Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Data: 2011-10-20 21:19:10
Autor: Przemysław W
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j7plsh$vpf$1mx1.internetia.pl...

Gdzie na całym świecie panował pokój i dobrobyt, gdzie socjalizm królował?

Tak, szcególnie w 80-tych.

 Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-10-20 21:25:42
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j7ps7f$sdu$1news.onet.pl...
[...]

Aaa, pewno masz na myśli sprawujących od stanu wojennego do dzisiaj władzę...
http://www.youtube.com/watch?v=BL15EIRC1h8&feature=related
Mosz ci babo placek czyli Balcerek i Rostek.wmv
http://www.youtube.com/watch?v=t3Jm92POCac
boukun

Data: 2011-10-21 14:30:25
Autor: Przemysław W
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Aaa, pewno masz na myśli sprawujących od stanu wojennego do dzisiaj władzę...

Mam na myśli tych, którzy doprowadzili do tego, że w Polsce nastąpił bunt społeczeństwa rządzonego przez tych, którymi się tak zachwycasz.

Przemek

Data: 2011-10-21 14:50:50
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j7rol3$6ho$1news.onet.pl...
[...]

Ale bunt został stłamszony, stanem wojennym, zainspirowanym przez wtykę SBecką, Geremka, i rządzą nadal ci sami oprawcy, co wcześniej..., przeciwko którym sie wcześniej potrafiliśmy buntować, a dzisiaj dajemy sppokojnie strzyc...

Bunt był tylko od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, potem, po stłamszeniu przez syjonistów polskiego buntu, przez 7 lat się neoliberałowie z PZPRu układali z KORnikami, dławiąc Polaków w opozycji i... zasiedli do okradania kraju i kradną bezkarnie i bez umiaru od 1989 roku...

Linki zamieściłem, kto przed, w stanie wojennym i po i teraz rządzi...

boukun

Pamiętacie lata '60, '70, '80?