Pamietam jak na Bugu

Data: 2009-06-30 00:55:51
Autor: konserwator
Pamietam jak na Bugu
Wyplynelismy z Dorohuska i chyba po 2 dniach na rzece musielismy sie zatrzymac. Po lewej pogranicznicy polscy: "no chyba koniec waszej podrozy" - rzeka kompletnie zawalona zatorem z drzew (po prawej Ukraina... Szablinski tylko sie zasmial a zaloga wziela siekiery w rece i za godzine bylismy za zatoraem ale... to byli chlopaki z Mazur wiec nie dziwota....Jeden (januszek prawie nie zginal jak dostal wymoczona kloda w glowe, ktora sie wysliznela - takze z moich rak...) Zyje do dzis i milo wspomina :-)
http://www.flotajarmeryka.pl/main.php?fid=134&pg=24&mode=gal&zdj=3123&id_lang=0&is_opis=0&i_zd=47 (Pan MIfa)
http://www.flotajarmeryka.pl/main.php?fid=134&pg=24&mode=gal&id_lang=0&is_opis=0&i_zd=48&zdj=3124#nast (butrym w wodzie wali siekiera...)
Taki jest Bug http://www.flotajarmeryka.pl/main.php?fid=134&pg=24&mode=gal&id_lang=0&is_opis=0&i_zd=45&zdj=3121#pop
http://www.flotajarmeryka.pl/main.php?fid=134&pg=24&mode=gal&id_lang=0&is_opis=0&i_zd=42&zdj=3118#pop troche rabanka....
http://www.flotajarmeryka.pl/main.php?fid=134&pg=24&mode=gal&id_lang=0&is_opis=0&i_zd=37&zdj=3113#pop (krzysiek - juz nie zyje zamordowan przez malzonke...
a tu http://www.flotajarmeryka.pl/main.php?fid=134&pg=24&mode=gal&id_lang=0&is_opis=0&i_zd=36&zdj=3111#pop ja na pierwszym planie :-)
Pan Januszek co dostal w leb i przezyl...http://www.flotajarmeryka.pl/main.php?fid=134&pg=24&mode=gal&id_lang=0&is_opis=0&i_zd=31&zdj=3105#pop
i znowu ja http://www.flotajarmeryka.pl/main.php?fid=134&pg=24&mode=gal&id_lang=0&is_opis=0&i_zd=28&zdj=3102#pop

a takim mieczem (jak ktos podskakuje to dostaje w leb...http://www.flotajarmeryka.pl/main.php?fid=134&pg=24&mode=gal&id_lang=0&is_opis=0&i_zd=23&zdj=3097#pop

a tu u Jurka w Nieporecie i krata jurkowego piwa! http://www.flotajarmeryka.pl/main.php?fid=134&pg=26&mode=gal&id_lang=0&is_opis=0&i_zd=4&zdj=3141#nast
(jest tylem i nie dam przodem bo nie wiem czy by sobie zyczyl...

Daj Boze taka wyprawe jeszcze raz!

Moze wam na poludniu pomoc? My wiemy jak regulowac rzeki. U nas nic nie wylewa....

Data: 2009-06-30 02:08:11
Autor: googlarz
Pamietam jak na Bugu

"konserwator" <djmacdonald@algonet.se> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   temu swirowi maruda tez zacznie kiedys golonke w kapuscie do

   smaku przyprawiac... o ile jeszcze nie zaczela.

Daj Boze taka wyprawe jeszcze raz!

Moze wam na poludniu pomoc? My wiemy jak regulowac rzeki. U nas nic nie
wylewa....

   z tym przesadzac takze nie nalezy... niech se wylewa, po to jest.

   rm

Data: 2009-06-30 07:35:51
Autor: Piotr
Pamietam jak na Bugu
Dnia Tue, 30 Jun 2009 02:08:11 +0200, googlarz napisa(a):

temu swirowi maruda tez zacznie kiedys golonke w kapuscie do

   smaku przyprawiac... o ile jeszcze nie zaczela.

Jurka podtruwa, wiadomo kto. Piotr

Data: 2009-06-30 12:44:48
Autor: Panslavista
Pamietam jak na Bugu
On Tue, 30 Jun 2009 07:35:51 +0200, Piotr wrote:

Dnia Tue, 30 Jun 2009 02:08:11 +0200, googlarz napisa(a):

temu swirowi maruda tez zacznie kiedys golonke w kapuscie do

   smaku przyprawiac... o ile jeszcze nie zaczela.

Jurka podtruwa, wiadomo kto. Piotr

Tskonota za dzieckiem ukradzionym zabija mnie.

Prcz hooty ydokomuszej z eSBucji.

Data: 2009-06-30 12:54:35
Autor: Piotr
Pamietam jak na Bugu
Dnia Tue, 30 Jun 2009 12:44:48 +0200, Panslavista napisa(a):

Tskonota za dzieckiem ukradzionym zabija mnie.

Prcz hooty ydokomuszej z eSBucji.

Bez urazy Jurek, ale czek najpewniej to truje si sam, gwnie
nadmiarem arcia.
Schudnij bracie 15 kilo i zobaczysz.
Piotr

Data: 2009-06-30 13:24:02
Autor: Panslavista
Pamietam jak na Bugu

Uytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa w wiadomoci
> [...]
>
> Tskonota za dzieckiem ukradzionym zabija mnie.
>
> Prcz hooty ydokomuszej z eSBucji.

Bez urazy Jurek, ale czek najpewniej to truje si sam, gwnie

Nie da rady - hipoglikemia.

Data: 2009-06-30 05:24:24
Autor: Marek
Pamietam jak na Bugu
On 30 Cze, 13:24, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Uytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisa w wiadomocinews:1awaceawc6ran$.dlgmasz.facet.luzik...

> Dnia Tue, 30 Jun 2009 12:44:48 +0200, Panslavista napisa(a):

> Bez urazy Jurek, ale czek najpewniej to truje si sam, gwnie
> [...]

Nie da rady - hipoglikemia.

Zacznij jesc to, co nie podnosi glukozy.

Data: 2009-06-30 14:42:01
Autor: Panslavista
Pamietam jak na Bugu

Uytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisa w wiadomoci

Zacznij jesc to, co nie podnosi glukozy.

Wprost przciwnie - musz wpieprza sodkie.

Data: 2009-06-30 06:02:23
Autor: Marek
Pamietam jak na Bugu
On 30 Cze, 14:42, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Uytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisa w wiadomocinews:f80a1840-181a-412f-a79d-e3b0233fd6a0h2g2000yqg.googlegroups.com....

Zacznij jesc to, co nie podnosi glukozy.

Wprost przciwnie - musz wpieprza sodkie.

Poczytaj na temat: "Indeks glikemiczny".

Jedzac slodkie podwyzszasz poziom glukozy ponad miare, a to powoduje
wyrzut   insuliny , a to z kolei obniza nadmiernie poziom glukozy i
dlatego odczuwasz przymus jedzena rzeczy slodkich.

Jesli unikniesz gwaltownego wzrostu glukozy to nie bedziesz musial
jesc tyle slodkiego.

Data: 2009-06-30 15:18:04
Autor: Vic
Pamietam jak na Bugu
Marek wrote:
[...]

Panslav, najlepiej jedz golonke, miesiwa wszelkiego rodzaju, salceson, kielbasy - generalnie tlusto, tyle ze z minimalna iloscia chleba, kartofli, kaszy, makaronu, klusek, itp. I oczywiscie zadnej slodzonej herbaty, coca-coli, oranzad, ciastek, piwa.
Wino - tylko wytrawne, wzglednie polwytrawne.

Jedz dokladnie odwrotnie niz wynika z piramidy zywieniowej jaka znamy z biologii w podstawowce.

Jesli bedziesz jadl w ten sposob to gwarantuje ci, ze bez wysilku zgubisz sporo kilogramow (nie odchudzajac sie i chodzac sytym), a i twoje problemy z cukrem zdecydowanie sie zredukuja.
Slowo harcerza! Jesli tak nie bedzie, a bedziesz scisle stosowal sie do ww. zasad to zjem kapcie.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 15:23:58
Autor: jadrys
Pamietam jak na Bugu
Vic pisze:

[...]

Dieta dr. Kwaśniewskiego? Faktycznie podobno skuteczna..

Data: 2009-06-30 23:00:20
Autor: raff
Pamietam jak na Bugu
[...]

a ja wlasnie slyszalem ze to bzdury...

R.

Data: 2009-07-01 08:31:57
Autor: Vic
Pamietam jak na Bugu
raff wrote:
a ja wlasnie slyszalem ze to bzdury...

Kwasniewski to swir, stworzyl wokol siebie jakas pogrzmocona sekte wielbicieli :) Cos jak taki maly ojciec dyrektor...

Ale co do zasady, to mysle ze zaden powazny naukowiec (zajmujacy sie ta dziedzina) nie zaprzeczy, ze tyje sie glownie od weglowodanow. Nawet te wszelkie szamanskie srodki "wspomagajace odchudzanie", ktore z okazji lata kroluja w blokach reklamowych, reklamuje sie jako "blokujace wchlanianie weglowodanow", a nie tluszczy.
Jeszcze nikt nie utyl z powodu jedzenia duzych ilosci tlustego miesa. O ile, oczywiscie, nie zagryzal go chlebem, kasza, makaronem, kluskami, wzglednie chipsami :)

Sprobuj przez 2 tygodnie jedynie odwrocic proporcje: zamiast 100 g miesa z 500 g kartofli, jedz 300 g miesa ze 100 g kartofli :) Wtedy bedziesz wiedzial z autopsji, bez wsluchiwania sie w wiesc gminna, jak dziala niskoweglowodanowy sposob zywienia.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 10:26:00
Autor: jadrys
Pamietam jak na Bugu
Vic pisze:
raff wrote:
[...]

Na tym właśnie polega dieta Kwaśniewskiego..

Data: 2009-07-01 10:26:11
Autor: jadrys
Pamietam jak na Bugu
raff pisze:
[...]

Znam osobę która była na kuracji w jego ośrodku.. Widziałem wyniki badań laboratoryjnych - rewelacyjne, wszystko w normie. I co najdziwniejsze bez żadnych leków - tylko mięso i tłuszcz..

Data: 2009-06-30 08:05:41
Autor: Panslavista
Pamietam jak na Bugu

Uzytkownik "googlarz" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> a tu u Jurka w Nieporecie i krata jurkowego piwa!

Bylo wiecej, bo nagotowalem, ale tydzien wczesniej, bo spznili sie.

   temu swirowi maruda tez zacznie kiedys golonke w kapuscie do

   smaku przyprawiac... o ile jeszcze nie zaczela.

Golonke to ja gotuje - nie oddaje jej w babskie rece...

A swirem byc przyjemna rzecz - na glupoli i innych kuglarzy...

Data: 2009-06-30 08:54:03
Autor: Dirko
Pamietam jak na Bugu
googlarz <a_rem@poczta.onet.pl> napisal(a):
[...]

    Jak przyjemnie czytac takie dobrze pociete posty. ;-)

Data: 2009-06-30 10:50:32
Autor: Andrzej Kokakolski
Pamietam jak na Bugu
A ja pamietam jak na Bugu
nie bylo granicy panstwowej.

AK

Data: 2009-06-30 12:55:29
Autor: Vic
Pamietam jak na Bugu
Andrzej Kokakolski wrote:
A ja pamietam jak na Bugu
nie bylo granicy panstwowej.

Moj dziadek tez pamieta, z tym ze jak przez mgle...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 11:26:54
Autor: Andrzej Kokakolski
Pamietam jak na Bugu
Vic <bjorgul@o2.pl> napisa(a):
Andrzej Kokakolski wrote:
> A ja pamietam jak na Bugu
> nie bylo granicy panstwowej.

Moj dziadek tez pamieta, z tym ze jak przez mgle...

Moze akurat bywal nad ta rzeka w taka pogode? :)

AK --

Data: 2009-06-30 14:40:32
Autor: Vic
Pamietam jak na Bugu
Andrzej Kokakolski wrote:
Moze akurat bywal nad ta rzeka w taka pogode? :)

To raczej zwiazane z jego bardzo mlodym wiekiem w owym czasie :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 23:01:56
Autor: raff
Pamietam jak na Bugu
Andrzej Kokakolski wrote:
A ja pamietam jak na Bugu
nie bylo granicy panstwowej.

Moj dziadek tez pamieta, z tym ze jak przez mgle...

A moj to strzegl granicy kolo Czortkowa...

R.

Pamietam jak na Bugu