Pamiętacie jeszcze codzienność wolnej Polski?

Data: 2010-12-17 22:34:06
Autor: Grzegorz Z.
Pamiętacie jeszcze codzienność wolnej Polski?
http://www.youtube.com/watch?v=-jvZ09z4cIE

Powyższy link pozwalam sobie zadedykować p.Boukunowi

Data: 2010-12-17 22:55:04
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:g67qw2bky01r.o2d45mdjx18b$.dlg40tude.net...
http://www.youtube.com/watch?v=-jvZ09z4cIE

Powyższy link pozwalam sobie zadedykować p.Boukunowi

Dziękuję. Co byś nie powiedział, porównaj sobie ten filmik z tym dedykowanym Hieniowi. W tamtym chyba jeszcze niepobudowane dzielnice pokazywali, ale i tak Polskę wybudowaliśmy tylko przez pierwsze powojenne 40 lat, a potem ją hieny KOR-owskie rozkradły i rozprzedały i zostały nam tylko biedazupki i biedapaczki na pocieszenie...

boukun

Data: 2010-12-17 23:06:15
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze w piątek, 17 grudnia 2010 22:55, na grupie pl.soc.polityka:
...a potem ją hieny
KOR-owskie rozkradły i rozprzedały i zostały nam tylko biedazupki i biedapaczki
na pocieszenie...
widać interes nie idzie?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-18 12:46:46
Autor: u2
[...]

Bekon jest lepiej ustawiony niż ty.

Data: 2010-12-18 01:10:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pamiętacie jeszcze codzienność wolnej Polski?
piątek, 17 grudnia 2010 22:34. carbon entity 'Grzegorz Z.' <blogfiles@gazeta.pl>

http://www.youtube.com/watch?v=-jvZ09z4cIE

Powyższy link pozwalam sobie zadedykować p.Boukunowi

Tjaaa... "społeczne osiedle mieszkaniowe":

Miron Białoszewski -- - Ludzie jak muchy w bloku

KaĹźdy w bunkrze
Na swoim cukrze

Data: 2010-12-18 03:00:49
Autor: Polok_prawdziwy
Jakub A. Krzewicki wrote:

[...]

Każdy w bunkrze
Na swoim cukrze

Dzisioj wielu łoddałoby te swoje kanałowe, dworcowe, albo altankowe (włogrudkach działkowych) EM-śtery nazec tego "bunkra zcukrem"....

Data: 2010-12-18 04:15:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pamiętacie jeszcze codzienność wolnej Polski?
sobota, 18 grudnia 2010 03:00. carbon entity 'Polok_prawdziwy' <Baca_nowocesny@patryjot.pol>

Dzisioj wielu łoddałoby te swoje kanałowe, dworcowe, albo altankowe
(włogrudkach działkowych) EM-śtery nazec tego "bunkra zcukrem"....

Dzisiaj kto może wyprowadza się z bloków... widziałeś, jak pogardliwie mówiono o fabrykach i "starym budownictwie"? A cenione są na rynku jako mieszkania właśnie te przedstawione przez Gierkowych propagandzistów "drugiej Polski" jako "ponure" kamienice i lofty.

Ja teĹź zbieram dudki na wyprowadzenie się z bunkrowca, mam sąsiada starego huja-cipę, ktĂłry właśnie w tej chwili jęczy, pierdzi i klnie na czym świat stoi, przeszkadza mu klekot klawiatury stacjonarnego kompa po nocach. Gdybym do chałupy sobie pannę sprowadził -- - zamiast iść do hotelu na godziny -- - i kochał się głośno, to by skurwiel pewnie z siekierą przylazł.    Martyna Jakubowicz - W domach z betonu

   Obudziłam się później niĹź zwykle
   wstałam z łóżka, w radiu była muzyka
   najpierw zdjęłam koszule potem trochę tańczyłam
   i przez chwile się czułam jak dziewczyny w "świerszczykach"

   W domach z betonu
   nie ma wolnej miłości
   są stosunki małżeńskie oraz akty nierządne
   Casanova tu u nas nie gości

   Ten z przeciwka co ma kota i rower
   stał przy oknie nieruchomo jak skała
   pomyślałam "to dla ciebie ta rewia
   rusz się, przecieĹź nie będę tak stała"

   W domach z betonu
   nie ma wolnej miłości
   są stosunki małżeńskie oraz akty nierządne
   Casanova tu u nas nie gości

   Po południu zobaczyłam go w sklepie
   patrzył we mnie jak w jakiś obrazek
   ruchem głowy pokazał mi okno
   wiec ten wieczĂłr spędzimy znĂłw razem

   W domach z betonu
   nie ma wolnej miłości
   są stosunki małżeńskie oraz akty nierządne
   Casanova tu u nas nie gości

   http://www.youtube.com/watch?v=Y2qS_eHNIA8

Nawet te domki jednorodzinne co tam pokazują, to kolektywny badziew, wszystkie jak klocki, żadnego stylu inywidualnego, żadnych ozdób. Normalny domek powinien być wiktoriański, piętrowy z lukarnami i wykuszami, albo taki jak poniemieckie we Wrocławiu ze spadzistym dachem z miedzianej blachy... a nie taki szajs. Nie mówiąc już o "estetyce" kościołów, które klechy sobie wtedy pobudowały (mignie na filmietakijeden bez komentarza), to jeszcze jeden powód by tam nie chodzić. Odpowiednim stylem architektonicznym dla kościoła jest neogotyk, Viollet-le-Duc to był architekt!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Eug%C3%A8ne_Viollet-le-Duc

Data: 2010-12-18 11:16:27
Autor: Polok_prawdziwy
Jakub A. Krzewicki wrote:

[...]

Nobo slamsy porobiły siem ztego...

ale nato relutywnie spojzeć musis...!

- natamte casy takie "bunkrowe mieskanko", wewturym sranie i scanie było wporcelanie, dlo winksości było tym, cym dzisioj włosny domek jest...

toroz...,

adwa...,

i wuwcas włosny domek wystawić sem było możno, ino renkawy dotego zakasać tsa było...!

Amy, znacysiem Poloki, jakosiktak wwinksości do grupy "leniwcuw" siem zalicomy i zakłodomy, ze "NOM SIEM NOLEżY"...!!!!

Iniegodejmi, ze "nicego niebyło", bo jaksiem "gowem nakarku" miało, to syćko siem załatwić dało...

Tosiem "łoperatywność" nazywo i łodpowiednikiem spułcesnego bismesmena jest...

PS - jest ino jedna maluśko pseskoda - jeśli siem wtosik CIULEM urodził, todo śmierci CIULEM łostanie....

I niezaleznie łod tego wjakim systemie zyje, jakie poglondy mo, co, gdzie i na kogo głośno wyksykuje to CIULEM BYŁ, JEST I BEDZIE...!!!

- FITAM FAS CIULE, pedzioł Benek napsywitanie Polokuw...

Data: 2010-12-19 20:51:23
Autor: Chiron
UĹźytkownik "Jakub A. Krzewicki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ieh91f$9kt$1@news.onet.pl...

[...]

Ja też zbieram dudki na wyprowadzenie się z bunkrowca, mam sąsiada starego
huja-cipę, który właśnie w tej chwili jęczy, pierdzi i klnie na czym świat
stoi, przeszkadza mu klekot klawiatury stacjonarnego kompa po nocach. Gdybym
do chałupy sobie pannę sprowadził -- - zamiast iść do hotelu na godziny -- - i kochał się głośno, to by skurwiel pewnie z siekierą przylazł.
===================================================================================

Chciałbym się z Tobą czymś podzielić...Z 5 lat temu kupiliśmy sobie mieszkanko w starym, gomułkowskim:-) bloku. Ładny, z cegły.  Mieszkanie zniszczone- do remontu. 80% mieszkańcĂłw to emeryci. Robiąc remont hałasowaliśmy- wzbudzając irytację a wręcz złość lokatorĂłw- oni Ĺźadnych remontĂłw (za wyjątkiem malowania) nie robili. Parking za blokiem uznany został za własność starych mieszkańcĂłw bloku- podobnie z suszarnią (zawalona rupieciami, klucze w mieszkaniu 1- nikomu obcemu nie damy). Najpierw sam w to wszystko wchodziłem- po 22:00 na palcach, bez zapalania światła wchodziłem do mieszkania- Ĺźeby sąsiedzi nie mieli pretensji (!), nie parkowałem "na miejscu" innych lokatorĂłw- tylko w miejscach, w ktĂłrych w ogĂłle nikt parkować nei powinien, suszyłem uprane ciuchy w mieszkaniu, itd, etc. Im bardziej ja się cofałem- tym bardziej moi sąsiedzi napierali- i w końcu zaczęli mieć do mnie pretensje niemal o to, Ĺźe w ogĂłle śmiałem się tu wprowadzić. Jak to w końcu zrozumiałem- zacząłem się normalnie zachowywać: jak zapienionemu lokatorowi zablokował się palec na przycisku mojego dzwonka- a jak otworzyłem, wybuchnął, Ĺźe natychmiast mam odjechać z "jego" miejsca. ZauwaĹźyłem spokojnie, Ĺźe wydaje mi się czymś zdenerwowany- a poza tym- dlaczego kaĹźe mi odjechać z tego miejsca- skoro sam tam parkuje niemal co dzień, a ja mu przecieĹź nie każę odjeĹźdĹźać? Dorobiłem sobie klucz do suszarni, i spokojnie zacząłem z niej korzystać- w ogĂłle przestałem zwracać uwagę na to, co powiedzą sąsiedzi (co wcale nie znaczy, Ĺźe ich lekceważę). I od tej pory zaczęły normalnieć moje relacje z sąsiadami:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-18 02:55:27
Autor: Polok_prawdziwy
Grzegorz Z. wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=-jvZ09z4cIE

Powyższy link pozwalam sobie zadedykować p.Boukunowi

I jakosiktak ani złomioży, ani żebrokuw, ani pijokuw, ani nowet FRATRA lub PIMGWINA naulicach niezauwożom....

PS - ach wolność, plany napsysłość, jentuzjazm i... MARYNY...!!!

- łezka misiem wgałach kreńci

Data: 2010-12-18 10:19:10
Autor: Hans Kloss
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Powyższy link pozwalam sobie zadedykować p.Boukunowi
Ja mam lepsze:
http://www.youtube.com/watch?v=KVY2fbXBKhE
Chleba w prylu było pod dostatkiem nikt nie głodował:
http://www.youtube.com/watch?v=5PeTvDnJ4pE
Pamiętam ja ową codzienność "wolnej" Polski  aż nadto dobrze. I z
przyjemnością zgoniłbym nahajem i kopniakami wszystkich baców, boukunów i
innych miłośników prylu nazad do takiej kolejki i kazał w niej stać  po
wszystko dopóki by rozumu nie nabrali- czyli dożywotnio. Macie tu półmózgi
jeszcze trochę owego dobrobytu:
http://www.youtube.com/watch?v=ZR48K3EsUmQ
http://www.youtube.com/watch?v=BL15EIRC1h8
http://www.youtube.com/watch?v=Sx4xF_aQ69g
 Te kawałki puszczone w komuszej tiwi są oczywiście starannie ocenzurowane
więc najpiękniejszych kwiatków z pryloskiej łączki nigdy nie emitowano. Ale i
to co się zachowało jeży dziś normalnym ludziom włos na głowie:
http://www.youtube.com/watch?v=dPcpRNXom_g&NR=1
Polaków zmieniono w zbokuniony motłoch, kłębiący się pod każdym możliwym
sklepem w nadziei na zakup czegokolwiek....
J-23
PS: http://www.youtube.com/watch?v=gy5gvYQq-PA

Data: 2010-12-18 11:44:51
Autor: Polok_prawdziwy
Pamiętacie jeszcze codzienność wolnej Polski?
Hans Kloss wrote:

Juzem kajidzi roz pedzioł, ale wim ześ łokrutnie psygłupawy jest, winc jesce roz żeknem:

- jeśli siem wtosik CIULEM urodził, to CIULEM dośmierci łostanie....

Data: 2010-12-18 13:17:54
Autor: Panslavista
Pamiętacie jeszcze codzienność wolnej Polski?

A ciulowatość z powodu nadmiernego rozrostu wola następuje, tako i u tobie - górole jody nie mają to i wole rośnie, musi nie herbatke z prundem a płyn Lugola musisz łykać...

Data: 2010-12-18 14:10:02
Autor: Polok_prawdziwy
Panslavista wrote:

- górole jody nie mają to i wole rośnie, musi nie herbatke z prundem a
płyn Lugola musisz łykać...

Co cyniem cheńtnie...!

- ana końcu jakomsik Marynem wychendożem i zycie pikne jez...!

Data: 2010-12-18 08:50:50
Autor: Marek
Pamiętacie jeszcze codzienność wolnej Polski?
On Dec 18, 2:10 pm, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol>
wrote:
Panslavista wrote:
> - górole jody nie mają to i wole rośnie, musi nie herbatke z prundem a
> płyn Lugola musisz łykać...

Co cyniem cheńtnie...!

- ana końcu jakomsik Marynem wychendożem i zycie pikne jez...!

Chyb juz ci nie pomoze.
Przeczytaj to:
"Ciężki i długotrwały niedobór jodu może wywołać kretynizm lub objawy
obrzęku śluzowatego. Kretynizm jest to wrodzone zaburzenie występujące
u dzieci związane z niedorozwojem tarczycy na tle niedoboru jodu.
Objawami są: niedorozwój umysłowy, duże rozmiary głowy o szerokich
ciemiączkach, niski wzrost, tępy wyraz twarzy, powolność ruchów,
senność, trudności w mowie.
Obrzęk śluzowaty występuje w zaawansowanej niedoczynności tarczycy u
dorosłych i jest spowodowany bezpośrednio niedoborem tyroksyny. W
przestrzeniach międzykomórkowych tkanek dochodzi do gromadzenia się
substancji podobnych do śluzu. W efekcie dochodzi do pogrubienia skóry
i tkanki podskórnej. Poza tym chory jest osłabiony, ciągle odczuwa
zimno oraz senność, wzrasta ciężar ciała, pojawia się zaparcie,
trudności w koncentracji i zapamiętywaniu, zmniejsza się zdolność do
pracy."

To sa zmiany nieodwracalne.

Data: 2010-12-18 18:09:17
Autor: Polok_prawdziwy

wrote:
Panslavista wrote:
> [...]

zimno oraz senność, wzrasta ciężar ciała, pojawia się zaparcie,
trudności w koncentracji i zapamiętywaniu, zmniejsza się zdolność do

Noi... - poco mito beblos...!?

- jakomsik łobawem mos, bo tatowe semptomy uciebie wystempujom, cyjak...?

Data: 2010-12-18 14:16:20
Autor: Panslavista

"Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> wrote in message news:4knut7-vjl.ln1server.linuxfan.de...
Panslavista wrote:

- górole jody nie mają to i wole rośnie, musi nie herbatke z prundem a
płyn Lugola musisz łykać...

Co cyniem cheńtnie...!

- ana końcu jakomsik Marynem wychendożem i zycie pikne jez...!

Dojes ji swoje wisonce wole pociumkać?

Data: 2010-12-18 16:15:33
Autor: Polok_prawdziwy

Panslavista wrote:

[...]

Nojasneze...!!!

- ciońgnie tak fajniście, zeaz pierścieradło mi wdupem wlazuje...

Data: 2010-12-18 16:55:19
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Wolnego! Nie wszystko zostało pokazane na tym filmie - to prawda! Ale
wszystko co zostało pokazane - było prawdą!

Jestem rówieśnikiem Olejniczaka i bardzo dobrze pamiętam to co pokazano na
tym "propagandowym filmie".

Zresztą Jarek pewnie też by się ze mną zgodził, sam twierdził że tow.
Gierek był patriotą.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-18 17:02:26
Autor: u2
W dniu 2010-12-18 16:55, Grzegorz Z. pisze:
Zresztą Jarek pewnie też by się ze mną zgodził, sam twierdził że tow.
Gierek był patriotą.

Przy sprzedawczykach Jeruzelu i TW Bolku, Gierek wygląda jak święty :)

Data: 2010-12-18 17:16:04
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Może jeszcze coś.

Jarek oglądając to popłakałby się ze wzruszenia:

http://www.youtube.com/watch?v=67-V8T4Z9Rc

Tow. I Sekretarz wizytuje budowę osiedla Ursynów.

Data: 2010-12-18 18:06:06
Autor: Polok_prawdziwy
Grzegorz Z. wrote:

u2 napisał:

[...]

Tja....

- 135 tysiency wporem lot....

Kapituliści tela za cołkie 20 lot niepobudowały...!

Pamiętacie jeszcze codzienność wolnej Polski?