Pamiętacie interpelację p. posła Mroczka nr 2717?

Data: 2012-10-02 11:12:15
Autor: Q
Pamiętacie interpelację p. posła Mroczka nr 2717?
http://mkarweta.vot.pl/wordpress/2012/10/interpelacja-nr-2717/

Niezly jestes :).

Czekam na ciąg dalszy... Mam nadzieję, że nie nastąpi w rocznicę mojego
maila do pana posła...

Pewnie ten zaklamany debil liczy na to, ze sprawa ucichnie
i pewnie oleje Twoje maile.

A potem sie chwala ile interpelacji zlozyli, ile razy byli na mownicy, itd,
ale juz co mowili, co skladali w iterpelacjach- to juz nie wazne :).

Data: 2012-10-02 22:49:41
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Pamiętacie interpelację p. posła Mroczka nr 2717?
Q, Tue, 2 Oct 2012 11:12:15 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

Nie będzie poseł pluł nam w twaaaaarz...! ;-)

A potem sie chwala ile interpelacji zlozyli, ile razy byli na mownicy, itd,
ale juz co mowili, co skladali w iterpelacjach- to juz nie wazne :).

Ta, pan poseł się chwalił, że złożył jeszcze jakieś interpelacje w związku
z bezpieczeństwem ruchu drogowego... Muszę przebrnąć przez to jego
dziadostwo...

--
Pozdrowienia,

Pamiętacie interpelację p. posła Mroczka nr 2717?