Pamięci Marka Michalaka

Data: 2020-06-01 03:14:45
Autor: Tautologie mają numery
Pamięci Marka Michalaka
Ktoś już kiedyś napisał na grupię, że Michalak zajebał patent na grzałkę. I, że grzałka Michalaka jest bublem, bo MM nie wiedział jak działa radiator.

I tu ostatnio pojawiły się bardzo dobre 1sze stopnie z radiatorami, przeznaczone specjalnie na zimne wody, np:

Apeks TEK3
Apekst MTX-R
Scubapro MK25
Scubapro MK21
Aqualung Legend3

Tak sobie myślę, że to naprawdę szkoda, że Marek Michalak nie wiedział jak działa radiator.

A. Kręglicka

Data: 2020-07-02 18:55:58
Autor: WojtekB
Pamięci Marka Michalaka
Ale jesteś głupia Najpierw musisz wiedzieć jak technicznie wygląda Grzałka.
Do szkoły musisz wrócić.

Wojtek B.

Data: 2020-07-03 03:59:41
Autor: Padł Olympus Foto
Pamięci Marka Michalaka
Jeszcze trzeba wiedzieć, gdzie tą grzałką wsadzić. Bo ile podgrzewanie powietrza przed pierwszym stopniem ma głęboki sens, to podgrzewanie przed drugim już bardzo mały. Marzną pierwsze stopnie a nie drugie.
I o tym też Michalak nie wiedział.

Świerszcz

Data: 2020-11-09 20:12:43
Autor: WojtekB
Pamięci Marka Michalaka
Świerszcz jak to świerszcz bzyka cos za kominem

Data: 2020-11-09 14:16:56
Autor: Kryptografia i Szmalec
Pamięci Marka Michalaka
W tym wątku, bo piszesz okultystycznie nie na temat, chodzi o to, że komputer PC opiera obliczenia na tautologiach, bo procesor PC to układ logiczny, a komputer nurkowy np.: firmy Dräger, jest zasilany ciężką medycyną. Algorytmami dekompresyjnymi, np  Buhlmann/Hahn.

Przez wiele lat KDP miało poważny problem z nauczaniem dekompresji, nie mówiąc już o tym, że w latach 90ych, w Polsce, kiedy był tylko CMAS, tabele dekompresyjne uważano za ściśle tajne. Twój okultyzm określiłbym hasłem:
Kto ma PATENT, na ciastko WZ?

Data: 2020-11-17 17:54:28
Autor: WojtekB
Pamięci Marka Michalaka
Użytkownik "Kryptografia i Szmalec" <kryptografianasenatorskiej@gmail.com> napisał w wiadomości news:fc187251-75ab-4df6-af8c-563cb56c58f5ogooglegroups.com...
[...]

Piszesz straszne głupoty poczytaj trochę historii.

Data: 2020-11-22 11:28:14
Autor: 17 Mgnień Wiosny
Pamięci Marka Michalaka
Przez wiele lat KDP miało poważny problem z nauczaniem dekompresji, nie mówiąc już o tym, że w latach 90ych, w Polsce, kiedy był tylko CMAS, tabele dekompresyjne uważano za ściśle tajne.

Wcale nie żartuję. Amatorzy uprawiający nurkowanie w latach 90tych nie mieli dostępu do tabel dekompresyjnych. Bo WSI uznawało je za ściśle tajne.
Nie żartuję.

STAW

Data: 2020-12-19 02:16:45
Autor: TRÓJKĄTNY SZMALCOWNIK
Pamięci Marka Michalaka
> [...]
Wcale nie żartuję. Amatorzy uprawiający nurkowanie w latach 90tych nie mieli dostępu do tabel dekompresyjnych. Bo WSI uznawało je za ściśle tajne. Nie żartuję.

Potwierdzam. Tu masz spis treści książki Macke, Kuszewski, Zieleniec - Nurkowanie, która w latach 90-tych była uznawana za podręcznik do nauki nurkowania w jedynie słusznej organizacji CMAS. innych publikacji po prostu nie było. W spisie treści ani słowa o dekompresji...

Wesołych Świąt,
TRÓJKATNY SZMALCOWNIK

Wstęp do pierwszego wydania
Wstęp do drugiego wydania
1. SPRZĘT DO NURKOWANIA
1.1. Sprzęt podstawowy
1.2. Skafander nurkowy
1.3. Zestaw do nurkowania
1.4. Przyrządy pomiarowe
1.5. Wyposażenie dodatkowe
1.6. Konserwacja i przechowywanie sprzętu
2. NUREK
2.1. Prawo gazowe
2.2. Człowiek pod wodą
2.3. Choroby i wypadki nurkowe
2.4. Ratownictwo i pierwsza pomoc
3. ZASADY NURKOWANIA
3.1. Nurkowanie z zatrzymanym oddechem
3.2. Nurkowanie z aparatem powietrznym
3.3. Zagadnienia techniki nurkowania
3.4. Szkolenie
4. ŚWIAT PODWODNY
4.1. Wiadomości wstępne
4.2. Wody słodkie
4.3. Morza i oceany
4.4. Ekologia
5. HOBBY PŁETWONURKA
5.1. Podwodna fotografia
Bibliografia
Dodatki
A. Międzynarodowe zasady bezpiecznego nurkowania
B. Zamiana jednostek
C. Słowniczek polsko-francusko-angielsko-łaciński niektórych niebezpiecznych zwierząt morskich
D. Słowniczek nurkowy

Data: 2020-12-29 03:23:41
Autor: 17 MGNIEŃ WIOSNY
Pamięci Marka Michalaka
Faktycznie, w książce Macke, Kuszewski, Zieleniec nie ma ani słowa o tabelach dekompresyjnych. To jak można nurkować nie wiedząc co to są dekompresyjne?
I na czym zarabiają ci, co takie książki piszą?

POLOPIRYNA S

Pamięci Marka Michalaka