Pamietaj bandyto esbecki., ten mord.

Data: 2011-07-23 01:35:41
Autor: obserwator
Pamietaj bandyto esbecki., ten mord.
http://fakty.interia.pl/raport/popieluszko-rocznica/galerie/25-rocznica-smierci-
ks-jerzego-popieluszki/ks-popieluszko-zycie-i-smierc/zdjecie/duze,1131982,20,0

Data: 2011-07-23 10:11:50
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j0d8hd$8kk$1inews.gazeta.pl...
http://fakty.interia.pl/raport/popieluszko-rocznica/galerie/25-rocznica-smierci-
ks-jerzego-popieluszki/ks-popieluszko-zycie-i-smierc/zdjecie/duze,1131982,20,0

Sądzisz białoruski faszysto, że wcisniesz nam tu kit obrońcy katolików!? To tacy jak ty mordowali przez cały okres PRL. Dziadek mi mówił jak było!

BomBel

Data: 2011-07-23 12:15:10
Autor:
Leprechaun <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał(a):

Sądzisz białoruski faszysto, że wcisniesz nam tu kit obrońcy katolików!? To tacy jak ty mordowali przez cały okres PRL. Dziadek mi mówił jak było!

Widze , ze niemasz zamiaru sie uspokoic? To trzeba ci zrobic *reklame*
Zbigniewie Kwaśniewski z Olsztyna, potencjalny  Kandydacie do Sejmu.
UNIA LEQWICY.

Wykształcenie:
wyższe techniczne, mgr inż. (ciekawe? pewnie kupiles sobie te papiery i tak
skonczyles studia jak Bartoszewski lub Olek Kwasniewski)

Uczelnie:
BIMSCh Mińsk Białoruś (!!)

Dopisz do zyciorysu: wielonikowy cham i troll, podzywacz na grupie psp.
Bardziej znane nick: Zirhan

http://z.kwasniewski.fm.interia.pl/

--

Pamietaj bandyto esbecki., ten mord.