Pamięci serwerowe ECC na płycie nie ECC (teoretycznie, bo działają)

Data: 2019-02-12 08:50:58
Autor: Swift
Pamięci serwerowe ECC na płycie nie ECC (teoretycznie, bo działają)
Witam
Płyta to stareńka Asus P5QL PRO, w sumie cztery sloty na pamięć, dwa zapełnione  2 GB pamięciami OCZ2VU8002G, które według specyfikacji są z ECC. Według specyfikacji płyty, powinny być pamięci nie ECC, ale jednak to działa. Nie mniej, gdzieś chyba czytałem, że w takiej sytuacji przy dodawaniu pamięci, należy już konsekwentnie dokładać moduły z ECC, bo inaczej całość nie zadziała.
Czy faktycznie tak jest ?

Data: 2019-02-12 21:46:56
Autor: geos
On 12.02.2019 17:50, Swift wrote:
[...]

mi internety w większości podpowiadają, że OCZ2VU8002G to pamięci unbuffered bez obsługi ECC.

pozdrawiam
geos

Data: 2019-02-12 14:06:09
Autor: Swift
W dniu wtorek, 12 lutego 2019 21:47:13 UTC+1 użytkownik geos napisał:
mi internety w większości podpowiadają, że OCZ2VU8002G to pamięci unbuffered bez obsługi ECC.

pozdrawiam
geos

Dzięki. Faktycznie chyba to moja pomyłka. Przed zapytaniem sprawdziłem tu:
https://www.memory4less.com/ocz-tech-2gb-ddr2-pc6400-ocz2vu8002g
ale wygląda na to, że na tej stronie jest jednak błąd, bo na wielu innych w specyfikacji podają jednak non-ECC.

Pamięci serwerowe ECC na płycie nie ECC (teoretycznie, bo działają)