Pamiętajcie o tym, co napisałem jak zmieni się władza. Boję się

Data: 2017-08-01 18:38:55
Autor: boukun
Pamiętajcie o tym, co napisałem jak zmieni się władza. Boję się
Oki1h temu

Ojciec Borowskiego był Polakiem jeszcze od czasów Piasta Kołodzieja!
Mam nadzieję, że po tym wpisie nie muszę już martwić się, że zostanę zwolniony z pracy? Bardzo mi na tej pracy zależy. Jak trzeba to mogę jeszcze coś dopisać...Pamiętajcie o tym, co napisałem jak zmieni się władza. Boję się.

Pamiętajcie o tym, co napisałem jak zmieni się władza. Boję się