Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Data: 2011-10-20 19:29:36
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
Gdzie na całym ¶wiecie panował pokój i dobrobyt, gdzie socjalizm królował? Tylko w krajach, gdzie USA i NATO prowadziło swoj± agresje była wojna i zagrożenie. Skończyli z zimn± wojn±, zaczęli nas nękać bezrobociem, wyprzedaż± i zadłużeniem, także tym prywatnym, kredytami...

Jakie to były piękne czasy socjalizmu, a teraz we wszystkich krajach bieda, bezrobocie, zniewolenie, upokorzenie w niewolniczej pracy za pensję minimaln±, zadłużenie i rozruchy, albo wojna i zamachy bombowe. Taaak, zachciało sie wam chaosu, to macie...

boukun

Data: 2011-10-20 17:47:22
Autor: MH
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
[...]

==========================

To były piękne czasy :

http://www.youtube.com/watch?v=RMINSD7MmT4

http://www.youtube.com/watch?v=ETeumVKeyqQ

MH

Data: 2011-10-20 19:38:37
Autor: oyster
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
Użytkownik - boukun napisał:
Gdzie na całym ¶wiecie panował pokój i dobrobyt, gdzie socjalizm
królował?

Afganistan, Angola, Mozambik, Kongo, Nikaragua, Kambodża... Tam próby zaprowadzenia socjalizmu przyniosły szczęscie i dobrobyt :-)

Tylko w krajach, gdzie USA i NATO prowadziło swoj± agresje
była wojna i zagrożenie.

Tam kacapów nie było?

[...]

Kto¶ się podszywa pod boukuna, czy księzycówki popiwszy?
--
Wszędzie wieczno¶ć zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 19:42:54
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomo¶ci news:j7pmar$5o2$1news.onet.pl...
Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Wręcz odwrotnie, tam ingerencja zachodu przyniosły upadki i klęskę...

Tylko w krajach, gdzie USA i NATO prowadziło swoj± agresje
była wojna i zagrożenie.

Tam kacapów nie było?

Nie było, Rosja od zakończenia II wojny ¶wiatowej nie prowadziła wojny. To co robili w Afganistanie, to była pomoc legalnej władzy w obronie przed mudżahedinami. Wówczas USA i syjoni¶ci, tudzież Sikorski wspierali Talibów, dzisiajsz± Al Kaidę i doprowadzili do totalnego chaosu, w którym cierpi± całe narody...

??????

boukun

Data: 2011-10-20 19:46:10
Autor: oyster
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

:-D Proszę cię, człowieku, nie pierdol.

[...]

:-)))))))

Dobranoc!

--
Wszędzie wieczno¶ć zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 19:53:31
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

To tylko to, co pisze w wikipedii o roli USA w wojnie w Afganistanie...

Rola Stanów Zjednoczonych[edytuj]
14 lutego 1979 doszło do uprowadzenia i zamordowania amerykańskiego ambasadora w Afganistanie, Adolpha Dubsa przez grupę maoistów z ugrupowania Setem-i-Milli. CIA (nie maj±c jednak bezpo¶rednich dowodów) podejrzewało, iż inspiratorem akcji było radzieckie KGB, które posługuj±c się afgańsk± służb± bezpieczeństwa zorganizowało cał± akcję, a następnie doprowadziło do nieudanej próby odbicia zakładnika, zakończonej jego ¶mierci±. Kiedy w marcu 1979 roku radzieckie siły powietrzne zbombardowały miasto Herat, powoduj±c ¶mierć tysięcy ludzi (od 5000 do 25 000 według różnych szacunków), wywiad USA uznał, iż ZSRR d±ży do konfrontacji militarnej w tym rejonie - wskazywały na to również meldunki wywiadu o formowaniu w Tadżykistanie nowej radzieckiej 40 armii, przeznaczonej do działań ofensywnych. W tej sytuacji prezydent USA Jimmy Carter, podpisał dnia 3 lipca 1979 instrukcje dla wywiadu rozszerzaj±c± udzielan± od kwietnia 1978 roku pomoc dla opozycji afgańskiej. Zbigniew Brzeziński, ówczesny doradca prezydenta do spraw bezpieczeństwa stwierdził, iż inwazja ZSRR na Afganistan (do której doszło kilka miesięcy póĽniej) była faktycznie wyrokiem ¶mierci dla imperium radzieckiego, które nie mog±c sprostać ekonomicznym i militarnym wymogom tej wojny (mimo ogromnej przewadze w uzbrojeniu), doprowadziło się ostatecznie do samodestrukcji (upadek ZSRR nast±pił niedługo po wycofaniu wojsk radzieckich z Afganistanu).

CIA zapewniało afgańskiemu ruchowi oporu znaczne wsparcie logistyczne i dostawy uzbrojenia, pomocy udzielały też Wielka Brytania, Chiny, Iran i państwa arabskie - zwłaszcza Arabia Saudyjska. Na terenie Pakistanu i Iranu utworzono bazy szkoleniowe i zaopatrzeniowe mudżahedinów. Liczbę mudżahedinów szacowano na 60 000 w pocz±tkowym okresie wojny, natomiast około roku 1988 już na prawie 180-200 tys. bojowników - niew±tpliwie przyczynił się do tego fakt powstania w Pakistanie i Iranie kilkuset obozów treningowych, w których szkolono i uzbrajano mudżahedinów oraz zjawisko masowej dezercji z armii afgańskiej, jak również religijny charakter ruchu oporu. Od pocz±tku bowiem zwi±zany był on czę¶ciowo z radykalnymi oraz umiarkowanymi nurtami islamu - tworzyło go od pocz±tku 7 partii sunnickich (wspieranych z terytorium Pakistanu) oraz 8 partii szyickich, które otrzymywały wsparcie z Iranu. Do przekazywania pieniędzy i sprzętu CIA wykorzystywała głównie pakistański wywiad ISI, wskutek utraty możliwo¶ci wpływu na irańskie służby wywiadowcze SAVAK, rozwi±zane w lutym 1979 roku w czasie rewolucji islamskiej w Iranie. Większo¶ć dostaw kierowano do radykalnego ugrupowania, którym dowodził Gulbuddin Hekmatjar. W minimalnym stopniu wspierano identyfikuj±cy się z bardziej umiarkowanym nurtem islamu ruch komendanta Masuda, gdyż wywiad pakistański nie dowierzał mu jako Tadżykowi.

I maj±, to co chcieli... Zawsze maj± wrogów tam, gdzie ich kiedy¶ sponsorowali i zbroili, przeciwko Rosji i krajom wolnym układu warszawskiego...

Tak samo było z Irakiem i Saddamem...

boukun

Data: 2011-10-20 19:52:52
Autor: Marek Czaplicki
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 20 paĽdziernik 2011 19:29:

Gdzie na całym ¶wiecie panował pokój i dobrobyt, gdzie socjalizm królował?

Tam lata sze¶ćdziesi±te. Pamiętam jak dinozaury chodziły po Ziemi i je też wygubił kapitalizm. :-)

Data: 2011-10-20 20:13:34
Autor: jadrys
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
W dniu 2011-10-20 19:29, boukun pisze:
Gdzie na całym świecie panował pokój i dobrobyt, gdzie socjalizm królował? Tylko w krajach, gdzie USA i NATO prowadziło swoją agresje była wojna i zagrożenie. Skończyli z zimną wojną, zaczęli nas nękać bezrobociem, wyprzedażą i zadłużeniem, także tym prywatnym, kredytami...

Jakie to były piękne czasy socjalizmu, a teraz we wszystkich krajach bieda, bezrobocie, zniewolenie, upokorzenie w niewolniczej pracy za pensję minimalną, zadłużenie i rozruchy, albo wojna i zamachy bombowe. Taaak, zachciało sie wam chaosu, to macie...

boukun

Tak! Niech nam żyje "SolidarnośćI i "precz z komuną"...

Data: 2011-10-20 21:16:04
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7poab$dm4$1news.onet.pl...
[...]

Z żydokomuną, ściślej mówiąc! Żydokomuna rządzi...

boukun

Data: 2011-10-21 12:47:27
Autor: jadrys
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
W dniu 2011-10-20 21:16, boukun pisze:

[...]

Nie zgonisz swojego żółtodziobstwa w sprawie wyborów politycznych jakich dokonywałeś w życiu na mityczną "żydokomunę". Ja widzę jedną przyczynę tego co teraz jest w Polsce - jesteś nią m.in. - ty, boukun. Gdyby nie tacy jak ty to HCP nadal byłby zatrudniały tysiące osób.

Data: 2011-10-21 13:27:36
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7rijv$fng$1news.onet.pl...
[...]

Spierdalaj przygłupie, pachołku kapitalistyczny zbrodniarza Jaruzelskiego. Moja cierpliwość do takiego gnoja jak ty się skończyła. Talmudyzować to możesz u siebie w domu...

boukun

Data: 2011-10-21 14:04:30
Autor: jadrys
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
W dniu 2011-10-21 13:27, boukun pisze:

[...]

Dobrze, odreaguj na mnie swĂłj gniew za bĹ‚Ä™dy mĹ‚odoĹ›ci. I wybacz ĹĽe to ja byĹ‚em tym ktĂłry ci wreszcie powiedziaĹ‚ w czym jest twĂłj problem. Ale mam nadziejÄ™ (wiem)  ĹĽe kiedyĹ› mi za to podziÄ™kujesz.

Data: 2011-10-21 14:45:05
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7rn4a$14p$1news.onet.pl...
[...]

Już ci powiedziałem, spierdalaj przygłupie kapitalistyczny. Problem jest w tym, że bronisz zbrodniarza Jaruzelskiego, ojca chrzestnego obecnego systemu... Gdyby ludzie go rozszarpali w 1981 roku, jak dzisiaj Kadafiego, nie byłoby dzisiaj tych wszystkich sprzedawczyków i układowców u władzy i tego kurewskiego kapitalizmu...

boukun

Data: 2011-10-21 19:35:07
Autor: Polok_Prawdziwy
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
boukun wrote:

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci
W dniu 2011-10-21 13:27, boukun pisze:

Tak! Niech nam żyje "Solidarno¶ćI i "precz z komun±"...

Z żydokomun±, ¶ci¶lej mówi±c! Żydokomuna rz±dzi...

boukun

Nie zgonisz swojego żółtodziobstwa w sprawie wyborów politycznych
jakich dokonywałe¶ w życiu na mityczn± "żydokomunę". Ja widzę jedn±
przyczynę tego co teraz jest w Polsce - jeste¶ ni± m.in. - ty, boukun.
Gdyby nie tacy jak ty to HCP nadal byłby zatrudniały tysi±ce osób.

Spierdalaj przygłupie, pachołku kapitalistyczny zbrodniarza
Jaruzelskiego. Moja cierpliwo¶ć do takiego gnoja jak ty się skończyła.
Talmudyzować to możesz u siebie w domu...

boukun

Dobrze, odreaguj na mnie swój gniew za błędy młodo¶ci. I wybacz że to ja
byłem tym który ci wreszcie powiedział w czym jest twój problem. Ale mam
nadzieję
(wiem)  że kiedy¶ mi za to podziękujesz.

[...]

Chmmmm...,
- trochem siem zagoniłe¶ BOCKUWENDZONY...

W 81-ym, gdyby ludziska Jaruzela łozsarpać chciały, to psypuscom, ze galot wdzioć by niezdonzyły, ajusby napodwurku im "RUKI WWIERCH" za¶piwały...

Je¶li, łocywistałocywisto¶ć, Kacapy natela kurtularne bybyły, cobysiem piknie ¶piwajonco witać chciały...

Data: 2011-10-21 20:10:09
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał w wiadomo¶ci news:vdm8n8-7jm.ln1server.linuxfan.de...
boukun wrote:

[...]

Gdyby nawet, to tylko przy¶pieszyłoby nasze wyzwolenie. Nie ma wolno¶ci, bez krwawej rewolucji...

boukun

Data: 2011-10-22 00:29:03
Autor: Polok_Prawdziwy
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

boukun wrote:

[...]

Chmmmm...

- a wtobyciem wuwcas łod Kacapuw wyzwolił...!?

WeĽ poduwagem, zeto 81-y był, Polcka wbloku sucjalistycnym lezała, a Kacapy az pod Helmstedt swoje bazy miały...

Data: 2011-10-22 12:51:20
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

boukun wrote:

[...]

A sk±d ci się te kacapy wzięły? Przecież to był praktcznie okres pierestrojki. ZSRR się też w 1999 roku rozpadło... Ruskie mogły sobie mieć bazy, ale z bazy niue zamierzali wychodzić. Co więcej, bydlak Jaruzelski prosił o ewentualn± pomoc Rosjan, planuj±c zamach na Polaków wraz z Geremkiem, ci kategorycznie odmówili...

boukun

Data: 2011-10-22 21:03:29
Autor: Polok_Prawdziwy
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
boukun wrote:

[...]

Pierjestrojka..., w 81-ym...!?

- BOCKUWENDZONY, je¶li dobze pamintom, to wuwcas jesce BREżNIEWA snurkami pociongały...!

Data: 2011-10-21 21:30:07
Autor: jadrys
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
W dniu 2011-10-21 14:45, boukun pisze:

[...]

Jedyny problem to taki że ty nie widzisz swojej winy w tym co się stało. W tym do czego Polskę doprowadziliście, ty i twoja "Solidarność". Jaruzelski próbował temu zapobiec.

Data: 2011-10-21 19:33:56
Autor: obserwator
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Jedyny problem to taki że ty nie widzisz swojej winy w tym co się stało. W tym do czego Polskę doprowadziliście, ty i twoja "Solidarność". Jaruzelski próbował temu zapobiec.

jaruzelski probowal zapobiec wsadzeniu komuchow do pierdla. Jak widac mu sie udalo i wielu szaleje teraz po polskich grupach, wypisujac debilne teksty.

Data: 2011-10-21 21:37:34
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7sh73$8lj$1news.onet.pl...
[...]

Czego pierdolisz slogany przygłupie? Jak Jaruzelski próbował zapobiec? Toż to kurwa ten zbrodniarz stworzył ten system w 1989 roku. Toż to on układał się przez cały czas stagnacji od 1981 roku do 1989 roku z Żydami, żeby Polskę im oddać w pacht...

Kto sperzedał Polskę, jak nie Jaruzelski? Kto mu dziekował za tę ICH pokojową "rewolucję" jak nie Michnik, Kuroń, i Kwaśniewski? Weź koło i pierdolnij się w czoło pokrętny kutasie...

boukun

Data: 2011-10-22 13:25:39
Autor: jadrys
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
W dniu 2011-10-21 21:37, boukun pisze:

[...]

Dosyć już mam tego twojego języka rodem z rynsztoka, dupku. Poszukaj sobie rozmówcy na swoim poziomie i u niego spróbuj znaleźć usprawiedliwienie dla swojej głupoty, - tamtej z lat osiemdziesiątych i tej obecnej.

Data: 2011-10-22 13:34:32
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7u97p$43t$1news.onet.pl...
[...]

Fakt, nie mam już cierpliwości na twoją bezdenną głupotę i ostrzegałem cię przed tym. Dla mnie, ktoś, kto broni zdrajcę, zbrodniarza i bydlaka Jaruzelskiego, ten sam jest bydlakiem.. , Chamie, Jaruzelski sprzedał Polskę w pach Żydom. Nas wszystkich, całą polską solidarność narodową rozbił skurwysyn w 1981 roku, a ty usiłujesz łączyć stworzony przy pomocy Kiszcaka ruch syjonistyczny, pod przywłaszczoną nazwą "Solidarność" po stanie wojennym z Solidarnością całego plskiego narodu sprzed 1981 roku. Zacjhowujesz się tym samym jak typowy talomudysta i prowokator...
Gdyby nie Jaruzelski, Polska byłaby dzisiaj krajem wolnym, i najprawdopodobniej socjalistycznym.. Twojej głupoty czy histerii prowokatorskiej nie mam ochoty już komentować... Spadaj z tym twoim kapitalistycznym Jaruzelem...

boukun

Data: 2011-10-22 14:32:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

[...]

Długo z nim wytrzymałeś. U mnie od kilku miesięcy jest w sitku. Dno moralne jakie reprezentuje Boukun (wykorzystywanie żony jako jedynego żywiciela rodziny) jest nie do zaakceptowania.

Data: 2011-10-22 23:11:13
Autor: jadrys
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

[...]

A pies tam trącał jego osobiste, rodzinne sprawy. I akurat w tym że jego zona pracuje nie widzę nic złego. Sporo ludzi w dzisiejszych czasach tak żyje.
Ale chamstwa w stosunku do siebie zamiast argumentów nie będę tolerował .

Data: 2011-10-23 05:14:05
Autor: stevep
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
Dnia 22-10-2011 o 14:32:45 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:j7u97p$43t$1news.onet.pl...
W dniu 2011-10-21 21:37, boukun pisze:

Jedyny problem to taki że ty nie widzisz swojej winy w tym co się  stało. W tym do czego Polskę doprowadzili¶cie, ty i twoja  "Solidarno¶ć". Jaruzelski próbował temu zapobiec.

[...]

Kto sperzedał Polskę, jak nie Jaruzelski? Kto mu dziekował za tę ICH  pokojow± "rewolucję" jak nie Michnik, Kuroń, i Kwa¶niewski? WeĽ koło i  pierdolnij się w czoło pokrętny kutasie...

boukun

Dosyć już mam tego twojego języka rodem z rynsztoka, dupku. Poszukaj  sobie rozmówcy na swoim poziomie i u niego spróbuj znaleĽć  usprawiedliwienie dla swojej głupoty, - tamtej z lat osiemdziesi±tych i  tej obecnej.

Długo z nim wytrzymałe¶. U mnie od kilku miesięcy jest w sitku.. Dno  moralne jakie reprezentuje Boukun (wykorzystywanie żony jako jedynego  żywiciela rodziny) jest nie do zaakceptowania.

To po prostu debil, któremu nie warto po¶więcać czasu.

--
stevep

Data: 2011-10-23 15:20:25
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v3sa9rukv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
napisał(a):

[...]

Jako¶ wy żydki macie wyjatkowo duże zainteresowanie moj± osob±, choć jeden udaje, że mnie unika...

boukun

Data: 2011-10-24 03:45:48
Autor: stevep
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

napisał(a):

[...]

Jeste¶ jak ¶mierdz±ce gówno i na smród, który wydzielasz trzeba ponarzekać.

--
stevep

Data: 2011-10-20 21:19:10
Autor: Przemysław W
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7plsh$vpf$1mx1.internetia.pl...

Gdzie na całym ¶wiecie panował pokój i dobrobyt, gdzie socjalizm królował?

Tak, szcególnie w 80-tych.

 Przemek

--

"Fundusz Ko¶cielny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. My¶lałem, że skoro Ko¶ciół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-10-20 21:25:42
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7ps7f$sdu$1news.onet.pl...
[...]

Aaa, pewno masz na my¶li sprawuj±cych od stanu wojennego do dzisiaj władzę...
http://www.youtube.com/watch?v=BL15EIRC1h8&feature=related
Mosz ci babo placek czyli Balcerek i Rostek.wmv
http://www.youtube.com/watch?v=t3Jm92POCac
boukun

Data: 2011-10-21 14:30:25
Autor: Przemysław W
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Aaa, pewno masz na my¶li sprawuj±cych od stanu wojennego do dzisiaj władzę...

Mam na my¶li tych, którzy doprowadzili do tego, że w Polsce nast±pił bunt społeczeństwa rz±dzonego przez tych, którymi się tak zachwycasz.

Przemek

Data: 2011-10-21 14:50:50
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7rol3$6ho$1news.onet.pl...
[...]

Ale bunt został stłamszony, stanem wojennym, zainspirowanym przez wtykę SBeck±, Geremka, i rz±dz± nadal ci sami oprawcy, co wcze¶niej..., przeciwko którym sie wcze¶niej potrafili¶my buntować, a dzisiaj dajemy sppokojnie strzyc...

Bunt był tylko od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, potem, po stłamszeniu przez syjonistów polskiego buntu, przez 7 lat się neoliberałowie z PZPRu układali z KORnikami, dławi±c Polaków w opozycji i... zasiedli do okradania kraju i kradn± bezkarnie i bez umiaru od 1989 roku...

Linki zamie¶ciłem, kto przed, w stanie wojennym i po i teraz rz±dzi...

boukun

Data: 2011-10-21 12:40:36
Autor: sofu
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Bołkun ja cię proszę przestań!
Lata 60 to była bida jak cholera i drożyzna artykułów przemysłowych.
Podstawowe żarcie było stosunkowo tanie, bo dotowane z obci±żenia przemysłowki.
Ale siermieżne to życie było jak za króla Ćwieczka.
Jedynie lata 70 te i to pierwsza połowa jawiła się w miarę dostatnio.
Widac było olbrzymia ilo¶c budów w tym mieszkań. Pojawiły sie towary dawniej nie znane.
Można by odnie¶ć wrażenie, że wtedy miało się ku zdecydowanie lepszemu. Ale sen wkrótce prysł i pojawił sie ocet w sklepach
jako zatępstwo wszystkich innych towarów. Lata 80-te to bida i niedostatki pomieszana z możliwosciami prywatnej incjatywy.
Kto co¶ robił prywatnie na własny rachunek miał szanse jako¶ żyć. Reszta - kartki i gówno wielkie.
I taki był ten socjalizm w zarysie. Jedno tylko było zdecydowanie lepsze niz dzisiaj. Katabasy nie miały szansy tak się panoszyć jak dzisiaj.
I przez to ludzie my¶leli, że te wilki nie chca ich pożerac tylko być ich pasterzami.
I ludzie chyba byli bardziej serdeczni dla siebie i pewni swojej pracy. Byli tez odważniejsi w wypowiadaniu swojej opinii i bardziej nastawieni
bojowo aby ich bronić ( zwłaszcza w końcówce lat 70 tych). Młodzież miała tez wieksze możliwosci tanio gdzies wyjechac i zwiedzać Polske ( i NRD). Młodzież brała namioty i wio okazjami (za darmo) po c±łej Polsce.
Paradoksalnie żyło się w mniejszym nerwowym napięciu niż dzisiaj. Ludzie się bardziej interesowali kultura i sztuk± bo wiedzieli że materialnie nie maj± sie o co starać bo i tak gówna się dorobi±, a na takie jakie życie im wystarcza.

sofu

Data: 2011-10-21 13:30:32
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7ri8b$8tv$1node2.news.atman.pl...

[...]

W latach, '60 rz±dzili jeszcze na pocz±tku ci sami syjoni¶ci, co rz±dz± dzisiaj, dopiero póĽniej Gomułka ich powioli usuwał... No i było krótko po totalitarnej wojnie w Polsce, naród dopiero na dorobku po zawierusze wojennej...

boukun

Data: 2011-10-21 14:13:53
Autor: Polok_Prawdziwy
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

> [...]

> bieda, bezrobocie, zniewolenie, upokorzenie w niewolniczej pracy za pensję

> minimaln±, zadłużenie i rozruchy, albo wojna i zamachy bombowe. Taaak,

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Niefandzol gupot...!!!

- "bida", to łokre¶linie reletywne...!!!

Iniepis ło bidzie wlatach 60-tych, poruwnujonc tamte lata dodzisioj...

Je¶liby cosik logicnego beblać, to tseba wpirw wziń¶ć poduwagem, ze tako stopa
"bidy" była wcołkiej Jełropie...!!! (niedługo po II wojnie...!)

Nowet w Miemcach głodem psymierały i napocontku, toino za żarcie robiły...!

Anakoniec weĽ poduwagem, ze PEREL powstowoł ŁODPOCONTKU...!!!

- lata 50-te, to łokrutny KOP EDUKACYJNY SPOŁECEńCTWA (pseca winkso¶ć była
niepisato i niecytato...!)

- lata 60-te, to WYBUDOWANIE PODSTAW JEGZYSTENCJONALNYCH SPOŁECEńCTWA
(jelektryfikacjo, drogi, zakłady pracy, skoły, łucelnie, ło¶rodki zdrowio i
wywcasuw itp...!)

- lata 70-te, to pocontek SPOŁECNEJ KONSUMPCI DUBR WYTWOżONYCH...

- lata 80-te, to ZSOLIDURNOWANIE SPOŁECEńCTWA (bo zadobże miały i toco dziady i
łociece zbudowały, to rozwalać pocenły...!!!!)

- lata 90-te idalej, to ROZTRWONIENIE DUBR SPOŁECNYCH WZAMIAN ZA DORAĽNOM
KONSUMPCJEM...!!!

- lata PSYSŁE..., DLO WINKSO¶CI SPOŁECEńCTWA CINKO BEDZIE...

Data: 2011-10-21 17:16:21
Autor: stevep
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
Dnia 20-10-2011 o 19:29:36 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Pamiętamy, ale zupełnie inaczej niż ty wypierdku mamuta.

--
stevep

Data: 2011-10-21 17:23:20
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v3pjdjmtv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ty zawsze stałe¶ tam gdzie ZOMO...

boukun

Data: 2011-10-21 17:27:27
Autor: stevep
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
Dnia 21-10-2011 o 17:23:20 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Ale nie jako członek ZOMO jak ty.

--
stevep

Data: 2011-10-21 17:28:22
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v3pjv1n9v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Hmmm, zastanawiam się, czy ciebie ZOMO nie oddelegalizowało wraz z Geremkiem do stoczni...
W każdym b±dĽ razie, teraz jeste¶ na ich usługach...

boukun

Data: 2011-10-22 05:51:55
Autor: stevep
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
Dnia 21-10-2011 o 17:28:22 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

W oczach debila jak ty mogę być nawet kosmit±.

--
stevep

Data: 2011-10-22 04:13:51
Autor: Tzva Adonai
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
boukun napisał(a):

Jakie to by�y pi�kne czasy socjalizmu, a teraz we wszystkich krajach bieda,
bezrobocie, zniewolenie.

Co prawda komuny jako¶ dokładniej nie pamiętam, bo urodziłem się 4
lata przed jej upadkiem, ale za to doskonale pamiętam coroczne wizyty
u rodziny w Koeln... Gdy trzeba było wracać do cudownej
socjalistycznej Polski to wpadałem w tak± histerię objawami
przypominaj±c± padaczkę, że ojciec musiał faszerować mnie ¶rodkami
uspokajaj±cymi i kupować mi dwie torby drogich zabawek, żeby mnie
udobruchać.. Gdy moi koledzy z podstawówki używali ruskich gierek
kieszonkowych o wilku łapi±cym jajeczka do koszyczka, to ja miałem już
Amigę 500... Gdy oni konsumowali osrane soczki z torebek foliowych
¶mierdz±ce chemikaliami, ja popijałem niemieckie soczki owocowe w
kartonikach ze srebrn± dziurk± na rurkę... Gdy oni wpieprzali twarde i
gorzkie czekolady Wedla, ja zajadałem się niemieckimi słodkimi jak ja-
pierdolę czekoladami z foliowym "okienkiem"...

Data: 2011-10-22 13:21:18
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:54c26214-7b41-43c6-b030-42b7d7676ccev28g2000vby.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Teraz, jak wjeżdżasz do Polski, chociażby w Zgorzelcu, to czujesz dopiero specyficzny smród i widzisz krajobraz, jakby w Polsce dopiero jaki¶ katalizm miał miejsce... Czy to Polacy tak kopc± w kominach, że taki specyficzny smród w Polsce, jak tylko przekroczy sie niemieck± granicę? A bieda i różnica jest teraz jakby¶ do jakiej¶ tajlandzkiej wioski zajechał...

boukun

Data: 2011-10-22 04:26:33
Autor: Tzva Adonai
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
boukun napisał(a):

Teraz, jak wje�d�asz do Polski, chocia�by w Zgorzelcu, to czujesz dopiero
specyficzny smr�d i widzisz krajobraz, jakby w Polsce dopiero jaki� katalizm
miaďż˝ miejsce...

Teraz i tak stosunkowo nie jest Ľle dzięki miliardom euro z unijnych
funduszy za które polskie miasta modernizuj± swoj± infrastrukturę,
buduj± nowe dworce, remontuj± drogi, wiadukty itd.. Mój ojciec zawsze
powtarzał, że porównywanie Polski lat 70tych z zachodnimi Niemcami lat
70tych nasuwało człowiekowi do¶ć przykre konkluzje, że jednak co¶
musiało być w słowach Hitlera o tym, że Polacy to podludzie, czyli
istoty gorszego gatunku...

Data: 2011-10-22 13:39:15
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:47664e42-44f7-4814-a7ca-fc7fc99bba6eg7g2000vbv.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Dzięki piĽdzie obłudniku. Nikt nic nie dostaje z Unii za darmo, Unia to kurewski organ biurokratyczny, na który tyraj± Polacy,ci±gnie z nas więcej jak ZSRR... Najpier trzeba z nawszego budżetu wpłacić do budżetu Unii nasze miliardy, a dopiero potem, jak się pasozyci unijni nażr± i wydadz± na swoje zachcianki, to dopiero mog± Polacy się starać co¶ wydzreć z tej naszej zaliczki..., ale to dopiero, jak się komu¶ jaki¶ projekt spodoba... i to s± odsetki z tej naszej daniny na Unię... Gdyby nie Unia, mieliby¶my nasz dochód u siebie... i o nic, o swoje pieni±dze nie musieliby¶my sie prosić...

Z pustego i Salomon nie naleje...

boukun

Data: 2011-10-22 05:40:29
Autor: Tzva Adonai
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
boukun napisał(a):

Dzi�ki pi�dzie ob�udniku. Nikt nic nie dostaje z Unii za darmo,

Tu masz dane liczbowe: http://g.infor.pl/p/_wspolne/pliki/66000/i02_2009_081_166_002a_001_66197.jpg

Pamiętacie lata '60, '70, '80?