Pamitacie temat o zamiennych tuszach HP

Data: 2013-01-24 11:33:59
Autor: Chris
Pamitacie temat o zamiennych tuszach HP
Kiedy pisaem e HP wygrao spraw i nie bdzie ju NOWYCH tuszy zastpczych, teraz macie na to potwierdzenie na pimie :)

HP zawara ugod z dystrybutorem ActiveJet oraz dystrybutorem polskiej marki TB Print. Ugoda ta dotyczy sprzeday wkadw atramentowych naruszajcych prawa wasnoci intelektualnej wynikajce z patentw HP.
Trzeci dystrybutor zamiennikw - Black Point S.A. - pozosta jak na razie nieugity, co nie do koca si opacio, bo HP skierowao spraw do sdu.

http://media2.pl/technologie/99902-Koniec-tanich-wkladow-do-drukarek-Jest-ugoda-z-HP.html
http://pclab.pl/news52249.html
http://www.komputerswiat.pl/nowosci/wydarzenia/2013/04/hp-pozwal-polskie-firmy-poszlo-o-wklady-do-drukarek.aspx

itd. na wikszoci portali.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie byo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2013-01-24 11:47:21
Autor: $heikh el $hah
Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP
W dniu 2013-01-24 11:33, Chris pisze:
Kiedyś pisałem że HP wygrało sprawę i nie będzie już NOWYCH tuszy
zastępczych, teraz macie na to potwierdzenie na piśmie :)

1. Kto kupuje HP? Moja pierwsza była HP. I powiedziałem: nigdy więcej. Następnie Epson na USB, a teraz Epson WiFi.
2. Zamienniki i tak będą. Jak nie ActiveJeta, to innych firm. :)
3. Kto teraz kupi HP? ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-24 11:54:39
Autor: Budzik
Pamitacie temat o zamiennych tuszach HP
Uytkownik $heikh el $hah sheikh.el.shah@geehad.com ...

Kiedy pisaem e HP wygrao spraw i nie bdzie ju NOWYCH tuszy
zastpczych, teraz macie na to potwierdzenie na pimie :)

1. Kto kupuje HP? Moja pierwsza bya HP. I powiedziaem: nigdy wicej. Nastpnie Epson na USB, a teraz Epson WiFi.
2. Zamienniki i tak bd. Jak nie ActiveJeta, to innych firm. :)
3. Kto teraz kupi HP? ;)

Niestety nadal wielu osobom HP kojarzy si z jakoci.
Dlatego ta informacja powinna si rozejc jak najszerzej - jak to HP dusi wolny rynek.

Data: 2013-01-24 17:20:38
Autor: qwerty
Pamitacie temat o zamiennych tuszach HP
Uytkownik "Budzik"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:XnsA1527CFA8D2C2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Niestety nadal wielu osobom HP kojarzy si z jakoci.

Zwaszcza laptopy. ;)

Data: 2013-01-25 00:54:00
Autor: Q
Pamitacie temat o zamiennych tuszach HP
Niestety nadal wielu osobom HP kojarzy si z jakoci.

Zwaszcza laptopy. ;)

zwlaszcza seria pavulon :)

Data: 2013-01-24 18:03:45
Autor: tyg
Pamitacie temat o zamiennych tuszach HP

3. Kto teraz kupi HP? ;)

W drukarce HP miaem kartrid oryginalny .
Mia w rodku przegrod zmniejszajc zbiorniczek z tuszem.
Nigdy wicej HP.

Data: 2013-01-24 19:28:47
Autor: $heikh el $hah
Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP
W dniu 2013-01-24 18:03, tyg pisze:

3. Kto teraz kupi HP? ;)

W drukarce HP miałem kartridż oryginalny .
Miał w środku przegrodę zmniejszającą zbiorniczek z tuszem.
Nigdy więcej HP.

Epson też chyba 'oszukuje' poprzez stosowanie chipów. Możesz sobie kupić zamiennik o "zwiększonej pojemności", a i tak wydrukujesz tyle co na oryginalnych. Zresztą też rozebrałem dwa albo trzy oryginały i w środku było jeszcze całkiem sporo tuszu, a na pewno wystarczająco dużo, by wydrukować choćby jedną stronę.
Jednak tu należy mówić o dokupionych oryginałach. Przy kupowaniu obecnego Epsona sprzedawca szczerze powiedział, że tusze z zestawu są "startowe" i dużo się na nich nie wydrukuje.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-24 11:57:40
Autor: Chris
Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP
$heikh el $hah nabazgrał(a):

[...]

Też mialem  HP 920 i HP 990xośtam

Następnie Epson na USB, a teraz Epson WiFi.

Canon full pakiet bez WiFi

2. Zamienniki i tak będą. Jak nie ActiveJeta, to innych firm. :)

Zamienniki są dalej ale nie NOWE tylko regenerowane. Tu chodziło o pojemniki porodukowane przez Chińczyków bvez zgody i licencji HP.

3. Kto teraz kupi HP? ;)

Są tacy :)

Data: 2013-01-24 12:12:13
Autor: $heikh el $hah
Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP
W dniu 2013-01-24 11:57, Chris pisze:
Canon full pakiet bez WiFi

Jak będziesz zmieniał, to koniecznie na WiFi – od początku wiedziałem, że to fajna sprawa w przypadku drukarki, a teraz wyznaję, że genialna!

Zamienniki są dalej ale nie NOWE tylko regenerowane. Tu chodziło o
pojemniki porodukowane przez Chińczyków bvez zgody i licencji HP.

Spokojnie. Chińczycy olewają wszelkie licencje i patenty, więc i tę sprawę sobie jakoś obejdą.

3. Kto teraz kupi HP? ;)

Są tacy :)

Wiem, że się znajdą, ale zorientowani bez dużych wymagań już nie kupią. :)

Pozostaje mieć nadzieję, że inni producenci nie pójdą za przykładem HP. Choć ja i tak pewnie na początek kupię oryginał, bo zwykle używam tylko czarnego.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-24 12:20:40
Autor: Chris
[...]

Drukarkę mam 1m od Qnapa z serwerem wydruku i rpouterem WiFi, nie potrzebuję drukarki w wersji WiFi.

[...]

Sprzedadzą na Ukrainę :)

[...]

Ja cały czas jadę na orginałach, stać mnie a mało drukuję więc co będę szukał zastępczych i tańszych o parę złotych od orginału.

Data: 2013-01-24 12:29:24
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-01-24 12:20, Chris pisze:
Drukarkę mam 1m od Qnapa z serwerem wydruku i rpouterem WiFi, nie
potrzebuję drukarki w wersji WiFi.

Chodzi o możliwość postawienia jej sobie gdzie się chce. Mój Epson ma jeszcze opcję drukowania via e-mail (ma własny adres), aczkolwiek nie znalazłem jeszcze dla niej zastosowania. ;)

Sprzedadzą na Ukrainę :)

No, nie wiem. Polska jest sporym rynkiem na takie produkty, więc nie sądzę, by łatwo odpuścili.

Ja cały czas jadę na orginałach, stać mnie a mało drukuję więc co będę
szukał zastępczych i tańszych o parę złotych od orginału.

Ja tylko dwukrotnie kupiłem oryginały po ~140 zł. Zamienniki ActiveJet kupowałem po 8,50 zł/szt – 34 zł/zestaw. Ponad stówa różnicy, to nie takie "parę złotych".

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-24 12:36:20
Autor: Chris
[...]

No chwilę obecną nie mam takiej potrzeby :)

Sprzedadzą na Ukrainę :)
No, nie wiem. Polska jest sporym rynkiem na takie produkty, więc nie sądzę, by łatwo odpuścili.

ACJ sprzedaje się na Ukrainę, Litwę, kraje EU itd ...

[...]

Dla tego zaminniki sprzeedają się na kilogramy :)

Data: 2013-01-24 17:21:37
Autor: Dawid
W dniu 2013-01-24 12:36, Chris pisze:

Dla tego zaminniki sprzeedają się na kilogramy :)

Ty gwiazdo internetu do szkoły wróć.
Dla czego piszesz dla tego?
Już następny wątek pełen twoich byków.
Co ty robisz w tej hurtowni, sprzątasz?
Do klienta bym cię nie dopuścił, tylko kupa wstydu.

Data: 2013-01-24 19:43:11
Autor: marfi
Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomości news:51015f92$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-01-24 12:36, Chris pisze:

Do klienta bym cię nie dopuścił, tylko kupa wstydu.

Bo kient to zazwyczaj i wykształcony i polonista i wie czego chce  ???

--
marfi

Data: 2013-01-25 09:28:52
Autor: Chris
Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP
marfi nabazgrał(a):

[...]

Nie wpisz do trolla bo mi gówno z KF-a wyłazi :)

Data: 2013-01-26 10:25:36
Autor: Slon
On Thursday, January 24, 2013 11:21:37 AM UTC-5, Dawid wrote:
W dniu 2013-01-24 12:36, Chris pisze:

> Dla tego zaminniki sprzeedaj si na kilogramy :)

Ty gwiazdo internetu do szkoy wr.

Dla czego piszesz dla tego?

Ju nastpny wtek peen twoich bykw.

Co ty robisz w tej hurtowni, sprztasz?

Do klienta bym ci nie dopuci, tylko kupa wstydu.

Prosze zapoznajcie sie z kim macie do czynienia.
Dawid vel Yogi(n)napisal na grupie foto cyfrowa

"Yogi(n)" <yogi_n@kwasorod.pl> wrote in message news:5103a905$0$26708$65785112news.neostrada.pl...
Uytkownik "h.w.d.p." <hvhv@igbjo.yfd> napisa w wiadomoci news:ke07m2$vgr$1node1.news.atman.pl...
Czarujcy to jest twj kolejny, brawurowy popis jzykowy.
Ale za to mamy wyjanienie, po co ci potrzebny kolejny dekiel.

to ze masz siostre prokuratorke jest dla ciebie powodem do dumy?

Siostra jest cakiem w porzdku. Jako taka jest powodem do dumy. Zawd, to rzecz wtrna. uhu chwali si posuwaniem jakiej studentki prawa, ktra miaa mu napisa pozew, ktrym mnie straszy, uwaam, e taka studentka mogaby czyci buty prokuratorowi z kilkunastoletnim dowiadczeniem, ale jako z uporem maniaka nie che mi da szansy na przekonanie si o tym.

-- Yogi(n)

Slon

Data: 2013-01-26 20:25:02
Autor: Dawid
W dniu 2013-01-26 19:25, Slon pisze:

Prosze zapoznajcie sie z kim macie do czynienia.
Dawid vel Yogi(n)napisal na grupie foto cyfrowa

No to teraz wyszo szydo.
Slon znany na cyfrowej to hurtownik  Chris.
Wszystko pasuje.

Data: 2013-01-26 12:01:00
Autor: Slon
On Saturday, January 26, 2013 2:25:02 PM UTC-5, Dawid wrote:
> [...]

> Dawid vel Yogi(n)napisal na grupie foto cyfrowa

No to teraz wyszo szydo.

Slon znany na cyfrowej to hurtownik  Chris.

"Nie jednemu psu Burek".
Skoro jednak utozsamiasz sie z yoginem, to moze cos w tym jest.

Slon

Data: 2013-01-29 13:57:52
Autor: Chris
Pamitacie temat o zamiennych tuszach HP
Slon nabazgra(a):

[...]

A prosiem eby nie wyciga gwna z KF-a  :)

Data: 2013-01-29 14:12:01
Autor: Dawid
W dniu 2013-01-29 13:57, Chris pisze:

A prosiem eby nie wyciga gwna z KF-a  :)

Sio do szkoy tpaku, a *dla czego* to ju wiesz.
A gwno to twoja rodzinka i kolega slon.

Data: 2013-01-25 08:32:29
Autor: Robson
Pamitacie temat o zamiennych tuszach HP
3. Kto teraz kupi HP? ;)

A kto teraz kupuje Fiaty, Fordy i francuskie? Pewnie ci sami... ;)

Data: 2013-01-25 09:47:06
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-01-25 08:32, Robson pisze:
3. Kto teraz kupi HP? ;)

A kto teraz kupuje Fiaty, Fordy i francuskie? Pewnie ci sami... ;)

Fiat sobie opatentował akumulatory i sprzedaje je za 1/4 wartości nowego samochodu?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-25 10:43:37
Autor: Q
Pamitacie temat o zamiennych tuszach HP
A kto teraz kupuje Fiaty, Fordy i francuskie? Pewnie ci sami... ;)

Fiat sobie opatentowa akumulatory i sprzedaje je za 1/4 wartoci nowego samochodu?

IMHO bardziej tak:

Fiat zrobil auto z wymiennym bakiem paliwa,
w ktorym to nie znajdziesz korka.
Sprzedaje auta z bakiem o pojemnosci 40 litrow,
w ktorym jest tylko 10 litrow paliwa.

Nastepnie opatentowal wymienne baki
i sprzedaje 40 litrowe baki za polowe ceny nowego auta.
Auto pokazuje rezerwe przy 20 litrach
a przy 10 litrach paliwa komputer odcina zaplon.

....ale:
Cena (mocno dumpingowa) takiego nowego Fiata
wynosi 4k PLN - cena baku z paliwem 2k PLN
i wlasnie na tych bakach Fiat zarabia.

Data: 2013-01-25 12:28:31
Autor: Marcin N
W dniu 2013-01-25 10:43, Q pisze:
[...]

Ok, strasznie skomplikowana metafora, ale trzymajmy si jej.
Pytanie: dlaczego FIAT skary do sdu firmy, ktre produkuj zastpcze baki o troch innym ksztacie, wypenione troch innym paliwem i sprzedaj je za 500 z?

--
MN

Data: 2013-01-25 12:35:11
Autor: $heikh el $hah
Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP
W dniu 2013-01-25 12:28, Marcin N pisze:
Pytanie: dlaczego FIAT skarży do sądu firmy, które produkują zastępcze
baki o trochę innym kształcie, wypełnione trochę innym paliwem i
sprzedają je za 500 zł?

Korupcja? Spisek drukarkowy?
Nie chce mi się sprawdzać, ale mowa była chyba o naruszeniu własności intelektualnej.
Sąd chyba mocno pojebało, że przyznał rację HP.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-27 15:07:54
Autor: Jaskiniowiec
W dniu 25.01.2013 o 12:35 $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> pisze:

Pytanie: dlaczego FIAT skary do sdu firmy, ktre produkuj zastpcze
baki o troch innym ksztacie, wypenione troch innym paliwem i
sprzedaj je za 500 z?

Korupcja? Spisek drukarkowy?
Nie chce mi si sprawdza, ale mowa bya chyba o naruszeniu wasnoci  intelektualnej.
Sd chyba mocno pojebao, e przyzna racj HP.

Na miejscu Action i AB, wprawdzie tez zawarlbym ugode z HP, ale zaczalbym  marginalizowac ich sprzet w swojej ofercie. Po duzym spadku sprzedazy, HP  po pewnym czasie by sie ugielo... Jednakze pewnie istnieje drugie dno i  w/w dystrybutorzy, a posrednio tez producenci zamiennikow, doszli do  wiosku, ze jednak wiecej kasy maja ze spedazy produktow HP niz z tych  zamiennikow, ktore i tak gdzies wypchna.

Znajac zycie, Polacy znowu cos wyysla i wszyscy beda zadowoleni ;)

Inna sprawa, jak juz zauwazono w tym watku, kto swiadomy kupuje dzis  plujki HP? ;) Historia Brothera pokazuje, ze mozna produkowac trwaly,  dobry i tani sprzet...

--
Wadza wie co mwi. Jak mwi e zabierze, to zabierze. A jak mwi e da,  to mwi.

Data: 2013-01-28 00:40:46
Autor: Krystek
W dniu 2013-01-27 15:07, Jaskiniowiec pisze:
[...]

A moe HP kupi od nich te wyprodukowane zamienniki "po kosztach" w ramach ugody, naklei swoje logo i sprzeda 3 razy droej.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-01-25 12:33:11
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-01-25 10:43, Q pisze:
[...]

Otóż to. Przy czym jakieś marne urządzenie wielofunkcyjne można kupić za 150 zł. Ja za swojego Epsona na WiFi dałem 400, więc gdyby jeszcze zechcieli mnie jebać na tuszach, to bym serdecznie podziękował tej firmie i nigdy więcej.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-25 13:37:46
Autor: Robson
[...]

Otóż to! Dlatego jeżdżę Chryslerem, do kolorowych wydruków mam Samsunga atramentowego, do reszty mam kombajn Samsunga.
A Fiat zwalnia ludzi w fabrykach, ale ciągle go ludzie kupują, tak jak HP.

Data: 2013-01-25 14:00:28
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-01-25 13:37, Robson pisze:
A Fiat zwalnia ludzi w fabrykach, ale ciągle go ludzie kupują, tak jak HP.

Tu mi się przypomniało otwieranie drugiej "Biedronki" w moim mieście. W gazetce chyba właśnie HP na WiFi za jedyne 159 zł, a jak poszedłem, to był ten sam model co kiedyś w pierwszej Biedronce, za taką samą cenę (inny od tego z gazetki). Żadne WiFi, tylko prosty kombajn. Widziałem kobiety, które pakowały to do wózków. Ja aż tak głupi nie jestem, więc poprosiłem 'strasznika' o rozmowę z kierownikiem. I co usłyszałem? Że jakieś problemy z dodaniem tych drukarek (z gazetki) do systemu i nie wiadomo kiedy zostaną wyłożone na halę. Mam blisko, więc sprawdzałem i oczywiście tego modelu nigdy nie sprzedawali. Dlatego poszedłem do MixElectronics i wziąłem znowu Epsona.
BTW: poprzedni jest wciąż w pełni sprawny, a model chyba dobry: Epson Stylus Photo RX520, więc gdyby ktoś chciał, to zamienię za dwie butelki przyzwoitej whisky. :) Za mniej nie oddam, bo do fotografii chyba jest lepsza od tej nowej, a zamienniki ActiveJet tanie jak barszcz. ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-25 14:10:00
Autor: jg
Pami�tacie temat o zamiennych tuszac h HP
Dnia Fri, 25 Jan 2013 12:33:11 +0100, $heikh el $hah napisa(a):

Ot to. Przy czym jakie marne urzdzenie wielofunkcyjne mona kupi za 150 z.

dzieki temu sieciowy skaner (wlasnie w postaci urzadzenia wielofunkcyjnego)
mozna nabyc za grosze (tyle ze gabaryty duze, ale co tam). nie ma obowiazku
drukowac wiec gites. waskie grono potrzebujacych, do ktorych sie
zaliczalem, skorzystalo.

--
jg

Data: 2013-01-25 14:14:05
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-01-25 14:10, jg pisze:
Dnia Fri, 25 Jan 2013 12:33:11 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

[...]

No. Zapomniałem wcześniej napisać. Mój poprzedni Epson 3w1 na Win7 nie skanuje...
M.in. dlatego zdecydowałem się na nową drukarkę.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-24 19:51:12
Autor: Padre
Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP

1. Kto kupuje HP? Moja pierwsza była HP. I powiedziałem: nigdy więcej.

Ci którzy kupili Lexmarka i powiedzieli : nigdy więcej :)

Data: 2013-01-24 20:18:34
Autor: Irokez
Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w wiadomości news:51011134$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
[...]

eetam, HP LaserJet 6P do dziś mi działa na printserwerze też HP w sieci.
Ekonomią wydruku chyba nic nie pobije.

Fakt że atrament DeskJet 930c wywaliłem przez okno, wprawdzie sprzęt był ok, ale tusze oryginalne za 3 stówki mi zaschły po pół roku leżenia w szafie w oryginalnym opakowaniu. W tym momencie powiedziałem nigdy więcej HP. Kupiłem Xeroxa 6125N.

3. Kto teraz kupi HP? ;)

Teraz? nieświadomi tylko... Fakt że tylko raz. Może o to chodzi?
Znajomi i rodzina, wszyscy którzy mieli atramenty i kombajny HP, wszyscy wyrzucili ten złom w pierony i kupili Samsunga/Brothera/Xeroxa.

Pozdro.

--
Irokez

Data: 2013-01-29 16:55:46
Autor: atm
[...]

Przy okazji, wiecie jak sprawuje sie np drukarka tego typu SAMSUNG CLP-365: http://allegro.pl/kolorowa-drukarka-laserowa-samsung-clp-365-toner-i2968159056.html
Obecnie posiadam atramenowke Canon iP4600, uzywam zamiennikow i ogolnie juz kilka razy mialem ja ochote wyrzucic za okno, tyle ze moga przywalic za to kare do 500zl ;]
Chcialbym kupic cos taniego w eksploatacji, umozliwiajacego druk w kolorze w jakosci tabelek, zdjec w zasadzie nie przewiduje, no moze cos sporadycznie jednak bez paracia na super jakosc. Wazne tez zeby nie trzeba bylo przed niemal kazdym drukowaniem (rzadko drukuje) czyscic glowicy jak to mam wlasnie z obecnym Canonem...

Data: 2013-01-29 20:03:25
Autor: Irokez
Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:ke8re7$6r8$1node2.news.atman.pl...

Przy okazji, wiecie jak sprawuje sie np drukarka tego typu SAMSUNG CLP-365: Obecnie posiadam atramenowke Canon iP4600, uzywam zamiennikow
[...]

Jeden, to już nie kupię drukarki bez przynajmniej portu LAN.
Dwa - jak tanie to patrz na dostępnośći ceny zamienników lub chipów/proszków jak sam będziesz robił dosypki.
Bo tani laser kolor to droga eksploatacja jak na oryginałach masz zamiar jechać.

Jak czyścisz często głowice to znaczy że niewiele drukujesz, więc spoko. Nie powinna więc ci przeszkadzać jego strasznie wolna praca (ledwo 4 strony/min, w praktyce mniej jak 20 letnie drukarki - tak mają czteroprzebiegowe, ale są tanie).
Ja bym kupił w tej samej cenie to:
http://www.chip.pl/testy/drukarki/drukarki-laserowe-kolorowe/xerox-phaser-6010n
lub trochę drożej
http://www.chip.pl/testy/drukarki/drukarki-laserowe-kolorowe/brother-hl-3040cn
(trochę szybsza, tańsze i wydajniejsze tonery)

Czyścić głowice? Tutaj możesz o tym zapomnieć - włączasz i drukujesz, jak w japońskim aucie - lejesz i jedziesz. Nie ważne czy stała tydzień  czy pół roku (jak mój Xerox ostatnio).

Pozdro.

--
Irokez

Data: 2013-01-29 20:22:03
Autor: atm
[...]

Dzieki za praktyczne informacje i sugestie, musze rozwazyc ten temat.

Data: 2013-01-30 08:45:41
Autor: Robson
Pamitacie temat o zamiennych tuszach HP
http://www.chip.pl/testy/drukarki/drukarki-laserowe-kolorowe/xerox-phaser-6010n

Nigdy bym nie kupi xeroxa. Bya w pracy, eksploatacja diabelnie droga. Wymiana tonerw, bbna, utrwalacza itp. to ponad 2kz. A wymienia trzeba podejrzanie czsto, bo bben chyba co 10000 stron...

Data: 2013-01-30 19:25:24
Autor: Irokez
Pamitacie temat o zamiennych tuszach HP
Uytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisa w wiadomoci news:keajgl$2rj$1mx1.internetia.pl...
[...]

Samsung CLP-365:
CLT-R406 Imaging Unit Yield: Black : 16,000 pages, Color 4,000 pages - okoo 400z

Brother HL-3040cn :
DR230CL Imaging Drum Unit - 15,000 pages each @ 5% coverage - okoo 400z - 1 sztuka na 1 kolor, czyli mamy 4 sztuki w drukarce

Xerox 6010N - nie wiem, nowe to jest, pewno co koo 20k stron
Do mojego 6125N kosztuje imaging unit 675K69240 okoo 700z. i jest na 30.000 wydrukw.
Przy moich przebiegach to nie wiem czy ze staroci j najpierw nie zmieni.

Take w tej pce cenowej jeden diabe co kupi, a jak padnie Imaging Unit to cena i tak jest zaporowa w kadym przypadku, bo praktycznie jak zakup nowej drukarki.

Pozdro

--
Irokez

Data: 2013-01-27 14:03:23
Autor: animka
Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP
W dniu 2013-01-24 11:33, Chris pisze:
Kiedyś pisałem że HP wygrało sprawę i nie będzie już NOWYCH tuszy
zastępczych, teraz macie na to potwierdzenie na piśmie

Pewnie powoli, ale któregoś dnia zbankrutują.

--
animka

--
animka

Data: 2013-01-28 00:55:09
Autor: Krystek
W dniu 2013-01-27 14:03, animka pisze:
W dniu 2013-01-24 11:33, Chris pisze:
Kiedyś pisałem że HP wygrało sprawę i nie będzie już NOWYCH tuszy
zastępczych, teraz macie na to potwierdzenie na piśmie

Pewnie powoli, ale któregoś dnia zbankrutują.

Prędzej wycofają się z produkcji urządzeń drukujących (tak jak Kodak wycofał się z produkcji aparatów i zarabia teraz na czymś innym).

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-02-01 18:00:37
Autor: Gotfryd Smolik news
Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP
On Mon, 28 Jan 2013, Krystek wrote:

Prdzej wycofaj si z produkcji urzdze drukujcych (tak jak Kodak wycofa
si z produkcji aparatw i zarabia teraz na czym innym).

  Gwoli cisoci, HP te si kiedy wycofao.
  Nawet ichnie fotoaparaty w Polsce doczekay si sporo "prasy",
gwnie za spraw do khem... oryginalnej gwarancji ;)

pzdr, Gotfryd

Pamitacie temat o zamiennych tuszach HP