Pamiętacie wielką debatę na temat katowickiego ronda?? wreszcie wiadomo co i jak :)

Data: 2009-10-16 01:32:12
Autor: Budzik
Pamiętacie wielką debatę na temat katowickiego ronda?? wreszcie wiadomo co i jak :)
Osobnik posiadający mail piotrdg@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Polecam zapoznac sie szczegolnie tym ktorzy besztali mnie, ze nie mam
prawa jechac prawym nie skrecajac w najblizszy zjazd z ronda!! :)

z tego co koledzy pisza - sam nawet nie rozumiesz teo o czym ty pisałes i o czym pisze motor. Mnie zastanawia tylko jedno - po co jezdzic po rondzie zewnetrznym pasem na okolo - zeby przeszkadzac innym?

"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie
swojej osoby, zginie raczej, niż stanie się antytezą tego wyobrażenia."
Frank Herbert

Data: 2009-10-16 07:33:43
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:16102009.7479EE25budzik61.poznan.pl...
z tego co koledzy pisza - sam nawet nie rozumiesz teo o czym ty pisałes i o
czym pisze motor. Mnie zastanawia tylko jedno - po co jezdzic po rondzie
zewnetrznym pasem na okolo - zeby przeszkadzac innym?

A po co budowac wielopasowe ronda ? Zawsze sie komus przeszkadza, taki ich urok.

J.

Data: 2009-10-16 07:17:16
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail jfox_xnospamx@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

stosujac zasade - "skrecam, zawracam - jade wewnetrznym pasem" komus przeszkadzam?

Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam
kontrargument "Bo tak!".   Tomasz 'tsca' Sienicki

Data: 2009-10-16 22:17:17
Autor: J.F.
Pamiętacie wielkš debatę na temat katowickiego ronda?? wreszcie wiadomo co i jak :)
On Fri, 16 Oct 2009 07:17:16 +0000 (UTC),  Budzik wrote:
[...]

Dwa razy zmieniasz pas. A w tych miejscach inni tez chca zmienic.
I wszyscy sobie przeszkadzaja.

J.

Data: 2009-10-17 07:47:09
Autor: Budzik
[...]

o tak, w ten sposób to jasne - w sumie to przeszkadzam, bo tam jestem.
niemniej i tak przeszkadzam mniej, niz jadac caly czas pasem zewnetrznym.

Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?
Udawaj drukarke.

Data: 2009-10-17 01:06:44
Autor: arek.pp
Pamiętacie wielkš debatę na temat katowickieg o ronda?? wreszcie wiadomo co i jak :)
On Oct 17, 9:47 am, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:

o tak, w ten sposób to jasne - w sumie to przeszkadzam, bo tam jestem.
niemniej i tak przeszkadzam mniej, niz jadac caly czas pasem zewnetrznym.

Jezdzij sobie koles jak chcesz. Bylebys przesrzegał przepisów, bo
codziennie tacy nerwusie jak ty psuja krew innym.
Jaki sens jest wjezdzac na wewnetrzny pas, jezeli po 30-50 metrach mam
sie zatrzymac i błagac prawym kierunkowskazem na wpuszczenie na pas
zewnetrzny. Juz kilka razy jezdziłem w kółko...

Data: 2009-10-17 08:32:09
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail arek.pp@op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

nie wiem co oznacza twoje jezdzenie w kolko - jezdze wewnetrznym kiedy tylko ma to sen i jakos nigdy w kolko jezdzic nie musiałem.
Na czym polega moja nerwusiowosc? Na tym, ze mam swoje zdanie na ten temat i generalnie na temat umiejetnosci jazdy kierowców? --
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"
Karol Irzykowski

Data: 2009-10-23 12:26:40
Autor: Artur\(m\)

wrote:

[...]

****
Jesteś młodym kierowcą który boi się spoglądać w lusterko
i nie posiadającym wyczucia ruchu na jezdni
Też tak miałem, przez jakieś 1kkm.
Nie przejmuj sie.
Jak nabędziesz wprawy to nawet jak jesteś z Bzymowa Podgórnego
to w Warszawie dasz sobie radę.

Pozdrawiam
Artur(m)

PS
...albo starym taryfiarzem?!

Data: 2009-10-16 13:55:32
Autor: neelix
[...]

Najpierw liczy się osobisty interes. Kto zjeżdżą niech wcześniej zmienia pasy, a nie na samym zjeździe.
neelix

Data: 2009-10-16 12:17:13
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail aneelix@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Polecam zapoznac sie szczegolnie tym ktorzy besztali mnie, ze nie
mam prawa jechac prawym nie skrecajac w najblizszy zjazd z ronda!!
:)

[...]

wczesniej nie oznacza, ze musi caly czas jechac zewnetrznym.
Osobisty interes - w moim interesie jest, aby jak najwiecej osób jezdzilo wewnetrznym - uplynnia sie ruch, zmniejszaja korki, latwiej i szybciej nawet najwieksza ciotka wjedzie na rondo.

Henry Louis Mencken

Pamiętacie wielką debatę na temat katowickiego ronda?? wreszcie wiadomo co i jak :)