcie sobie stałego partnera - najlepiej
młodego mięśniaka, który  zapewni ci full-service.
Nie podniecaj sie tak bo jadrys ma spore skłonności homoseksualne.

Myślisz Stefanie o sobie a piszesz o mnie.

Data: 2011-07-20 20:46:04
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 02:51, stevep pisze:
Dnia 19-07-2011 o 16:34:34 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Wzgardziłbym, wzgardziłbym każdym facetem, nawet po pijaku.

Data: 2011-07-21 02:54:00
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 20-07-2011 o 20:46:04 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Wzgardzibym, wzgardzibym kadym facetem, nawet po pijaku.

Eee, tylko si krygujesz, a przy twoim stopniu niedopieszczenia to na  bezrybiu i rak ryba.

Data: 2011-07-22 13:47:36
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-21 02:54, stevep pisze:

Eee, tylko się krygujesz, a przy twoim stopniu niedopieszczenia to na bezrybiu i rak ryba.

Owszem, jestem jeszcze w takim wieku że nie czuje przesytu w damskich pieszczotach, ale tylko damskich.

Data: 2011-07-19 14:30:45
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
[...]

I to jest moim zdaniem bardzo prawidłowa postawa.

[...]

Niestety, już go nie ma i nie będzie:-( , a życie toczy się nadal.

[...]

Doskonale Cie rozumiem ..

[...]

Wiesz, jestem w usenecie od stosunkowo niedawna. I od początku miałem dylemat z zrozumieniem pojęcia "Troll netowy". Tak się złożyło że pierwsza grupę którą zasubskrybowałem była grupa "Admini ..coś tam" , no i tam na tej grupie owi admini dyskutowali o Was. - tj. o Tobie i Panslavie. Zarzucali Wam ów trolling. Z ciekawości zajrzałem na grupy na których braliście aktywny udział.. i co ujrzałem - kulturalnych, inteligentnych ludzi prowadzących dyskusje w tematach o których było widać że mają pojęcie. O chamskich atakach na Was ani słowa... Z tego można wywnioskować że na tych grupach bardziej się ceni chamstwo i warcholstwo niż kulturę.

Data: 2011-07-19 14:35:50
Autor: Lebowski
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-19 14:30, jadryś pisze:

[...]

Trollig polega bardziej na prowokowaniu do chamstwa czy na wyzwalaniu negatywnych emocji, niz na braku kultury.

Data: 2011-07-19 14:40:07
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
Pamiec Panslavisty
Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net>

Trollig polega bardziej na prowokowaniu do chamstwa czy na wyzwalaniu negatywnych emocji, niz na braku kultury.

Czyli wedlug tej swojej definicji  jestes trollem.
A co sie robi z trollami?

Data: 2011-07-19 14:43:11
Autor: Lebowski
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-19 14:40, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
[...]

A nie splonkowales mnie czasem czubie?
To spierdalaj za kolega :)

Data: 2011-07-19 16:22:00
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 19-07-2011 o 14:40:07 Ireneusz 'Neko' Miler <miglce@_bez_spamu_wp.pl>  napisa(a):

Uytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net>

Trollig polega bardziej na prowokowaniu do chamstwa czy na wyzwalaniu  negatywnych emocji, niz na braku kultury.

Czyli wedlug tej swojej definicji  jestes trollem.
A co sie robi z trollami?

U bolszewikw, wiesza bez sdu.

Data: 2011-07-19 14:50:39
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-19 14:35, Lebowski pisze:
[...]

Wiesz, czasem zachowujesz się jak ktoś kto od wczoraj jest na tym świecie, i który nie ma pojęcia co to jest dyskusja. Grupy dyskusyjne to wbrew pozorom nie fora doradcze w jakichś sprawach czy tematach. W każdej poważnej dyskusji musi być co najmniej jeden oponent i najlepiej prowokator, jednak wcale nie musi to być prowokowanie do chamstwa. No powiedz sam czym ciebie lub tych twoich kolegów z podwórka sprowokowała Ikselka że odnosicie się do niej w taki a nie inny sposób?

Data: 2011-07-19 15:01:23
Autor: Lebowski
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-19 14:50, jadryś pisze:
[...]

Jesli o Ixi chodzi, to ma on moja bezwzgledna sympatie, jednak jestem swiadomy kontrowersji, ktore potrafi budzic wokol siebie, zresza pewnie jak i ona sama, i niestety, ale musi wowczas liczyc sie z ich skutkami.

Data: 2011-07-19 15:13:55
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-19 15:01, Lebowski pisze:
[...]

I właśnie o to chodzi, przez ta swoja kontrowersyjność Ikselka jest bardzo dobrym partnerem do dyskusji. Chyba każdy wolałby wymieniać poglądy z Taką osobą niż jakimś ( za przeproszeniem) meczypipą zrobotyzowanym .. I jeżeli chodzi o Nią to myślę że wielu może denerwować jej wysoki poziom intelektualny.

Data: 2011-07-19 17:25:04
Autor: Lebowski
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-19 15:13, jadryś pisze:
[...]

Nie myl Ixi z pansla.
O ile pansla mial moze kilka trafionych pomyslow kulinarnych, przynajmniej jak sugerowali chyba niektorzy, o tyle na kazdym innym polu byl totalnym, zlosliwym i neurotycznym debilem.
Jak jeszcze raz zmusisz mnie do tlumaczenia takich truizmow to uznam to za trolowanie.

Data: 2011-07-20 03:15:11
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 19-07-2011 o 17:25:04  napisa(a):

W dniu 2011-07-19 15:13, jadry pisze:
[...]

I wanie o to chodzi, przez ta swoja kontrowersyjno Ikselka jest
bardzo dobrym partnerem do dyskusji. Chyba kady wolaby wymienia
pogldy z Tak osob ni jakim ( za przeproszeniem) meczypip
zrobotyzowanym .. I jeeli chodzi o Ni to myl e wielu moe
denerwowa jej wysoki poziom intelektualny.

[...]
A swoj drog, kto tu pamita proszek Ixi, podobno nadawa si nawet do  deratyzacji, hej ezka sie w oku krci.

Data: 2011-07-20 12:43:08
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 03:15, stevep pisze:
Dnia 19-07-2011 o 17:25:04  napisał(a):

[...]

A swoją drogą, kto tu pamięta proszek Ixi, podobno nadawał się nawet do deratyzacji, hej łezka sie w oku kręci.

IXI nadal jest sprzedawany.

Data: 2011-07-20 13:42:50
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 20-07-2011 o 12:43:08 jadry <andrzej203@op.pl> napisa(a):

[...]

A pamitasz histori jak jaka baba trzymaa zapas Ixi w tapczanie,  skoczyo sie cikim zatruciem i szpitalem.

Data: 2011-07-20 18:42:51
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 13:42, stevep pisze:

IXI nadal jest sprzedawany.

A pamiętasz historię jak jakaś baba trzymała zapas Ixi w tapczanie, skończyło sie ciężkim zatruciem i szpitalem.

Nie, nie pamiętam, ale to nic dziwnego. - Taki proszek do prania to jakby nie patrzeć trucizna. Oczywiście mam na myśli ten proszek z PRLu, bo dzisiejszy to prawie sam piasek.

Data: 2011-07-21 02:41:22
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 20-07-2011 o 18:42:51 jadry <andrzej203@op.pl> napisa(a):

W dniu 2011-07-20 13:42, stevep pisze:

IXI nadal jest sprzedawany.

A pamitasz histori jak jaka baba trzymaa zapas Ixi w tapczanie,  skoczyo sie cikim zatruciem i szpitalem.

Nie, nie pamitam, ale to nic dziwnego. - Taki proszek do prania to  jakby nie patrze trucizna. Oczywicie mam na myli ten proszek z PRLu,  bo dzisiejszy to prawie sam piasek.
Hmmm, twierdzisz guciu, e proszki faszuje si piaskiem, a skd takie  rewelacje?

Data: 2011-07-21 19:10:22
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-21 02:41, stevep pisze:
Dnia 20-07-2011 o 18:42:51 jadryś <andrzej203@op.pl> napisał(a):

[...]

Hmmm, twierdzisz guciu, że proszki fałszuje się piaskiem, a skąd takie rewelacje?

Nic nie twierdzę, - tylko tak słyszałem od znawców tematu. I tylko nie "guciu", gąsek z tobą nie pasałem.

Data: 2011-07-22 01:46:35
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 21-07-2011 o 19:10:22 jadry <andrzej203@op.pl> napisa(a):

[...]

Nic nie twierdz, - tylko tak syszaem od znawcw tematu. I tylko nie  "guciu", gsek z tob nie pasaem.

A ja syszaem guciu, e ziemia zaczl obraca si w przeciwn stron,  ale nie uwierzyem.

Data: 2011-07-22 11:48:56
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-22 01:46, stevep pisze:

Nic nie twierdzę, - tylko tak słyszałem od znawców tematu. I tylko nie "guciu", gąsek z tobą nie pasałem.

A ja słyszałem guciu, że ziemia zaczęlą obracać się w przeciwną stronę, ale nie uwierzyłem.

A ja z kolei że agent tomek preferuje tylko seks z młodymi facetami.

Data: 2011-07-22 14:27:28
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 22-07-2011 o 11:48:56 jadry <andrzej203@op.pl> napisa(a):

[...]

A ja z kolei e agent tomek preferuje tylko seks z modymi facetami.
Wic ja odpadam, ale ty masz szanse.

Data: 2011-07-22 18:47:50
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-22 14:27, stevep pisze:
Dnia 22-07-2011 o 11:48:56 jadryś <andrzej203@op.pl> napisał(a):

[...]

Więc ja odpadam, ale ty masz szanse.

Ojejku, wyrazy współczucia, Stefan. Nie załamuj się, sa jeszcze inni geje.

Dziękuję - nie skorzystam.

Data: 2011-07-23 02:01:16
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 22-07-2011 o 18:47:50 jadry <andrzej203@op.pl> napisa(a):

[...]

Ojejku, wyrazy wspczucia, Stefan. Nie zaamuj si, sa jeszcze inni  geje.

Dzikuj - nie skorzystam.
Wymawiaa si aba bota.  ;)

Data: 2011-07-23 10:42:00
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-23 02:01, stevep pisze:

Ojejku, wyrazy współczucia, Stefan. Nie załamuj się, sa jeszcze inni geje.

Dziękuję - nie skorzystam.

Wymawiała się żaba błota.  ;)

Wszystkich mierzysz swoja miarką dewianta seksualnego,,ale wyobraź sobie że jest jeszcze trochę heteroseksualnych ludzi na świecie. Ja jestem jednym z nich.

Data: 2011-07-25 00:31:47
Autor: Aicha
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-23 10:42, jadry pisze:

Ojejku, wyrazy wspczucia, Stefan. Nie zaamuj si, sa jeszcze inni
geje.

Dzikuj - nie skorzystam.

Wymawiaa si aba bota. ;)

Wszystkich mierzysz swoja miark dewianta seksualnego,,ale wyobra sobie
e jest jeszcze troch heteroseksualnych ludzi na wiecie. Ja jestem
jednym z nich.

Idcie si ju pieci gdzie indziej ni w kuchni, OK?

Data: 2011-07-26 00:04:03
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-25 00:31, Aicha pisze:
W dniu 2011-07-23 10:42, jadryś pisze:

[...]

Idźcie się już pieścić gdzie indziej niż w kuchni, OK?

To żadne pieszczoty. Jestem po prostu napastowany przez starego zboka, który na moją kilkukrotną obronę praw mniejszości seksualnych zareagował uznaniem mnie za jednego ze swojego środowiska.

Data: 2011-07-26 01:17:10
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 26-07-2011 o 00:04:03 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

To adne pieszczoty. Jestem po prostu napastowany przez starego zboka,  ktry na moj kilkukrotn obron praw mniejszoci seksualnych zareagowa  uznaniem mnie za jednego ze swojego rodowiska.

A moe kto pozna si na tobie?

Data: 2011-07-26 23:26:07
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-26 01:17, stevep pisze:

To żadne pieszczoty. Jestem po prostu napastowany przez starego zboka, który na moją kilkukrotną obronę praw mniejszości seksualnych zareagował uznaniem mnie za jednego ze swojego środowiska.

A może ktoś poznał się na tobie?

Owszem, jednak były to same kobitki.

Data: 2011-07-27 01:43:31
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 26-07-2011 o 23:26:07 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Owszem, jednak byy to same kobitki.

Te z wsami?

Data: 2011-07-20 12:43:35
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-19 17:25, Lebowski pisze:
[...]

Nie mylę.. Panslav obok Ikselki był najbardziej kreatywnym userem na "Kuchni". Trafiony czy nie trafiony pomysł kulinarny to rzecz względna.
Jakie trollowanie, - to tylko wymiana poglądów - dyskusja.

Data: 2011-07-20 13:03:51
Autor: witek
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 12:43, jadryś pisze:

[...]

A posty w postaci - "przechodziłem obok sklepu i kupiłem żur i marchew."?
To Twoim zdaniem "wymiana poglądów"?

Data: 2011-07-20 18:41:24
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 13:03, witek pisze:
[...]

Tak,
  Ja -  " a następnie wróciłem do domu i wrzuciłem to do garnka i zapaliłem gaz...
Adwersarz - "a ile nalałeś wody..... "?-
  - Tak się zaczyna dyskusja na tematy kulinarne, tak rozmawiają ludzie a nie roboty zaprogramowane na zadawanie pytań  i dawanie odpowiedzi bez uwag o tym jaka jest u nich pogoda, czy jak się czują. Naprawdę uważasz że tak powinna wyglądać dyskusja?

Data: 2011-07-20 20:13:26
Autor: witek
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 18:41, jadryś pisze:
[...]

Niestety nie, nie tak się to kończyło, a pewnie mogłoby być interesująco i "pomysłotwórczo" ;-(
Witek

Data: 2011-07-21 19:10:15
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 20:13, witek pisze:

[...]

No to był tylko taki luźny przykład, parę ostrzejszych słow (zwłaszcza w ozywionej dyskusji) to chyba też nie taki znów grzech. Ale jeżeli chodzi o mnie i o moje dyskusje z zarówno z Panslavem jak i Ikselkę to wyglądały one właśnie tak na kształt tego co napisałem powyżej.

Data: 2011-07-20 21:45:33
Autor: Qrczak
Pamiec Panslavisty
Dnia 2011-07-20 18:41, niebożę jadryś wylazło do ludzi i marudzi:
[...]

Dwieście litrów.

- Tak się zaczyna dyskusja na tematy kulinarne,

Aha.

Qra
--
to ja idę w garze żur zamieszać

Data: 2011-07-20 14:09:44
Autor: Lebowski
Pamiec Panslavisty
[...]

Relatywizujesz trafnosc pomyslow kulinarnych pansli ale twierdzisz, ze byl najbardziej kreatywny?
Czyli co? Potrafil zagotowac wode zelazkiem albo wyprasowac koszule garnkiem? Takie rzeczy to byle studencina potrafi.
Cos mi sie widzi, ze zaczynasz przeczyc sam sobie i idziesz juz tylko w zaparte z tym poparciem dla pansli.

Data: 2011-07-20 18:42:06
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 14:09, Lebowski pisze:

[...]

Zależy co rozumiesz po przez słowo "kreatywność"? Jak dla mnie to już sama podwyższona aktywność, rozpoczynanie nowych wątków jest kreatywnością. Panslav szedł w tym dalej, - nowatorskie pomysły na przyrządzanie potraw i ogólnego podejścia do zagadnień w temacie kuchnia były nieomal codziennością.
Nie ma mowy o jakimś popieraniu, - jest tylko zimna ocena działalności Panslava na 'Kuchni".

Data: 2011-07-20 19:24:49
Autor: Lebowski
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 18:42, jadryś pisze:
[...]

Jakosciowo sam kwestionujesz trafnosc jego pomyslow, a tu raptem wyskakujesz, ze byl kreatywny?
Przeciez to jest wewnetrzna sprzecznosci, a twoja ocena to jakis belkot.
Napisz, jak sie w koncu zdecydujesz, co naprawde w jego tworczosci bylo wartosciowe, a co nie, bo dalszy tego typu slowotok nie ma raczej sensu.

Data: 2011-07-21 19:10:00
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 19:24, Lebowski pisze:
[...]

No nie wiem doprawdy gdzie ty widzisz moje kwestionowanie pomysłów Panslawa?? Ja tylko napisałem że nie wszystkim one mogą przypaść do gustu! Mogą, ale nie muszą! Mi osobsicie BARDZO PRZYPAY...
Zaczynam się zastanawia czy rozmawiam z kims z kim warto dyskutowac.. kto jest w stanie zrozumiec slowo pisane.

Data: 2011-07-21 19:25:20
Autor: Lebowski
Pamiec Panslavisty
[...]

No to moze sie juz nie mecz z tym zastanawianiem, bo o gustach sie nie dyskutuje z oczywistych powodow.

Data: 2011-07-22 11:48:52
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-21 19:25, Lebowski pisze:
[...]

Tu nie chodzi o gust, ale o rozumienie danych terminów. Bo widzę że ty zupełnie inaczej rozumiesz definicję słowa  "kreatywność" niż ja.

Data: 2011-07-22 14:58:00
Autor: Lebowski
Pamiec Panslavisty
[...]

Zaczynasz belkotac jak potluczony albo nie ogarniasz juz swojego stanowiska, ktore zawarles w 3-4 ostatnich postach.
Dla ciebie kreatywnosc to tworzenie nowych postow, a pansla poszedl dalej
[...]
Ale te pomysly chwile wczesniej relatywizujesz
- "Trafiony czy nie trafiony pomysł kulinarny to rzecz względna",
czyli w pewnej czesci kwestionujesz, a potem warunkujesz gustem
- "No nie wiem doprawdy gdzie ty widzisz moje kwestionowanie pomysłów Panslawa?? Ja tylko napisałem że nie wszystkim one mogą przypaść do gustu!".
Czyli cala ta twoja kreatywnosc w efekcie sprowadza sie do gustu, wiec nie ma o czym dyskutowac, bez wzgledu czy to w koncu zrozumiales, czy nie.
Dlatego ujme to tak - spierdalaj jadrys z tym swoim belkotem albo ograniczeniem, bo szkoda na niego juz wiecej czasu.

Data: 2011-07-22 18:48:32
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-22 14:58, Lebowski pisze:
spierdalaj

Pa, panie Lebowski.

Data: 2011-07-22 21:25:28
Autor: Lebowski
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-22 18:48, jadryś pisze:
W dniu 2011-07-22 14:58, Lebowski pisze:
spierdalaj

Pa, panie Lebowski.

Tylko nie mow do mnie pa, bardzo cie prosze.
I sorry za to spierdalaj.
Powinienem byc bardziej kreatywny i mialo byc oczywiscie:
- gon sie ;)

Data: 2011-07-20 14:23:29
Autor: pulsar
Pamiec Panslavisty
[...]

Nie jestem szowinistą, ale ta 'kuchnia' to
chyba bardziej pożyteczne miejsce 'wymiany poglądów'
niż 'polityka', dla takich pięknookich dziwcząt, jak
Antenka, Jadrysia, czy Ikselka... ;-)

pulsar

Data: 2011-07-22 12:10:41
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 14:23, pulsar pisze:
[...]

Gdzie ty widzisz "a" na końcu mojego nicka? Dlaczego próbujesz mnie obrażać?

Data: 2011-07-22 13:42:27
Autor: pulsar
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-22 12:10, jadrys pisze:

Gdzie ty widzisz "a" na końcu mojego nicka? Dlaczego próbujesz mnie
obrażać?

Eee, tam zaraz obrażać... zasugerowałem się
zdaniem Antenki, cyt.:
"A od Jadrysia się odpimpol, bo ona ma oczy ( piękne zresztą) i widzi
jaka jestem śliczna."

pulsar

Data: 2011-07-22 13:50:48
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-22 13:42, pulsar pisze:
[...]

No, takie przejęzyczenie często się zdarza, - zamiana "e" na "a" "y" na "u" i odwrotnie, zwłaszcza u  osób piszących bez wzrokowo.

Data: 2011-07-22 13:57:06
Autor: pulsar
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-22 13:50, jadrys pisze:

No, takie przejęzyczenie często się zdarza, - zamiana "e" na "a" "y" na
"u" i odwrotnie, zwłaszcza u osób piszących bez wzrokowo.

Tak, tak, ale Antenka nic nie zamieniła,
tylko dodała 'a' do 'on' (?)... jakby zapomniała,
że ma pisać 'on' a nie 'ona'... to symptomatyczne
'przejęzyczenie', nieprawdaż? ;-)

pulsar

Data: 2011-07-22 19:00:04
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-22 13:57, pulsar pisze:
[...]

Tak, ale zdarza się.

Data: 2011-07-20 07:52:21
Autor: witek
Pamiec Panslavisty
[...]

hahah
Ktoś kto nie rozumie procesu osmozy i wydaje mu się, że woda destylowana rozpuszcza bakterie nie prezentuje takiego poziomu
Witek

Data: 2011-07-20 11:35:29
Autor: Hans Kloss
Pamiec Panslavisty
On 20 Lip, 07:52, witek <jakubo1...@beztego.gazeta.pl> wrote:

Kto kto nie rozumie procesu osmozy i wydaje mu si, e woda destylowana
rozpuszcza bakterie nie prezentuje takiego poziomu
Mona to i "rozpuszczaniem" nazwa, niezbyt cisle ale IMO nie jest to
tragiczny bd. Wyobra sobie e destylka rozpuszcza take szko- i to
stosunkowo niele ;)
J-23

Data: 2011-07-20 12:42:59
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 07:52, witek pisze:
[...]

Poziomu intelektualnego nie mierzy się wg. jednej wąskiej dziedziny.

Data: 2011-07-20 13:02:05
Autor: witek
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 12:42, jadryś pisze:
[...]

Ale za to w umiejętności logicznego myślenia i przyzwania się do błędów raczej już można ;-)
Witek

Data: 2011-07-20 13:52:48
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 20-07-2011 o 13:02:05 witek <jakubo1313@beztego.gazeta.pl> napisa(a):

W dniu 2011-07-20 12:42, jadry pisze:
[...]

Poziomu intelektualnego nie mierzy si wg. jednej wskiej dziedziny.
Ale za to w umiejtnoci logicznego mylenia i przyzwania si do bdw  raczej ju mona ;-)
Witek
Eeee, jedyna umiejtno, ktr prezentujesz to ujadanie.

Data: 2011-07-20 18:40:48
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 13:02, witek pisze:
[...]

Tego pierwszego akurat Ikselce nie można odmówić. A z tym przyznawaniem do błędów też bym sie wstrzymał do całkowitego wyjaśnienia sprawy.

Data: 2011-07-20 20:09:53
Autor: witek
[OY]: Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 18:40, jadryś pisze:
[...]

Nie, zdecydowanie nie.
Zobacz "dyskusje" z nią w temacie noży ceramicznych, nie tylko zreszta ze mną, prześledź proszę watek, gdzie xl uważa że tlenki metalu nie mogą być ceramiką, a podawane przeze mnie przyklady TiO2 czy korundu nie są przyjmowane do wiadomości, bo dla niej tytan jet dodatkiem - toz to kuriozum było! A jeszcze na argumenty odpowiadała bluzgami.
Podobna sprawa był w dyskusji nt. teflonu, a wcześniej oponowałe, przeciko bzdurze jaką usiłowała nas oświecić - czyli że bakterie rozpuszczają się w wodzie destylowanej (będziesz chciał, daj znać na "pirive" - odszukam watki
Pozdrawiam Witek

Data: 2011-07-20 11:46:58
Autor: Ikselka
: Pamiec Panslavisty

Zobacz "dyskusje" z ni w temacie noy ceramicznych, nie tylko zreszta
ze mn, przeled prosz watek, gdzie xl uwaa e tlenki metalu nie mog
by ceramik,

....pki nie zostan utwardzone. Tumaczyam ci kilka razy jak krowie
na granicy, e substancje surowcowe staj si ceramik DOPIERO po
zastosowaniu odpowiedniej technologii utwardzania.
To, co imputujesz, wypisz wymaluj znaczy tyle, e np glina pozostajc
w dole na polu ju jest ceramik.
Ot nie - staje si ni po wypaleniu (czyli termicznym utwardzeniu).
Tak samo inne substancje - potrzebuj ODPOWIEDNIEJ (termicznej lub
chemicznej) obrbki, aby sta si produktem CERAMICZNYM. Bez tego NIE
S ceramik. S surowcami ceramicznymi.

a podawane przeze mnie przyklady TiO2 czy korundu nie s
przyjmowane do wiadomoci, bo dla niej tytan jet dodatkiem - toz to
kuriozum byo! A jeszcze na argumenty odpowiadaa bluzgami.
Podobna sprawa by w dyskusji nt. teflonu, a wczeniej oponowae,
przeciko bzdurze jak usiowaa nas owieci - czyli e bakterie
rozpuszczaj si

Ulegaj osmozie - tak pisaam.
Osmoza to nie rozpuszczanie. //wiesz?

w wodzie destylowanej (bdziesz chcia, daj zna na
"pirive" - odszukam watki
Pozdrawiam Witek

A prosz bardzo:
http://dyskusje.we-dwoje.pl/re;noze;ceramiczne;ot,pt,p471684.html
http://www.gadugrupa.pl/pl.rec.kuchnia/85004-re-no-e-ceramiczne-ot-

I gwoli twego poziomu -  mam nadziej, e po dyskusji pod podanym
drugim linkiem ju wiesz ode mnie, e zwizki METALI z innymi
substancjami nie s substancjami METALICZNYMI.
Zapamitaj!

Wszystkie twoje zarzuty s wydumane i wynikaj z nierozumienia moich
tekstw, ty po prostu nie rozumiesz zda wielokrotnie zoonych.
Przeinaczanie moich wypowiedzi (jak pokazaam wyej) wiadczy o ich
cakowitym nierozumieniu.

Data: 2011-07-20 20:56:13
Autor: witek
: Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 20:46, Ikselka pisze:

[...]

I cigle nie wiesz jak bzdure piszesz!!! Bakterie nie mog "ulegac osmozie" - tumaczyem jak krowie na granicy, ale wida nie jest wstanie tego zrozumie. A odsyaem do znajomego (twojego) nauczyciel biologii czy chemii, ale wida nie skorzystala lub i on nie da rady ;-)

[...]

Napisaem wczeniej - szkoda czasu na prby tumaczenia tobie ;-(

[...]
Krliczku rabarbarowy - kady moe wrcic do wtku - a tam czarno na biaym jest:-)
Bez pozdrowie

Data: 2011-07-20 12:08:26
Autor: Ikselka
: Pamiec Panslavisty
On 20 Lip, 20:56, witek <jakubo1...@beztego.gazeta.pl> wrote:
(...)
Kr liczku rabarbarowy - ka dy mo e wr cic do w tku - a tam czarno na
bia ym jest:-)
Bez pozdrowie

Pamitaj o niemetalicznoci zwizkw metali!

Bez pozdrowie.

Data: 2011-07-20 20:59:16
Autor: u2
: Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 20:56, witek pisze:
Krliczku rabarbarowy - kady moe wrcic do wtku - a tam czarno na
biaym jest:-)
Bez pozdrowie

A to cham i prostak z ciebie. Wida, ze nadajesz z GWna. A fe :P

Data: 2011-07-20 21:49:57
Autor: Aicha
: Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 20:59, u2 pisze:

Krliczku rabarbarowy - kady moe wrcic do wtku - a tam czarno na
biaym jest:-)
Bez pozdrowie

A to cham i prostak z ciebie. Wida, ze nadajesz z GWna. A fe :P

Tak jak - nie przymierzajc - Ikselka.

Data: 2011-07-22 11:48:48
Autor: jadryś
[OY]: Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 20:09, witek pisze:

[...]

W tym temacie akurat nie mogę zająć zdania. Ale o tym tym teflonie sklaniałbym sie do przyznania racji Ikselce. - Już teraz na dzień dzisiejszy jest wiele wątpliwości co do jego takiego zastosowania.

Data: 2011-07-19 17:04:16
Autor: Diabeson
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-19 14:30, jadry pisze:

Wiesz, jestem w usenecie od stosunkowo niedawna. I od pocztku miaem
dylemat z zrozumieniem pojcia "Troll netowy". Tak si zoyo e
pierwsza grup ktr zasubskrybowaem bya grupa "Admini ..co tam" , no
i tam na tej grupie owi admini dyskutowali o Was. - tj. o Tobie i
Panslavie. Zarzucali Wam w trolling.

a moe tak naucz si ci posty, skoro chcesz by taki cacy z netykiet?
Tzw "trolling" - termin okrelajcy uytkownika, ktry jest zbyt upierdliwy w stosunku do reszty piszcych. Najgorzej, kiedy piszcy troll robi to co robi ze witym przekonaniem dla swoich racji, a nie dla jajec tak jak my z APD :)

Data: 2011-07-20 12:58:09
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-19 17:04, Diabełson pisze:
[...]

a może tak naucz się ciąć posty, skoro chcesz być taki cacy z netykietą?
Tzw "trolling" - termin określający użytkownika, który jest zbyt upierdliwy w stosunku do reszty piszących. Najgorzej, kiedy piszący troll robi to co robi ze świętym przekonaniem dla swoich racji, a nie dla jajec tak jak my z APD :)

Cięcie niektórych postów może wypaczyć jego treść, całe przesłanie.

Ty akurat nie masz prawa krytykować innych.

Wy z APD, - co to znaczy? Wy jesteście w jakiś sposób upośledzeni, - rodzaj impotencji, i to nie tylko twórczej, tak że zadowolenie seksualne czerpiecie tylko z obrażania innych?

Data: 2011-07-20 07:30:23
Autor: witek
Pamiec Panslavisty
[...]

Niestety tutaj mijasz się mocno z rzeczywistością. XL zabiera głos we wszystkich wątkach, a po wykazaniu jej braku wiedzy tupie nogą i obrzuca obelgami, wykazując daleko idącą niechęć do przyznania się do błędu. Na kuchni czy ogrodach jest tego cała fura. Przykładem mogą być wątki dotyczące ceramiki czy białek roślinnych (XL nie uznaje ceramiki korundowej za ceramikę tupiąc nogą czy faktu że mąką zawiera cała gamę białek).
Może ona i jakąś wiedzę ma, ale po takich wpadkach raczej niewiele osób cytowane przez nią informację będzie traktować poważnie.
A Panslavista zaczynał na tej grupie od proponowania odchodów do jedzenia" czym raczej nie zaskarbił przychylności na początek.

Data: 2011-07-20 12:42:50
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 07:30, witek pisze:

[...]

No i myślę że te konkretne sprawy przysłoniły Ci obraz Ikselki.. Czy podsumowałeś kiedy, w ilu sprawach Ikselka ew. Panslav nie mylili się? Nie ma niestety ludzi idealnych w każdym zagadnieniu.

Data: 2011-07-20 13:01:02
Autor: witek
Pamiec Panslavisty
[...]

Widzisz, to nie o pomyłki chodzi, ale o "pójście w zaparte" i niewybredne ataki, z inwektywami włącznie.
W kilku dyskusjach podsuwałem pod nos publikacje w recenzowanych pismach, a w odpowiedzi otrzymywałem - że xl znalazła coś na bliżej nieokreślonej stronie www i tylko to może być prawdą!
Przy czym, choćby w dyskusji o GMO, dało się kulturalnie wymieniać poglądy z innymi osobami, mimo że, podejście mieliśmy zgoła przeciwstawne.
Można? Można!
Witek

Data: 2011-07-20 13:18:49
Autor: Leprechaun
Pamiec Panslavisty

Uytkownik "witek" <jakubo1313@beztego.gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:j06ci4$b7r$1inews.gazeta.pl...
[...]

HIiiiiiiiiihahhahahahhahahaaa! Razorek znw si podszywa pod yntelygenta!

BomBel

Data: 2011-07-20 13:25:40
Autor: witek
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 13:18, Leprechaun pisze:

Witek

HIiiiiiiiiihahhahahahhahahaaa! Razorek znw si podszywa pod yntelygenta!

BomBel

No c skoro tak twierdzisz. Owie mnie jeszcze tylko kto to Razorek?
Witek

Data: 2011-07-20 13:48:01
Autor: Leprechaun
Pamiec Panslavisty

Uytkownik "witek" <jakubo1313@beztego.gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:j06e08$f4k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Owie mnie kto to jest Witek? ;)))

BomBel

Data: 2011-07-20 14:26:32
Autor: witek
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 13:48, Leprechaun pisze:

[...]

Witek Jakubowski z odzi

Data: 2011-07-20 14:35:30
Autor: Leprechaun
Pamiec Panslavisty

Uytkownik "witek" <jakubo1313@beztego.gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:j06hid$qnt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Akurat.

http://politykier.pl/kat,1025817,wid,13607191,wiadomosc.html

BomBel

Data: 2011-07-20 18:40:21
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 13:25, witek pisze:
W dniu 2011-07-20 13:18, Leprechaun pisze:

Witek

HIiiiiiiiiihahhahahahhahahaaa! Razorek znów się podszywa pod yntelygenta!

BomBel

No cóż skoro tak twierdzisz. Oświeć mnie jeszcze tylko kto to Razorek?
Witek

Przypominasz mu w czymś takiego jednego usera z "Polityki".

Data: 2011-07-20 13:51:03
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 20-07-2011 o 13:18:49 Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw>  napisa(a):

[...]

Nastpne kundlowcielenie?

--
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-20 18:40:36
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty

[...]

No widzę że dla Ciebie kultura to wtedy gdy adwersarz przyzna ci rację. I dlaczego tak bezkrytycznie Ikselka miałaby Ci przyznawać racje skoro sprawa była kontrowersyjna?

Data: 2011-07-20 18:44:39
Autor: u2
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 18:40, jadry pisze:
Przy czym, choby w dyskusji o GMO, dao si kulturalnie wymienia
pogldy z innymi osobami, mimo e, podejcie mielimy zgoa
przeciwstawne.
Mona? Mona!
Witek

No widz e dla Ciebie kultura to wtedy gdy adwersarz przyzna ci racj.
I dlaczego tak bezkrytycznie Ikselka miaaby Ci przyznawa racje skoro
sprawa bya kontrowersyjna?

GMO jest wytwarzana przy uzyciu bakterii e-cola. Stad ostatnio ta seria
naglych zejsc w Niemczech. Szwaby oczywiscie nie przyznaly sie. Najpierw
zwalili na bogu ducha winnych Hiszpanow, ktorzy postawili sie szwabom. A
potem szwaby zwalili na na Egipcjanow, ktorzy nie postawia sie szwabom,
bo nie znaja szwabskiego :)

Data: 2011-07-20 19:21:17
Autor: Waldemar Krzok
Pamiec Panslavisty
u2 wrote:

[...]

A E-cola to co to jest? Co jak cola zero?

naglych zejsc w Niemczech. Szwaby oczywiscie nie przyznaly sie. Najpierw
nie

zwalili na bogu ducha winnych Hiszpanow, ktorzy postawili sie szwabom. A
potem szwaby zwalili na na Egipcjanow, ktorzy nie postawia sie szwabom,
bo nie znaja szwabskiego :)

W Szwabii nie byo ani jednego zejcia. Wszystkie na pnocy Niemiec.

Waldek

--
My jsme Borgov. Sklopte tty a vzdejte se. Odpor je marn.

Data: 2011-07-20 19:22:57
Autor: u2
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 19:21, Waldemar Krzok pisze:
[...]

Dlatego pisze z malej litery, podkreslajac moj osobisty stosunek do
szwabow :)

Data: 2011-07-20 19:35:25
Autor: Aicha
Pamiec Panslavisty
[...]

Co Ty chcesz od userw polityki? Oni nie musz si zna na bakteriach.

Czepiasz siem :)

Data: 2011-07-20 19:49:26
Autor: u2
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 19:35, Aicha pisze:
A E-cola to co to jest? Co jak cola zero?

Co Ty chcesz od userw polityki? Oni nie musz si zna na bakteriach.

Fakt, nie jestem specem od trucizn. Ale wierz mi szwaby som :)

Data: 2011-07-20 19:50:47
Autor: u2
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 19:49, u2 pisze:
W dniu 2011-07-20 19:35, Aicha pisze:
A E-cola to co to jest? Co jak cola zero?

Co Ty chcesz od userw polityki? Oni nie musz si zna na bakteriach.

Fakt, nie jestem specem od trucizn. Ale wierz mi szwaby som :)

A tutaj wiecej o e-coli :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pa%C5%82eczka_okr%C4%99%C5%BCnicy

Data: 2011-07-22 11:48:43
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 18:44, u2 pisze:
[...]

Albo to masowe ginięcie pszczół w USA i Kandzie - giną całe szczepy "bez powodu". Niby oficjalnie to tajemnicza sprawa, ale wszyscy myslą o jednym...

Data: 2011-07-22 08:56:21
Autor: Iwon\(K\)a
Pamiec Panslavisty
"jadryś" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:j0bh39$1oq$3news.onet.pl...
[...]

"wszyscy" ??-- - i  o czym?

i.

Data: 2011-07-22 18:47:43
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-22 15:56, Iwon(K)a pisze:

[...]

O GMO, czyli genetycznie modyfikowanych roślinach. M.in. rzepaku, soi  czy słoneczniku, które w USA wyszly już z fazy laboratoryjnej i są przedmiotem upraw na skale przemysłową. Przypuszczalnie od nektaru tych roślin giną pszczoły.

Data: 2011-07-22 12:15:07
Autor: Iwon\(K\)a
Pamiec Panslavisty
"jadryś" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:j0c9gr$th6$1news.onet.pl...
[...]

rosliny sie cale wieki genetycznie modyfikowaly. Akurat na temat giniecia pszczol sa i inne
przypuszczenia. Mi bardziej chodzilo o Twoja nieprawdziwa generalizacje.

i.

Data: 2011-07-23 10:41:20
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-22 19:15, Iwon(K)a pisze:
[...]

Właśnie, - całe wieki, a wszystko inne łącznie z pszczołami także ewoluowało. Trwało to miliony lat zanim się "dograło", a tu zmieniono w błyskawiczny sposób  jedno z ogniw natury a pozostałe działają "po staremu".

No, wszyscy co się tym zagadnieniem interesują. - Czyli GMO.

Data: 2011-07-23 11:54:57
Autor: u2
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-23 10:41, jadry pisze:
No, wszyscy co si tym zagadnieniem interesuj. - Czyli GMO.

GMO to gwno, nie radze nawet tego probowac. Kompletnie bez smaku.

Data: 2011-07-24 19:52:46
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-23 11:54, u2 pisze:
W dniu 2011-07-23 10:41, jadryś pisze:
No, wszyscy co się tym zagadnieniem interesują. - Czyli GMO.

GMO to gwno, nie radze nawet tego probowac. Kompletnie bez smaku.

Niedługo nawet nie będziemy mieć wyboru. Już zresztą mamy ograniczony wybór, - do prawie każdego oleju w kraju  jest dodana domieszka modyfikowanej soi.

Data: 2011-07-26 08:27:51
Autor: Iwon\(K\)a
Pamiec Panslavisty
"jadryś" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:j0e1eg$g97$1news.onet.pl...
[...]

nic sie nie dogralo. Stale sie dogrywa.

No, wszyscy co się tym zagadnieniem interesują. - Czyli GMO.

i tutaj tez jest to nieprawda.

i.

Data: 2011-07-30 20:53:47
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-26 15:27, Iwon(K)a pisze:
[...]

Dograło się do tego stopnia że pyłek niemodyfikowanego słonecznika pszczołom nie szkodził. A zmienionego sztucznie, w błyskawicznym tempie przez człowieka chyba jednak zaszkodził. Pytanie - ile czasu potrzeba żeby zobaczyć kiedy taki słonecznik zacznie oddziaływać na ludzi?

No, wszyscy co się tym zagadnieniem interesują. - Czyli GMO.

i tutaj tez jest to nieprawda.

i.

Chcesz się założyć?

Data: 2011-07-31 11:30:08
Autor: Iwon\(K\)a
Pamiec Panslavisty
"jadryś" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:j11ju5$lt$2news.onet.pl...
[...]

"chyba jednak"- masz jakies badanie uwiarygodnione na ten temat, czy tylko teoryjki w niedziele popoludniu u cioci na imienianach.

po co. Przeciez to jest fakt.
i.

Data: 2011-07-20 19:59:32
Autor: witek
Pamiec Panslavisty
[...]

Nie zrozumiałeś, nie chodzi o przyznanie mi racji, ale o umiejętność dyskusji z uznawaniem argumentów, szczególnie w chwili gdy argumenty podpierane są "twardymi" faktami publikowanymi w RECENZOWANYCH czasopismach, a nie na łamach stron internetowych pisanych przez "gimnazjalistów na zaliczenie".
Wróć dwie wypowiedzi wyżej w tym wątku i spójrz, że pierwotni podany był przykład ceramiki korundowej i procesu osmozy - tematyki raczej mało kontrowersyjnej.
Witek

Data: 2011-07-20 20:39:25
Autor: u2
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 19:59, witek pisze:
Nie zrozumiae, nie chodzi o przyznanie mi racji, ale o umiejtno
dyskusji z uznawaniem argumentw, szczeglnie w chwili gdy argumenty
podpierane s "twardymi" faktami publikowanymi w RECENZOWANYCH
czasopismach, a nie na amach stron internetowych pisanych przez
"gimnazjalistw na zaliczenie".

Gupi, twarde dowody w recenzowanych urnaach to dobra papka dla
lemmingw takich jak ty.

Data: 2011-07-20 20:51:02
Autor: witek
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 20:39, u2 pisze:
[...]

Z tym e ja mwi o naukach eksperymentalnych - biologia- chemia, gdzie ktre nieco si rni od politologii czy socjologii:-)
I nie pamitam, by ci wszeniej obraa ;-)
Pozdrowienia Witek

Data: 2011-07-20 20:57:53
Autor: u2
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-20 20:51, witek pisze:
[...]

Nie sciemniaj witus. Eksperymenty albo sie sprawdzaja w praktyce, albo
sie nie sprawdzaja. Pisze to tobie ja inzynier nauk technicznych.

Dlatego albo piszemy o twardych dowodach, albo o niezweryfikowanych
eksperymentach.

Data: 2011-07-21 02:36:35
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 20-07-2011 o 20:39:25 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

[...]

Jeszcze jeden powtarzalny bana, a co z razwietk?

Data: 2011-07-22 11:48:38
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
[...]

Zrozumiałbym Twoje zastrzeżenia do Jej uporu gdybyś był naukowcem pracującym nad tą sprawą, ale tak to naprawdę nie oczekuj przyznania racji  i uznawania argumentów gdzieś wyczytanych. Widać Ikselka też miała jakieś swoje źródła informacji na ten tamat i różnily sie one od tych które Ty przytoczyłeś.

Data: 2011-07-29 20:34:21
Autor: witek
Pamiec Panslavisty
[...]

Ja przytaczałem, publikacje dotyczące ceramiki, z pism recenzowanych, z tzw listy filadelfijskiej, w odpowiedzi otrzymywałem ewentualnie link do wikipedi lub twierdzenie, że ona ma racje i już.
Ciekawe czy widzisz różnicę?
Witek

Data: 2011-07-29 21:42:24
Autor: u2
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-29 20:34, witek pisze:
Ciekawe czy widzisz rnic?

Jak nie widac roznicy to po co przeplacac ? :)

Data: 2011-07-29 22:27:20
Autor: witek
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-29 21:42, u2 pisze:
W dniu 2011-07-29 20:34, witek pisze:
Ciekawe czy widzisz rnic?

Jak nie widac roznicy to po co przeplacac ? :)
Taaa ;-)

Data: 2011-07-30 20:52:37
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
[...]

To już mniej istotne. Wazniejsze jest to że zarówno Ty jak i Ikselka za poważnie podchodzicie do takich spraw.. Wszak to są sprawy o których obydwoje macie wiedzę tylko podręcznikową.

Data: 2011-07-30 21:18:15
Autor: witek
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-30 20:52, jadryś pisze:
[...]

:-)
Umiejętności korzystania z źródeł "poza podręcznikowych" czyli z publikacji naukowych mam w miarę opanowaną ;-)

Co do "zbyt poważnego" traktowania sprawy - niestety muszę się z Tobą zgodzić, ale jak widzę "wymądrzająca się" osobę, która wyśmiewa innych prezentując "informacje" np jakoby związki metalu nie mogły być ceramiką (cyt z XL), to mnie szlak trafia. Nie mówiąc już o wprowadzaniu innych w błąd przez takie "nowinki"

Pozdrowienia Witek

Data: 2011-07-30 21:25:14
Autor: u2
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-30 21:18, witek pisze:
Co do "zbyt powanego" traktowania sprawy - niestety musz si z Tob
zgodzi, ale jak widz "wymdrzajca si" osob, ktra wymiewa innych
prezentujc "informacje" np jakoby zwizki metalu nie mogy by ceramik
(cyt z XL), to mnie szlak trafia. Nie mwic ju o wprowadzaniu innych w
bd przez takie "nowinki"

A co tobie metal i ceramika winne na pl.soc.polityka ? :)

Data: 2011-07-30 21:31:21
Autor: Aicha
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-30 21:25, u2 pisze:

A co tobie metal i ceramika winne na pl.soc.polityka ? :)

To s wanie skutki crosspostw z kuchni :)

Data: 2011-07-30 21:38:40
Autor: u2
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-30 21:31, Aicha pisze:
W dniu 2011-07-30 21:25, u2 pisze:

A co tobie metal i ceramika winne na pl.soc.polityka ? :)

To s wanie skutki crosspostw z kuchni :)

Metale sa zwykle zabojcze, ale czasami zbawienne :)

Data: 2011-07-30 21:50:52
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-30 21:31, Aicha pisze:
W dniu 2011-07-30 21:25, u2 pisze:

A co tobie metal i ceramika winne na pl.soc.polityka ? :)

To są właśnie skutki crosspostów z kuchni :)

A co robią na pl.rec kuchnia?

Data: 2011-07-30 21:33:14
Autor: witek
Pamiec Panslavisty
[...]

Ok, kocz w takim razie ;-)
Pozdrowienia

Data: 2011-07-30 21:51:14
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty
[...]

Te publikacje naukowe to też nic innego jak wiedza podręcznikowa. Oj, zmieniło się wiele rzeczy, nawet w stosunkowo niedługim czasie po opublikowaniu przez naukowców.

Data: 2011-08-01 17:14:33
Autor: Dawid
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-30 21:51, jadryś pisze:

Te publikacje naukowe to też nic innego jak wiedza podręcznikowa. Oj,
zmieniło się wiele rzeczy, nawet w stosunkowo niedługim czasie po
opublikowaniu przez naukowców.

No popatrz, następny noblista.Mądrzejszy od wszystkich naukowców i marnuje się pisząc na grupy.LOL
Jadryś pierd... jak Ikselka.

Data: 2011-07-21 00:21:58
Autor: Dariusz K. adziak
Pamiec Panslavisty
Uytkownik jadry napisa:
W dniu 2011-07-20 07:30, witek pisze:

Niestety tutaj mijasz si mocno z rzeczywistoci. XL zabiera gos we
wszystkich wtkach, a po wykazaniu jej braku wiedzy tupie nog i
obrzuca obelgami, wykazujc daleko idc niech do przyznania si do
bdu. Na kuchni czy ogrodach jest tego caa fura. Przykadem mog by
wtki dotyczce ceramiki czy biaek rolinnych (XL nie uznaje ceramiki
korundowej za ceramik tupic nog czy faktu e mk zawiera caa gam
biaek).
Moe ona i jak wiedz ma, ale po takich wpadkach raczej niewiele
osb cytowane przez ni informacj bdzie traktowa powanie.
A Panslavista zaczyna na tej grupie od proponowania odchodw do
jedzenia" czym raczej nie zaskarbi przychylnoci na pocztek.

No i myl e te konkretne sprawy przysoniy Ci obraz Ikselki.. Czy
podsumowae kiedy, w ilu sprawach Ikselka ew. Panslav nie mylili si?
Nie ma niestety ludzi idealnych w kadym zagadnieniu.

Ikselka potrafi si upiera przy gupocie. Panslawista potrafi twierdzi e woli borowiki od kurek - kwestia gustu. Tak lubi, mona byo stwierdzi e ja lubi inaczej. O arciu wiedzia duo - i nie odbieraj mu tej wiedzy...

--
Darek

Data: 2011-07-22 11:48:22
Autor: jadryś
Pamiec Panslavisty

No i myślę że te konkretne sprawy przysłoniły Ci obraz Ikselki.. Czy
podsumowałeś kiedy, w ilu sprawach Ikselka ew. Panslav nie mylili się?
Nie ma niestety ludzi idealnych w każdym zagadnieniu.

Ikselka potrafi się upierać przy głupocie. Panslawista potrafił twierdzić że woli borowiki od kurek - kwestia gustu. Tak lubił, można było stwierdzić że ja lubię inaczej. O żarciu wiedział dużo - i nie odbieraj mu tej wiedzy...

Niekoniecznie przy głupocie, ale jeżeli już - to chyba tak naprawdę wszyscy to lubimy?... ;-) , - jedni trochę mniej, drudzy trochę więcej. - Ludzka sprawa.

Wcale Mu nie odbieram. Moim zdaniem to powiem więcej -  że w kuchni był prawdziwym ekspertem.

Data: 2011-07-17 14:17:24
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 17-07-2011 o 10:47:35 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Tego nie stwierdziem, moe przedmiot jego zainteresowa by mi obojtny.

Data: 2011-07-17 17:41:32
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-17 14:17, stevep pisze:
Dnia 17-07-2011 o 10:47:35 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Tego nie stwierdziłem, może przedmiot jego zainteresowań był mi obojętny.

Na pewno. Bez urazy Stefan, ale masz bardzo wąskie horyzonty w porównaniu z Panslavem.

Data: 2011-07-18 00:36:54
Autor: stevep
Pamiec Panslavisty
Dnia 17-07-2011 o 17:41:32 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Na pewno. Bez urazy Stefan, ale masz bardzo wskie horyzonty w  porwnaniu z Panslavem.

Bez urazy, ale bardziej bym ceni sobie zdanie konia na ten temat ni  twoje.

Data: 2011-07-18 07:39:11
Autor: jadrys
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-18 00:36, stevep pisze:

[...]

Bez urazy, ale bardziej bym cenił sobie zdanie konia na ten temat niż twoje.

Oj nie lubisz ty Stefan czytać faktów...

Data: 2011-07-17 19:52:05
Autor: Diabeson
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-17 10:47, jadrys pisze:
  By to facet o bardzo szerokim zasobie wiedzy.

po linii na bazie

Data: 2011-07-17 19:50:47
Autor: Diabeson
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-17 01:02, jadrys pisze:
W dniu 2011-07-16 19:03, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
Bedzie trwala.

Bdzie, choby z powodu wielu przepisw na potrawy ktre podawa na p.r.
Kuchnia.

pansraka gotowa hektolitry i ar to wszystko, dlatego umar. Zebrao mu si na pierda i stao si - rozpierdzia si na kawaki. Taka jest prawda.
Nad Nieportem pojawia si 14 lipca br chmura siarkowodoru, jednak nie ma wystarczajcych dowodw na to, e ma to zwizek ze mierci tego trola.

Data: 2011-07-17 12:40:32
Autor: White Power
Pamiec Panslavisty
Ireneusz 'Neko' Miler <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa(a):
Bedzie trwala.

A co si z nim stao?

Data: 2011-07-17 19:52:44
Autor: Diabeson
Pamiec Panslavisty
W dniu 2011-07-17 14:40, White Power pisze:
Ireneusz 'Neko' Miler<miglce@_bez_spamu.wp.pl>  napisa(a):

Bedzie trwala.

A co si z nim stao?

umar i nie yje

Data: 2011-07-18 06:22:35
Autor: White Power
Pamiec Panslavisty
Diabeson <hellboy@satan.org> napisa(a):

> A co si z nim stao?

umar i nie yje

Serio? Jak tak to zapal mu wirtualnego znicza [']

Data: 2011-07-27 06:21:05
Autor: Leszczur
Pamiec Panslavisty
On 16 Lip, 19:03, "Ireneusz 'Neko' Miler" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:
Bedzie trwala.

Dopiero dzisiaj dowiedziaem si o odejciu Panslavisty i bardzo mnie
ta wiadomo zasmucia.
Nie mielimy nawet czciowo zblionych pogldw i wielokrotnie si na
amach psp kcilimy, ale mimo wszystko rozmowy z nim daway do
mylenia.
Panslav niewtpliwie by postaci bardzo barwn i nadajc wicej
ycia tej grupie. Bdzie tu go brakowao.

Pozdro

L'e-szczur

Pamiec Panslavisty