Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Data: 2011-10-22 04:13:51
Autor: Tzva Adonai
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
boukun napisał(a):

Jakie to by�y pi�kne czasy socjalizmu, a teraz we wszystkich krajach bieda,
bezrobocie, zniewolenie.

Co prawda komuny jakoś dokładniej nie pamiętam, bo urodziłem się 4
lata przed jej upadkiem, ale za to doskonale pamiętam coroczne wizyty
u rodziny w Koeln... Gdy trzeba było wracać do cudownej
socjalistycznej Polski to wpadałem w taką histerię objawami
przypominającą padaczkę, że ojciec musiał faszerować mnie środkami
uspokajającymi i kupować mi dwie torby drogich zabawek, żeby mnie
udobruchać.. Gdy moi koledzy z podstawówki używali ruskich gierek
kieszonkowych o wilku łapiącym jajeczka do koszyczka, to ja miałem już
Amigę 500... Gdy oni konsumowali osrane soczki z torebek foliowych
śmierdzące chemikaliami, ja popijałem niemieckie soczki owocowe w
kartonikach ze srebrną dziurką na rurkę... Gdy oni wpieprzali twarde i
gorzkie czekolady Wedla, ja zajadałem się niemieckimi słodkimi jak ja-
pierdolę czekoladami z foliowym "okienkiem"...

Data: 2011-10-22 13:21:18
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:54c26214-7b41-43c6-b030-42b7d7676ccev28g2000vby.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Teraz, jak wjeżdżasz do Polski, chociażby w Zgorzelcu, to czujesz dopiero specyficzny smród i widzisz krajobraz, jakby w Polsce dopiero jakiś katalizm miał miejsce... Czy to Polacy tak kopcą w kominach, że taki specyficzny smród w Polsce, jak tylko przekroczy sie niemiecką granicę? A bieda i różnica jest teraz jakbyś do jakiejś tajlandzkiej wioski zajechał...

boukun

Data: 2011-10-22 04:26:33
Autor: Tzva Adonai
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
boukun napisał(a):

Teraz, jak wje�d�asz do Polski, chocia�by w Zgorzelcu, to czujesz dopiero
specyficzny smr�d i widzisz krajobraz, jakby w Polsce dopiero jaki� katalizm
miaďż˝ miejsce...

Teraz i tak stosunkowo nie jest źle dzięki miliardom euro z unijnych
funduszy za które polskie miasta modernizują swoją infrastrukturę,
budują nowe dworce, remontują drogi, wiadukty itd.. Mój ojciec zawsze
powtarzał, że porównywanie Polski lat 70tych z zachodnimi Niemcami lat
70tych nasuwało człowiekowi dość przykre konkluzje, że jednak coś
musiało być w słowach Hitlera o tym, że Polacy to podludzie, czyli
istoty gorszego gatunku...

Data: 2011-10-22 13:39:15
Autor: boukun
Pamiętacie lata '60, '70, '80?

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:47664e42-44f7-4814-a7ca-fc7fc99bba6eg7g2000vbv.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Dzięki piździe obłudniku. Nikt nic nie dostaje z Unii za darmo, Unia to kurewski organ biurokratyczny, na który tyrają Polacy,ciągnie z nas więcej jak ZSRR... Najpier trzeba z nawszego budżetu wpłacić do budżetu Unii nasze miliardy, a dopiero potem, jak się pasozyci unijni nażrą i wydadzą na swoje zachcianki, to dopiero mogą Polacy się starać coś wydzreć z tej naszej zaliczki..., ale to dopiero, jak się komuś jakiś projekt spodoba... i to są odsetki z tej naszej daniny na Unię... Gdyby nie Unia, mielibyśmy nasz dochód u siebie... i o nic, o swoje pieniądze nie musielibyśmy sie prosić...

Z pustego i Salomon nie naleje...

boukun

Data: 2011-10-22 05:40:29
Autor: Tzva Adonai
Pamiętacie lata '60, '70, '80?
boukun napisał(a):

Dzi�ki pi�dzie ob�udniku. Nikt nic nie dostaje z Unii za darmo,

Tu masz dane liczbowe: http://g.infor.pl/p/_wspolne/pliki/66000/i02_2009_081_166_002a_001_66197.jpg

Pamiętacie lata '60, '70, '80?