Pamiętacie wielką debatę na temat katowickiego ronda?? wreszcie wiadomo co i jak :)

Data: 2009-10-15 21:51:10
Autor: J.F.
Pamiętacie wielką debatę na temat katowickiego ronda?? wreszcie wiadomo co i jak :)
Użytkownik "PiotReK" <piotrdg@gmail.com> napisał w wiadomości news:9c368d61-cf20-439f-87a3-b8163ee5adb1m11g2000yqf.googlegroups.com...
Pamiętacie wielką debatę na temat katowickiego ronda wywołaną zresztą
przeze mnie?? :) była sytuacja gdzie prawie wbiłem się jadąc prawym
pasem na wprost w samochód skręcający z wewnętrznego w wyjazdowa z
ronda. pytałem czy jadąc prawym pasem ma pierszenstwo jadac na wprost
czy wymusilem pierszenstwo i powinienem wyjechac z ronda pierwszym
wyjazdem.  wreszcie wiadomo co i jak :) to ja mialem pierszenstwo :)
najnowszy numer motoru ma odpowiedz :)

http://www.dymu.republika.pl/rondo.jpg
Polecam zapoznac sie szczegolnie tym ktorzy besztali mnie, ze nie mam
prawa jechac prawym nie skrecajac w najblizszy zjazd z ronda!! :)

Ale dziennikarz to nie sedzia sadu najwyzszego, ani nawet ekspert w dziedzinie prawa. Ani nawet osoba godna zaufania :-)

I z wlasciwa sobie niefrasobliwoscia na rysunkach sa calkiem inne pasy niz na zdjeciu.

A na tym zdjeciu to mam duze watpliwosci jak biegnie zewnetrzny pas ruchu w okolicach zjazdow. Po okregu czy na zewnatrz.
A moze i nie mam .. przy tych liniach, to pas ruchu sie konczy, zawsze zmieniamy :-)

Za to nie mam watpliwosci ze wewnetrzny biegnie po okregu i proba zjazdu z niego wymaga ustapienia pierwszenstwa :-)

J.

Pamiętacie wielką debatę na temat katowickiego ronda?? wreszcie wiadomo co i jak :)