Pamiętacie TKM ?

Data: 2011-11-04 23:12:57
Autor: Grzegorz Z.
Pamiętacie TKM ?
Tak to się będzie nazywać? "TKZ" ? "TK Ja" ? --
"If religion were true, its followers would not try to bludgeon their young
into an artificial conformity; but would merely insist on their unbending
quest for truth, irrespective of artificial backgrounds or practical
consequences." -H. P. Lovecraft

Data: 2011-11-05 07:57:39
Autor: Przemysław W
Pamiętacie TKM ?
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1ttce92ew8iw5.fz5mdetgk7s5.dlg40tude.net...
Tak to się będzie nazywać? "TKZ" ? "TK Ja" ?

Też na krótko. Społeczeństwo nie lubi idiotów podszytych megalomanią.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Pamiętacie TKM ?