Pamięta ktoś może taki diwajs

Data: 2015-06-10 01:22:42
Autor: Rowerex
Pamięta ktoś może taki diwajs
W dniu środa, 10 czerwca 2015 06:45:26 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
Czołem. Córka moja jest odporna na wiedzę z zakresu użytkowania przedniej i tylnej przerzutki i nazbyt często krzyżuje łańcuch, jeżdżąc na przełożeniu 42/32. Pamiętam, że w jakiejś gazecie rowerowej z lat '90 widziałem takie ustrojstwo, co za pośrednictwem *jednego* gripa obsługiwało obydwie przerzutki jednocześnie. Pamięta ktoś choćby nazwę

A tam lata 90 - cza byc postempowym:

https://www.youtube.com/watch?v=lZGuwhSLcJU
albo widział gdzieś w realu ?

W tesco ;-)

Pozdr-
-ROwerex

Data: 2015-06-10 10:41:48
Autor: PeJot
W dniu 2015-06-10 o 10:22, Rowerex pisze:
[...]

Ciekawe skąd te dane o sprawności :)

No i bingo: przed laty nazywało się toto Synchro Shift.

http://www.e-g-s.com/99Range/index.html

Tyle że cen widać, a i kompatybilności z Shimano głucho.

--
P.Jankisz

Pamięta ktoś może taki diwajs