Pamiętacie jeszcze codzienność wolnej Polski?

Data: 2010-12-18 10:19:10
Autor: Hans Kloss
Pamiętacie jeszcze codzienność wolnej Polski?
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Powyższy link pozwalam sobie zadedykować p.Boukunowi
Ja mam lepsze:
http://www.youtube.com/watch?v=KVY2fbXBKhE
Chleba w prylu było pod dostatkiem nikt nie głodował:
http://www.youtube.com/watch?v=5PeTvDnJ4pE
Pamiętam ja ową codzienność "wolnej" Polski  aż nadto dobrze. I z
przyjemnością zgoniłbym nahajem i kopniakami wszystkich baców, boukunów i
innych miłośników prylu nazad do takiej kolejki i kazał w niej stać  po
wszystko dopóki by rozumu nie nabrali- czyli dożywotnio. Macie tu półmózgi
jeszcze trochę owego dobrobytu:
http://www.youtube.com/watch?v=ZR48K3EsUmQ
http://www.youtube.com/watch?v=BL15EIRC1h8
http://www.youtube.com/watch?v=Sx4xF_aQ69g
 Te kawałki puszczone w komuszej tiwi są oczywiście starannie ocenzurowane
więc najpiękniejszych kwiatków z pryloskiej łączki nigdy nie emitowano. Ale i
to co się zachowało jeży dziś normalnym ludziom włos na głowie:
http://www.youtube.com/watch?v=dPcpRNXom_g&NR=1
Polaków zmieniono w zbokuniony motłoch, kłębiący się pod każdym możliwym
sklepem w nadziei na zakup czegokolwiek....
J-23
PS: http://www.youtube.com/watch?v=gy5gvYQq-PA

Data: 2010-12-18 11:44:51
Autor: Polok_prawdziwy
Pamiętacie jeszcze codzienność wolnej Polski?
Hans Kloss wrote:

Juzem kajidzi roz pedzioł, ale wim ześ łokrutnie psygłupawy jest, winc jesce roz żeknem:

- jeśli siem wtosik CIULEM urodził, to CIULEM dośmierci łostanie....

I niezaleznie łod tego wjakim systemie zyje, jakie poglondy mo, co, gdzie i na kogo głośno wyksykuje to CIULEM BYŁ, JEST I BEDZIE...!!!

- FITAM FAS CIULE, pedzioł Benek napsywitanie Polokuw...

Data: 2010-12-18 13:17:54
Autor: Panslavista
Pamiętacie jeszcze codzienność wolnej Polski?

A ciulowatość z powodu nadmiernego rozrostu wola następuje, tako i u tobie - górole jody nie mają to i wole rośnie, musi nie herbatke z prundem a płyn Lugola musisz łykać...

Data: 2010-12-18 14:10:02
Autor: Polok_prawdziwy
Panslavista wrote:

- górole jody nie mają to i wole rośnie, musi nie herbatke z prundem a
płyn Lugola musisz łykać...

Co cyniem cheńtnie...!

- ana końcu jakomsik Marynem wychendożem i zycie pikne jez...!

Data: 2010-12-18 08:50:50
Autor: Marek
Pamiętacie jeszcze codzienność wolnej Polski?
On Dec 18, 2:10 pm, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol>
wrote:
Panslavista wrote:
> - górole jody nie mają to i wole rośnie, musi nie herbatke z prundem a
> płyn Lugola musisz łykać...

Co cyniem cheńtnie...!

- ana końcu jakomsik Marynem wychendożem i zycie pikne jez...!

Chyb juz ci nie pomoze.
Przeczytaj to:
"Ciężki i długotrwały niedobór jodu może wywołać kretynizm lub objawy
obrzęku śluzowatego. Kretynizm jest to wrodzone zaburzenie występujące
u dzieci związane z niedorozwojem tarczycy na tle niedoboru jodu.
Objawami są: niedorozwój umysłowy, duże rozmiary głowy o szerokich
ciemiączkach, niski wzrost, tępy wyraz twarzy, powolność ruchów,
senność, trudności w mowie.
Obrzęk śluzowaty występuje w zaawansowanej niedoczynności tarczycy u
dorosłych i jest spowodowany bezpośrednio niedoborem tyroksyny. W
przestrzeniach międzykomórkowych tkanek dochodzi do gromadzenia się
substancji podobnych do śluzu. W efekcie dochodzi do pogrubienia skóry
i tkanki podskórnej. Poza tym chory jest osłabiony, ciągle odczuwa
zimno oraz senność, wzrasta ciężar ciała, pojawia się zaparcie,
trudności w koncentracji i zapamiętywaniu, zmniejsza się zdolność do
pracy."

To sa zmiany nieodwracalne.

Data: 2010-12-18 18:09:17
Autor: Polok_prawdziwy

wrote:
Panslavista wrote:
> [...]

zimno oraz senność, wzrasta ciężar ciała, pojawia się zaparcie,
trudności w koncentracji i zapamiętywaniu, zmniejsza się zdolność do

Noi... - poco mito beblos...!?

- jakomsik łobawem mos, bo tatowe semptomy uciebie wystempujom, cyjak...?

Data: 2010-12-18 14:16:20
Autor: Panslavista

"Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> wrote in message news:4knut7-vjl.ln1server.linuxfan.de...
Panslavista wrote:

- górole jody nie mają to i wole rośnie, musi nie herbatke z prundem a
płyn Lugola musisz łykać...

Co cyniem cheńtnie...!

- ana końcu jakomsik Marynem wychendożem i zycie pikne jez...!

Dojes ji swoje wisonce wole pociumkać?

Data: 2010-12-18 16:15:33
Autor: Polok_prawdziwy

Panslavista wrote:

[...]

Nojasneze...!!!

- ciońgnie tak fajniście, zeaz pierścieradło mi wdupem wlazuje...

Data: 2010-12-18 16:55:19
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Wolnego! Nie wszystko zostało pokazane na tym filmie - to prawda! Ale
wszystko co zostało pokazane - było prawdą!

Jestem rówieśnikiem Olejniczaka i bardzo dobrze pamiętam to co pokazano na
tym "propagandowym filmie".

Zresztą Jarek pewnie też by się ze mną zgodził, sam twierdził że tow.
Gierek był patriotą.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-18 17:02:26
Autor: u2
W dniu 2010-12-18 16:55, Grzegorz Z. pisze:
Zresztą Jarek pewnie też by się ze mną zgodził, sam twierdził że tow.
Gierek był patriotą.

Przy sprzedawczykach Jeruzelu i TW Bolku, Gierek wygląda jak święty :)

Data: 2010-12-18 17:16:04
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Może jeszcze coś.

Jarek oglądając to popłakałby się ze wzruszenia:

http://www.youtube.com/watch?v=67-V8T4Z9Rc

Tow. I Sekretarz wizytuje budowę osiedla Ursynów.

Data: 2010-12-18 18:06:06
Autor: Polok_prawdziwy
Grzegorz Z. wrote:

u2 napisał:

[...]

Tja....

- 135 tysiency wporem lot....

Kapituliści tela za cołkie 20 lot niepobudowały...!

Pamiętacie jeszcze codzienność wolnej Polski?